Обява

Свий
Няма добавени обяви.

NISAN TERANO 2;Прекъсване при преминаване от високи на ниски обороти.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Re: NISAN TERANO 2;Прекъсване при преминаване от високи на ниски обороти.

    Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнение
    Здравейте.Вчера при загрял добре мотор и моето го направи за първи път.Влизайки в един ляв завой ми се наложи да спра,за да дам предимство.При изключване от скорост на празен ход,мотора завибрира и ск. лостове се залюляха сериозно.След 1-2 сек. си се оправи и все едно нищо не е било.На връщане когато паркирах в двора направи плах опит да го повтори това деяние,но в по-слаба форма и за много кратко.Когато паркирах го пробвах на място с подаване на малко гас и рязко отпускане на педала ,но работи бетон.След това го форсирах до 4000 обор. и отново рязко пуснах педала но пущината кове 700+ оборота на празен ход и отново не го прави това.Никакви индикации на чек-контрола/явно не го отчита като някаква грешка/.
    Наистина ако това започне да го прави по-често /особено след затоплянето и идването на летните температури/,ще е доста дразнещо!
    Така ли никой още не се е справил с проблема???
    Поне да знаем от какво е и какъв ремонт ни чака!
    Поздрави!
    Всичките го правят това от време на време. Някои по-често, други - по-рядко. Бил си на скорост и отпуснат съединител (моторна спирачка), оборотите са паднали, после си натиснал съединителя, и после двигателя се е разклатил докато си стабилизира оборотите. Ще му свикнеш и няма да ти го прави. Мога да ти го пресъздам на топло и студено време, на топъл и студен двигател, на асфалт, на кал, на завой, направо, с калпава и хубава нафта, и каквато още друга ситуация се сетиш. Мога да ти го пресъздам на всяко терано с тоя двигател (не съм попадал на такова, дето да не го прави).

    Имам шкода фабия 1.2 бензин, която прави абсолютно същото. Двете служебни със същия двигател - пак така.

    ПП: На студен двигател цикловата порция гориво е по-голяма, а самото гориво гори по-бавно в цилиндрите. На съвсем студен и оборотите са леко вдигнати. Затова и го прави по-рядко.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #32
      От: Re: NISAN TERANO 2;Прекъсване при преминаване от високи на ниски обороти.

      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
      Всичките го правят това от време на време. Някои по-често, други - по-рядко. Бил си на скорост и отпуснат съединител (моторна спирачка), оборотите са паднали, после си натиснал съединителя, и после двигателя се е разклатил докато си стабилизира оборотите. Ще му свикнеш и няма да ти го прави. Мога да ти го пресъздам на топло и студено време, на топъл и студен двигател, на асфалт, на кал, на завой, направо, с калпава и хубава нафта, и каквато още друга ситуация се сетиш. Мога да ти го пресъздам на всяко терано с тоя двигател (не съм попадал на такова, дето да не го прави).

      Имам шкода фабия 1.2 бензин, която прави абсолютно същото. Двете служебни със същия двигател - пак така.

      ПП: На студен двигател цикловата порция гориво е по-голяма, а самото гориво гори по-бавно в цилиндрите. На съвсем студен и оборотите са леко вдигнати. Затова и го прави по-рядко.
      А това нормално ли е за модела или..просто си е някаква особеност и го прави ,когато е вече на годинки?
      П.П.Направо ме успокои...благодаря ти! С новия джип поради много електроника в него,направо имам натрапчивото чувство,че все нещо ще се строши и някак нямам много доверие ,че ще ме закара навсякъде без проблеми.Може би като го покарам и като видя,че няма нищо страшно въпреки електрониката,все пак си е качествено като изработка и не се троши ей така...ще си променя нагласата.Поне се надявам така да протекат нещата де...
      NISSAN FOREVER
      -----------------------------------------------------------------------------
      Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

      Коментар


      • #33
        От: Re: NISAN TERANO 2;Прекъсване при преминаване от високи на ниски обороти.

        Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнение
        А това нормално ли е за модела или..просто си е някаква особеност и го прави ,когато е вече на годинки?
        П.П.Направо ме успокои...благодаря ти! С новия джип поради много електроника в него,направо имим натрапчивото чувство,че все нещо ще се строши и някак нямам много доверие ,че ще ме закара навсякъде без проблеми.Може би като го покарам и като видя,че няма нищо страшно и въпреки електрониката все пак си е качествено като изработка и не троши ей така...ще си променя нагласата.Поне се надявам така да протекат нещата де...
        Млади, стари, с много и малко километри... ВСИЧКИТЕ до един го правят. Просто се случва с времето да започнат да го правят по-често. Най "младото" терано, в което съм се качвал беше на под 50000км. И то го правеше. Мойто го взех на 78000 или 82000 - и в началото и сега си го прави по абсолютно еднакъв начин, и нито се е увеличило нито намаляло. С времето се свиква и просто подсъзнателно избягваш тия моменти - натискаш съединителя с една идея по-рано, още докато оборотите са си малко по-високи.

        Сега, ако го прави на всеки завой, до колкото знам може да се откоригира с някакъв реглаж на помпата. Мести и се горния капак. Поне така твърди човек, занимаващ се с помпи. Но пак ти казвам - не съм се качвал в дизелово терано след 1996-та, което да не го прави. Просто не трябва да го прави често, ама то това зависи и от шофьора, та "често" е широко понятие.

        ПП: И нищо няма да му се строши. Двигателя е по-здрав от патролския. Единственото по-слабо нещо в тераното спрямо патрола е независимото предно окачване. Що не се качи при мен на разходката да те повозя?
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #34
          От: Re: NISAN TERANO 2;Прекъсване при преминаване от високи на ниски обороти.

          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
          Млади, стари, с много и малко километри... ВСИЧКИТЕ до един го правят. Просто се случва с времето да започнат да го правят по-често. Най "младото" терано, в което съм се качвал беше на под 50000км. И то го правеше. Мойто го взех на 78000 или 82000 - и в началото и сега си го прави по абсолютно еднакъв начин, и нито се е увеличило нито намаляло. С времето се свиква и просто подсъзнателно избягваш тия моменти - натискаш съединителя с една идея по-рано, още докато оборотите са си малко по-високи.

          Сега, ако го прави на всеки завой, до колкото знам може да се откоригира с някакъв реглаж на помпата. Мести и се горния капак. Поне така твърди човек, занимаващ се с помпи. Но пак ти казвам - не съм се качвал в дизелово терано след 1996-та, което да не го прави. Просто не трябва да го прави често, ама то това зависи и от шофьора, та "често" е широко понятие.

          ПП: И нищо няма да му се строши. Двигателя е по-здрав от патролския. Единственото по-слабо нещо в тераното спрямо патрола е независимото предно окачване. Що не се качи при мен на разходката да те повозя?
          За двигателя е ясно ,че е корав...старата концепция.Аз по-скоро се притеснявам от електрониката по него...дебитомер,умна дюза ,компютър,датчици и т.н.Това ми се струва,че ще сдава багажа...е сигорно е неодснователно чувството ми.
          В този ред на мисли...има ли някой наблюдение дали има проблем да се слага китайски дебитомер?в смисъл на някои автомобили нещо компа не ги харесва тия китайските и мотора не работи като хората.в Евро 07 ми предлагат на цената на китайския Магнет Марели/уж италиански/,ама...за мен си е сигурно чист китаец вътре в кутията.Не че ми е притрябвал дебитомер,ама рекох да се позапозная с вариантите.Бош се предлага само рециклаж на 180-190лв.,та се чудих дали не е по-удачно китайски нов за 135.00лв отколкото бош рециклаж???
          Някакви идеи?
          Поздрави!
          NISSAN FOREVER
          -----------------------------------------------------------------------------
          Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

          Коментар


          • #35
            Re: NISAN TERANO 2;Прекъсване при преминаване от високи на ниски обороти.

            Проблема при мен още не е решен ,но се запознах с един майстор съвсем случаино от Македония и ми гарантира че следващия път когато се видим и носи със себе си лаптопа ще ми оправи проблема .

            Коментар


            • #36
              От: NISAN TERANO 2;Прекъсване при преминаване от високи на ниски обороти.

              Не, не е по-удачно, а и не е нещо дето сдава през ден. Нов, нерециклиран, купен по оригинален NISSAN номер (не през BOSCH) струва около 240 кинта, когато се интересувах. Рециклирането се състои в смяна на елемента и поставянето му върху старата тръба. Реално - и тоя през BOSCH е нов новеничък. На тръбата така или иначе нищо не може да и стане. Проста тръба с една решетка в единия край. Сменяй въздушния фултър редовно (поне веднъж годишно, а желателно 2 пъти), и не купувай обмазан с масло (евраците продават такива), и няма да имаш грижи с дебитомера.

              Споко бре! Нищо и няма на електрониката, особено с BOSCH вариант. Умната дюза също се купува през BOSCH, а и ти си с отстъпка. Това е възможно най-безпроблемната електроника от всички въобще. В помпата електроника няма. Помпата е VE, а не VP44 и дериватите и, които са проблемни след определена възраст. А и не на последно място - по моргите има каквото и колкото щеш. Не са дефицитни, защото не се развалят.

              Само ако си с автоматични хъбове, махни това недоразумение и си сложи ръчни.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #37
                От: NISAN TERANO 2;Прекъсване при преминаване от високи на ниски обороти.

                Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                Не, не е по-удачно, а и не е нещо дето сдава през ден. Нов, нерециклиран, купен по оригинален NISSAN номер (не през BOSCH) струва около 240 кинта, когато се интересувах. Рециклирането се състои в смяна на елемента и поставянето му върху старата тръба. Реално - и тоя през BOSCH е нов новеничък. На тръбата така или иначе нищо не може да и стане. Проста тръба с една решетка в единия край. Сменяй въздушния фултър редовно (поне веднъж годишно, а желателно 2 пъти), и не купувай обмазан с масло (евраците продават такива), и няма да имаш грижи с дебитомера.

                Споко бре! Нищо и няма на електрониката, особено с BOSCH вариант. Умната дюза също се купува през BOSCH, а и ти си с отстъпка. Това е възможно най-безпроблемната електроника от всички въобще. В помпата електроника няма. Помпата е VE, а не VP44 и дериватите и, които са проблемни след определена възраст. А и не на последно място - по моргите има каквото и колкото щеш. Не са дефицитни, защото не се развалят.

                Само ако си с автоматични хъбове, махни това недоразумение и си сложи ръчни.
                Благодаря ти за успокоението.Разумът ми казва същото,ама вътрешното чувство е друго...най-вероятно заради това че още ми е нов джипа и не съм свикнал с него.Сигурен съм,че с употребата му,ще дойде и доверието!
                За хъбовете...с капачки съм и ми гори повечко сега зимата в градски условия/над 15/100км./.Мисля да си вземам от Явор едни китайски в най-скоро време,а капачките в багажника за резервен вариант!
                Поздрави!
                NISSAN FOREVER
                -----------------------------------------------------------------------------
                Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                Коментар


                • #38
                  От: NISAN TERANO 2;Прекъсване при преминаване от високи на ниски обороти.

                  не знам какво точно прави при вас, ама моя няма никой в ниските обороти... Сменям предавки като на спортна кола... Върви много, след 1800 об. направо излита. С повечко газ от място иска да върти гуми .. Обаче да караш с 30 км./час е направо мисия невъзможна...

                  Коментар


                  • #39
                    От: NISAN TERANO 2;Прекъсване при преминаване от високи на ниски обороти.

                    Вероятно,защото се мъчиш да го караш на 3-та скорост с 30км/ч...
                    На Патрола можеше и си отлепваше после без да се замисли,но явно първо мотора му беше шестак,второ може би предавателните му числа са други.С Патрола ускоряването на 1-ва беше в рамките на достигане до 10км и след това 2- си поема перфектно без да се замисли.С Тераното това е невъзможно/най-вероятно по гореописаните причини/На 1-ва не го ли ускориш до 20-25км втора тресе и вибрира таблото докато набере.Не знам ,като се направи чип-тунинг и се вдигне мощността и въртящия момент,дали границата на смяна на скоростите ще падне надолу.В момента просто създава илюзията,че трябва да изцеждаш предавките повече от необходимото...в смисъл повече от това на което сме свикнали!
                    Спарки е правил чипосване...да каже как е при него.
                    Поздрави!
                    NISSAN FOREVER
                    -----------------------------------------------------------------------------
                    Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                    Коментар


                    • #40
                      От: NISAN TERANO 2;Прекъсване при преминаване от високи на ниски обороти.

                      Определено след "чипосване" при моето имаше подобрение, но на 3 /а с 30 км , никога не съм го карал.Минимум 2000-2500 оборота и тогава следващата скорост иначе не му харесва - вибрира.Между втора и трета винаги ми е липсвала мощност в ниските.Просто с.к. му е такава.При късите бази това не се усеща почити.

                      Коментар


                      • #41
                        От: NISAN TERANO 2;Прекъсване при преминаване от високи на ниски обороти.

                        Усеща се и на късото, моето тръгва да върви след 2000 оборота, преди това ако искаш да го ръчкаш не става. Просто трябва да го вкарвам в обороти, за да върви.
                        Поздрави.

                        Коментар


                        • #42
                          От: NISAN TERANO 2;Прекъсване при преминаване от високи на ниски обороти.

                          Първоначално публикуван от mitko punev Преглед на мнение
                          Усеща се и на късото, моето тръгва да върви след 2000 оборота, преди това ако искаш да го ръчкаш не става. Просто трябва да го вкарвам в обороти, за да върви.
                          Поздрави.
                          Много ясно. Под 2000 оборота турбото не играе. При чипосване да речем започва от 1800-1900, но под това така или иначе все едно караш атмосферен двигател. Някъде бях качвал кривите на въртящия момент и мощността, на които всичко това ясно се вижда.
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • #43
                            От: NISAN TERANO 2;Прекъсване при преминаване от високи на ниски обороти.

                            да, аз може би с Патрола го сравнявам... Там можеш да си караш с 20 на втора примерно без проблем... Тук ни първа, ни втора, камо ли трета.... Явно трябва се свиква...

                            Коментар


                            • #44
                              От: NISAN TERANO 2;Прекъсване при преминаване от високи на ниски обороти.

                              Първоначално публикуван от Георги Иванов (gorbi) Преглед на мнение
                              да, аз може би с Патрола го сравнявам... Там можеш да си караш с 20 на втора примерно без проблем... Тук ни първа, ни втора, камо ли трета.... Явно трябва се свиква...
                              Ъ? Какво се случва с 20 на втора при тераното? Аз редовно когато не ми трябва динамика карам с под 1500 оборота.
                              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                              Коментар


                              • #45
                                От: NISAN TERANO 2;Прекъсване при преминаване от високи на ниски обороти.

                                Първоначално публикуван от Георги Иванов (gorbi) Преглед на мнение
                                да, аз може би с Патрола го сравнявам... Там можеш да си караш с 20 на втора примерно без проблем... Тук ни първа, ни втора, камо ли трета.... Явно трябва се свиква...
                                Абе на 2-ра се кара с 20км.,но говорим за поддържане на скоростта.Ако с 20км. на 2-ра речеш да го натиснеш...и почва да привибрирва и да притриса докато поеме до към 30км....След това обаче не можеш да включиш 3-та/а на Патрола можеше/...трябва ти ускорение поне на 40км. и тогава 3-та...че иначе ще ти вибрира доста!
                                За съжаление трябва да се свиква...няма как!Патрола си поемаше без грижи на втора с 7-8км. дори...С Тераното това е невъзможно...дори сигурно би угаснало!
                                Поздрави!
                                NISSAN FOREVER
                                -----------------------------------------------------------------------------
                                Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X