Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ПРОБЛЕМ ! - помагайте

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: ПРОБЛЕМ ! - помагайте

    Първоначално публикуван от demo_1 Преглед на мнение
    Защо непрегледаш хубаво бушониерите на тоз автомобил
    И тях прегледах обстойно, като нови са и има ток навсякаде , но се замислям да разплета инсталацията отпред, не толкова да наблягам на електрониката.
    0876 79 25 21

    Коментар


    • #32
      От: ПРОБЛЕМ ! - помагайте

      Писах ти да гледаш куплунгите. На Калаша поне на 3 места кабелите бяха станали на прах вътре в самия куплунг. Там където кабела е стиснат за крачето. Самото краче е здраво и изглежда добре, но при дърпане се разпада красотата.
      Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
      Вальо. О888 557Ч7Ч
      Silverado 1.3 i

      Коментар


      • #33
        От: ПРОБЛЕМ ! - помагайте

        Първоначално публикуван от drukman Преглед на мнение
        Писах ти да гледаш куплунгите.
        /Уж/ ги прегледах обстойно, но днес ще ги проверя отново.
        Последно уточнение--няма ток /контакт/ на, контролна лампа масло и вода, подгряване на свещи, и уредите за гориво и температура
        0876 79 25 21

        Коментар


        • #34
          От: ПРОБЛЕМ ! - помагайте

          Липсва ти някой "+" от контакт.Ама силов.Евентуален бушон за него ще да е в двигателния отсек силов бушон тези с стъкълцето.Има и една малка вероятност контактния ключ да не го пуска тоя "+".Обикновенно има два плюса единия отпада при стартиране а другия не.Ако можеш мерни ги тия неща.

          Коментар


          • #35
            От: ПРОБЛЕМ ! - помагайте

            Първоначално публикуван от damyan82 Преглед на мнение
            Липсва ти някой "+" от контакт.Ама силов.Евентуален бушон за него ще да е в двигателния отсек силов бушон тези с стъкълцето.Има и една малка вероятност контактния ключ да не го пуска тоя "+".Обикновенно има два плюса единия отпада при стартиране а другия не.Ако можеш мерни ги тия неща.

            Хмм, ето това е съвет, благодаря ! Утре ще бъдат проследени плюсовете до ключа и след него, макар, че на тези силовите бушони в коша има ток.
            Каде му се намира /компа/ на този испанец, че да не дърпам излишно мокета ?
            /от година го имам, но нямам навъртяни и 2 км. и слабо го познавам, за резерва стоеше/.
            0876 79 25 21

            Коментар


            • #36
              От: ПРОБЛЕМ ! - помагайте

              Компа мисля стоеше точно в центъра на таблото под ръчките за парно-вентилатор...Поне там съм го гледал на мануала.

              Коментар


              • #37
                От: ПРОБЛЕМ ! - помагайте

                Компа на 1996-2000г. е под жабката. Там, дето пътника си държи краката. Махаш мокета, и отдолу/отпред има ламарина, под която е компа. Държи се на 5 шпилки - миосля 3 към пода и 2 към стената между двигателя и купето.

                Един вид, компа в краката на пътника е там, дето са педалите в краката на шофьора.

                На фейслифта след 2000г. е в средата, в централната конзола.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #38
                  От: ПРОБЛЕМ ! - помагайте

                  Ако го няма там значи е зад централната конзола (врътките за парното). Моят е '97 и компа е зад конзолата. Може лесно да провериш дали е зад конзолата. С едно фенерче ми се струва, че се вижда лесно.

                  Коментар


                  • #39
                    От: ПРОБЛЕМ ! - помагайте

                    Прегледай задната страна на таблото с предпазителите,което е до волана,при мене има нагорели краища.
                    Форд Маверик 2,4i 12v 1994.

                    Коментар


                    • #40
                      От: ПРОБЛЕМ ! - помагайте

                      Първоначално публикуван от veneli Преглед на мнение
                      Прегледай задната страна на таблото с предпазителите,което е до волана,при мене има нагорели краища.
                      Всичко бе прегледано и с помоща на заголен в двата края кабел прочетох на 14-се пиновата букса доста грешки -13,17,18,27,28,34,36,37,38,42
                      След зануляването на компа, останаха САМО 13,28,37,42
                      Продължава борбата , вече взе да ми става забавно с проблемите от едногодишният престой на този испанец.
                      Имайте предвид, че тази система NATS, създава проблеми близко до централни GSM мобилни антени, вече 4-ти път на мой приятел триела чипа в близост до тях
                      Последно редактирано от vektor; 21-04-11, 22:54.
                      0876 79 25 21

                      Коментар


                      • #41
                        От: ПРОБЛЕМ ! - помагайте

                        Първоначално публикуван от vektor Преглед на мнение
                        Всичко бе прегледано и с помоща на заголен в двата края кабел прочетох на 14-се пиновата букса доста грешки -13,17,18,27,28,34,36,37,38,42
                        След зануляването на компа, останаха САМО 13,28,37,42
                        Продължава борбата , вече взе да ми става забавно с проблемите от едногодишният престой на този испанец.
                        Имайте предвид, че тази система NATS, създава проблеми близко до централни GSM мобилни антени, вече 4-ти път на мой приятел триела чипа в близост до тях
                        Чипа на ключа ли "трие"?

                        Ето ти и грешките:
                        13 - датчик за температура на охлаждащата течност
                        28 - прегряване на двигателя (това е свързано с горното)
                        37 - няма я в ръководството - вероятно е специфична за ZEXEL системата. Предеполагам отново някой датчик.
                        42 - датчик за температура на горивото

                        И останалите:
                        17 - пак я няма
                        18 - сигнал от умна дюза
                        27 - пак я няма
                        34 - дефектирал датчик в умна дюза
                        36 - дефектирал електроклапан за прекъсване на горивото (това е като си я палил с жица от акумулатора)
                        38 - пак я няма

                        Както и по-горе предположих, има някакъв генерален проблем. Или липса на маса някъде, или липса на захранване. 99.99% съм сигурен че проблема не е в имобилайзера, нито в чупа на ключа.

                        ПП: И как точно прочете грешките от 14 пиновата букса със заголен в двата края кабел? Не съм виждал подобна процедура описана инкъде.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • #42
                          От: ПРОБЛЕМ ! - помагайте

                          [QUOTE=

                          ПП: И как точно прочете грешките от 14 пиновата букса със заголен в двата края кабел? Не съм виждал подобна процедура описана инкъде.[/QUOTE]

                          Заголва се кабела в двата края, включват се в пин 7 и 8, контакт и чека започва да /чете/-мига за първо число бързо, за второ-бавно, това е процедура за моят модел, която получих от познат в сервиз зад граница, с подобна комбинация се изчиства и компа, което и направих.
                          Утре продължавам с тестовете, когато получа и описанието на грешките заедно със ел. схемата.


                          ///Чипа на ключа ли "трие"?///

                          Трие инфото в платката на ключалката, която чете ключа.
                          Последно редактирано от vektor; 22-04-11, 00:31.
                          0876 79 25 21

                          Коментар


                          • #43
                            От: ПРОБЛЕМ ! - помагайте

                            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                            Както и по-горе предположих, има някакъв генерален проблем. Или липса на маса някъде, или липса на захранване. 99.99% съм сигурен че проблема не е в имобилайзера, нито в чупа на ключа.
                            Мисля, че разсъждаваме в една посока, поддържам логиката ти !
                            0876 79 25 21

                            Коментар


                            • #44
                              От: ПРОБЛЕМ ! - помагайте

                              Първоначално публикуван от vektor Преглед на мнение
                              Мисля, че разсъждаваме в една посока, поддържам логиката ти !
                              Еми сега остава да видиш на кой кабел трябва да има +, а то няма. Преглрдай и масите - между двигател и купе, между кабелен сноп и двигател, между кабелен сноп и купе.

                              Досадна история. Проблема най-вероятно е дребен, но пък за сметка на това добре скрит.
                              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                              Коментар


                              • #45
                                От: ПРОБЛЕМ ! - помагайте

                                Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                                Еми сега остава да видиш на кой кабел трябва да има +, а то няма. Преглрдай и масите - между двигател и купе, между кабелен сноп и двигател, между кабелен сноп и купе.

                                Досадна история. Проблема най-вероятно е дребен, но пък за сметка на това добре скрит.
                                Ах колко ти е лесно да го напишеш , ако имах повече от 1500 оборота да се движа, веднага щях да ти го докарам да си запълниш празниците.
                                0876 79 25 21

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X