Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Терано дизел или бензин???

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Терано дизел или бензин???

    ЗА търсачката, изчетох всичко /целия форум-нисан/ но никъде не намерих сравнение между двата мотора и обосновка на тезите.

    Тераното ми трябва за втора кола и ще се кара не повече от 3-4000 километра на година, за всеки ден, леката кола а за в гората и лов УАЗката, основното на, което държа е надежноста, във всеки момент да е готов да тръгне, независимо от природата, понеже имам къща в един баир и зимата си е приключение.
    Ще се кара основно по асвалт и в много редки случай ще влиза в гората.
    За скороста, някой казва 120, ами аз с фолсвагена не смея да вдигна толкова по наще пътища в провинцията, карам с 80, така, че и тераното няма да го натискам много.

    Оглеждам се за терано но нещо ги няма много много на пазара в моя район.
    Последно редактирано от kra_kra; 02-07-13, 09:11.
    "Джипът започва да върви, като спре да ти е жал за него"УАЗ 469ТЕРАНО 2,7ТДПЕЖО 307 1,6хди

    Коментар


    • #17
      От: Терано дизел или бензин???

      Първоначално публикуван от kra_kra Преглед на мнение
      ЗА търсачката, изчетох всичко /целия форум-нисан/ но никъде не намерих сравнение между двата мотора и обосновка на тезите.

      Тераното ми трябва за втора кола и ще се кара не повече от 3-4000 километра на година, за всеки ден, леката кола а за в гората и ловУАЗката, основното на, което държа е надежноста, във всеки момент да е готов да тръгне, независимо от природата, понеже имам къща в един баир и зимата си е приключение.
      Ще се кара основно по асвалт и в много редки случай ще влиза в гората.
      За скороста, някой казва 120, ами аз с фолсвагена не смея да вдигна толкова по наще пътища в провинцията, карам с 80, така, че и тераното няма да го натискам много.

      Оглеждам се за терано но нещо ги няма много много на пазара в моя район.
      Значи не се чуди.Дезел 2,7ТДИ е твоят двигател-няма да съжаляваш.
      "NISAN TERRANO 2" 3.0 tdi 2003 г.
      0878739299

      Коментар


      • #18
        От: Терано дизел или бензин???

        То и да не е Терано, а какъвто и да е "джип" - трябва да е с нафта.
        Аз камион на бензин не съм виждал, еле пък за извън пътя.
        п.с. Зилове и тем подобни не ги броим.

        Коментар


        • #19
          От: Терано дизел или бензин???

          Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнение
          ...
          П.П.в една съседна тема колега беше споменал,че при разговор с собственик на автоморга ,онзи е споменал,че повече Терано няма да внася...причината-освен дреболии, двигатели не се купуват/става въпрос за най-масово вкараните с дизелов агрегат!/.Показателно е ....
          Поздрави и успех с избора!
          А тук цитат от темата на Кольо, относно бензиновия:

          Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
          ...
          и аз така си мислех, ама пича в моргата ме уби на място. Влизам и потам: двигател или части за терано 2.4 бензин.
          И получавам отговор: Само глави, ама ти сигурно търсиш колянов вал, биели и бутала?
          Е, да, признавам си. Еми няма, казва пича. Всичките все това чупят, взимат ги на момента.
          Та ... баси безпроблемния двигател ... В началото си помислих, че просто са "кръстили" Кольо, но излиза, че проблема си е сравнително масов.
          За 3-4000 км годишно няма смисъл от бензинка на газ
          Nissan Terrano 2,7 TDI

          Коментар


          • #20
            От: Терано дизел или бензин???

            Здравей колега има бензинов маверик и в сравнение с дизела си е по слабичък, но с газстанция си е много по евтино. В момента съм с малко по тежки гуми и разхода ми е към 13 литра извън градско. Това е малкото предимство. Аз съм къса база и в момента се оглеждам за дълга, но това което видях в Дупница, като предлагане не ми се понрави. Направи ми лошо впечатление на екземплярите гумите само на 2 коли бяха еднакви. Иначе кола от италия намалява ръждивите с вероятност с проблемен двигател. От германия здрав двигател, но проблемна ламарина на калниците. Всяко правило си има изключения.

            Коментар


            • #21
              От: Терано дизел или бензин???

              Здравей колега има бензинов маверик и в сравнение с дизела си е по слабичък, но с газстанция си е много по евтино. В момента съм с малко по тежки гуми и разхода ми е към 13 литра извън градско. Това е малкото предимство. Аз съм къса база и в момента се оглеждам за дълга, но това което видях в Дупница, като предлагане не ми се понрави. Направи ми лошо впечатление на екземплярите гумите само на 2 коли бяха еднакви. Иначе кола от италия намалява ръждивите с вероятност с проблемен двигател. От германия здрав двигател, но проблемна ламарина на калниците. Всяко правило си има изключения.

              Коментар


              • #22
                От: Терано дизел или бензин???

                Твърдо дизел!!! Казва ти го човек имащ бензиновия вариант.
                Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

                Коментар


                • #23
                  От: Терано дизел или бензин???

                  Първоначално публикуван от damyan82 Преглед на мнение
                  Твърдо дизел!!! Казва ти го човек имащ бензиновия вариант.
                  Ако и обясниш защо, си ме спечелил за отбора на трактористите.
                  Сега сериозно, кажи моля те твоите доводи за дизела.
                  Газовата бутилка взе нещо да ми пречи в багажника на колата, това за сега ми е основния коз за дизел.
                  "Джипът започва да върви, като спре да ти е жал за него"УАЗ 469ТЕРАНО 2,7ТДПЕЖО 307 1,6хди

                  Коментар


                  • #24
                    От: Терано дизел или бензин???

                    Ами не съм изчел всичко което са написали вече колегите, но ще споделя накратко моите виждания.
                    Купих си бензиново терано с износени гуми 235/75/15 с основната идея за газово. Твърдо исках бензиново заради алтернативното гориво. Докарах го от Враца до Варна на 9/100 разход бензин. Бях мераклия и му сложих обикновенна газова уредба Ловато чисто нова на стойност 460 лева. Карах го така три години. През тези три години джипа претърпя доста корекции по външен вид и разхода на газ все повече се увеличаваше(логично) до 17/100 извън градско. В даден момент двигатела не издържа и се наложи ремонт наляха се още 1000 лева само за части(оригинални). Имах мерак и сложих шнорхел за да не ми се мокри отново въздушния филтър. Оказа се обаче, че вече с обикновената газова на дълъг път не може да си нагоди сместа поради навлизащия насрещен въздух и освободя ли от скорост гаснеше. Това наложи при дълъг път да не се изключва от предавка и разхода стана 20/100 извън градско. Стиснах зъби и сложих газов инжекцион уж по-икономично по-добре. Да ама се оказа, че не ми работи ламбда сондата, а тя си е едни 232 левчета(оригинална). А също така не ми работи и виско муфата а тя си е 300 лева(за сравнение на дизела е 400 лева, но получаваш към него и нова водна помпа). Да не говорим, че два пъти правих ремонт на веригата, а при дизела това няма да ти се наложи.
                    Или какво става аз май си купих още едно терано за да се движа по-евтино на газ. Малко ми остана на финала да го оправя но вече издишам по шевовете...
                    Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

                    Коментар


                    • #25
                      От: Терано дизел или бензин???

                      Първоначално публикуван от damyan82 Преглед на мнение
                      Ами не съм изчел всичко което са написали вече колегите, но ще споделя накратко моите виждания.
                      Купих си бензиново терано с износени гуми 235/75/15 с основната идея за газово. Твърдо исках бензиново заради алтернативното гориво. Докарах го от Враца до Варна на 9/100 разход бензин. Бях мераклия и му сложих обикновенна газова уредба Ловато чисто нова на стойност 460 лева. Карах го така три години. През тези три години джипа претърпя доста корекции по външен вид и разхода на газ все повече се увеличаваше(логично) до 17/100 извън градско. В даден момент двигатела не издържа и се наложи ремонт наляха се още 1000 лева само за части(оригинални). Имах мерак и сложих шнорхел за да не ми се мокри отново въздушния филтър. Оказа се обаче, че вече с обикновената газова на дълъг път не може да си нагоди сместа поради навлизащия насрещен въздух и освободя ли от скорост гаснеше. Това наложи при дълъг път да не се изключва от предавка и разхода стана 20/100 извън градско. Стиснах зъби и сложих газов инжекцион уж по-икономично по-добре. Да ама се оказа, че не ми работи ламбда сондата, а тя си е едни 232 левчета(оригинална). А също така не ми работи и виско муфата а тя си е 300 лева(за сравнение на дизела е 400 лева, но получаваш към него и нова водна помпа). Да не говорим, че два пъти правих ремонт на веригата, а при дизела това няма да ти се наложи.
                      Или какво става аз май си купих още едно терано за да се движа по-евтино на газ. Малко ми остана на финала да го оправя но вече издишам по шевовете...
                      Точно това имах предвид относно малката разлика в разхода....машината трябва да е изключително здрава и надеждна,защото в обратния случай/а с бензиновото Терано не са така нещата за съжаление/,икономията отива в ремонти и то...по две и по три...
                      Радвам се,че чу едно реално мнение от колега каращ точно бензиново и....ял му попарата!
                      Поздрави и късмет!
                      NISSAN FOREVER
                      -----------------------------------------------------------------------------
                      Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                      Коментар


                      • #26
                        От: Терано дизел или бензин???

                        В случая прочетох за евентуалните предимства на дизела пред бензина. По дифолт дизела конкретно е и по голям 2,7 с турбо срещу бензин 2,4.
                        Да питам лаишки- ами ако съотношението е обратно? Т.е. имаме да кажем дизел 2,5 с турбо срещу бензин 3,0 V6? Условието марката и модела остава същото.
                        Кой'т не скача е червен, кой'т не скача е червен!

                        Коментар


                        • #27
                          От: Терано дизел или бензин???

                          Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                          Това е все едно да питаш: - стар дизел с една жица, или стар дизел с безброй жици, датчици, ел. изпълнителни механизми и комп.
                          Чак безброй...

                          Възможно най-простия дизел с компютър и възможно най-надеждната помпа, управлявана от компютър. Сравнен със стария има 3 датчика в повече - "умна" дюза, температура и колянов вал. Толкоз. Изпълнителни механизми допълнителни извън помпата няма. Дори и да попаднеш на калпав (или на много километри или някой много талантлив "шофьор" + никаква поддръжка), по моргите двигатели колкото щеш. Точно щото никой не купува.

                          И възможно най-надеждната конструкция двигател - чугун, долен вал, зъбни колела (няма ремък и верига).

                          Новия върви осезаемо повече от стария.

                          Зимата проблеми няма да имаш никакви - иска само подгревните свещи да са му в ред. Трабва му половин оборот, и е запалил. Никаква разлика спрамо лятото. На мен и нафта не ми е замръзвала, до -23.

                          И не на последно място - новия дизел (4-те фара, след 1996-та) е с по-здрава скоростна кутия (като на Patrol) от бензина и стария дизел.
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • #28
                            От: Терано дизел или бензин???

                            Първоначално публикуван от Dagobar Преглед на мнение
                            В случая прочетох за евентуалните предимства на дизела пред бензина. По дифолт дизела конкретно е и по голям 2,7 с турбо срещу бензин 2,4.
                            Да питам лаишки- ами ако съотношението е обратно? Т.е. имаме да кажем дизел 2,5 с турбо срещу бензин 3,0 V6? Условието марката и модела остава същото.
                            Терано с 2.5 дизел няма. 3.0V6 има терано 1. Ако намериш читаво е ОК, ама обикновено са дърти и гнили.

                            Плюса на 3.0V6 е че пак е със по-здравата скоростна кутия, както и с по-здрав преден диф (200мм срещу 180 на останалите) + по-дебели предни полуоски + малко (наистина малко) по-здрави предни карета. Не че с предния диф, полуоски и карета терано 2 има проблем, но е факт че на старото терано 1 3.0 V6 са по-големи и трите неща.
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • #29
                              От: Терано дизел или бензин???

                              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                              Терано с 2.5 дизел няма. 3.0V6 има терано 1. Ако намериш читаво е ОК, ама обикновено са дърти и гнили.

                              Плюса на 3.0V6 е че пак е със по-здравата скоростна кутия, както и с по-здрав преден диф (200мм срещу 180 на останалите) + по-дебели предни полуоски + малко (наистина малко) по-здрави предни карета. Не че с предния диф, полуоски и карета терано 2 има проблем, но е факт че на старото терано 1 3.0 V6 са по-големи и трите неща.
                              Въпроса ми беше принципен за двигателите като цяло при такава констелация. В случая съм забравил да спомена, че не става дума конкретно за Терано.
                              Кой'т не скача е червен, кой'т не скача е червен!

                              Коментар


                              • #30
                                От: Терано дизел или бензин???

                                Е кубатурата сама по себеси не значи нищо. С 2.5 дизел има Navara, ама вече с директно впръскване и другите модерни али-бали. Вальо (drukman) разправя че с лекота вдигала 170, ама след 15 минути каране на тая скорост двигателя е довиждане.

                                Моето се ръчка със 140 от София до морето и нищо му няма.

                                За дизел vs бензин - при старите дизели като 2.7, силата му свършва там, където на бензиновия започва. Ако искаш да го ръчкаш и караш с над 120, вероятно по-добър вариант е бензин, но за размер джипка като терано - поне 150-160 кончета, демек 3.0V6 и нагоре. 2.4 на мен ми е слаб, даже и за късо. Трилитровия дизел върви много, ама е проблемен.
                                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X