От: "Новото" Terrano на sparkybg
Именно де:
Иначе - свалих ремъка, алтернатора, EGR-а, качих двигателя на стойката. Всички подгревни свещи са уж изправни - 0.6 - 0.8 ома съпротивление. Не съм ги вадил още, но такова съпротивление говори поне че са изправни електрически. Дано и механично да са цели.
Гайката на коляновия вал се отви с FORCH-овия гайковерт, след 3-4 опита и накисванe с WD40 между тях за 10-ина минути. Не таях големи надежди след премеждията с болтовете на маховика, но ето че живота крие и приятни изненади. Не знам дали по-големия камък не даде свойта дан в това. Взех 43 вместо 41, заради грешно мерене. Доста е масивен и самия той има доста прилична инерция, която заради луфта от 43 камък към 41 гайка, приключва с удар между двете.
Следващия път са наред тръбичките на дюзите, смукателния колектор и евентуално турбо и изпускателен колектор.
Първоначално публикуван от Жоро Байкушев
Преглед на мнение
Първоначално публикуван от sparkybg
Преглед на мнение
Иначе - свалих ремъка, алтернатора, EGR-а, качих двигателя на стойката. Всички подгревни свещи са уж изправни - 0.6 - 0.8 ома съпротивление. Не съм ги вадил още, но такова съпротивление говори поне че са изправни електрически. Дано и механично да са цели.
Гайката на коляновия вал се отви с FORCH-овия гайковерт, след 3-4 опита и накисванe с WD40 между тях за 10-ина минути. Не таях големи надежди след премеждията с болтовете на маховика, но ето че живота крие и приятни изненади. Не знам дали по-големия камък не даде свойта дан в това. Взех 43 вместо 41, заради грешно мерене. Доста е масивен и самия той има доста прилична инерция, която заради луфта от 43 камък към 41 гайка, приключва с удар между двете.
Следващия път са наред тръбичките на дюзите, смукателния колектор и евентуално турбо и изпускателен колектор.
Коментар