Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Patrol с BMW мотор - кит

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Patrol с BMW мотор - кит

    Първоначално публикуван от DOKTORA Преглед на мнение
    Здравейте,колеги на 2.8 у 61 какъв мотор може да се напасва.Благодаря предварително
    За какъвто имаш финансови възможности от полско фиатче до реактивен.
    Honda crf450x Nissan patrоl y260 RB25DET
    Honda doninator 650 4RUNNER 5gen limited

    Sofrace Offroad Team

    Коментар


    • #47
      От: Patrol с BMW мотор - кит

      Става въпрос за по малко работа.Примерно само двигател да се нагоди и да се ползва същата скоростна кутия.

      Коментар


      • #48
        От: Patrol с BMW мотор - кит

        Поздравления колега, до тук си се справил отлочно. Въпроса ми е как ще напаснеш цялата електроника,компютри и прочие,че двигателя да работи нормално както в ниски така и във високи обороти?

        Коментар


        • #49
          От: Patrol с BMW мотор - кит

          Мотора беше вече в коша на Патрола, за правене на лапи и напасването им към тампоните на мотора. След това го свалих за да заваря лапите към шасито. Ето и малко снимки. Единия от тампоните си е оригиналния от 61-цата, за другия се наложи да импровизирам, тъй като мястото е доста ограничено от страната на турбото(дясно).
          Прикачени файлове
          0886685545-Влади- ОФ-РОУД КЛУБ"НОВИ ИСКЪР 4Х4 ЕКСТРИЙМ"

          Коментар


          • #50
            От: Patrol с BMW мотор - кит

            Първоначално публикуван от DOKTORA Преглед на мнение
            Става въпрос за по малко работа.Примерно само двигател да се нагоди и да се ползва същата скоростна кутия.
            Ми елементарно, двигател дето е със същия блок. Примерно Скайлайн
            И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

            Коментар


            • #51
              От: Patrol с BMW мотор - кит

              Браво Влади, ще се радвам да го видя на живо.
              0887 526 564/ 0897 933 755 /

              Коментар


              • #52
                От: Patrol с BMW мотор - кит

                С плътния тампон вибрациите са сериозни.Пробвано преди около 2 години.Наложи се смяна с 2бр. оригинални от Патрол,че му се отваряха стъклата.При вас може и да е по добре че е само един
                Борис 0888 999 едно едно9
                PATROL Y260 RB30S

                Коментар


                • #53
                  От: Patrol с BMW мотор - кит

                  Първоначално публикуван от bobkata16v Преглед на мнение
                  С плътния тампон вибрациите са сериозни.Пробвано преди около 2 години.Наложи се смяна с 2бр. оригинални от Патрол,че му се отваряха стъклата.При вас може и да е по добре че е само един
                  Да, с Мето говорихме точно за тоя тампон и ми каза, че имало сериозни вибраций. Аз съм набил 2 тампона от носач на Ауди ТТ и уж не са толкова твърди, но докато не се запали и пробва няма как да се разбере. Най-лошото е, че мястото е доста ограничено. Тампона се пада между турбото и компресора на климатика.
                  0886685545-Влади- ОФ-РОУД КЛУБ"НОВИ ИСКЪР 4Х4 ЕКСТРИЙМ"

                  Коментар


                  • #54
                    От: Patrol с BMW мотор - кит

                    Ехх, чак сега виждам темата... Поздравления за идеята, реализацията, нервите и т.н.

                    Имам обаче един въпрос. Тази плоча, върху която е поставен съединителя, като гледам май е хваната за двумасовия(демпферния) маховик? Това не е ли прекалено тежко? Освен това ми се вижда твърде конзолна тази история - при минимален дисбаланс ще се опитва да къса коляновия вал, който и без това е дълъг и е подложен завишено на усукване... Самият демпфер изолиран ли е в случая или си се използва пълноценно? Ако не се използва, то според мен щеше да стане прилично с един маховик от бензинов М20/М50, който е плосък, евтин и се продават усилени съединители за него, като най-много да се наложи да смениш венеца или бендикса. Успех!
                    С "Фармахим" - непобедим
                    Дизел - само дънки!

                    Коментар


                    • #55
                      От: Patrol с BMW мотор - кит

                      Първоначално публикуван от Владимир Раденков(vladyas) Преглед на мнение
                      Мотора беше вече в коша на Патрола, за правене на лапи и напасването им към тампоните на мотора. След това го свалих за да заваря лапите към шасито. Ето и малко снимки. Единия от тампоните си е оригиналния от 61-цата, за другия се наложи да импровизирам, тъй като мястото е доста ограничено от страната на турбото(дясно).
                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1811 - Копие.jpg
Прегледи:2
Размер:151.6 КБ
ID:5719522

                      Тук може да имаш проблем със спирачният маркуч, лапата за тампона притиска маркуча при скок и се пробива. На състезанието в Кърджали имахме този проблем.
                      TT-Tuning Team
                      АСК Добрич

                      Коментар


                      • #56
                        От: Patrol с BMW мотор - кит

                        Първоначално публикуван от м20_маниак Преглед на мнение
                        Ехх, чак сега виждам темата... Поздравления за идеята, реализацията, нервите и т.н.

                        Имам обаче един въпрос. Тази плоча, върху която е поставен съединителя, като гледам май е хваната за двумасовия(демпферния) маховик? Това не е ли прекалено тежко? Освен това ми се вижда твърде конзолна тази история - при минимален дисбаланс ще се опитва да къса коляновия вал, който и без това е дълъг и е подложен завишено на усукване... Самият демпфер изолиран ли е в случая или си се използва пълноценно? Ако не се използва, то според мен щеше да стане прилично с един маховик от бензинов М20/М50, който е плосък, евтин и се продават усилени съединители за него, като най-много да се наложи да смениш венеца или бендикса. Успех!
                        Да се пробвам да отговоря аз / като следящ проекта от близо/ без да съм спец, но Влади е на рожден ден и не се знай " Га шъ изтрезнее". Маховика си е едномасов, не е демферен. Това на , което казваш плоча е част от него - 340 мм. чугун - общо тежи около 25 кг. Балансира се преди монтаж задължително.
                        Колкото до спирачния маркуч - няма да е там, просто захвата му за шасито съвпадаше с мястото за новите лапи и е свален, заради заварките.....ще се мести, както и ще се удължава....доста, ако Бобката даде скоро едни "кашончета".
                        Боби давай идеи за тампона, че и мен ме притеснява, а съм патил с един подобен - даже Влади още ме "бъзика".

                        Коментар


                        • #57
                          От: Patrol с BMW мотор - кит

                          Такааааа малко да съживиме темата. Патрола порасна с 4 инча окачване на Добинсън , двигателя е на мястото си и вече пали, та даже и джипа върви. Честно казано, като го подкарах разбрах, че всичката хамалогия си заслужаваше. Нищо общо с предишния двигател. Динамиката и ускорението е впечатляващо за размерите на джипа. Огромен въртящ момент, който като превключиш на по висока предавка те удря в гърба така приятно. По двигателя са направени промени като: Цялостен ремап на компютъра- като са премахнати всички излишни неща, които биха създавали проблеми за в бъдеще,в предвид експлоатацията. Двигателя е напомпан софтуерно до колкото може- около 235к.с. и 540Нм, благодарение на Тихомир Тодоров от Варна. Това е накратко за развитието до момента, като в момента се занимавам и с изработката на предна силова броня. Пускам и снимки за по-любопитните. По-нататък ще има повече подробности
                          Прикачени файлове
                          Последно редактирано от Владимир Раденков(vladyas); 18-12-16, 15:40.
                          0886685545-Влади- ОФ-РОУД КЛУБ"НОВИ ИСКЪР 4Х4 ЕКСТРИЙМ"

                          Коментар


                          • #58
                            От: Patrol с BMW мотор - кит

                            Браво! Поздравления!! Чакаме подробности, то както е тръгнало скоро патрол с нисански двигател ще е екзотика
                            NISSAN PATROL Y61 ZD30
                            HUYNDAI GALLOPER 2 2.5td

                            Коментар


                            • #59
                              От: Patrol с BMW мотор - кит

                              Мъдят@ с колко коня вдигат мощността...?
                              driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

                              Коментар


                              • #60
                                От: Patrol с BMW мотор - кит

                                Първоначално публикуван от Гробаря Преглед на мнение
                                Мъдят@ с колко коня вдигат мощността...?
                                Ако ги сриташ,вдига буста с до 2 бара за около 30сек.,майтап да става проекта си става уникален,Влади адмирации!
                                LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
                                Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X