Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

    Бира .

    Коментар


    • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

      Аз знам какво иска да види другия с очилцата. Някое V8, с голям литров обем......
      Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
      Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

      Коментар


      • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

        Първоначално публикуван от Злой Преглед на мнение
        Аз знам какво иска да види другия с очилцата. Някое V8, с голям литров обем......
        За съжаление, точно това няма изгледи да се случи. Поне в близко бъдеще.
        Ние не сме неутрални!

        Коментар


        • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

          Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
          Някой да знае какво търси под капака на Патрула този тъмен балкански субект?
          До тук излезнаха два жокера, което вече не е случайност.
          Май ще охлажда загрелия табун с коне, за да им даде повечко сили.
          Последно редактирано от Чавдар (V93); 09-07-09, 09:26. Причина: Корекция на цитат

          Коментар


          • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

            Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
            ... Май ще охлажда загрелия табун с коне, за да им даде повечко сили.
            Май имаме участник познал верните килограми!

            Въпреки противоречивите мнения по въпроса, ще бъде направен опит да се изцеди още поне мъъъничко от този мотор.

            Ще пробваме с ей това:




            Комплект с вентилатора и стойката за закрепване. Донор беше един Хюндай Галопер.




            Падна малко местене насам-натам, докато се намери подходящото положение, при което интеркулерът (особено моторчето на вентилатора) да не влиза в контакт с капака на клапаните, тръбичките за горивото и др.



            Естествено, закрепването трябваше да се преработи по 2 съществени причини:
            - на Галопера (както и на Паджеро) турбото и колектора са отдясно на мотора, а при Патрула - отляво. Т.е. кулерът трябваше да се завърти на 180*;
            - кошът на Галопера е доста по-късичък от този на GR-а.

            Първоначално, след проучване на публикувани в Интернет снимки от подобни изпълнения, мислехме, че ще се наложи да се прави по-сериозно ТНТМ със закрепването на кулера. Фулдата обаче намери вариант да използва оригиналната стойка и след известна преработка се получи това:





            Т.е. на практика се използва схема, сходна с оригиналното закрепване на кулера в Y61, Паджеро и Галопер.

            Последно редактирано от Чавдар (V93); 09-07-09, 18:25.
            Ние не сме неутрални!

            Коментар


            • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

              По принцип, при насаждане на кулер на Y60 с RD28T колекторът се преработва, като оригиналния отвор (отдолу) се затапва и се прави нов отгоре.

              Само че, при мен вече веднъж е правено ТНТМ на тема "интеркулер" и колекторът е преработван. Поради това решихме засега да запазим статуквото и да не правим нови преработки.






              Остана ми да намеря още едно парче маркуч с подходяща извивка.

              Сложихме уплътнение на интеркулера ...



              В задната част май ще трябва да се поработи още по въпроса ...
              Ние не сме неутрални!

              Коментар


              • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                Междувременно един юнак с флекс ми докопа капака и ...




                Първо сряза едно ребро ...



                а после изряза и една яка дупка в капака ...




                Ряза, ряза, а сега гледа дали не иде късо ...




                Имаше известна чуденка от какво да бъде ноздрата. От готовите пластмасови, които се продават тук и там, до момента не съм видял достатъчно голяма за нашите цели. Повечето са малки, а някои изобщо са само за "оптически тунинг", без изобщо да имат какъвто и да било отвор ...

                Един от вариантите беше да се изработи ноздра от алуминиев рифел. Мен обаче този вариант нещо не ме кефи. Не ми харесва как изглежда рифелът.
                Последно остана да се пробва от около 1 мм черна ламарина, която ще може и направо да се завари на капака.

                В най-общ вид може би ще изглежда нещо като това:

                Ние не сме неутрални!

                Коментар


                • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                  Ако литне, усещането ще е виртуално.
                  За да поеме въздуха, сечението на входа на смукателния колектор трябва да е 60-милиметра минимум, както и на отворите после.
                  Освободена турбина + овърбуснат интеркулер е равно на не написано домашно по писане.
                  Гледам че Митьо прави железарлъка и нека да не е на халост.
                  За да стане е необходимо(ако не се променят сеченията на входа и изхода), да се направи преход от около 15% на метър от въздуховода.
                  Иначе става тапа!
                  успех!
                  ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

                  Коментар


                  • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                    Пламене, всъщност последния вариант е това


                    Коментар


                    • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                      Първоначално публикуван от ПЛАМЕН ТЕНЕВ Преглед на мнение
                      Ако литне, усещането ще е виртуално.
                      Чак за литване никой не храни надежди. Ако просто започне да ходи поне малко по-бодро ще е добре.

                      А понякога и виртуалното усещане върши работа. Примерно, на криви места цъкаш копчето на блокажа и минаваш. После виждаш, че тръбичката за въздуха е била откъсната и блокажът просто не се е включвал ...
                      Ние не сме неутрални!

                      Коментар


                      • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                        В общи линии, работата по интеркулера отива към завършване.

                        Днес в късния следобед кулерът беше свързан. За да избегнем многото снадки по въздуховода от турбото до радиатора, решихме да пробваме какво ще стане с огъната тръба за ауспух (външен диаметър 50 мм).




                        Все още ме гризат притеснения дали тръбата е достатъчно широка, особено на местата, където е огъвана. От друга страна, при пробното каране, което направихме с Фулдата, Патрулът вървеше като изтребител и припушването отзад беше в рамките на нормалното. Ако тази тръба душеше двигателя, би трябвало да пушлявим яко.

                        Както и да е. Засега положението ще е това, а по-нататък може винаги да се препипат въздуховодите, особено ако изпадне отнякъде колектор от Y61.

                        В не съвсем довършен вид "ноздрата" на капака изглежда така:






                        П.П. Между другото, иска ми се да направя и 2 вентилационни отвора в капака, за да се улесни излизането на горещия въздух. За съжаление обаче, до момента нещо не мога да намеря нещо подобно на това, което Янко Чуров е сложил на неговия Патрул. Това, което видях по магазините, продаващи подобни стоки, са или маломерни и доста зле изглеждащи пластмасови решетки, или абсолютно декоративни "хриле", които са само за украшение, тъй като нямат отвори.

                        Последно редактирано от Чавдар (V93); 11-07-09, 08:20.
                        Ние не сме неутрални!

                        Коментар


                        • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                          Браво, става невероятна машина!!!

                          Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение

                          П.П. Между другото, иска ми се да направя и 2 вентилационни отвора в капака, за да се улесни излизането на горещия въздух. За съжаление обаче, до момента нещо не мога да намеря нещо подобно на това, което Янко Чуров е сложил на неговия Патрул. Това, което видях по магазините, продаващи подобни стоки са или маломерни и доста зле изглеждащи пластмасови решетки или абсолютно декоративни "хриле", които са само за украшение, тъй като нямат отвори.
                          А тези "хриле" немогат ли да се поръчат в някоя фирма предлагаща изработка на тунинг аксесоари по поръчка ?
                          Успех и продължавайте в същия дух!
                          Последно редактирано от Чавдар (V93); 11-07-09, 08:04.

                          Коментар


                          • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                            Първоначално публикуван от Ал. Стоянов Преглед на мнение
                            ... А тези "хриле" немогат ли да се поръчат в някоя фирма предлагаща изработка на тунинг аксесоари по поръчка ?
                            Може, разбира се. Ама това обикновено става срещу едни пари. Например, за да се изработи ноздрата над интеркулера от такава фирма, анонсът беше значително по-висок от сумата, която дадох за самия кулер.

                            Нещо хич не ми се иска да лепя банкноти по един капак, който най-редовно яде як бой от клони от всякакъв калибър ...
                            Последно редактирано от Чавдар (V93); 11-07-09, 08:43.
                            Ние не сме неутрални!

                            Коментар


                            • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                              Днес работата по кулера беше довършена. Тръбата от турбото е доста солидно закрепена за двигателя.





                              Сега вече остава да се направят подобаващи тестове в реални горски условия, което и ще стане другата седмица.

                              Днес Патрулът върви като бесен. Отделен въпрос е дали и доколко това се дължи на интеркулера и доколко принос има по-хладният и влажен въздух в София.

                              Първоначално публикуван от дядо владо
                              Май ще трябва да се дотъркалваш и да споделяш какво искаш (щ`от така по картинка ми е трудно )....после ще му мислим
                              Май след много канене в понеделник ще взема да прескоча накъм тебе.

                              След днешната порция обиколки по магазините за авто финтифлюшки стигнах до извода, че е малко вероятно да намеря това, което ми трябва, в някой от тях.
                              Последно редактирано от Чавдар (V93); 11-07-09, 18:36.
                              Ние не сме неутрални!

                              Коментар


                              • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                                Много добре е станало...сега остава да му сложиш и една пръскалка на кулера.....

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X