Здравейте колеги,от няколко дни съм собственик на нисан терано 2,7 тди 98 г и проблема ми е следния.Като си карам и искам да намаля да превключа на по ниска скорост усещам едно прекъсване и претрисане на двигатела ,след което го пробвах и на място като подам газ и докато оборотите станат ниски също го прави.Иначе си варви добре не свети чека , на ниски обороти си е добре ,пали лесно ,не пуши.Моля за помощ.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
NISAN TERANO 2;Прекъсване при преминаване от високи на ниски обороти.
Свий
X
-
От: NISAN TERANO 2;Прекъсване при преминаване от високи на ниски обороти.
Много мъгляв сиптом е това. Защо не я закараш на някой, дето и други път е виждал терано, и да го умувате с него?
От къде си? Може и в профила да си го напишеш. Помага.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
-
От: NISAN TERANO 2;Прекъсване при преминаване от високи на ниски обороти.
Здравей Колега,
Първо честита придобивка, със здраве да си я ползваш много километри.
На въпроса - аз имам същия проблем, но за да се оправи трябва да се свали помпата и да се закара на профилактика и реглаж.
При мен лично ефекта от полюшването на двигателя намалява, когато сипя газ за горене и двутактово масло в нафтата.
Има добри специалисти и диагностици тук във форума, така че може да се обърнеш и към тях за помощ.Нула 8 Седем 8 500 225 Ogi Lazarov
Nissan Terrano II 2.7TDi '01 (дълга база)
Opel Campo 3,1 TD '99
Надпис в каменоломна: "Повече камъни за народа"
Коментар
-
От: NISAN TERANO 2;Прекъсване при преминаване от високи на ниски обороти.
Първоначално публикуван от ogimaster Преглед на мнениеЗдравей Колега,
Първо честита придобивка, със здраве да си я ползваш много километри.
На въпроса - аз имам същия проблем, но за да се оправи трябва да се свали помпата и да се закара на профилактика и реглаж.
При мен лично ефекта от полюшването на двигателя намалява, когато сипя газ за горене и двутактово масло в нафтата.
Има добри специалисти и диагностици тук във форума, така че може да се обърнеш и към тях за помощ.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
От: NISAN TERANO 2;Прекъсване при преминаване от високи на ниски обороти.
Здравей,
Понякога го прави, понякога не - не мога да хвана зависимост от време, температура, гориво и т.н.
Просто някога е много осезаемо, а друг път направо липсва.
КикиТ ми направи диагностика и каза, че помпата трябва да се свали, да се направи профилактика и реглаж.
От тогава мина повече от година и половина, а аз (жената
) все още си карам така.
А с теб (Спарки) трябва да организирам една среща, но това ще бъде, когато може да се пие бира на откритоНула 8 Седем 8 500 225 Ogi Lazarov
Nissan Terrano II 2.7TDi '01 (дълга база)
Opel Campo 3,1 TD '99
Надпис в каменоломна: "Повече камъни за народа"
Коментар
-
От: NISAN TERANO 2;Прекъсване при преминаване от високи на ниски обороти.
Първоначално публикуван от ogimaster Преглед на мнениеА с теб (Спарки) трябва да организирам една среща, но това ще бъде, когато може да се пие бира на откритоДолните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
От: NISAN TERANO 2;Прекъсване при преминаване от високи на ниски обороти.
Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнениенЕкви мухи ли са те ухапали да човъркаш по джипката?
Няма да оспамвам темата на колегата, ще споделя като поседнемНула 8 Седем 8 500 225 Ogi Lazarov
Nissan Terrano II 2.7TDi '01 (дълга база)
Opel Campo 3,1 TD '99
Надпис в каменоломна: "Повече камъни за народа"
Коментар
-
От: NISAN TERANO 2;Прекъсване при преминаване от високи на ниски обороти.
Наскоро идва едно момче при мен с подобен проблем. Накратко:
На място като вдигаш оборотите и върнеш газта се получава едно чуствително разтрисане забележимо най ясно по лостовете на скоростите. Като се натисне съединителя пак го има, но като, че ли една идея по малко. Викам, "да гледам тампони на двигател и скорости", той беше категоричен, че са гледани и не е от тях.
Закачих го на скенера - няма грешки. Погледнах оборотите - при отнемане на газта ги сваля до към 700 и после ги връща и държи на около 730.
Предположих, че проблема отива във възела маховик/съединител, но при пробата на съединителя видях ,че има ресурс и се прекрати с търсенето на проблема поради трудоемката работа по сваляне на скоростите.
Та, в тоя смисъл трябва първо да се види от къде по точно идва тоя проблем.
Коментар
-
От: NISAN TERANO 2;Прекъсване при преминаване от високи на ниски обороти.
Не е от съединител/скорости.
Помпа-компютър е проблема. И то по-скоро някаква настройка, а не истински проблем. Не знам дали не може да е някой поразсъхнал се кондензатор в компютъра, отговаряш за филтрирането на сигнала за оборотите.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
От: NISAN TERANO 2;Прекъсване при преминаване от високи на ниски обороти.
Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение...
Помпа-компютър е проблема. И то по-скоро някаква настройка, а не истински проблем. Не знам дали не може да е някой поразсъхнал се кондензатор в компютъра, отговаряш за филтрирането на сигнала за оборотите.
Коментар
-
От: NISAN TERANO 2;Прекъсване при преминаване от високи на ниски обороти.
Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнениеМоже, ама как да сме сигурни, като както казах не видях нищо не-нормално в работата на двигателя? От някъде някаква информация ли имаш?
Просто компютъра реагира с една идея по-бързо от това, на което е способен двигателя на тия (ниски) обороти. При мен се случва 1-2 пъти в месеца, примерно, и съвсем за кратко. Както и по-горе казах - аз подозирам разсъхнал се кондензатор или нещо такова. Ама надали скоро ще тръгна да отварям компютър и да разглеждам. При мен проблема практически го няма.
Като във всички системи с обратна връзка и широк диапазон на работа (в случая 700-4500 оборота), дребна промяна например в цикловата порция, да речeм например +1mg, при ниски обороти представлява +20% в дебита на горивото, а при високи например + 5%. Отделно при високи обороти съхранената енергия в маховика е по-голяма и връзката е квадратична. Тоест ако при 1000 оборота имаш съхранена кинетична енергия в маховика равна на 1, то при 2000 оборота тая енергия ще е равна на 4. Това че отвън ще внесеш или отнемеш малка порцийка влияе много повече на 1000-та оборота, отколкото на 4000-те. Ако пък цялата система се направи супер мудна и стабилна, то двигателя няма да има никакъв ряз, а ще е като на 20 годишен москвиш осмак. Съответно цялата система се докарва до някакво компромисно положение близко до ръба на стабилността, което при нов автомобил е ОК, но при стар такъв с променени параметри на редица възли и агрегати в една или друга посока, се случва компютъра леко да попремине тая граница, макар и инцидентно или за кратко.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
От: NISAN TERANO 2;Прекъсване при преминаване от високи на ниски обороти.
От Гоце Делчев сам колеги.Вчера го закарах на маистор да видим тампоните на двигатела и на скоростите ,но се оказаха здрави ,тъй като както казва колегата Андро има едно тресене в лостовете и за това си мислех че е тампона на скоростите.Благодаря ви за вниманието.
Коментар
-
От: NISAN TERANO 2;Прекъсване при преминаване от високи на ниски обороти.
Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнениеНаскоро идва едно момче при мен с подобен проблем. Накратко:
На място като вдигаш оборотите и върнеш газта се получава едно чуствително разтрисане забележимо най ясно по лостовете на скоростите. Като се натисне съединителя пак го има, но като, че ли една идея по малко. Викам, "да гледам тампони на двигател и скорости", той беше категоричен, че са гледани и не е от тях.
Закачих го на скенера - няма грешки. Погледнах оборотите - при отнемане на газта ги сваля до към 700 и после ги връща и държи на около 730.
Предположих, че проблема отива във възела маховик/съединител, но при пробата на съединителя видях ,че има ресурс и се прекрати с търсенето на проблема поради трудоемката работа по сваляне на скоростите.
Та, в тоя смисъл трябва първо да се види от къде по точно идва тоя проблем.
Точно така е, при отнемане на газта в ниски обороти "рита" на скоростния лост, по осезаемо на место и при "тръгни-спри" в задръстване. И по малко в движение или включен климатик, което предполагам се дължи на това, че просто ECU-то тогава малко вдига оборотите на мотора.
А да и при студен мотор- съответно по-високи обороти също го няма тресенето. Много ми е любопитно да разбера на какво се дължи това, но понеже не пуши, не харчи повече, и общо взето освен да ме дразни якодругото е ОК- смятам да не сменям и/или ръчкам нищо засега!
Коментар
-
От: NISAN TERANO 2;Прекъсване при преминаване от високи на ниски обороти.
Крива работа! Сега гледах и оборотите - 725/+/- 25. Доколкото си спомням баш в тия граници беше.
Има два варианта:
1. Някой цилиндър/цилиндри в тоя момент да не сработи. Ама трябваше да го видя на скенера по оборотите!?
2. Нещо въртящо се по периферията в тоя момент да бие. Виското как е? Вариант е лагер/фтулка на коляновия вал, дето лагерува опашката на скоростите!?Последно редактирано от Аndro 160; 25-01-12, 16:16.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар