Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Диагностика с "кламер" и с кабел, софтуер, кодове на грешки

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    А дали може да се проверава ABS през 16 пинова букса с кламер?

    В ръководството на Спарки не намирам такава процедура. Пише, да се свърже Consult, но с кламер няма.

    Намирам процедура с кламер за 14 пинова букса в руските сайтове:

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:bd19166s-960.jpg
Прегледи:1231
Размер:150.5 КБ
ID:6602981

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:7d19166s-960.jpg
Прегледи:1211
Размер:172.3 КБ
ID:6602982

    Nissan Terrano 2,7 TDI

    Коментар


    • #32
      Вчера покарах из планината по черен път (поради стръмнината се налижи да поддържам около 2500 оборота и на втора предавка) и светна чека (не се отразява на работата на двигателя). Направих диагностика и се оказаха грешки 0407, 0707 и 0905. Крайните са ми ясни, но средната я няма в описанието. Нещо ново появило ли се е? Лошото , че е от групата на помпата, а преди няма и два месеца изхарчих няколко стотака, да й сменят датчика.

      Коментар


      • #33
        0707 е "Injection Pump Timing Control", поне върху Patrol. Тоест контролът на момента на впръскване.
        0905 е не по-малко странна, защото 2.7 няма датчик за налягане на турбото.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • sparkybg
          sparkybg коментира
          Редактиране на коментар
          Значи:

          0407 е датчик колянов вал.
          0707 е помпа (може да е свързано с горното) - или сега ти е сдал датчика, или не са се справили нещо с помпата.

          0905 е пренадуване - вземи мерки срещу това, защото тия мотори гърмят най-вече заради пренадуване. Тая грешка се записва не само щото е пренадул моментно, а защото е държал пренадуването достатъчно дълго време (не помня, но мисля нещо като 10 секунди, или повече)

          Занеси си турбото на диагностика и настройка, и ако продължи, мисли за ограничнителен клапан.

        • mitio
          mitio коментира
          Редактиране на коментар
          Регулировката на турбото как и къде може да стане?
          - В кой сервиз могат да го направят? По възможност в Дружба, Младост или района;
          - В сервиза турбото ли се носи или се отива с колата? Настройка на монтирано турбо може ли да се направи.

        • sparkybg
          sparkybg коментира
          Редактиране на коментар
          Турбото се носи. В указаните от теб райони не знам. Ходил съм единствено в ТурбоТехника на Любляна 37.

          Първоначално отидох да си купя CHRA на Melett, с мисълта да си го сменям сам (подозирах лек харч на масло, както се и оказа, сега буквално не пипа масло) и после само да го настрои, но ми спечели доверието и направо му занесох турбото. Засега проблеми няма и турбото се държи много добре. Беше си направил труда да го пусне на тестване преди да сменя CHRA-то, че и протокол ми даде за старото и новото.

          Прави пълно почистване и профилактика и на геометрията като сменя средна част, дава и 2 години гаранция.

          При мен не е пренадувало де. По-късните много по-рядко имат проблем с пренадуване (моето е 2005-та). Само заради харча на масло го смених (около 50-80 грама на 1000 километра).

          Има и вариант да се сложи и механичен ограничител (Dawes valve), ако проблема не се реши по друг начин, но това турбаджии едва ли го предлагат. Моя още не съм го сложил - както казах моето не пренадува.

      • #34
        Здравейте колеги, днес светна чека на двигателя след палене на загрял двигател, въртя малко повече от обикновенно и изпуши леко. Номера на грешката е Р 1207 майстора каза, че е датчик колянов вал, маховик бил демпферен и се разтропал… 2.7 тди 2004 Бош, ръчни скорости

        Коментар


        • #35
          Смянай майстора. Terrano 2 с демпферен маховик НЯМА. И трилитровото не е с демпферен.

          Отделно, темата е за диагностика. Направи номера с кламера и ми кажи миганията, щото като гледам майстора какви ги бръщолеви, не е ясно и каква диагностика прави, а точно Bosch-ов мотор да скапе датчик колянов вал е едно на милион. Не на последно място, грешка 1207 изобщо няма общо с коляновия вал, а е радовния номер с датчик за позиция на контролната муфа за количеството в помпата, за оправянето на което процедурата няма да ти хареса хич.

          Та, кажи миганията, щото на майстиора ти му нямам вяра на диагностиката.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #36
            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
            Смянай майстора. Terrano 2 с демпферен маховик НЯМА. И трилитровото не е с демпферен.

            Отделно, темата е за диагностика. Направи номера с кламера и ми кажи миганията, щото като гледам майстора какви ги бръщолеви, не е ясно и каква диагностика прави, а точно Bosch-ов мотор да скапе датчик колянов вал е едно на милион. Не на последно място, грешка 1207 изобщо няма общо с коляновия вал, а е радовния номер с датчик за позиция на контролната муфа за количеството в помпата, за оправянето на което процедурата няма да ти хареса хич.

            Та, кажи миганията, щото на майстиора ти му нямам вяра на диагностиката.
            Благодаря, и от друго място ми казаха за майстора и, че може да е от помпата. В момента търся информация за въпросната помпа и датчик, бих се радвал ако споделите.

            Коментар


            • #37
              Колеги, моля за съвет. Нисан Терано 2.7 2003 година. Снощи при изпреварване му дадох повече газ на 3та и изгуби мощност. Все едно не му стигаше гориво и започна да придърпва. През 10тина секунди ту върви нормално, ту няма мощност. Изгасих, запалих върви си без проблем. Днес проверих този филтър преди горивната помпа- премахнат е. Прочетох го за грешки - изкарва 9 дълги и 5 къси премигвания. Само това. Според темата би следвало да е 0905 - тоест проблем с турбото. Според вас има ли нещо общо това и къде да се насоча. Благодаря.
              Ако е машина, нека бъде немска!
              XJR 1200
              ETZ 150
              Kawasaki Ninja ZX10R

              Коментар


              • #38
                0905 е грешка на трилитровото. 2.7 няма датчик за налягане.

                Забиване на нос при изпреварване е симптом за дебитомер, но тогава не придърпва, а забива муцуна до следващото гасене и палене. Придърпването е симптом на калпава или замръзнала нафта, ама сега е топло.

                Изключи си дебитомера и виж дали ще има разлика.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #39
                  Здравейте, като не се кара една машина и почват проблемите... Нисан Терано 2 98 година 2,7 ТДИ. Не го бях палил 10 дни първоначално не завъртя заради паднал акумулатор и сега като заредих на празно не идва гориво. Не е проблем с имобилайзера /лампата на таблото изгасва/ Направих диагностика с кламер https://youtu.be/wk5LtdiS91c доколкото разбирам грешката е 0108 или аз бъркам в разчитнето. 0108 - F/INJ F/B 2 (датчик за позиция на муфата за количество гориво, обикновено при замърсена помпа, при 2.7TDI мотора). Дано е само датчик а не цяла помпа ;( Ако е вярна диагностиката.... и това което разчитам...
                  Няма как да изтрия предишното ми писание... Изтрих грешката после ми даде 0505 = няма грешки
                  С кабел активирахме постоянно клапанът на помпата и в един момент "О чудо" ръчната помпа на горивният филтър се отпусна и напомпих още малко и запали.... Явно е имало боклук в клапанът...
                  Последно редактирано от ckaytss; 26-03-22, 17:13.
                  Техниката на безопасност е като религия - може и да не вярваш, но по-добре да спазваш ритуалите...
                  Калоян Кирилов
                  LZ2ZGT

                  Коментар


                  • #40
                    Светна ми чека:

                    - OBD четеца дава грешка P0217 - колата прегрява или не работи вентилатора или...

                    - с кламера дава грешка 0807 - повредена стоп машинка.

                    Първото не е вярно.

                    Стопмашинките обаче са две.

                    Едната е за стоповете. Преди 2 седмици се беше разпаднало тампончето, което натиска машинката. В резултат - стоповете ми светеха постоянно. Замених тампончето с пластмасов болт

                    Втората стоп машинка се оказа, че подава сигнал на ЕКУ-то, че е натисната спирачката и от там вероятно командва помпата. Е, днес се беше разпаднал и нейния тампон. Чека свети за това.

                    Хайде сега кажете - това не е ли "програмирано стареене". Точно на 23-тата година се разпаднаха в рамките на 2 седмици...

                    П.П. При 16 пиновата букса, миганията се броят на включен кламер. Махне ли се - спира да мига.
                    Последно редактирано от bullet_pk; 04-07-23, 17:41.
                    Nissan Terrano 2,7 TDI

                    Коментар


                    • #41
                      Доколкото моите се разпаднаха към 15-тата му година, ще да е различно програмирано.

                      Състоянието на тия неща силно зависи от това при какви условия са експлоатирани. Зависи включително от това какви стелки си ползвал, с какви препарати си си мил или мазал интериора и т.н.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • #42
                        Първоначално публикуван от bullet_pk Преглед на мнение
                        ...Хайде сега кажете - това не е ли "програмирано стареене". Точно на 23-тата година се разпаднаха в рамките на 2 седмици...
                        Не го слушай Спарки, той се бъзика.
                        Това е точно приграмирано остаряване. Явно са те "врътнали". Ако съм на твое място ще ги съдя за няколко милиона за пропуснати ползи и още толкова за неимуществени вреди!
                        Имаш долумент в който е описано, че гарантираният живот на тоя възел е два века + още два века бонус?
                        Не чета коментари и не отговарям на такива.

                        И коментаторите...

                        Коментар


                        • #43
                          Здравейте пак почна да свети чека грешка 1207 излиза на 2.7 125к Бош, също така много тресе на студено и капе малко нафта от гнп то. Какво да очаквам от тази грешка и може ли да ме насочите към майстор от Пловдив и региона. Благодаря.

                          Коментар


                          • #44
                            1207 е помпа (0105 в списъка по-горе), която заради теча така или иначе трябва да свалиш и сервизираш.

                            Тресе на студено, защшото мотора си е тракторен и вероятно тампоните ти отдавна не са това, което са били на излизане от завода, а задния на скоростите може и да е скъсан. От тая грешка клати обороти и гасне, ако нещата са сериозни. Не тресе.
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • #45
                              Първоначално публикуван от Vankoni_ Преглед на мнение
                              Здравейте пак почна да свети чека грешка 1207 излиза на 2.7 125к Бош, също така много тресе на студено и капе малко нафта от гнп то. Какво да очаквам от тази грешка и може ли да ме насочите към майстор от Пловдив и региона. Благодаря.
                              Аз моята помпа я правих в сервиз "Ники 96" - караш по надлез Родопи в посока Куклен, втория изход надясно и още два пъти надясно. Сервизът е почти отдолу под надлеза - ул. Пехчево 7. Собственика е Васко - 088 892 0474.


                              Останах доволен.
                              Nissan Terrano 2,7 TDI

                              Коментар


                              • ogimaster
                                ogimaster коментира
                                Редактиране на коментар
                                Аз от София ходих при тях в Пловдив и определено съм доволен ;-)

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X