Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Новата придобивка - ТЕRRANO 2

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Новата придобивка - ТЕRRANO 2

    Има дебитомер. Цената му е под 200лв и е масово достъпен. BOSCH. Термостата струва 15-25 кинта, също масово достъпен. Само патрона се сменя. ЕГР-a участва в управлението на въздуха - има клапан за изгорелите газове и дроселова клапа, управлявани от компютъра с вакууми. И старото дизелово терано има EGR. Не всичките де - моято няма още от завода.

    Тераното по двигател и трансмисия проблеми няма.

    ПП: Бинта с времето гние, а и не се напоява толкова успешно със смола. И аз съм го правил когато нямам друго на разположение, ама пък като идеш в магазина за смола, до нея обикновено се мъдри и стъкломата.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • От: Новата придобивка - ТЕRRANO 2

      Не се навивай, ами взимай
      Птеди година бях изпаднал в безисходица
      Трябваше ново возила, ама не какво да е, а джипка. Като върш фен на американските машини се бях насочил към Гранд Чероки или Вранглер. Вследствие се оказа, че за годините си, Гранда е вероятно науй - лулсозната джипка, но и с най - много електроника и безкрайни бъгвания по нея. И тъй като съм фен на дизела, точно когато търсех, не успях да намеря читав дизел за моя бюджет. Е тогава дойде на помощ форума ... какво ли бих правил без него...
      - както и да е, та от диапазона "96-"01 не можах да намеря джип, който да е с надежден двигател, максимално опростен откъм електроника и в същото време приличаш на нещо.
      Тогава разбрах, че съществува по - малкото братче на Патрола - Теранозавъра
      Дори, като изключим, най - големия дизел и отчасти бензин Тераното, откъм надеждност по нищо не отстъпва на патрола, дори обратно, а цената за всичко е в пъти по - ниска в полза на Тераното.
      * дори вече не се ядосвам, че не е с цял мост, дори започна да ми допада , е.. почти
      Това е от мен.

      ПОЗДРАВИ!

      Коментар


      • От: Новата придобивка - ТЕRRANO 2

        Вярно бензиновия нямаше дебитомер и ставаше за АГУ, ама дизела май ще по добър вариант за гъсталаци и кал.
        Сега да питам някой освен двутактово масло или до 10% бензин в нафтата друго пробвали ли сте го, примерно тарансмисонно масло, абе капризен ли е от към дюзи и помпа.

        Коментар


        • От: Новата придобивка - ТЕRRANO 2

          Дизеловия след 1996-та има дебитомер. А бензиновия - че от кога дебитомера пречи на АГУ-то?

          Бензина в нафтата е против замръзване и нищо повече. Двутактовото масло е правено да смазва разредено. Трансмисионното не е. От там нататък си прави сам сметката. Имаше и тема по въроса, с документче и измервания. По отношение на смазване двутактовото е по-добро от повечето добавки за съшата цел. От моторното ползвата клони към нула, като е разредено 1:100, примерно.

          Дюзите са от възможно най-простите с цена на разпръсквач 50 кинта. Помпата е също възможно най-надеждната масова помпа на BOSCH, включително в електрическия и вариант. Електроника в нея няма - има само управляваши електромеханизми и датчици.

          Пак ти казвам - двигателя няма какво да го мислиш, ако иде реч за 2.7 дизела. Ако даде проблем е нещо по тоците или някое задръстване по горивото обикновено, но не и механичен, освен ако не си отявлен талант.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • От: Новата придобивка - ТЕRRANO 2

            Централния панел на моя Маверик '94 съм го свалял пътии, още е здрав, формата е същата, но цвета няма да е.
            Maverik/Terrano 2 2.7 TDI, 1997
            X-trail 2.2 Di 2003
            Maverik/Terrano 2 2.7 TD, 1994

            Коментар


            • От: Новата придобивка - ТЕRRANO 2

              sparkybg, дебитомера не пречи на АГУ-то, по скоро понякога се случва обратното АГУ-то да му пречи.
              За маслата ме интересуваше дали някой ги е ползвал като гориво, но с обяснение за вида на помпата и дюзите ми става ясно че няма да има проблем ако не се прекалява с тях. Електрониката не ме плаши толкова карам италянка а там всичкото е електроника.

              ПП иначе съм талант може да си сигурен
              Последно редактирано от CarTest™; 02-08-13, 13:39.

              Коментар


              • От: Новата придобивка - ТЕRRANO 2

                Здравейте, ако си спомняте, когато писах за смяната на съединителя споменах и за светване на чека. От тогава не съм имал проблеми, НО днес пак се прояви. След около 3-4 дни откак джипа не беше пален, запали от четвърт, както си му е реда и светна чека. Покарах до, но определно беше мудно, едвам набираше и се форсираше трудно. Спрях до Пени-то и като запалих отново всичко беше ок. Реших да прочета грешката с кламера, че букса няма (все още) и показа само една единствена - 15.
                Според Аутодата-та това значи "fuel quantity adjuster position sensor - circuit malfunction " , доколкото го превеждам е проблем с количеството на горивото, НО какво да търся от тук нататък ?
                - умна дюза или ?
                * следобяд ще сваля горивния филтър и цедката на ГНП-то че още не съм ги проверил ...


                Айде дайте малко насоки

                * едит - от известно време забелязвам, че джипа пуши черно, но пуши по определен анчин , смисъл че дима не излиза подналягане, сеедно дими цигара. бавно и спокойно.. Определено го свързвам с последното обслужване - масло + филтри. Отивам да чисатя цедката и да прегледам въздушния филтър..
                Последно редактирано от I.Stoyanov; 03-08-13, 12:55.

                Коментар


                • От: Новата придобивка - ТЕRRANO 2

                  Първоначално публикуван от I.Stoyanov Преглед на мнение
                  Здравейте, ако си спомняте, когато писах за смяната на съединителя споменах и за светване на чека. От тогава не съм имал проблеми, НО днес пак се прояви. След около 3-4 дни откак джипа не беше пален, запали от четвърт, както си му е реда и светна чека. Покарах до, но определно беше мудно, едвам набираше и се форсираше трудно. Спрях до Пени-то и като запалих отново всичко беше ок. Реших да прочета грешката с кламера, че букса няма (все още) и показа само една единствена - 15.
                  Според Аутодата-та това значи "fuel quantity adjuster position sensor - circuit malfunction " , доколкото го превеждам е проблем с количеството на горивото, НО какво да търся от тук нататък ?
                  - умна дюза или ?
                  * следобяд ще сваля горивния филтър и цедката на ГНП-то че още не съм ги проверил ...


                  Айде дайте малко насоки

                  * едит - от известно време забелязвам, че джипа пуши черно, но пуши по определен анчин , смисъл че дима не излиза подналягане, сеедно дими цигара. бавно и спокойно.. Определено го свързвам с последното обслужване - масло + филтри. Отивам да чисатя цедката и да прегледам въздушния филтър..
                  При грешка от този тип...първо проверка на горивен филтър и цедка на входа на ГНП-то и после всичко останало.
                  Нали чете какво се случи при мен...
                  П.П.Принципно при недостатъчно гориво би трябвало обеднената ти смес да пуши бяло и дори да притриса/последното е при вече почти тотално задръстване/.Черното е...преобогатена смес,за разлика от тълкуванието на грешката при теб...
                  Така или иначе...първо филтъра и цедката и после всичко останало!
                  Поздрави и дано да е малкия дявол!
                  NISSAN FOREVER
                  -----------------------------------------------------------------------------
                  Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                  Коментар


                  • От: Новата придобивка - ТЕRRANO 2

                    И такаа.. едвам успях да развия въпросната цедка. Въртеше се заедно с "гайката " и тръбичката леко се сви. След доста мамки и упоритост да не свалям помпата за хидравликата успях да я извадя. Е не беше нищо страшно. Или поне така се гледаше.
                    Натопих я във ВД за около час, докато си намеря нова тръбичка. После продухах цедката с компресора и учевидно лъсна.
                    След това с 300 зора и 2 счупени ключа горивния филтър излезе. От него истече бистра нафта и тук таме някое чо - голямо боклуче. Смених и него. ДАНО нямам проблеми занапред. Сега смятам да изразходя 2 -3 резервоара нафта ОМВ и минерално двутактово.нещо друго да продухам системата?

                    Поздрави!

                    Коментар


                    • От: Новата придобивка - ТЕRRANO 2

                      Първоначално публикуван от I.Stoyanov Преглед на мнение
                      ...
                      доколкото го превеждам е проблем с количеството на горивото ...
                      Точния превод е: - "датчик за положение на регулатора на количеството гориво - неизправност във веригата".

                      Коментар


                      • От: Новата придобивка - ТЕRRANO 2

                        Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                        Точния превод е: - "датчик за положение на регулатора на количеството гориво - неизправност във веригата".
                        Точния превод е: Датчик за позицията на контролната муфа - неизправност във веригата.

                        В ръководството пише: 1. Проверка на електроинсталацията и конекторите. 2. Проверка на самия датчик.

                        Датчика е в помпата.
                        Описана е и цялата процедура по диагностика и отстраняване на проблема, кои жици се проверяват за връзка, и как се проверява самия датчик (датчика се състои от 2 бобинки, чието съпротивление се мери през конектора на помпата).

                        @lubashki777: Горивото няма отношение точно към тая грешка. Това е муфата, нанизана върху задния край на плунжера, от чието положение зависи количеството впръскано гориво. Тя не се управлява от налягането на горивото, а по чисто електромеханичен път, тъй че запушване или незапушване на горивната система няма отношение към това. Компютъра има нужда да знае точно къде е, за да може да прецени накъде и колко още да я измести към целевата и позиция.
                        Твоята грешка имаше пряко отношение към горивото, защото авансатора се управлява с клапан пускащ или спиращ потока гориво към него, който поток зависи от ниското налягане в помпата, което налягане освен от оборотите зависи и от това дали няма запушвания или смучене на въздух.
                        Последно редактирано от sparkybg; 04-08-13, 12:03.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • От: Новата придобивка - ТЕRRANO 2

                          Първоначално публикуван от I.Stoyanov Преглед на мнение
                          Здравейте, ако си спомняте, когато писах за смяната на съединителя споменах и за светване на чека. От тогава не съм имал проблеми, НО днес пак се прояви. След около 3-4 дни откак джипа не беше пален, запали от четвърт, както си му е реда и светна чека. Покарах до, но определно беше мудно, едвам набираше и се форсираше трудно. Спрях до Пени-то и като запалих отново всичко беше ок. Реших да прочета грешката с кламера, че букса няма (все още) и показа само една единствена - 15.
                          Според Аутодата-та това значи "fuel quantity adjuster position sensor - circuit malfunction " , доколкото го превеждам е проблем с количеството на горивото, НО какво да търся от тук нататък ?
                          ....
                          Е...аз писах след първоначалния превод на грешката,т.е."проблем с количеството на горивото"... и изглеждаше логично да се провери филтъра и цедката.
                          След компетентната намеса обаче с превода...май ще се окаже,че няма да е малкия дявол..
                          Как се ремонтира ,ако проблема е във въпросния датчик?
                          В смисъл...сменя се с нов или...втора употреба ли се търси...?
                          Въобще...май не съм чувал за проблем от подобно естество...
                          Поздрави!
                          NISSAN FOREVER
                          -----------------------------------------------------------------------------
                          Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                          Коментар


                          • От: Новата придобивка - ТЕRRANO 2

                            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                            Точния превод е: Датчик за позицията на контролната муфа - неизправност във веригата...
                            adjuster - регулатор. А иначе си абсолютно прав и го знам много добре, че даже и назад в темите гледам съм писал преди време: Светна лампата check на терано 2.7 тди
                            Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                            ... 015 - датчик за положението на управляващата муфа - в помпата...
                            Даже ако искаш да сме абсоютно точни трябва да се каже: - "фтулка", щото муфа е от Руски.

                            Коментар


                            • От: Новата придобивка - ТЕRRANO 2

                              Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                              adjuster - регулатор. А иначе си абсолютно прав и го знам много добре, че даже и назад в темите гледам съм писал преди време: Светна лампата check на терано 2.7 тди Даже ако искаш да сме абсоютно точни трябва да се каже: - "фтулка", щото муфа е от Руски.
                              И все пак...какво се предприема в случая...
                              NISSAN FOREVER
                              -----------------------------------------------------------------------------
                              Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                              Коментар


                              • От: Новата придобивка - ТЕRRANO 2

                                Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнение
                                И все пак...какво се предприема в случая...
                                Спарки каза по горе - техн. ръководство и се следват стъпките. Лично аз, ако се стигне до смяна на датчика, свалям помпата и на доверен човек със стенд. После - "чък - бръм" и нямам ядове.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X