Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Вентилацията на купето на Нисан Терано 2

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: Вентилацията на купето на Нисан Терано 2

    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
    А, от парното оплаквания нямам. Единствено ме дразни че някой е решил вместо мен какво да духа от средните духалки.
    +1
    Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

    Коментар


    • #77
      От: Вентилацията на купето на Нисан Терано 2

      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
      Духането топло/студено не зависи от годините, а от пазара, за който е правена джипката.
      Ами не знам...моето е за Италия и твоето обаче май е за там...
      Моето обаче като загрее добре и започва да духа леко топло от централните духалки,а твоето ,а и на доста колеги с модела до 2000г. без разлика на загряването духа все студено...
      NISSAN FOREVER
      -----------------------------------------------------------------------------
      Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

      Коментар


      • #78
        От: Вентилацията на купето на Нисан Терано 2

        Леко топло и мойто духа, на втория час и ако съм на място или се движа бавно (при смучене на външен въздух). Ако навън е -15 и вървиш по магистралата - никакъв шанс. Бедата е че и да затворя дюзите, през тях се просмуква. ПОследния път - чудя се защо ми е студено само на дясната ръка, а то от там лъха точно в посока скоростния лост.

        И без друго се каня да свалям цялото табло напролет, та всички подобни недоразумения ще бъдат отстранени.
        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

        Коментар


        • #79
          От: Вентилацията на купето на Нисан Терано 2

          Спарки, как може да се направи да духа топло и от духалките посредата, дето са над радиото ? Това фабрично решение ли е ?


          Поздрави !

          Коментар


          • #80
            От: Вентилацията на купето на Нисан Терано 2

            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
            Леко топло и мойто духа, на втория час и ако съм на място или се движа бавно (при смучене на външен въздух). Ако навън е -15 и вървиш по магистралата - никакъв шанс. Бедата е че и да затворя дюзите, през тях се просмуква. ПОследния път - чудя се защо ми е студено само на дясната ръка, а то от там лъха точно в посока скоростния лост.

            И без друго се каня да свалям цялото табло напролет, та всички подобни недоразумения ще бъдат отстранени.
            Аз затова моите централни духалки ги държа винаги насочени нагоре.Лятото ги отварям и пускам климатика през тях,а зимата ги затварям,за да не ми духа студено/и при мен се просмуква много леко,но насочени нагоре,като че ли проблема се решава/
            Поздрави!
            NISSAN FOREVER
            -----------------------------------------------------------------------------
            Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

            Коментар


            • #81
              От: Вентилацията на купето на Нисан Терано 2

              Първоначално публикуван от I.Stoyanov Преглед на мнение
              Спарки, как може да се направи да духа топло и от духалките посредата, дето са над радиото ? Това фабрично решение ли е ?


              Поздрави !
              Фабричното решение е да духат студено. Как да се направят да духат топло, ще вида като разглобя напролет. Не вярвам да е велика философия. Най-вероятно нещо се запушва и друго нещо се отпушва, за да минава топлия поток и през централните, а не студения. В момента духа студено, защото има байпас покрай радиаторчето на парното. За да духа топло, тоя байпас трябва да се запуши, и към централните да се пусне топлия поток. Топлия поток може и да си е отпушен, и затова при добро загряване да духа леко топло, а може и да е съвсем запушен, и да трябва да се отпуши. Понеже фабрично ги има и двата вариянта (да духа топло и да духа студено от там), предполагам че ще е сравнително лесна интервенция.
              Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

              Коментар


              • #82
                От: Вентилацията на купето на Нисан Терано 2

                При мен централните дувки запоочват да духат топло когато сложа селектора да духа през тях. Но пак е по-слабо отколкото страничните. При другите положения на селектора духа студено. Не съм сигурен де, утре ще видя как е точно и ще пиша.

                Относно "силата" на парното-определено има какво да се желае. Астрата, че е дърта и с почти двойно по-малък мотор има много по-добро отопление. Но и при нея от централните духа топло само когато е настроено да топли само челно. Не е само до терано...

                Но все пак целта на отоплението в колите не е да ни накара да се съблечем по потници. Ако се чувстваме комфортно докато караме целта е постигната.
                Има ли желание-има и начин!

                Коментар


                • #83
                  От: Вентилацията на купето на Нисан Терано 2

                  Искам да ви попитам дали вдигате добра температура на двигателя в тия студове? Моя едвам отлепя от дъното стрелката, колкото и да го карам. Да не би термостата ми да е отворен постоянно и да не загрява ?
                  Maverik/Terrano 2 2.7 TDI, 1997
                  X-trail 2.2 Di 2003
                  Maverik/Terrano 2 2.7 TD, 1994

                  Коментар


                  • #84
                    От: Вентилацията на купето на Нисан Терано 2

                    Смени си термостата. На моя му трябват 5 минути на място за да отлепи, или 10-ина минути каране за да стигне до работна температура (3-4мм преди средата).
                    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                    Коментар


                    • #85
                      От: Вентилацията на купето на Нисан Терано 2

                      И при мен е така. Стрелката стои долу-горе на 1/3 от скалата. На втората минута след паленето (даже и при работа на място) започва да се усеща топлото.
                      Има ли желание-има и начин!

                      Коментар


                      • #86
                        От: Вентилацията на купето на Нисан Терано 2

                        Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                        И при мен е така. Стрелката стои долу-горе на 1/3 от скалата. На втората минута след паленето (даже и при работа на място) започва да се усеща топлото.
                        Твойто е бензинка. Остави бирата, ами и губернията е друга.
                        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                        Коментар


                        • #87
                          От: Вентилацията на купето на Нисан Терано 2

                          Ясно ! Нещо са имали японците в предвид, за да го направят така. За момента не ми пречи, просто ги обръщам да духат към тавана.


                          Весели ПразницИ !

                          Коментар


                          • #88
                            От: Вентилацията на купето на Нисан Терано 2

                            Първоначално публикуван от I.Stoyanov Преглед на мнение
                            Ясно ! Нещо са имали японците в предвид, за да го направят така.
                            Има законови изисквания за това в някои държави. Идеята е да не ти духа прекалено топло, та уж да не заспиш.
                            Само дето всичко това отива някъде си, като надуя парното до край и затворя централните духалки. Някой някъде е отчел дейност, някой друг просто е изпълнил буквата на изискванията, и толкоз. Какво реално се случва никой не го интересува.
                            Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                            Коментар


                            • #89
                              От: Вентилацията на купето на Нисан Терано 2

                              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                              Има законови изисквания за това в някои държави. Идеята е да не ти духа прекалено топло, та уж да не заспиш.
                              Само дето всичко това отива някъде си, като надуя парното до край и затворя централните духалки. Някой някъде е отчел дейност, някой друг просто е изпълнил буквата на изискванията, и толкоз. Какво реално се случва никой не го интересува.
                              Да ви кажа по отношение на това,че духалките са направени,за да не заспи шофьора,все пак не е толкова отбиване на номера.Случвало ми се е да пътувам с лека кола през зимата.Беше дълго пътуване и замръкнахме.От монотонното каране и невероятната топлина в купето/колата беше Голф2/,направо започнах да клепам....
                              Наложи се от време на време да отварям прозореца си,за да ме обдуха ледения вятър,че иначе,щяха да ни пишат по вестниците!!!
                              Поради тази причина смятам,че не е толкова отбиване на номер,защото в една такава ситуация,не е необходимо да простиват всички пасажери от отварянето на прозорците,или пък от пускането на цялото парно на режим студено...Просто си пуска човек централните духалки паралелно с долните например,насочва си
                              струята им само към себе си/имам предвид водача/ и се освежава избягвайки унеса и заспиването зад волана.
                              По отношение на това,което Спарки писа малко по-горе,че евентуално с духащи топло централни отвори няма да се отопля купето кой знае колко повече,а самия той ще се стопля малко по-бързо...ами вчера попаднах на едно не лошо и евтино решение.Продават се в интернет пространството електрически постелки за седалките-отопляеми.Ценово са 29лв. и някакви дребни за доставка.Сваляеми са за моментите през които са излишни и се включват към запалката/разбира се,ако на някой му се играе ,може да си направи и малка вградена инсталацийка с прекъсвачи,с цел да не се мушкат постоянно накрайниците на захранването на постелките в гнездата/
                              Така,че...относно по-бързото стопляне на водача или пътниците има решения и то не скъпи.Според мен по-скоро проблема особено при дългата база с големия обем е отоплянето на целия салон,но това с преправянето на централните духалки не се решава.За този момент хората са измислили...печките
                              Поздрави!
                              NISSAN FOREVER
                              -----------------------------------------------------------------------------
                              Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                              Коментар


                              • #90
                                От: Вентилацията на купето на Нисан Терано 2

                                Темата е стара, ама да попитам, как се сваля "жабката" на Терано 99г., за да има ли филтър за купето и съответно какъв е.Гледах под жабката, ама това което виждам ми се струва, че е дъното на изпарителя на климатика от което се отвежда конденза навън. Как стои филтъра хоризонтално или вертикално след като се махне жабката?

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X