Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Колко големи гуми понасят диференциалите на Патрул 160-та серия

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Колко големи гуми понасят диференциалите на Патрул 160-та серия

    Здравейте,

    От известно време ми се разчукаха диференциалите на Рокито и взех да търся по-бавни и по-здрави с цел по-големи гуми.
    Търтея ми каза, че на 160-тката са по същия начин.
    Порових се и попаднах на една 160-тка, 3.3 атмосферен дизел.

    Има ли как да му разбера предавателните числа на диференциалите? В ръководствата има посочени:
    С200/С200 - 4.111
    С200/Н233В - 4.625

    Ако са 4.111 няма голям смисъл, в момента съм с 3.818.
    За 4.625 вече по-има смисъл.
    Целта е минаване на 35" гуми. Такъв мост ще ги понесе ли без да се счупи или е по-удачно да се търси от следващите модели на Патрул?
    Аз не вярвам в чудеса!
    Разчитам на тях!

  • #2
    От: Колко големи гуми понасят диференциалите на Патрул 160-та серия

    То е според зависи...
    Гробаря кара с 35, Борко от Русе също. При първия не съм чувал за проблем, а Борко строши задния пиньон...
    Ако си обещаеш, че няма да правиш извращения-може и да даянят...
    Има ли желание-има и начин!

    Коментар


    • #3
      От: Колко големи гуми понасят диференциалите на Патрул 160-та серия

      Основният въпрос е как да различа с какво предавателно число са мостовете на донора, който съм намерил. Пише ли някъде по мостовете код или нещо подобно?

      Отделно - моторът на Рокито е 2.8 ТДИ, 245 Nm.
      До колкото видях атмосферния SD33 е 215 Nm, SD33T e 255 Nm.
      Аз не вярвам в чудеса!
      Разчитам на тях!

      Коментар


      • #4
        От: Колко големи гуми понасят диференциалите на Патрул 160-та серия

        Ще броиш оборотите на барабана и фланеца. Ама трябва да се въртят и двата барабана, че иначе стават други сметките.

        Коментар


        • #5
          От: Колко големи гуми понасят диференциалите на Патрул 160-та серия

          Да, разликата межу 4.111 и 4.625 е над половин оборот, следва да може да се хване.
          Аз не вярвам в чудеса!
          Разчитам на тях!

          Коментар


          • #6
            От: Колко големи гуми понасят диференциалите на Патрул 160-та серия

            Първоначално публикуван от Иван Горчев Преглед на мнение
            Да, разликата межу 4.111 и 4.625 е над половин оборот, следва да може да се хване.
            Грубо става и така. Ако искаш точно да разбереш броя на зъбите трябва да завъртиш барабана 8 пъти, което ще завърти фланеца 37 пъти. Ако другия барабан не се върти оборотите на барабана ще се удвоят - 16. Това е търсеното ПЧ 4,625.

            Коментар


            • #7
              От: Колко големи гуми понасят диференциалите на Патрул 160-та серия

              имам подходящите дифове за теб!обслужени с ръчни хъбове перфектни!аз си врътках 35ците и то силвърстоуни МТ117 без никакви проблеми!
              е само двигателя душа да има!и скоростите и раздатката да издържат,а и каретата трябват убави пък и кардани.......та филма.......
              driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

              Коментар


              • #8
                От: Колко големи гуми понасят диференциалите на Патрул 160-та серия

                Първоначално публикуван от Гробаря Преглед на мнение
                имам подходящите дифове за теб!обслужени с ръчни хъбове перфектни!аз си врътках 35ците и то силвърстоуни МТ117 без никакви проблеми!
                е само двигателя душа да има!и скоростите и раздатката да издържат,а и каретата трябват убави пък и кардани.......та филма.......
                Филмът е ясен. Направо си е сериал. В момента двигателят върти без проблеми кални НЕрегенерати 31" х 10.5 с мостове 3.818. Първа бавна я ползвам не защото няма душа, а за да не ме друса много И за спускания на моторна спирачка.
                По сметки 4.625 са 1.2 пъти по-бавни, следва, че за постигане на същата скорост трябва да му кача 31" с ДДС - т.е. 37 -ци.
                Мисля да не слагам повече от 35", предвид, че новите гуми ще са по-големи, по-широки и по-тежки от текущите.
                В руски форум четох, че са стигали до 38" на Роки със същия мотор и скорости, но с редукторни мостове от УАЗ. Редукторни до колкото знам има с 4.625 и с 5.125. Не знам с кой вид мостове са го постигнали, предполагам с по-бавните.
                Аз не вярвам в чудеса!
                Разчитам на тях!

                Коментар


                • #9
                  От: Колко големи гуми понасят диференциалите на Патрул 160-та серия

                  С тоя мотор 35-ци ме съмнява да въртиш, ама ти си знаеш.

                  Има 160/260 и с 200, и с 233 заден. 200 за заден е малък дори за 33-ки. Франсетата, на които продавам носачи на терано ги трошат редовно и с 31-ци.

                  А и с какво ще ги въртиш тия 35-ци? 245Nm не са нищо велико като стойност. За 35-ци ще ти трябва нещо като 4.875, че дори и над 5, което няма откъде да намериш евтино.

                  H233B, 4.625 е задния на бензиново терано, или дизел преди 1996-та, между другото. Та ако намериш само преден с 4.625 от 160/260, и това в вариант, стига междуосието да е подобно. Другото е че на 160/260 на задния мост прасето не е по средата, а изместено. На терано е по средата. Не знам как е с предния.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • #10
                    От: Колко големи гуми понасят диференциалите на Патрул 160-та серия

                    Първоначално публикуван от Иван Горчев Преглед на мнение
                    Филмът е ясен. Направо си е сериал. В момента двигателят върти без проблеми кални НЕрегенерати 31" х 10.5 с мостове 3.818. Първа бавна я ползвам не защото няма душа, а за да не ме друса много И за спускания на моторна спирачка.
                    По сметки 4.625 са 1.2 пъти по-бавни, следва, че за постигане на същата скорост трябва да му кача 31" с ДДС - т.е. 37 -ци.
                    Мисля да не слагам повече от 35", предвид, че новите гуми ще са по-големи, по-широки и по-тежки от текущите.
                    В руски форум четох, че са стигали до 38" на Роки със същия мотор и скорости, но с редукторни мостове от УАЗ. Редукторни до колкото знам има с 4.625 и с 5.125. Не знам с кой вид мостове са го постигнали, предполагам с по-бавните.

                    Редукторните са с разтоварени полуоски и няма смисъл даже да пишеш и сравняваш с тях......нямат нищо общо едните и другите!даже и да имаш двигател/мощност и въртящ момент/то бушона ще е другаде!я скоростите ще те предадат я раздатка!а по сигурно е карданите и каретата.....ще ми е интересно да видя рокито с 35ци!а окачването.....на ресьори ли е твоето?и как ще го преправяш!?моите са 4,7 предавателно число/атмосферните са с по бавни дифове/
                    driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

                    Коментар


                    • #11
                      От: Колко големи гуми понасят диференциалите на Патрул 160-та серия

                      Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                      То е според зависи...
                      Гробаря кара с 35, Борко от Русе също. При първия не съм чувал за проблем, а Борко строши задния пиньон...
                      Ако си обещаеш, че няма да правиш извращения-може и да даянят...
                      На Борко са регенерати и вероятно са по-големи от На Гроби.Отиват на почти 36 инча.
                      П.П. Не не питай от къде знам!
                      edoors.bg- Джаджи за врати и врати

                      Коментар


                      • #12
                        От: Колко големи гуми понасят диференциалите на Патрул 160-та серия

                        На ресори е на всякъде.
                        Мисля само да ги кача над мостовете. Не смятам да го преправям повече. В момента с 31"-ците имам около 70 см ход, стига ми за моето каране. Клиренс ми трябва, за това е цялата борба. В момента е на 22 см прасето на предния диф. Отделно и лапите за ресорите се закопават здраво, но дори да ги кача отгоре пак прасето си остава ниско.

                        За редукторите писах от гледна точка на предавателно число / размер гуми. Сега търся предавателните числа на скорости и раздатка за да видя там кое как е. По спомени раздатката понижаваше над два пъти, но да видим литературата.
                        Аз не вярвам в чудеса!
                        Разчитам на тях!

                        Коментар


                        • #13
                          От: Колко големи гуми понасят диференциалите на Патрул 160-та серия

                          Първоначално публикуван от Гробаря Преглед на мнение
                          ...моите са 4,7 предавателно число...
                          Сигурен ли си че не са 4.625? За 4.7 не бях чувал на нисан до сега. А и 47/10 зъба ми звучат леко странно, да не кажа невъзможно.
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • #14
                            От: Колко големи гуми понасят диференциалите на Патрул 160-та серия

                            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                            Другото е че на 160/260 на задния мост прасето не е по средата, а изместено. На терано е по средата. Не знам как е с предния.
                            Аре бе

                            160 и 260 имат малко общо всъщност, за капак 260 с десен диф няма, а на 160 само половината са така.

                            4,7 дифове няма
                            И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                            Коментар


                            • #15
                              А имаш ли на предвид че Патролските са доста по тежки от твоите и какво ще се случва с ресьорите ти?че и качени отгоре върху моста.........

                              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                              Сигурен ли си че не са 4.625? За 4.7 не бях чувал на нисан до сега. А и 47/10 зъба ми звучат леко странно, да не кажа невъзможно.

                              ееее добре де домързя ме да пиша толкова числа 4.625 ама сте подробни!иии да ви снимам моя старец Y260 как дифа му е от дясно и е с 3300 двигател и чугунената кутия и раздатка!
                              Последно редактирано от alex_markov; 22-07-13, 08:05.
                              driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X