От: NISAN TERANO 2;Прекъсване при преминаване от високи на ниски обороти.
Не съм спец, но мисля че горе са само джаджите за количеството. Авансатора е долу и се управлява изцяло от компютъра с ШИМ сигнал. Тоест, началото на впръскване зависи от ниското налягане в помпата (което зависи от оборотите) и клапан, който се управлява от компютъра. За други регулировки на предверението не знам, а и не съм виждал по картинките. Обратната връзка на компа е през умната дюза, и спрямо това се усеща какво прави и нанася корекции.
Горе е количеството. Управлява се по електромагнитен път. Бобина завърта лостче което бута контролната муфа за количеството напред-назад. Горе са и датчиците за положението на лостчето. Тоест, компа като иска да подаде някакво количество пъска нужния сигнал на електромагнитната система, гледа датчиците какво става, и нанася корекции. Понеже това е електромеханична система явно има някаква регулировка/калибровка за да работи правилно. Подочух че с местенето на капака се определяло максималното и минималното количество, но подробности не снам. Принципно има някаква логика ако с времето горе се появят някакви луфтове да трябва някакво дорегулиране. Не съм отварял такова чудо на живо, а без това няма как да схвана как стоят нещата до край.
Ето и как изглежда вътре:
Не съм спец, но мисля че горе са само джаджите за количеството. Авансатора е долу и се управлява изцяло от компютъра с ШИМ сигнал. Тоест, началото на впръскване зависи от ниското налягане в помпата (което зависи от оборотите) и клапан, който се управлява от компютъра. За други регулировки на предверението не знам, а и не съм виждал по картинките. Обратната връзка на компа е през умната дюза, и спрямо това се усеща какво прави и нанася корекции.
Горе е количеството. Управлява се по електромагнитен път. Бобина завърта лостче което бута контролната муфа за количеството напред-назад. Горе са и датчиците за положението на лостчето. Тоест, компа като иска да подаде някакво количество пъска нужния сигнал на електромагнитната система, гледа датчиците какво става, и нанася корекции. Понеже това е електромеханична система явно има някаква регулировка/калибровка за да работи правилно. Подочух че с местенето на капака се определяло максималното и минималното количество, но подробности не снам. Принципно има някаква логика ако с времето горе се появят някакви луфтове да трябва някакво дорегулиране. Не съм отварял такова чудо на живо, а без това няма как да схвана как стоят нещата до край.
Ето и как изглежда вътре:
Коментар