Обява

Свий
Няма добавени обяви.

"Новото" Terrano на sparkybg

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: "Новото" Terrano на sparkybg

    Първоначално публикуван от Жоро Байкушев Преглед на мнение
    Открих нещо от нисанските документи за дилари, линеен датчик налягане/напрежение е сензора. ЕКУ следи обороти-налягане( по подадено напрежение) и пали лампата при проблем в в диапазона .
    Именно де:
    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
    Затова на CRD версията на тоя мотор има нарочен датчик за компютъра, който мери налягането, и ако има отклонения спрямо зададените по спецификация налягания за съответните обороти ти светва лампата.

    Иначе - свалих ремъка, алтернатора, EGR-а, качих двигателя на стойката. Всички подгревни свещи са уж изправни - 0.6 - 0.8 ома съпротивление. Не съм ги вадил още, но такова съпротивление говори поне че са изправни електрически. Дано и механично да са цели.

    Гайката на коляновия вал се отви с FORCH-овия гайковерт, след 3-4 опита и накисванe с WD40 между тях за 10-ина минути. Не таях големи надежди след премеждията с болтовете на маховика, но ето че живота крие и приятни изненади. Не знам дали по-големия камък не даде свойта дан в това. Взех 43 вместо 41, заради грешно мерене. Доста е масивен и самия той има доста прилична инерция, която заради луфта от 43 камък към 41 гайка, приключва с удар между двете.

    Следващия път са наред тръбичките на дюзите, смукателния колектор и евентуално турбо и изпускателен колектор.
    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

    Коментар


    • От: "Новото" Terrano на sparkybg

      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
      Затова на CRD версията на тоя мотор има нарочен датчик за компютъра, който мери налягането, и ако има отклонения спрямо зададените по спецификация налягания за съответните обороти ти светва лампата.
      A signal is sent from the ECM to the Instrument
      cluster via CAN after the ECM has detected the
      following conditions for MORE than 5 seconds;
      a) Engine rpm: 3600 – 4200rpm
      b) Coolant temp: Less than 95 deg C
      c) Oil pressure: 2.5 BAR or less (Oil pressure sensor
      voltage less than 2V approx.)

      Това са условията и само тогава. При добре загрял двигател и обороти между 3600-4200, налягането на маслото да не пада под 2.5 бара( повече от 5 секунди)
      Чудно ми е High pressure switch при какъв алгоритъм и какви стойности работи ?
      В наши дни Вазов щеше да напише " Под Егото", а Алеко само "До Чикаго".
      В. Иванов

      Коментар


      • От: "Новото" Terrano на sparkybg

        Ключа за високото налягане е на 2.5 бара. Другия (на масления топлообменник), за ниското налягане, е на 0,2 бара. Кое кога и как пали лампата - не знам, и двата сигнала отиват и в компютъра.
        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

        Коментар


        • От: "Новото" Terrano на sparkybg

          Ключа за високото налягане е на 2.5 бара. Другия (на масления топлообменник), за ниското налягане, е на 0,2 бара. Кое кога и как пали лампата - не знам, и двата сигнала отиват и в компютъра.

          ПП: Тоя за ниското налягане пали лампата директно, но сигнала му стига и до компютъра, а тоя за високото минава през компютъра и компютъра решава кога да запали лампата.
          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

          Коментар


          • От: "Новото" Terrano на sparkybg

            Първоначално публикуван от kalin09 Преглед на мнение
            Това и аз съм виждал. Но твърдя ,че няма съединител ,който да се монтира и на твърд ,и на демпферен маховик.
            За всичко що е терано с тоя двигател, излиза един и същ феродов диск като номер. Още не мога да установя дали всичките са с едномасов маховик - в сервизното ръководство се говори единствено за двумасов такъв, в същопто време по каталозите излиза на всичките един и същ номер и за маховик (всъщност 2 номера, както и феродовите дискове, и всичко е взаимозаменяемо - единствено лагер и притискателен диск имат някакви несъвместими разлики).
            Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

            Коментар


            • От: "Новото" Terrano на sparkybg

              Малко пресни снимки - вече е почти на кванти. До края на седмицата ще е съвсем и ще започна да сглобявам.

              До тук:
              - Свещта на 4-ти цилиндър имаше липсващо парче, но малко. Съответно по буталото и глават аима някакви следи от това, но нищо фатално.
              - Блока не е идеален, но нищо фрапиращо - МНОГО по-добре от блока дето в момента е на джипката
              - Конус и елипса на цилиндрите - липсва или поне е достатъчно мижава че да не мога да я хвана с микрометъра - под половин стотна. Прагчета също липсват. Мерено с вътромер дълго и напоително. Жив и здрав да е Румбата за предоставянето му.
              - Колянов вал в биелната му част - перфектен, може да мине за нов. Липсват следи от употреба. Лагерите имат по 1-2 дребни лъскави петънца където са сработили и толкоз. Основните ще ги гледма по-късно че трябва фланец за стойката - блока на тоя кютук е от 2 части и в момента е хванат към стойката с по 2 болта за всяка.
              - мотовилки и бутала - без забележки, изключая следите от парченцата свещ по едното бутало. Пукнатини и следи от термични натоварвания няма. Няма и наченки.
              - разпределителни валове перфектни, и като палци и като лагеруващи в главата части, луфтове на клапани в норма.
              - главата без забележки, изключая следите от свещ, но няма такива на критични за тая глава места. Няма дори близо до тях.
              - клапани откъм буталата като нови. Гнездата и водачите утре ще ги гледам - днес си купих скоба.

              Таа, ще го бъде, мисля. Ако не бяха тъпите издънки с тия керамични свещи, при нормална поддръжка тоя мотор механично съвсем спокойно би изкарал половин милион километра.

              Ето и снимки:
              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20180213_185712.jpg
Прегледи:1
Размер:585.1 КБ
ID:5780973
              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20180213_204347.jpg
Прегледи:1
Размер:226.1 КБ
ID:5780974
              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20180213_204352.jpg
Прегледи:1
Размер:291.8 КБ
ID:5780975
              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20180213_204417.jpg
Прегледи:1
Размер:309.4 КБ
ID:5780976
              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20180213_204448.jpg
Прегледи:1
Размер:317.3 КБ
ID:5780977
              Последно редактирано от sparkybg; 14-02-18, 19:17.
              Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

              Коментар


              • От: "Новото" Terrano на sparkybg

                Младеж, ту партс
                1) престараваш се, но очевидно те кефи (та не се брои)
                2) половин милион изкарва и най смотания Фиат - това не е пробег за хвалене
                И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                Коментар


                • От: "Новото" Terrano на sparkybg

                  Престаравам се, щото искам да знам какво карам, предвид "особеностите" на тоя мотор. На другото терано всичко приключи с мерене на компресия и реглаж на клапани.
                  Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                  Коментар


                  • От: "Новото" Terrano на sparkybg

                    Сигурен съм че ще смениш семерингите на валовете, но да си кажа все пак.
                    Човек никога не знае: какво печели, когато губи и какво губи , когато печели.

                    Коментар


                    • От: "Новото" Terrano на sparkybg

                      Първоначално публикуван от disko04 Преглед на мнение
                      Сигурен съм че ще смениш семерингите на валовете, но да си кажа все пак.
                      Това има само един вал и два семеринга.

                      Коментар


                      • От: "Новото" Terrano на sparkybg

                        Първоначално публикуван от bocho64 Преглед на мнение
                        Това има само един вал и два семеринга.
                        Мда. За сметка на това обаче задния (тоя на снимката - цялото алуминиевото с многото болтове) е скъп.

                        Абе нещо пипне ли го французин...
                        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                        Коментар


                        • От: "Новото" Terrano на sparkybg

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:WP_20180215_001.jpg
Прегледи:1
Размер:455.6 КБ
ID:5781013Натиснете снимката за да я уголемите

Име:WP_20180215_003.jpg
Прегледи:1
Размер:516.2 КБ
ID:5781014
                          Здравейте колеги.
                          Тези свещи свалих от тераното когато го купих на 190 000 км.
                          Май са стопени вурховете им.
                          Смених всичките с керамични и съм изминал 30 000 км с тях.
                          Сега се замислих отново за смяна но с метални.

                          Коментар


                          • От: "Новото" Terrano на sparkybg

                            Тъй....

                            2 легла на клапани имат нужда от лека корекция. Ще ми се да се свърши като хората, та по тоя повод се търси фрезичка - 45 градуса с водач за 7мм стебло на клапан.

                            Главата ми е в багажника, та може да я закарам и на място да ги врътнем.

                            Ако някой разполага с такъв инструмент и е склонен да го отдаде под наем за няколко дни или да му закарам главата в рамките на София да ги врътнем - да дава предложения. 300 кинта за фреза само заради 2 клапана никак не ме радва като цена.

                            ПП: Клапаните са извадени, главата е измита, тъй че дори няма да е мърлява работа.
                            Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                            Коментар


                            • От: "Новото" Terrano на sparkybg

                              Що не я дадеш на главар, по 5лв./клапан е корекция на контактната повърхност, припасване и смяна на гумички ?
                              ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                              Коментар


                              • От: "Новото" Terrano на sparkybg

                                За припасване и смяна на гумички имам нужното. Другите легла са перфектни. Само тия 3 клапана имат нужда от корекции.
                                Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X