Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Диагностика с "кламер" и с кабел, софтуер, кодове на грешки

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    А дали може да се проверава ABS през 16 пинова букса с кламер?

    В ръководството на Спарки не намирам такава процедура. Пише, да се свърже Consult, но с кламер няма.

    Намирам процедура с кламер за 14 пинова букса в руските сайтове:

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:bd19166s-960.jpg
Прегледи:970
Размер:150.5 КБ
ID:6602981

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:7d19166s-960.jpg
Прегледи:937
Размер:172.3 КБ
ID:6602982

    Nissan Terrano 2,7 TDI

    Коментар


    • #32
      Вчера покарах из планината по черен път (поради стръмнината се налижи да поддържам около 2500 оборота и на втора предавка) и светна чека (не се отразява на работата на двигателя). Направих диагностика и се оказаха грешки 0407, 0707 и 0905. Крайните са ми ясни, но средната я няма в описанието. Нещо ново появило ли се е? Лошото , че е от групата на помпата, а преди няма и два месеца изхарчих няколко стотака, да й сменят датчика.

      Коментар


      • #33
        0707 е "Injection Pump Timing Control", поне върху Patrol. Тоест контролът на момента на впръскване.
        0905 е не по-малко странна, защото 2.7 няма датчик за налягане на турбото.
        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

        Коментар


        • sparkybg
          sparkybg коментира
          Редактиране на коментар
          Значи:

          0407 е датчик колянов вал.
          0707 е помпа (може да е свързано с горното) - или сега ти е сдал датчика, или не са се справили нещо с помпата.

          0905 е пренадуване - вземи мерки срещу това, защото тия мотори гърмят най-вече заради пренадуване. Тая грешка се записва не само щото е пренадул моментно, а защото е държал пренадуването достатъчно дълго време (не помня, но мисля нещо като 10 секунди, или повече)

          Занеси си турбото на диагностика и настройка, и ако продължи, мисли за ограничнителен клапан.

        • mitio
          mitio коментира
          Редактиране на коментар
          Регулировката на турбото как и къде може да стане?
          - В кой сервиз могат да го направят? По възможност в Дружба, Младост или района;
          - В сервиза турбото ли се носи или се отива с колата? Настройка на монтирано турбо може ли да се направи.

        • sparkybg
          sparkybg коментира
          Редактиране на коментар
          Турбото се носи. В указаните от теб райони не знам. Ходил съм единствено в ТурбоТехника на Любляна 37.

          Първоначално отидох да си купя CHRA на Melett, с мисълта да си го сменям сам (подозирах лек харч на масло, както се и оказа, сега буквално не пипа масло) и после само да го настрои, но ми спечели доверието и направо му занесох турбото. Засега проблеми няма и турбото се държи много добре. Беше си направил труда да го пусне на тестване преди да сменя CHRA-то, че и протокол ми даде за старото и новото.

          Прави пълно почистване и профилактика и на геометрията като сменя средна част, дава и 2 години гаранция.

          При мен не е пренадувало де. По-късните много по-рядко имат проблем с пренадуване (моето е 2005-та). Само заради харча на масло го смених (около 50-80 грама на 1000 километра).

          Има и вариант да се сложи и механичен ограничител (Dawes valve), ако проблема не се реши по друг начин, но това турбаджии едва ли го предлагат. Моя още не съм го сложил - както казах моето не пренадува.

      • #34
        Здравейте колеги, днес светна чека на двигателя след палене на загрял двигател, въртя малко повече от обикновенно и изпуши леко. Номера на грешката е Р 1207 майстора каза, че е датчик колянов вал, маховик бил демпферен и се разтропал… 2.7 тди 2004 Бош, ръчни скорости

        Коментар


        • #35
          Смянай майстора. Terrano 2 с демпферен маховик НЯМА. И трилитровото не е с демпферен.

          Отделно, темата е за диагностика. Направи номера с кламера и ми кажи миганията, щото като гледам майстора какви ги бръщолеви, не е ясно и каква диагностика прави, а точно Bosch-ов мотор да скапе датчик колянов вал е едно на милион. Не на последно място, грешка 1207 изобщо няма общо с коляновия вал, а е радовния номер с датчик за позиция на контролната муфа за количеството в помпата, за оправянето на което процедурата няма да ти хареса хич.

          Та, кажи миганията, щото на майстиора ти му нямам вяра на диагностиката.
          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

          Коментар


          • #36
            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
            Смянай майстора. Terrano 2 с демпферен маховик НЯМА. И трилитровото не е с демпферен.

            Отделно, темата е за диагностика. Направи номера с кламера и ми кажи миганията, щото като гледам майстора какви ги бръщолеви, не е ясно и каква диагностика прави, а точно Bosch-ов мотор да скапе датчик колянов вал е едно на милион. Не на последно място, грешка 1207 изобщо няма общо с коляновия вал, а е радовния номер с датчик за позиция на контролната муфа за количеството в помпата, за оправянето на което процедурата няма да ти хареса хич.

            Та, кажи миганията, щото на майстиора ти му нямам вяра на диагностиката.
            Благодаря, и от друго място ми казаха за майстора и, че може да е от помпата. В момента търся информация за въпросната помпа и датчик, бих се радвал ако споделите.

            Коментар


            • #37
              Колеги, моля за съвет. Нисан Терано 2.7 2003 година. Снощи при изпреварване му дадох повече газ на 3та и изгуби мощност. Все едно не му стигаше гориво и започна да придърпва. През 10тина секунди ту върви нормално, ту няма мощност. Изгасих, запалих върви си без проблем. Днес проверих този филтър преди горивната помпа- премахнат е. Прочетох го за грешки - изкарва 9 дълги и 5 къси премигвания. Само това. Според темата би следвало да е 0905 - тоест проблем с турбото. Според вас има ли нещо общо това и къде да се насоча. Благодаря.
              Ако е машина, нека бъде немска!
              XJR 1200
              ETZ 150
              Kawasaki Ninja ZX10R

              Коментар


              • #38
                0905 е грешка на трилитровото. 2.7 няма датчик за налягане.

                Забиване на нос при изпреварване е симптом за дебитомер, но тогава не придърпва, а забива муцуна до следващото гасене и палене. Придърпването е симптом на калпава или замръзнала нафта, ама сега е топло.

                Изключи си дебитомера и виж дали ще има разлика.
                Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                Коментар


                • #39
                  Здравейте, като не се кара една машина и почват проблемите... Нисан Терано 2 98 година 2,7 ТДИ. Не го бях палил 10 дни първоначално не завъртя заради паднал акумулатор и сега като заредих на празно не идва гориво. Не е проблем с имобилайзера /лампата на таблото изгасва/ Направих диагностика с кламер https://youtu.be/wk5LtdiS91c доколкото разбирам грешката е 0108 или аз бъркам в разчитнето. 0108 - F/INJ F/B 2 (датчик за позиция на муфата за количество гориво, обикновено при замърсена помпа, при 2.7TDI мотора). Дано е само датчик а не цяла помпа ;( Ако е вярна диагностиката.... и това което разчитам...
                  Няма как да изтрия предишното ми писание... Изтрих грешката после ми даде 0505 = няма грешки
                  С кабел активирахме постоянно клапанът на помпата и в един момент "О чудо" ръчната помпа на горивният филтър се отпусна и напомпих още малко и запали.... Явно е имало боклук в клапанът...
                  Последно редактирано от ckaytss; 26-03-22, 17:13.
                  Техниката на безопасност е като религия - може и да не вярваш, но по-добре да спазваш ритуалите...
                  Калоян Кирилов
                  LZ2ZGT

                  Коментар


                  • #40
                    Светна ми чека:

                    - OBD четеца дава грешка P0217 - колата прегрява или не работи вентилатора или...

                    - с кламера дава грешка 0807 - повредена стоп машинка.

                    Първото не е вярно.

                    Стопмашинките обаче са две.

                    Едната е за стоповете. Преди 2 седмици се беше разпаднало тампончето, което натиска машинката. В резултат - стоповете ми светеха постоянно. Замених тампончето с пластмасов болт

                    Втората стоп машинка се оказа, че подава сигнал на ЕКУ-то, че е натисната спирачката и от там вероятно командва помпата. Е, днес се беше разпаднал и нейния тампон. Чека свети за това.

                    Хайде сега кажете - това не е ли "програмирано стареене". Точно на 23-тата година се разпаднаха в рамките на 2 седмици...

                    П.П. При 16 пиновата букса, миганията се броят на включен кламер. Махне ли се - спира да мига.
                    Последно редактирано от bullet_pk; 04-07-23, 17:41.
                    Nissan Terrano 2,7 TDI

                    Коментар


                    • #41
                      Доколкото моите се разпаднаха към 15-тата му година, ще да е различно програмирано.

                      Състоянието на тия неща силно зависи от това при какви условия са експлоатирани. Зависи включително от това какви стелки си ползвал, с какви препарати си си мил или мазал интериора и т.н.
                      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                      Коментар


                      • #42
                        Първоначално публикуван от bullet_pk Преглед на мнение
                        ...Хайде сега кажете - това не е ли "програмирано стареене". Точно на 23-тата година се разпаднаха в рамките на 2 седмици...
                        Не го слушай Спарки, той се бъзика.
                        Това е точно приграмирано остаряване. Явно са те "врътнали". Ако съм на твое място ще ги съдя за няколко милиона за пропуснати ползи и още толкова за неимуществени вреди!
                        Имаш долумент в който е описано, че гарантираният живот на тоя възел е два века + още два века бонус?
                        Не чета коментари и не отговарям на такива.

                        И коментаторите...

                        Коментар


                        • #43
                          Здравейте пак почна да свети чека грешка 1207 излиза на 2.7 125к Бош, също така много тресе на студено и капе малко нафта от гнп то. Какво да очаквам от тази грешка и може ли да ме насочите към майстор от Пловдив и региона. Благодаря.

                          Коментар


                          • #44
                            1207 е помпа (0105 в списъка по-горе), която заради теча така или иначе трябва да свалиш и сервизираш.

                            Тресе на студено, защшото мотора си е тракторен и вероятно тампоните ти отдавна не са това, което са били на излизане от завода, а задния на скоростите може и да е скъсан. От тая грешка клати обороти и гасне, ако нещата са сериозни. Не тресе.
                            Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                            Коментар


                            • #45
                              Първоначално публикуван от Vankoni_ Преглед на мнение
                              Здравейте пак почна да свети чека грешка 1207 излиза на 2.7 125к Бош, също така много тресе на студено и капе малко нафта от гнп то. Какво да очаквам от тази грешка и може ли да ме насочите към майстор от Пловдив и региона. Благодаря.
                              Аз моята помпа я правих в сервиз "Ники 96" - караш по надлез Родопи в посока Куклен, втория изход надясно и още два пъти надясно. Сервизът е почти отдолу под надлеза - ул. Пехчево 7. Собственика е Васко - 088 892 0474.


                              Останах доволен.
                              Nissan Terrano 2,7 TDI

                              Коментар


                              • ogimaster
                                ogimaster коментира
                                Редактиране на коментар
                                Аз от София ходих при тях в Пловдив и определено съм доволен ;-)

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X