Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Nissan Patrol Y60 TD42

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: Nissan Patrol Y60 TD42

    Супер

    Коментар


    • #77
      От: Nissan Patrol Y60 TD42

      Поне 30% загуба ще има до колелата. Иначе има много възможности за тоя мотор.


      Коментар


      • #78
        От: Nissan Patrol Y60 TD42

        Няма как са знаеш мощост на мотора, без да си змерил тази на колелата.
        Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

        Коментар


        • #79
          От: Nissan Patrol Y60 TD42

          Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
          Няма как са знаеш мощост на мотора, без да си змерил тази на колелата.
          Има дино стендове, които си ползват някакви формули(незнам до колко коректни) и показват направо мощност на мотора и предполагам е въпрос на избор какво да показва. Иначе си прав няма начин да се замери мощност на мотора без да се измери на гумите освен ако не се замерва мотора извън коша на някакъв стенд.


          Коментар


          • #80
            От: Nissan Patrol Y60 TD42

            Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
            Няма как са знаеш мощост на мотора, без да си змерил тази на колелата.
            Не съм достатъчно запознат как я мерят мощността и как я преобразуват. Това което ми показаха било мощност но двигателя при вкл. 4х4 . На по късен етап ще го качам пак и ще искам да знам колко изкарва на колелата. Като при този тест не беше направено охлаждане на кулера а и има нужда от още гориво.

            Изпратено от моят SM-J510FN с помощта на Tapatalk
            SUZUKI "VITARA" , 1.6 ,къса база,BF Goodrich MUD, 31x10,5 R15
            Nissan Patrol Y60

            Коментар


            • #81
              От: Nissan Patrol Y60 TD42

              Не е препоръчително да го надувате повече- 0,8 бара е напълно достатъчно!
              0886685545-Влади- ОФ-РОУД КЛУБ"НОВИ ИСКЪР 4Х4 ЕКСТРИЙМ"

              Коментар


              • #82
                От: Nissan Patrol Y60 TD42

                Първоначално публикуван от Владимир Раденков(vladyas) Преглед на мнение
                Не е препоръчително да го надувате повече- 0,8 бара е напълно достатъчно!
                Нямам намерение да го надувам на повече. Но му трябва още гориво, в момента работи без грам пушек.

                Изпратено от моят SM-J510FN с помощта на Tapatalk
                SUZUKI "VITARA" , 1.6 ,къса база,BF Goodrich MUD, 31x10,5 R15
                Nissan Patrol Y60

                Коментар


                • #83
                  От: Nissan Patrol Y60 TD42

                  E тоя проблем се очакваше. На високи обороти малко гориво- много въздух- принципа на оксижена
                  0886685545-Влади- ОФ-РОУД КЛУБ"НОВИ ИСКЪР 4Х4 ЕКСТРИЙМ"

                  Коментар


                  • #84
                    От: Nissan Patrol Y60 TD42

                    Може би е удачно да се помисли за система за следене на температурата на изгорелите газове. Удачно е при подобен тунинг. При определени режими на бедни смеси може да излязат нещата от норма и да се стигне до последствия. Както е написал колегата за принципа на оксижена.

                    Коментар


                    • #85
                      От: Nissan Patrol Y60 TD42

                      Колега не съм капацитет, просто ми стана интересно и любопитно - така разположен кулера точно над двигателя няма ли да се загрява от двигателя и да не охлажда добре? Ще взима въздух от капака, обаче като не се движи колата, от там какво точно ще влиза, какво ще става с топлината от двигателя отиваща право нагоре и какво ще става с покачващата се температура? Иначе браво за вложените усилия и подобрения!
                      Kia Sorento 2.5 CRDI EX - now
                      Suzuki Samurai 1.3 - липсва ми как друска и къде ходи

                      Коментар


                      • #86
                        От: Nissan Patrol Y60 TD42

                        Първоначално публикуван от nissan_gr Преглед на мнение
                        При определени режими на бедни смеси може да излязат нещата от норма и да се стигне до последствия. Както е написал колегата за принципа на оксижена.
                        Te 90% от режимите на тоя мотор са при хипер бедни смеси. Освен това с чугунена глава и блок самия двигател ще прегрее много преди изходящите газове да започнат да правят проблем.

                        Ама, топлата вода по въпроса е открита от оситата отдавна. Просто се прави като тях и толкоз.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • #87
                          От: Nissan Patrol Y60 TD42

                          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                          Te 90% от режимите на тоя мотор са при хипер бедни смеси. Освен това с чугунена глава и блок самия двигател ще прегрее много преди изходящите газове да започнат да правят проблем.

                          Ама, топлата вода по въпроса е открита от оситата отдавна. Просто се прави като тях и толкоз.
                          Може ли да уточниш че нещо не схвах?[emoji21]

                          Изпратено от моят SM-J510FN с помощта на Tapatalk
                          SUZUKI "VITARA" , 1.6 ,къса база,BF Goodrich MUD, 31x10,5 R15
                          Nissan Patrol Y60

                          Коментар


                          • #88
                            От: Nissan Patrol Y60 TD42

                            Първоначално публикуван от Rat Fink Преглед на мнение
                            Колега не съм капацитет, просто ми стана интересно и любопитно - така разположен кулера точно над двигателя няма ли да се загрява от двигателя и да не охлажда добре? Ще взима въздух от капака, обаче като не се движи колата, от там какво точно ще влиза, какво ще става с топлината от двигателя отиваща право нагоре и какво ще става с покачващата се температура? Иначе браво за вложените усилия и подобрения! [emoji2]
                            В момента кулера загрява и реално ефекта от него е почти никакъв. Ще му се монтира перка за охлаждане но изчаквам доставката.

                            Изпратено от моят SM-J510FN с помощта на Tapatalk
                            SUZUKI "VITARA" , 1.6 ,къса база,BF Goodrich MUD, 31x10,5 R15
                            Nissan Patrol Y60

                            Коментар


                            • #89
                              От: Nissan Patrol Y60 TD42

                              Дизела работи на бедни смеси изначално.

                              Това дали пуши не е критерий за почти нищо.
                              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                              Коментар


                              • #90
                                От: Nissan Patrol Y60 TD42

                                Първоначално публикуван от penev_dch Преглед на мнение
                                Може ли да уточниш че нещо не схвах?[emoji21]
                                Дизеловия мотор по принцип си работи на бедни смеси, освен ако не е настъпен толкова че отзад да прави кълбета черен дим.

                                Не мисля че температурата на изходящите газове би била проблем за тоя мотор, предвид конструкцията му, или по-точно чугунената глава и предкамерното впръскване.
                                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X