Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Колко големи гуми понасят диференциалите на Патрул 160-та серия

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Колко големи гуми понасят диференциалите на Патрул 160-та серия

    По данни от Търтея:

    Патрул:
    Скорости:
    3,519
    2,157
    1,449
    1,000
    Раздатка:
    1,000 на бързи, 2,220 или 2,074 на бавни

    Което прави с "бавната" раздатка:
    първа - 7,812
    втора - 4,788
    трета - 3,216
    четвърта - 2.22

    Роки:
    Скорости:
    3,477
    2,037
    1,317
    1,000
    0,820
    Раздатка:
    1,297 на бързи и 2,370 на бавни

    Което прави бавни скорости:
    първа - 8,240
    втора - 4,827
    трета - 3,121
    четвърта - 2,370
    пета - 1,943

    Да приемем, че Патрул с тези скорости и 4.625 дифове с 3.3ТД (т.е. 255 Nm въртящ момент) може да върти 35", не следва ли, че всичко с такъв или приблизително такъв въртящ момент може да върти 35" със същия успех през подобни скорости със същите мостове?
    Какво ще се счупи е отделен въпрос. Още не съм стигнал да го мисля него.
    Аз не вярвам в чудеса!
    Разчитам на тях!

    Коментар


    • #17
      От: Колко големи гуми понасят диференциалите на Патрул 160-та серия

      Първоначално публикуван от Иван Горчев Преглед на мнение
      пета - 1,943

      Ако Патрул с тези скорости и 4.625 дифове с 3.3ТД (т.е. 255 Nm въртящ момент) може да върти 35", не следва ли, че всичко с такъв или приблизително такъв въртящ момент може да върти 35" със същия успех през подобни скорости?
      Какво ще се счупи е отделен въпрос. Още не съм стигнал да го мисля него.

      че той моя атмосферния старец е с 220 нютона максимален въртящ момент при 1200 оборота /е поне беше/ че ги въртеше без проблем и в гората и на асфалта със сто км/час. та твойто зверче що да не се справи
      driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

      Коментар


      • #18
        От: Колко големи гуми понасят диференциалите на Патрул 160-та серия

        Първоначално публикуван от Иван Горчев Преглед на мнение
        1,297 на бързи
        Ей с това ми счупи главата. Сигурно ли е? (не казвам че не е, просто съм изненадан).

        Иначе, според данните ще може да ги върти съизмеримо с SD33, че и по-лесно. Друг е въпроса кой какво разбира под "въртене".
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #19
          От: Колко големи гуми понасят диференциалите на Патрул 160-та серия

          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
          Ей с това ми счупи главата. Сигурно ли е? (не казвам че не е, просто съм изненадан).
          Ами така пише в ръководството, което е качил CarTest. Сега го проверих пак, толкова е.
          Раздатката е една и съща за 2.8Д и 2.8ТД. Предполагам са го направили с цел да е по-малка и по-слаба скоростната кутия. Кое колко е здраво обаче нямам никаква идея.
          Аз не вярвам в чудеса!
          Разчитам на тях!

          Коментар


          • #20
            От: Колко големи гуми понасят диференциалите на Патрул 160-та серия

            това е 2,8 роки без турбо
            Daihatsu Rocky I 2.8 Diesel Wagon

            (1984 - 1994)
            Engine : I 4
            Engine Code : DL
            Fuel : Diesel
            Fuel System : Nippon Denso
            Engine Alignment : Longitudinal
            Drive : AWD
            Displacement : 2765 cm3 ( 168.7 cu-in )
            Bore x Stroke : 92.0 x 104.0 mm ( 3.62 x 4.09 inches)
            Type : 8 Valves
            Aspiration : N/A
            Compression Ratio : 21.5
            Output : 73 cv (53 kW) @ 3800 rpm
            Torque : 170 Nm (125 lb.ft) @ 2200 rpm
            Gearbox : 5 speed Manual
            Wheelbase : 253.0 cm
            Length : 412.0 cm
            Width : 158.0 cm
            Height : 191.0 cm
            Cx : -
            Front Brakes : Discs (- mm)
            Rear Brakes : Drums (- mm)
            Front Tyres : 215/- R15
            Rear Tyres : 215/- R15
            Kerb Weight : 1578 kg ( 3479 lbs )
            Weight/Output Ratio : 21.6 kg/cv
            Front Suspension : Independent. Double Wishbones. anti-roll bar. Torsion bar
            Rear Suspension : De Dion axle. Coil springs
            Top Speed : 120 km/h (74 Mph)
            0 to 100 km/h (0 to 62 mph) : 25.7 s
            0 to 400m (1/4 mile) : - s
            0 to 1000m : - s
            Fuel Consumption* : -L / -L / -L / 10.8L (21 mpg)
            Range : 555 km
            Fuel Tank : 60 L
            Trunk : --2100 L
            CO2 emissions : 251 g/Km

            и пак 2,8 но с турбоDaihatsu Rocky I 2.8 Turbo Diesel Hardtop

            (1991 - 1994)
            Engine : I 4
            Engine Code : DL52
            Fuel : Diesel
            Fuel System : Bosch Nippon
            Engine Alignment : Longitudinal
            Drive : AWD
            Displacement : 2765 cm3 ( 168.7 cu-in )
            Bore x Stroke : 92.0 x 104.0 mm ( 3.62 x 4.09 inches)
            Type : 8 Valves
            Aspiration : Turbo
            Compression Ratio : 21.2
            Output : 102 cv (75 kW) @ 3400 rpm
            Torque : 245 Nm (180 lb.ft) @ 1900 rpm
            Gearbox : 5 speed Manual
            Wheelbase : 220.0 cm
            Length : 379.0 cm
            Width : 158.0 cm
            Height : 184.0 cm
            Cx : -
            Front Brakes : Vented Discs (- mm)
            Rear Brakes : Drums (- mm)
            Front Tyres : 255/70 R15
            Rear Tyres : 255/70 R15
            Kerb Weight : 1469 kg ( 3239 lbs )
            Weight/Output Ratio : 14.4 kg/cv
            Front Suspension : Independent. Double Wishbones. anti-roll bar. Torsion bar
            Rear Suspension : De Dion axle. Coil springs
            Top Speed : 135 km/h (83 Mph)
            0 to 100 km/h (0 to 62 mph) : 18.1 s
            0 to 400m (1/4 mile) : - s
            0 to 1000m : - s
            Fuel Consumption* : -L / -L / -L / 10.5L (22 mpg)
            Range : 571 km
            Fuel Tank : 60 L
            Trunk : --1600 L
            CO2 emissions : 244 g/Km
            driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

            Коментар


            • #21
              От: Колко големи гуми понасят диференциалите на Патрул 160-та серия

              При повишено предаватвелно число на дифовете, евентуалния товар върху скорости/раздатка намялява. Но пък от големите гуми се увеличава. Сметни си го по предавателни числа.

              Ако в момента си с 31-ци и нищо не се троши, за да сложиш 35-ци при същото натоварване върху скоростите, оригиналните дифове трябва да са с предавателно число около 4, а те са по-малко, съответно за скорости и раздатка няма какво да мислиш толкова.

              Аз съм единствено скептичен по отношение на поносимостта на C200 диф към 35-ци. С 33-ки май няма проблем, но като преден. За заден C200 с тия гуми просто забрави, ако питаш мен. Търси H233B за отзад (те са май по-честия случай така или иначе).
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #22
                От: Колко големи гуми понасят диференциалите на Патрул 160-та серия

                В горните спецификации са рокита с пружинно окачване. А въпросното е с ресори. И знаейки извращенията, на които са способни от Toyota и сие, като нищо може да има някои разлики.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #23
                  От: Колко големи гуми понасят диференциалите на Патрул 160-та серия

                  Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                  В горните спецификации са рокита с пружинно окачване. А въпросното е с ресори. И знаейки извращенията, на които са способни от Toyota и сие, като нищо може да има някои разлики.

                  http://ultimatespecs.com/car-specs
                  driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

                  Коментар


                  • #24
                    От: Колко големи гуми понасят диференциалите на Патрул 160-та серия

                    Някой знае ли какъв е диаметъра на полуоските и броя на шлиците на задния диф на 160-ката ?
                    Идеята е да се сложи блокаж от преден мост на GR , но не знам дали ще стане . Давайте идеи как може да стане това ...
                    VEREYA MOTORSPORT TEAM

                    Коментар


                    • #25
                      От: Колко големи гуми понасят диференциалите на Патрул 160-та серия

                      Първоначално публикуван от Бакалов Преглед на мнение
                      Някой знае ли какъв е диаметъра на полуоските и броя на шлиците на задния диф на 160-ката ?
                      Идеята е да се сложи блокаж от преден мост на GR , но не знам дали ще стане . Давайте идеи как може да стане това ...
                      Какво искаш да правиш?

                      Принципно задния на 160 е С200 ама има и Н233
                      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                      Коментар


                      • #26
                        От: Колко големи гуми понасят диференциалите на Патрул 160-та серия

                        Предния H233B на GR е с 31 шлици. Задния H233B на Y160 е пак с 31 шлици. Тоест, ако си с H233B отзад (ламаринения мост дето не е с капак отзад ами се вади цалото прасе откъм кардана), твърде вероятно е да стане.

                        ...все пак, ако искате проверете шлиците, поне на твоя. Това поне е лесно - 4 болта и полуоската е вън. И вижте дали тоя от GR е със същия брой сателити като твоя, че обикновено отпред ги слагат с 2 а отзад с 4. Това няма да попречи блокажа да стане, но касетата е по-слаба.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • #27
                          От: Колко големи гуми понасят диференциалите на Патрул 160-та серия

                          Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                          Какво искаш да правиш?

                          Принципно задния на 160 е С200 ама има и Н233
                          Идеята е да се сложи китайски преден блокаж за GR (щото ги има и не са на цената на ARB ) на заден диф на 160-ка . Предния диф на GR е с полуоски с31 шлици , затова ме интересува какъв е задния на 160-ката .
                          VEREYA MOTORSPORT TEAM

                          Коментар


                          • #28
                            От: Колко големи гуми понасят диференциалите на Патрул 160-та серия

                            Да не си си купил и 160 бре?
                            Иначе трее да стане теоретично
                            И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                            Коментар


                            • #29
                              От: Колко големи гуми понасят диференциалите на Патрул 160-та серия

                              Първоначално публикуван от Бакалов Преглед на мнение
                              Идеята е да се сложи китайски преден блокаж за GR (щото ги има и не са на цената на ARB ) на заден диф на 160-ка . Предния диф на GR е с полуоски с31 шлици , затова ме интересува какъв е задния на 160-ката .
                              Същия. Отвий 4-те болта, извади едната полуоска и преброй шлиците. Почти със сигурност са 31.
                              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                              Коментар


                              • #30
                                От: Колко големи гуми понасят диференциалите на Патрул 160-та серия

                                Тц,най разпространения за Нисан 160 е C200,с 31 шлици,и H233b е с 31,обаче според каталога на ARB са различни,за C200 дават RD 106,а за H233b - RD 136.Инак не е лоша идеята да се ползва заден от 160-сетка за преден на Y60.
                                Последно редактирано от belata; 22-07-13, 22:30.
                                LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
                                Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X