Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Терано дизел или бензин???

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Терано дизел или бензин???

    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
    ...За дизел vs бензин - при старите дизели като 2.7, силата му свършва там, където на бензиновия започва. Ако искаш да го ръчкаш и караш с над 120, вероятно по-добър вариант е бензин, но за размер джипка като терано - поне 150-160 кончета, демек 3.0V6 и нагоре. 2.4 на мен ми е слаб, даже и за късо. Трилитровия дизел върви много, ама е проблемен.
    Това за каране на скорост и при асвалт? А предполагам за черен път, груб терен и преодоляване на препятствия е обратното. Демек дизела ще се чуства там в свои води, а бензина ще се зори? А и не сикам да ръчкам. Самия факт, че слизам от кола и искам джип, за мене поне означава да си обърна малко философията и да се ориентирам към по-скромните (нормални) скорости до към 120-140 км/ч. Ако е за ръчкането и сега моята тояга ми поддържа над 170. Ама га отида с жена ми на излет из горичките и полянките и как излезна от асфалта почва да ми оре от долу. За малко по-черен и засукан път не си и помислям даже.
    Последно редактирано от Dagobar; 06-07-13, 01:00.
    Кой'т не скача е червен, кой'т не скача е червен!

    Коментар


    • #32
      От: Терано дизел или бензин???

      Ми дизела е заводски някъде малко под 300 нютона между 2000 и 3000 оборота. Бензина на 2000 оборота е мъртвец, а даже и където е най-силен пак е далече от 300.

      И двете вървят, ако са адекватно мощни за теглото на джипката. Просто се карат различно и в калта, и извън. Въпрос на вкус. Но пак - ако са адекватни за теглото на джипката.

      Като тръгнеш да избираш опитай всичките, дето си си набелязал. Няма как да ти кажа кое на теб повече ще ти пасне.

      ...впрочем, не на последно място дори компютризирания дизел с водата няма грижи, освен ако не му наводниш и компютъра ,макар че кутията му е херметична уж, та може и това да изтрае. На моя двигателя на мивка се мие наред. После палиш и тръгваш. С дърт бензин обикновено не е така - като го поохвъргаш хубаво с водица ще увехне баш на средата на локвата, освен ако всичко по запалването не е херметизирано и ново.
      Последно редактирано от sparkybg; 06-07-13, 01:38.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • #33
        От: Терано дизел или бензин???

        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
        Толкоз...
        Разсеян си станал ... има и още ... за единия ... пусна и тема, другия АРР ти е под десния крак. А като казах "безброй", имах в предвид жиците. Но, грешката е моя - не може да се правят такива сравнения. В смисъл - тоя без жиците е много стар, малко са бройките на пазара и вероятноста да има читав е 0. Другия може да се намери поне с 5-7г. по нов, а 5г. при старите коли са именно разликата от "читав" до такъв дето и за скрап не става.

        Коментар


        • #34
          От: Терано дизел или бензин???

          Дизел 2.7, ТД-то е по-мудно, води се 99 коня по талон, няма ряз при тръгване, но в обороти си върви добре. ТДИ е 125 коня и има компютър. Имах проблеми със скоростната на моето ТД, защото го карах на 5-та с 60км/ч отначало и я счупих, но не е задължително да се случи. Слушай за шумове кутията и оглеждай за ръжда под калниците. Автоматичните хъбове, с които са повечето си заминават рано или късно, зависи колко е ползвано 4х4, и се заменят с ръчни за 250 до 350 лв макс. ВИНАГИ пали моето ТД, даже и с 1 подгревна свещ при -20 запали, ТД-то има и ръчна газ, което за мен е + за подгряване зимата, ТДИ не знам имаха ли.
          Maverik/Terrano 2 2.7 TDI, 1997
          X-trail 2.2 Di 2003
          Maverik/Terrano 2 2.7 TD, 1994

          Коментар


          • #35
            От: Терано дизел или бензин???

            Първоначално публикуван от afgany Преглед на мнение
            Дизел 2.7, ТД-то е по-мудно, води се 99 коня по талон, няма ряз при тръгване, но в обороти си върви добре. ТДИ е 125 коня и има компютър. Имах проблеми със скоростната на моето ТД, защото го карах на 5-та с 60км/ч отначало и я счупих, но не е задължително да се случи. Слушай за шумове кутията и оглеждай за ръжда под калниците. Автоматичните хъбове, с които са повечето си заминават рано или късно, зависи колко е ползвано 4х4, и се заменят с ръчни за 250 до 350 лв макс. ВИНАГИ пали моето ТД, даже и с 1 подгревна свещ при -20 запали, ТД-то има и ръчна газ, което за мен е + за подгряване зимата, ТДИ не знам имаха ли.

            При ТДИ-то всичко си го прави компютъра.След запалване си държи около 1100-1200об. и след това постепенно компа сваля оборотите според загряването на мотора!
            Поздрави!
            NISSAN FOREVER
            -----------------------------------------------------------------------------
            Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

            Коментар


            • #36
              От: Терано дизел или бензин???

              -Бих предложил да се спрете на дизела ,защото и аз и колегите, които обслужват автомобили трабва да имаме приходи.( Ако е нова-вземай дизела,ако е над 200000 км.,по "безопасен"е бензиновия вариянт).

              Коментар


              • #37
                От: Терано дизел или бензин???

                Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнение
                ако е над 200000 км.,по "безопасен"е бензиновия вариянт).
                Нещо напоследък имам други наблюдения - и за двигател, и за скорости. А бензиновите имат и изпълнения с по-слаб заден диф (200мм вместо 233).
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #38
                  От: Терано дизел или бензин???

                  Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнение
                  -Бих предложил да се спрете на дизела ,защото и аз и колегите, които обслужват автомобили трабва да имаме приходи.( Ако е нова-вземай дизела,ако е над 200000 км.,по "безопасен"е бензиновия вариянт).
                  В този форум има САМО ТЕМИ ЗА РЕМОНТ НА БЕНЗИНОВИ двигатели на Терано, за дизел не съм видял още, това трябва да говори нещо... а каква точно е разликата в цената за подръжка не е съвсем ясно, едни 4 подгревни свещи, дето на практика и с 1 пали зимата )))
                  Maverik/Terrano 2 2.7 TDI, 1997
                  X-trail 2.2 Di 2003
                  Maverik/Terrano 2 2.7 TD, 1994

                  Коментар


                  • #39
                    От: Терано дизел или бензин???

                    Първоначално публикуван от afgany Преглед на мнение
                    В този форум има САМО ТЕМИ ЗА РЕМОНТ НА БЕНЗИНОВИ двигатели на Терано, за дизел не съм видял още, това трябва да говори нещо
                    А сега се замисли и какъв е процента на каращите дизелови и бензинови теранота и въобще темата бензин се приключва до последното произведено терано 1!
                    Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X