Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Вентилацията на купето на Нисан Терано 2

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Вентилацията на купето на Нисан Терано 2

    Първоначално публикуван от tomik Преглед на мнение
    Просто след наблюдение върху други джипове и автомобили, на които от там духа топло, колко по-малко време е нужно за затоплянето на купето, направо не е за вярване.
    За общото стопляне на купето от къде ще духа топлото е без значение, защото можеш да затвориш средните и да пуснеш всичкия топъл въздух в краката и от страничните духалки. Въпроса е че с духащи топло централни духалки, ако има нужда ще се стопля аз по-бързо - точно обратното на лятото, когато насочвам всичко духащо към мен, поне в началния момент докато малко охлади купето до търпими граници.
    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

    Коментар


    • #62
      От: Вентилацията на купето на Нисан Терано 2

      Не знам какво сте се заоплаквали от парното на Тераното.
      Явно не сте мръзнали в други по-нови дизели като TOYOTA HILUX и FORD RANGER.
      И на двете започвам да усещам парното около Хотел Плиска (тръгвам от кино Арена Запад), докато на Тери му трябват около 5 минути да задуха топло и после още толкова за да му врътна кранчето на парното.
      Нула 8 Седем 8 500 225 Ogi Lazarov
      Nissan Terrano II 2.7TDi '01 (дълга база)
      Opel Campo 3,1 TD '99
      Надпис в каменоломна: "Повече камъни за народа"

      Коментар


      • #63
        От: Вентилацията на купето на Нисан Терано 2

        А, от парното оплаквания нямам. Единствено ме дразни че някой е решил вместо мен какво да духа от средните духалки.
        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

        Коментар


        • #64
          От: Вентилацията на купето на Нисан Терано 2

          Между другото искам да отбележа, че колата като позагрее хубаво, си духа доста топло от централните духалки. Вярно е че в началото духа много студено, но след 30 тия километър да речем си духа топло и е с една идея по хладно от страничните. Вчера и днес навъртях около 700 км до Букурещ и обратно и парното си беше супер. Не съм сменял филтър от лятото. Просто бавно загрява Тераното. Но пък с една печка какво чудо ще е за града...:-)

          Коментар


          • #65
            От: Вентилацията на купето на Нисан Терано 2

            И аз навъртях 700 км. в едната посока Варна - Одеса онзи ден и умрях от студ на местата където температурата беше над -15. От средните духа леден въздух, от страничните - горещ. Мислех да спирам да залепям с тиксо и подръчни материали средните духалки, защото возя двумесечно бебе... И парното и климатика са му калпави на Тераното - парното е добре до -5 някъде, а климатика до +30. Това от опита ми вече за втора зима с дълги пътувания и различни температури...

            Коментар


            • #66
              От: Вентилацията на купето на Нисан Терано 2

              Да ви кажа,това лято имах възможността да пробвам климатика на най-горещите дни/темп. от по 38-40градуса/.Наистина в купето не се усеща да е някакъв ужасен студ,но излизайки навън човек веднага усеща осезателна разлика в температурата.От друга страна някакси не прави такъв студ,че да се разболеят всички возещи се,но дори и при почти 40градусови жеги вътре си е охладено около зоната на комфорт.За парното все още не съм имал възможността да пътувам на по-дълъг път при повече от -10 или -15град.,за да дам реална оценка,но според мен горе-долу го бива парното.
              Според мен много важен фактор играе от къде се обдухва купето.Лично аз лятото на климатик го пускам през централните и предните духалки/тези под стъклото/ и насочвам струята нагоре/реално топлия въздух е най-високо и е логично да охлаждаме точно там/.обратно зимата пък използвам страничните и долните духалки,защото тогава пък топлия въздух минава от пода до тавана/също по законите на физиката/ и така се отопляват всички слоеве/
              Не на последно място много важно е и играта с копчето за затваряне/отваряне на външния приток на въздух.Лятото на климатик доста често го оставях да върти вече охладения въздух в купето и така се получаваше едно доста добро за въпросните жеги охлаждане.Зимата макар и рядко да се налага да използвам парното/в смисъл,че работя на 2км. и докато стигна на работа то тъкмо започва да духа топло...т.е. движа се обикновено на студено/,но смятам че и тогава може да се играе с въпросния бутон/малко обаче това може да доведе до запотяване в даден момент на стъклата,но...пускайки приток на въздух от вън ,това се оправя доста бързо/
              Та така процедирам аз.
              П.П.Моите централни духалки,като им спра притока/т.е. като ги затворя/ и нищо не духа от там.Проверете си уплътненията на клапите.При мен дори и така ,аз ги насочвам превантивно нагоре и така дори и да се просмуче някакъв минимален студен въздух ,не го усещам,но такива изпълнения чак да се налага да спирам и да лепя вестници или тиксо по въздуховодите....такова нещо няма!
              П.П.П.Не забравяйте и още нещо...проверявай те си всяка година преди започването на летния сезон количеството фреон в системата.Климатиците доста често искат допълване.Моя го допълних с около 250грама в началото на лятото.Преди това на централните духалки даваше около 14-15градуса,а след зареждането падна на 5-6градуса и то мерено на място и на празни обороти/.Така,че...това че климата е работира един сезон коректно,не е критерий,че и следващия сезон отново ще е така!
              Поздрави!
              NISSAN FOREVER
              -----------------------------------------------------------------------------
              Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

              Коментар


              • #67
                От: Вентилацията на купето на Нисан Терано 2

                Климатика прави 10-12 градуса разлика спрямо отвън. Няма да дзиндзирикаш, но пък със сигурност няма да настинеш. На мен за нашите си условия ми е достатъчен. Миналата зима парното също ми беше достатъчно. Просто бавно загрява (трябват му едни 10-ина минути интензивно каране за да загрее). Но моето е късо. На дълго сигурно е с една идея по-зле, както климатика, така и парното. Обема е по-голям.
                Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                Коментар


                • #68
                  От: Вентилацията на купето на Нисан Терано 2

                  Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                  Климатика прави 10-12 градуса разлика спрямо отвън. Няма да дзиндзирикаш, но пък със сигурност няма да настинеш. На мен за нашите си условия ми е достатъчен. Миналата зима парното също ми беше достатъчно. Просто бавно загрява (трябват му едни 10-ина минути интензивно каране за да загрее). Но моето е късо. На дълго сигурно е с една идея по-зле, както климатика, така и парното. Обема е по-голям.
                  Приятел има късо, моето е дълго, разлика не може да се осети м/у двете. Климатика е що годе добре, но има какво да се желае.
                  *Климатик като на черокито не съм виждал, изкарва 1-2 градуса от въздуховодите и за има няма 5 минути в купето е като хладилник мраз , амо то и купето му е колкото на голф 4 .
                  За парното, ами парно като парно, само дето духа топло след втория баир.

                  Поздрави !

                  Коментар


                  • #69
                    От: Вентилацията на купето на Нисан Терано 2

                    Според мен има какво да се желае от Теранското парно.....моето загрява сравнително бързо, но не е като парното на голфче например.

                    Коментар


                    • #70
                      От: Вентилацията на купето на Нисан Терано 2

                      Първоначално публикуван от mitko punev Преглед на мнение
                      Според мен има какво да се желае от Теранското парно.....моето загрява сравнително бързо, но не е като парното на голфче например.
                      Няма никаква база за сравнение - парното на АУДИ80, Голф 2 и ЛАДА/Жигула е без аналог.
                      Нула 8 Седем 8 500 225 Ogi Lazarov
                      Nissan Terrano II 2.7TDi '01 (дълга база)
                      Opel Campo 3,1 TD '99
                      Надпис в каменоломна: "Повече камъни за народа"

                      Коментар


                      • #71
                        От: Вентилацията на купето на Нисан Терано 2

                        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                        За общото стопляне на купето от къде ще духа топлото е без значение, защото можеш да затвориш средните и да пуснеш всичкия топъл въздух в краката и от страничните духалки. Въпроса е че с духащи топло централни духалки, ако има нужда ще се стопля аз по-бързо - точно обратното на лятото, когато насочвам всичко духащо към мен, поне в началния момент докато малко охлади купето до търпими граници.
                        Да, да точно това имах предвид. Просто като пуснеш да духа от централните отвори и много по-бързо усещаш топлото, ако духат и средните топло.
                        Другия проблем, е че бензиновото Терано си работи на доста ниска температура, та какво можеш да искаш от парното на един автомобил, който работи в диапазона от 70-80 градуса.

                        Коментар


                        • #72
                          От: Вентилацията на купето на Нисан Терано 2

                          Първоначално публикуван от ogimaster Преглед на мнение
                          Не знам какво сте се заоплаквали от парното на Тераното.
                          Явно не сте мръзнали в други по-нови дизели като TOYOTA HILUX и FORD RANGER.
                          И на двете започвам да усещам парното около Хотел Плиска (тръгвам от кино Арена Запад), докато на Тери му трябват около 5 минути да задуха топло и после още толкова за да му врътна кранчето на парното.
                          Колега ние не говорим кой автомобил загрява по-бързо и така успява да стопли купето. Говорим за загрял вече автомобил и това с какво парно разполага той след това.
                          Иначе всички знаем, че новите дизели загряват изключително трудно и ако нямат монтирана фабрично печка, може да загреят и след пробег от 30 км.
                          Какво парно да очакваш от студен двигател?

                          Коментар


                          • #73
                            От: Вентилацията на купето на Нисан Терано 2

                            Първоначално публикуван от matanza Преглед на мнение
                            Между другото искам да отбележа, че колата като позагрее хубаво, си духа доста топло от централните духалки. Вярно е че в началото духа много студено, но след 30 тия километър да речем си духа топло и е с една идея по хладно от страничните. Вчера и днес навъртях около 700 км до Букурещ и обратно и парното си беше супер. Не съм сменял филтър от лятото. Просто бавно загрява Тераното. Но пък с една печка какво чудо ще е за града...:-)
                            Колега от централните отвори на Тераното преди твоето си духа винаги студено. Загрел, студен все тая. Та затова си говорим тук.

                            Коментар


                            • #74
                              От: Вентилацията на купето на Нисан Терано 2

                              Първоначално публикуван от tomik Преглед на мнение
                              Колега от централните отвори на Тераното преди твоето си духа винаги студено. Загрел, студен все тая. Та затова си говорим тук.
                              И при моето е така...явно модела след 2000г. има някаква разлика.Аз го отдавах на недобре уплътнени връзки и поради това да се просмуква част от топлия въздух в централните духалки,ама...щом и на колегата е така,а поразпитах и на други Теранота след 2000г. е така...значи има нещо променено технологично...
                              Поздрави!
                              NISSAN FOREVER
                              -----------------------------------------------------------------------------
                              Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                              Коментар


                              • #75
                                От: Вентилацията на купето на Нисан Терано 2

                                Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнение
                                И при моето е така...явно модела след 2000г. има някаква разлика.Аз го отдавах на недобре уплътнени връзки и поради това да се просмуква част от топлия въздух в централните духалки,ама...щом и на колегата е така,а поразпитах и на други Теранота след 2000г. е така...значи има нещо променено технологично...
                                Поздрави!

                                Духането топло/студено не зависи от годините, а от пазара, за който е правена джипката.
                                Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X