Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Новата придобивка - ТЕRRANO 2

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Новата придобивка - ТЕRRANO 2

    Ами честно, стреснахте ме, но днес минах 400км по гръцките джендеми и нямах никакви проблеми. Джипа скоро пак ще ми трябва и се надявам дотогава да няма проблеми, пък ако остане време ще го проверя, стъпка по стъпка, както е описано в ръководството.
    Направи ми впечатление и че преди няколко дни, когато карам на неутрална и включа на произволна скорост + спирачки светваше чека закратко. Грешка не съм чел.

    Благодаря много. Поздрави

    Коментар


    • От: Новата придобивка - ТЕRRANO 2

      Спарки, може ли да ми кажеш, коя страница от ръкпводството да погледна, предполагам в секция EC, че разполагам само с телефон и малко тегаво се оправям с ръководствата

      Коментар


      • От: Новата придобивка - ТЕRRANO 2

        Щом проблема ту го има ту изчезва що не пробваш първо да погледнеш буската на датчика, дали няма нужда от контактен спрей или има нещо прекъснато или пречупено.

        Помпата после може да се мъчиш с нея и да не вземеш да направиш като един младеж в един форум дето пиша честичко, свалил помпата разглобил я до болче почистия от всякъде и я снимал на един бял парчал с въпроса как да я сглоби.

        Коментар


        • От: Новата придобивка - ТЕRRANO 2

          Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
          Даже ако искаш да сме абсоютно точни трябва да се каже: - "фтулка", щото муфа е от Руски.
          В ръководството е "CONTROL SLEEVE", тоест контролна муфа/втулка. Дума "фтулка" в българския език също няма, а на руски е муфта доколкото знам. Тъй че и двете са си съвсем офисиално български думи:
          http://rechnik.chitanka.info/w/%D0%BC%D1%83%D1%84%D0%B0

          Но си прав че втулка е по-правилно. Муфа е по-скоро за съединителен елемент. На английски всичките са "SLEEVE".


          Първоначално публикуван от I.Stoyanov Преглед на мнение
          Спарки, може ли да ми кажеш, коя страница от ръкпводството да погледна, предполагам в секция EC, че разполагам само с телефон и малко тегаво се оправям с ръководствата
          От EC-414 натам. Имаш буксата на помпата, какво се мери, и какво се проверява, точна по точка.

          ПП: Датчика в домашни условия не може да се смени. После трябва реглаж на помпата. Тъй че ти остава само проверката и евентуално отстраняване на външни повреди.

          Сега, де да знам - в ръководството пише че това са бобинки, други са ми казвали че вътре има реостат, по картинките мяза повече на реостат. Лично такава помпа не съм отварял и не знам какво точно представлява въпросния датчик.

          На картинка е ей-това:
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:EDC.JPG
Прегледи:2
Размер:143.5 КБ
ID:5509266
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:017444329.jpg
Прегледи:1
Размер:83.8 КБ
ID:5509267
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:0460404970pic2.jpg
Прегледи:1
Размер:87.0 КБ
ID:5509268


          Нямам представа дали само при махане на горния капак после трябва реглаж, даже по-скоро мисля че не трябва. На първата снимка се вижда и каква гнус евентуално ще завариш вътре като го отвориш. Във всеки случай собственоръчно бих го правил само в краен случай.
          Последно редактирано от sparkybg; 07-08-13, 12:21.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • От: Новата придобивка - ТЕRRANO 2

            Ее.. докато го открия. Ще скокна да го замеря след малко. Дано да е лош контакт...
            А иначе нямам НИКАКВО намерение да ремонтирам помпата в гаража. Това е един от малкото възли по автомобила дето си е необходимо специализирано обурудване, стенд и хора дето се занимават САМО с това.

            Поздрави!
            п.п. някой пробвал ли е да сложи багажник за велосипеди на резетвната гума, че малко се притеснявам да не я отскубне така и така си е "кекава "

            Коментар


            • От: Новата придобивка - ТЕRRANO 2

              Първоначално публикуван от I.Stoyanov Преглед на мнение
              п.п. някой пробвал ли е да сложи багажник за велосипеди на резетвната гума, че малко се притеснявам да не я отскубне така и така си е "кекава "
              Не правете това у дома си. Стойката за резервната гума е предвидена да издържи резервната гума. И издържа 31-ца нерегенерат с алуминиева джанта (предполагам около 30 килца общо. Със стойка с велосипеди върху нея надали ше се справи. Мястото им е върху покрива според мен.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • От: Новата придобивка - ТЕRRANO 2

                Гледам го тоя датчик и се сещам за старите дебитомери на Калибрата и Ланча Капа, те също работеха с такива контактни пластини, та там се получаваше измятане на пластините, толкова минимално че трудно се забелязваше но това оказваше влияние, та проблема тук като гледам може да е подобен.
                Някой пробвал ли е да го чисти с метанол или друг бързо летлив обезмаслител?

                Коментар


                • От: Новата придобивка - ТЕRRANO 2

                  На чокрива кое по напред, палатка ши велосипеди ли...
                  Пък и става доста височко и преминаването ср затрудняеа на медта.
                  Не че имам палатка на покрива, все още чака в кашона, най вече заради шипсата на фабрични релси на покрива. Още мисля как фа закрепя багажник?!
                  Както и да е. Туко -що мерих датчика. Според ръководството съпротивлението трябва да е около 6.1 ома. Аз изкарах 6.3, но с друг уред го докара до към 6.7 ома, така че май датчика си е вред. На двете намотки съпротивлението е абсолютно идемтично
                  Напръсках всички конектори с ВД. Дано нямам проблеми.. Почти съм сигурен че проблема е по веригата. Както беше с СД -то.
                  Като взема предвид и това, че в сервизното пише стойностите на съпротивлението при 25градуса, а сега джипа се беше препекал до безобразие,, се оспокоявам че всичко е наред.
                  * направи ми впечатление, че имаше един много клеясал куплинг с еденичен доста дебел проводник. Там дето е снопс за помпата, но този най - отдясно.

                  Поздрави и благодаря
                  Последно редактирано от I.Stoyanov; 07-08-13, 13:55.

                  Коментар


                  • От: Новата придобивка - ТЕRRANO 2

                    Дебелия куплунг е за подгревните свещи.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • От: Новата придобивка - ТЕRRANO 2

                      Благодаря!

                      Коментар


                      • От: Новата придобивка - ТЕRRANO 2

                        Здравейте, от доста време не съм писал, но това е така защото Нисанчето се представя повече от прилично и безпроблемно. От как съм го взел, освен основните неща и някой описани тук в темата ядове не ми е давал (дано и за напред да е така). Последното което правих бе онзи ден, когато след 300км пробег установих теч под джипа. Първо си мислех, че е нещо от скоростите тъй като локвичката беше под тях. Но на другия ден нямаше и следа от петното, след каратък обзор установих теч на гориво. Е нафта в скоростите няма, тъй че се запътих по веригата - оказаха се маркучлетата за излишната нафта. Типичен "проблем" на повечето Бошови системи на 15+ години. За 20 мин. с все търсенето на 0-пръстен за филтера на картерната вентилация, че омасляваше. За мое учудване в кулера имаше пренебрежимо малко количесто масло/боклуци. Не е като да не съм свалял кулер, та знам.
                        Както и да е, това да са му дертите на добичето. Пиша най-вече във връзка с това, че предните ми накладки са на предела си, предполагам и задните. Та днес ходих да купувам, но каката в Еврото ми каза че имало 2 системи спирачки - TRW и нещо друго си. Разликата била голяма и трябвало да знам точно кои накладки ми трябват. Не ми беше проблем да взема от 2-те пък което остане да го върна, но имаха само 1-я вид налични, а джипа си е на Банско и ми се искаше като го разглобя да имам частите.
                        - положението със задните е същото ...

                        Та с цялото горно писане исках да кажа, че се утрепах да диря един сайт за японки и по-специално Нисан дето по номер на рама показваше номера на частите по различните възли. Бях си го запазил на старото PC, но твърдия диск даде фира и сега не мога да го открия.

                        Ако някой се сеща, МОЛЯ да сподели
                        Последно редактирано от I.Stoyanov; 20-05-14, 18:48.

                        Коментар


                        • От: Новата придобивка - ТЕRRANO 2

                          Задните са 2 диаметъра. Твоето е с по-малкия диаметър. За предните не знам каква беше хавата, но и като го купувах, и преди половин година като купувах накладки от niki_p, драма с накладките не е имало.

                          Що не си поръчаш от niki.p? Даваш му VIN-а и си получаваш накладките от днес за утре.

                          ПП: nissan4u.com е едното, ЖapanЦаrs(дот)ru е другото. Второто ти вади частите според VIN-а, ако го намери.
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • От: Новата придобивка - ТЕRRANO 2

                            nissan4u.com - това е сайта, златен си

                            Поздрави

                            п.п. - това е номера на предните накладки 410609C526 , води се спирачна система COTEC (Другата е TRW). Разликата е в дебелината на накладките ~ 8 десети (като разглобя ще измеря разстоянието на максимално сгънати бутала и тогава ще видим дали наистина има разлика...
                            - задните са
                            440600F027, "малкия" диаметър както каза Спарки - 254мм и 57мм дебелина...


                            Поздрави !
                            Последно редактирано от I.Stoyanov; 20-05-14, 20:10.

                            Коментар


                            • От: Новата придобивка - ТЕRRANO 2

                              Първоначално публикуван от I.Stoyanov Преглед на мнение
                              Та днес ходих да купувам, но каката в Еврото ми каза че имало 2 системи спирачки - TRW и нещо друго си.

                              Ако е Бош отидоха 200 лева,140-задни и 60 предни.Поне на моето бяха така-но няма начин.Поздрави.

                              Коментар


                              • От: Новата придобивка - ТЕRRANO 2

                                Здравей колега, има модел на лекотоварен на нисан, който задните барабани накладки са еднакви с нашите и са на цена отколо 30лв. Надявам се да ти е от полза информацията.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X