Обява

Свий
Няма добавени обяви.

NISAN TERANO 2;Прекъсване при преминаване от високи на ниски обороти.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: NISAN TERANO 2;Прекъсване при преминаване от високи на ниски обороти.

    А с какви гуми сте бре, юнаци?

    Патрола поема.... Сложете на тераното дифове с предавателно число като на патрола, и ще поема по същия начин. Патрола е с 4.625 и 4.875, а тераното е с 4.375. Не знам какви са предавателните числа на кутията на патрола, ама може и същите да са.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #47
      От: NISAN TERANO 2;Прекъсване при преминаване от високи на ниски обороти.

      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
      А с какви гуми сте бре, юнаци?

      Патрола поема.... Сложете на тераното дифове с предавателно число като на патрола, и ще поема по същия начин. Патрола е с 4.625 и 4.875, а тераното е с 4.375. Не знам какви са предавателните числа на кутията на патрола, ама може и същите да са.
      Ами аз съм с 31"...ама и Патрола ми беше с 33-ки!!!
      С 31-ци Патрола сигурно щеше успешно да си тръгва на втора бърза от място без забележки!
      Да...в предавателните числа е разковничето,ама...както казах трябва да свикваме.Друг начин не виждам!
      Поздрави!
      NISSAN FOREVER
      -----------------------------------------------------------------------------
      Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

      Коментар


      • #48
        От: NISAN TERANO 2;Прекъсване при преминаване от високи на ниски обороти.

        Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнение
        Ами аз съм с 31"...ама и Патрола ми беше с 33-ки!!!
        С 31-ци Патрола сигурно щеше успешно да си тръгва на втора бърза от място без забележки!
        Да...в предавателните числа е разковничето,ама...както казах трябва да свикваме.Друг начин не виждам!
        Поздрави!
        Сложи 4.625 дифове, и гледай сеир. Аз съм ги приготвил от има няма година и половина. Белким това лято смогна. Патрола ти вероятно е бил с 4.875.

        ПП: Сега погледнах. С 4.875 си бил най-вероятно. Иначе, ако сложиш оригиналния размер гуми, поема си всичко. Разликата е почти колкото от 4.375 до 4.625. Разбирай - ако искаш с 31-ци да върви както с оригинални - слагаш 4.625, и си готов.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #49
          От: NISAN TERANO 2;Прекъсване при преминаване от високи на ниски обороти.

          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
          Сложи 4.625 дифове, и гледай сеир. Аз съм ги приготвил от има няма година и половина. Белким това лято смогна. Патрола ти вероятно е бил с 4.875.

          ПП: Сега погледнах. С 4.875 си бил най-вероятно. Иначе, ако сложиш оригиналния размер гуми, поема си всичко. Разликата е почти колкото от 4.375 до 4.625. Разбирай - ако искаш с 31-ци да върви както с оригинални - слагаш 4.625, и си готов.
          И от къде да ги търся такива дифове....Май работата няма да е само да ги сложа,а ще има нов сезон от никога не-свършващия филм....
          NISSAN FOREVER
          -----------------------------------------------------------------------------
          Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

          Коментар


          • #50
            От: NISAN TERANO 2;Прекъсване при преминаване от високи на ниски обороти.

            Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнение
            И от къде да ги търся такива дифове....Май работата няма да е само да ги сложа,а ще има нов сезон от никога не-свършващия филм....
            От бензиново, без значение коя година или дизелово преди 1996-та терано 2. "филма" се състои в 2 часа монтаж, или малко повече, ако искаш да сложиш твоята си касета отзад. За около 600-800лв. могат да се намерят целия преден и прасето на задния. При това предния може да се окаже в по-добро състояние от твоя, предвид факта че ако тераното е било с хъбове, практически предния не е работил в 99% от времето.

            Аз взех от терано 1-ца, дето не си знае годините и километрите, и абсолютно всичко им е в норма. Ама при мене филма е друг - отпред ще слагам по-голям, и с Quaife касета.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • #51
              От: NISAN TERANO 2;Прекъсване при преминаване от високи на ниски обороти.

              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
              От бензиново, без значение коя година или дизелово преди 1996-та терано 2. "филма" се състои в 2 часа монтаж, или малко повече, ако искаш да сложиш твоята си касета отзад. За около 600-800лв. могат да се намерят целия преден и прасето на задния. При това предния може да се окаже в по-добро състояние от твоя, предвид факта че ако тераното е било с хъбове, практически предния не е работил в 99% от времето.

              Аз взех от терано 1-ца, дето не си знае годините и километрите, и абсолютно всичко им е в норма. Ама при мене филма е друг - отпред ще слагам по-голям, и с Quaife касета.
              Давай ми идеи ти..давай ми...Таман жената като ме изгони и идвам с куфарите у вас...
              NISSAN FOREVER
              -----------------------------------------------------------------------------
              Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

              Коментар


              • #52
                Re: NISAN TERANO 2;Прекъсване при преминаване от високи на ниски обороти.

                Здравеите колеги. Да ви се похваля ,че моят проблем с претрисането за което писах по напред вече е отстранен .Ако някои се интерасува можи да ми позвани и да му обясня за какво става на вапрос.тел. 0889424268 ИЛИЯ.

                Коментар


                • #53
                  От: Re: NISAN TERANO 2;Прекъсване при преминаване от високи на ниски обороти.

                  Първоначално публикуван от iliqkalin Преглед на мнение
                  Здравеите колеги. Да ви се похваля ,че моят проблем с претрисането за което писах по напред вече е отстранен .Ако някои се интерасува можи да ми позвани и да му обясня за какво става на вапрос.тел. 0889424268 ИЛИЯ.
                  Ааа, без такива! Ако ще казваш, казвай тук, в темата, че да е полезно на максимален брой хора, сега и за в бъдеще. Иначе за какво са форумите?
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • #54
                    От: Re: NISAN TERANO 2;Прекъсване при преминаване от високи на ниски обороти.

                    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                    Ааа, без такива! Ако ще казваш, казвай тук, в темата, че да е полезно на максимален брой хора, сега и за в бъдеще. Иначе за какво са форумите?
                    На същото мнение съм...то в обратния случай и ти трябваше да не пишеш тука за мнения и съвети,а да звъниш на всички по телефоните....
                    Казвай какво и беше и как се реши въпроса!
                    NISSAN FOREVER
                    -----------------------------------------------------------------------------
                    Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                    Коментар


                    • #55
                      Re: NISAN TERANO 2;Прекъсване при преминаване от високи на ниски обороти.

                      Проблема ми го реши един маистор от Македония които идва всеки месец в Гоце Делчев да поправя коли с ел.проблеми,а и между другото момчето е някакъв си инжинер който има много познания по автомобилите и това го констатирах още кокато го видях за първи път и му обясних за моя проблем ,а той ми каза че това не е никакъв проблем и че ще го оправи когато се видим следващия път,и така беше.Значи първо закачи лаптопа за буксата и направи най вероятно някаква проверка на джипа ,а след това разви 3 или 4 болчета на помпата като това всичко го правеше на работещ и загрял двигател и след това измести или мръдна малко помпата направи някаква проверка на компютъра затегна болтчетата и всичко беше ок.Възхитен съм от работата на този човек защото като се сетя за какви работи ми говоряха някои маистори та дори и в София се обаждах и ми казват да им пратя помпата, че им трябват 2-3 дни да я оправят че не било толкоз лесно и т.н.Стигнах до извода колеги ,че най важното е да попаднеш на правилния човек защото иначе ще ти садерат кожата.

                      Коментар


                      • #56
                        От: NISAN TERANO 2;Прекъсване при преминаване от високи на ниски обороти.

                        Или е правил центровка, въртейки помпата, или е местил капака и. (по-скоро второто)
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • #57
                          От: NISAN TERANO 2;Прекъсване при преминаване от високи на ниски обороти.

                          KikiT ми обясни същото - да се завърти капака на помпата, като по този начин се правела и центровката. Но той предпочита да бъде свалена помпата, да й се направи профилактика, да се закачи на стенд и да се направи центровка.
                          Имало опасност при неправилно въртене на капака от човек който не разбира, помпата да се разцентрова и после колата да неможе да запали.
                          Другия проблем е с достъпа до болтовете на капака, по-специално единият от тях, който има специфична глава.
                          Интересно ми е дали македонския майстор е използвал такова специално ключе, защото ако е толкова лесно направо да си запиша час и да идвам да го прави.
                          Според мен сега твоята джипка трябва да пали по-лесно, да върви повече и да харчи по-малко.
                          Нула 8 Седем 8 500 225 Ogi Lazarov
                          Nissan Terrano II 2.7TDi '01 (дълга база)
                          Opel Campo 3,1 TD '99
                          Надпис в каменоломна: "Повече камъни за народа"

                          Коментар


                          • #58
                            От: NISAN TERANO 2;Прекъсване при преминаване от високи на ниски обороти.

                            Първоначално публикуван от ogimaster Преглед на мнение
                            Според мен сега твоята джипка трябва да пали по-лесно, да върви повече и да харчи по-малко.
                            Това пък от де накъде?
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • #59
                              От: NISAN TERANO 2;Прекъсване при преминаване от високи на ниски обороти.

                              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                              Или е правил центровка, въртейки помпата, или е местил капака и. (по-скоро второто)
                              Добре де, местите капака на помпата- я някой да обясни какво точно се случва!
                              Ще свалям всмук. колектори и ми се ще да знам дали мога да сервизирам помпата на место и най-вече как и какво! Дотук прочетох няколко версии- капака...., цедка...., дълъг болт...клеясал, нека да се уточним- че на схемата не виждам ни цедка ни болт! Така де, ако някой знае какво се сервизира нека напише тук в темата -конкретно това и това. Иначе и аз чух дето на един приятел, някой му казал че май един бил виждал как става.....
                              Към момента и при мен си продължава тресенето, но се надявам да е от гарнитурата на всмук. колектор. Със сигурност духа от там като надуе турбото, предполагам че и си смуква въздух през нея като върна газта и се затвори дросела, поне на това се надявам де. След смяната на гарнитурата ще разберем !?

                              Коментар


                              • #60
                                От: NISAN TERANO 2;Прекъсване при преминаване от високи на ниски обороти.

                                Доколкото знам с въртенето на капака се регулирало качеството на горивната смес и момента на впръскване, НО може и да бъркам.
                                Колегата най-добре ще опише промяната в поведението след тази интервенция.
                                Нула 8 Седем 8 500 225 Ogi Lazarov
                                Nissan Terrano II 2.7TDi '01 (дълга база)
                                Opel Campo 3,1 TD '99
                                Надпис в каменоломна: "Повече камъни за народа"

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X