Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ПРОБЛЕМ ! - помагайте

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: ПРОБЛЕМ ! - помагайте

    Първоначално публикуван от vektor Преглед на мнение
    Ах колко ти е лесно да го напишеш , ако имах повече от 1500 оборота да се движа, веднага щях да ти го докарам да си запълниш празниците.
    Така де, затова и съм казал че е досадна история.

    А празниците ми са запълнени отдавна. Мога само да ти дам поне до някъде вероятно жокерче - когато съм имал прекъсване (2 пъти), е било в прехода между двигател и купе. Точно в "парчето" от снопа, дето в единия край е закрепено към интеркулера, а в другия край със свинска опашка към купето. Там са най-големите вибрации и явно там жиците стареят най-бързо. В единия случай беше прекъсната и изолацията, а в другия - само жичките под нея.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #47
      От: ПРОБЛЕМ ! - помагайте

      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
      Така де, затова и съм казал че е досадна история.

      А празниците ми са запълнени отдавна. Мога само да ти дам поне до някъде вероятно жокерче - когато съм имал прекъсване (2 пъти), е било в прехода между двигател и купе. Точно в "парчето" от снопа, дето в единия край е закрепено към интеркулера, а в другия край със свинска опашка към купето. Там са най-големите вибрации и явно там жиците стареят най-бързо. В единия случай беше прекъсната и изолацията, а в другия - само жичките под нея.
      Чета ти мненията от доста време, от както имам Нисан, макар и да не съм го карал .
      Днес се подсетих за твойте /жокерчета/ и доста се оглеждах да разрежа снопа зад кулера --но на твоя отговорност
      /от опит ли го споделяш, или от слухове/?
      0876 79 25 21

      Коментар


      • #48
        От: ПРОБЛЕМ ! - помагайте

        Първоначално публикуван от vektor Преглед на мнение
        Чета ти мненията от доста време, от както имам Нисан, макар и да не съм го карал .
        Днес се подсетих за твойте /жокерчета/ и доста се оглеждах да разрежа снопа зад кулера --но на твоя отговорност
        /от опит ли го споделяш, или от слухове/?
        Лично имах 2 прекъсвания там. Едното на датчика за температура, по който показва часовника на таблото, и втория път на другия датчик за температура на охлаждащата течност, който си чете компютъра.

        Реже се внимателно, само изолирбанда с който е омотан. Отдолу е сцепено гофре. А под него снопа е омотан, но не плътно, пак с изолирбанд. Там е лесно - режеш го и го отмотавяш. Проверяваш си жиците (на мястото на прекъсване дори изолацията да е цяла, кабелчето се гъне по-лесно), ако има прекъснало - запояваш и изолираш с термосвивем шлаух, и възстановяваш изолациите в заводския им вид.

        Дано ако е прекъсване да е там, защото е що годе лесно. Ако е някъде на друго място, предполагаемо на майка си в "някъде", приключението става съвсем голямо.

        ...и няма как да е на моя отговорност, щом не го режа аз. Просто споделям през какво съм минал аз. За щастие при мен на първото прекъсване имаше симптоми точно къде е - като мърдах кабела точно там, мърдаше и стрелката вътре. Втория път си беше чисто наизуст, след като прочетох грешката. Ама се оказа на 10 сантиметра от първото прекъсване, но на друго кабелче.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #49
          От: ПРОБЛЕМ ! - помагайте

          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
          Лично имах 2 прекъсвания там. Едното на датчика за температура, по който показва часовника на таблото, и втория път на другия датчик за температура на охлаждащата течност, който си чете компютъра.

          Хмм, и аз нямам инфо към температурата на охлаждащата течност , това означава рязане, макар, че днес не се работело, че да не се сърди бай Христо /горе/.
          0876 79 25 21

          Коментар


          • #50
            От: ПРОБЛЕМ ! - помагайте

            Датчиците обикновенно си ходят по две или три жици до вътре в купето.= скъсан (изяден от мауси) кабел или кофти куплунг

            Ако е скъсана масата м/у шаси/купе/мотор ще пали много трудно, придружено от пушек с миризма на изгоряла жица(тънки маси някъде)
            Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
            Вальо. О888 557Ч7Ч
            Silverado 1.3 i

            Коментар


            • #51
              От: ПРОБЛЕМ ! - помагайте

              Проблема-отстранен !
              Колата работи перфектно и върви добре .
              По незнайни причини четеца на ключа не го разпознаваше и не знаеше в какво положение е той, до като не бе /духнат/ с горещ въздух и да му дойде ума .
              Но сега не намирам тук темата на sparkybg, че да /налея/ ум и на дистанционното и да разпознае колата
              Благодарен ще му бъда, ако се потруди и ми я поднесе на тепсия, някой ден ще почерпя на /чужда сватба/
              0876 79 25 21

              Коментар


              • #52
                От: ПРОБЛЕМ ! - помагайте

                1. Всички врати трябва да са отключени (включително тая на багажника)

                2. В разстояние на максимум 10 секунди превключваш с контактния ключ от позиция 0 до позиция "ON" 6 пъти.

                3. Поставяш ключа в позиция "OFF", без да го вадиш.

                4. След 2 секунди, системата ще влезе в режим "програмиране", което ще индикира с премигване на мигачите 2 пъти.

                5. Натиска се и се задържа бутона за отключване на дистанционното.

                6. Докато бутона за отключване се държи натиснат, се натиска и отпуска 3 пъти бутона за заключване.

                7. Отпуска се бутона за отключване.

                8. Мигачите ще премигнат веднъж, ако програмирането е минало успешно.

                9. Повтарят се стъпки от 5 до 8, за всички достанционни, които искаме да програмираме. Поддържат се най-много 4 дистанционни.

                10. За приключване на програмирането, ключа се поставя в позиция "ON". Мигачите ще премигнат 2 пъти, указвайки излизане от режим "програмиране".

                11. Изключва се от контакт, вади се ключа, и се проверява дали всички програмирани дистанционни работят нормално.

                Програмирането приключва във всеки от трите случая:
                - подаде се контакт (ключа в позиция "ON", както е описано в т.10)
                - програмирани са 4 дистанционни
                - след 2 минути, ако не се прави нищо нито с ключа, нито с дистанционните

                Лично не съм го правил. А в момента вкъщи нямам и AutoData, където тая процедура е описана "официално". Горното намерих тук: http://www.programyourkeys.com/Nissa...ogramming.html
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #53
                  От: ПРОБЛЕМ ! - помагайте

                  Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                  ...А в момента вкъщи нямам и AutoData, където тая процедура е описана "официално"....
                  В Аутодата пише същото, току-що проверих.
                  О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                  Коментар


                  • #54
                    От: ПРОБЛЕМ ! - помагайте

                    Благодаря sparkybg, както винаги отзивчив.
                    Утре ще бъде тествано с новите батерий.
                    0876 79 25 21

                    Коментар


                    • #55
                      От: ПРОБЛЕМ ! - помагайте

                      Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                      В Аутодата пише същото, току-що проверих.

                      Колега, в тази AutoData пише ли за какво е тази тръбичка прокарана отдолу по шасито успоредно с другите за спирачки и гориво и завършваща без окончание в някакво подобие на клапан, дето на мен ми пропуска и омаслява ?
                      /в ума ми е да я премахна/
                      0876 79 25 21

                      Коментар


                      • #56
                        От: ПРОБЛЕМ ! - помагайте

                        Първоначално публикуван от vektor Преглед на мнение
                        Колега, в тази AutoData пише ли за какво е тази тръбичка прокарана отдолу по шасито успоредно с другите за спирачки и гориво и завършваща без окончание в някакво подобие на клапан, дето на мен ми пропуска и омаслява ?
                        /в ума ми е да я премахна/
                        Струва ми се, че си правиш майтап с мен, ама нейсе ...
                        О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                        Коментар


                        • #57
                          От: ПРОБЛЕМ ! - помагайте

                          Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                          Струва ми се, че си правиш майтап с мен, ама нейсе ...
                          Бъркаш, описах какво ме интересува, по шеговит начин- не ползвам подобни програми в които би трябвало да е описано, какво е предназначението на тази тръбичка ! /за мен и при мен е излишна, но омаслява.
                          Тя е 4-та на брой успоредно с другите.
                          Последно редактирано от vektor; 30-04-11, 00:28.
                          0876 79 25 21

                          Коментар


                          • #58
                            От: ПРОБЛЕМ ! - помагайте

                            Една снимка би казала много.
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • #59
                              От: ПРОБЛЕМ ! - помагайте

                              Първоначално публикуван от vektor Преглед на мнение
                              ... не ползвам подобни програми в които би трябвало да е описано,....
                              Ясно. Не, за съжаление не е описано. Има само основни данни - обеми за зареждане, центровки, моменти на затягане, част от консумативите, тук-там някаква информация, свързана с електрониката и горе-долу толкова. Просто по малко инфо за много коли, далеч е от сериозно сервизно упътване.

                              Порови ей тук и ако ти хареса някое от описанията, може да почерпиш колегата BAlexandrov бира при случай, да ни е жив и здрав!
                              О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                              Коментар


                              • #60
                                От: ПРОБЛЕМ ! - помагайте

                                да не е тази за спирачната течност на съединитела

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X