Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Terrano 2 - окачване и кормилно управление. Факти, лифт, тунинг.

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • За дълга са, и да, в отпуснато състояние са по-къси от стандартните. Ако не бяха, щяха да дават и лифт.
    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

    Коментар


    • Спарки, един банален въпрос пак. Колко могът да се натегнат предните торсиони със стандартното окачване. Сега има един пръст разтояние до удърния тампон на долния носач. Амовете ще се сменят също, мисля си за KYB Gas A Just, не знам подходящи ли ще са и тук има дилема. Натиснете снимката за да я уголемите

Име:104324855_635434010383966_580930044542622860_n.jpg
Прегледи:682
Размер:114.8 КБ
ID:6615266Натиснете снимката за да я уголемите

Име:104433598_858864244624772_3714334027612447232_n.jpg
Прегледи:660
Размер:78.3 КБ
ID:6615267 Иначе с RA5306 подсилените пружини се подобриха доста нещата, задницата щтръкна доста. Амовете са маслени Каяба, определено не е твърда задницата, но возията е доста добра, ще видя нататък как ще е.
      Прикачени файлове
      Maverik/Terrano 2 2.7 TDI, 1997
      X-trail 2.2 Di 2003
      Maverik/Terrano 2 2.7 TD, 1994

      Коментар


      • Така като гледам, спрямо сегашното състояние (предницата ти категорично е по-ниска от нормата), може да се вдигне поне 5 сантиметра. Трябва да има 10-15мм поне между горния носач и горния ограничителен тампон.
        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

        Коментар


        • Може да е разисквано по-напред в темата, но все пак да питам.
          Днес сложих оригиналните биалетки , на старите нищо им нямаше, само на едната тампона беше заминал с шайбата. Притесненията са ми, че и с новите тампони ще се случи същото, след като карам само по чукари и отворите на носача са по-разширени от ненавременна смяна преди мен.
          Обмислям заваряване на някаква шайба или нещо такова следващия път ?
          И в момента горния тампон не ляга хубаво на мястото си и е въпрос на време да сдаде багажа.
          Другия вариант е смяна на носачите, но излиза по-дебело...
          Който търси , намира !
          Човекът е човек, когато е на път !

          Коментар


          • Нови носачи са на неприемлива цена, ако изобщо намериш. А и дори да не бяха разбити, това си е слабо място. ПОръчай си оригинални тампонечта - изкарват драстично повече.
            Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

            Коментар


            • cnc82
              cnc82 коментира
              Редактиране на коментар
              Такива сложих Спарки , оригинални тампончета . За съжаление Люцкан нямаше оригинални шайби и сложих някакви други каквито ми прати.
              Дано изкарат повече.

          • Здравейте,не знам дали мястото на въпроса е тук ,но все пак.Тераното трудно държи пътя освен ,ако не е идеален асвалта.Иначе казано малко нервности да има и бяга наляво и надясно както си иска .По предницата всичко е добре ,като единствено не знам как е кормилната кутия.Възможно ли е да са толкова големи луфтовете за да бяга така здраво .Като гумите са износени накриво защото се оказа,че на долен носач кръглото продължение с тампона беше криво и може би оттам е изкривило гумите.сега обаче е сменен и колата е трудно управляема по неравен или с коловози асвалт.Предстои смяна на гумите ,но не мисля ,че проблема е от тях .

            Коментар


            • А ходи ли на преглед и реглаж на ходовата част ?
              ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

              Коментар


              • 1. Лагери
                2. Кормилни щанги (централната най-вече)
                3. Паразитен хебел
                4. Реглаж (camber, castor и сходимост трябва да са в норма и достатъчно еднакви от двете страни)

                Чак после мислиш за кормилна кутия, обаче се съмнявам - още не съм видял терано с твърде голям луфт в кормилната кутия за да се случва това, което описваш. Но и най-изправното терано по път с коловози и клатене наляво/надясно малко се опитва да бяга насам-натам. В смисъл, не се държи съвсем като лека кола.
                Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                Коментар


                • Всичко е прегледано ,след новите гуми ще ида на реглаж.Просто преди не го правеше толкова осезаемо.Мерси за отговорите .

                  Коментар


                  • Мисля да си сменя сам накрайниците барабар с регулиращата втулка от едната страна. Комплект съм взел. Има ли някаква философия? Ще трябва да регулирам на око, преди стенда?
                    Maverik/Terrano 2 2.7 TDI, 1997
                    X-trail 2.2 Di 2003
                    Maverik/Terrano 2 2.7 TD, 1994

                    Коментар


                    • Няма фиулософия. Аз го правя за 15 минути със все мотането. Те са 2 гайки и 2 конуса.

                      Сега, ако нямаш скоба, може и по-тегаво да е, щото централната щанга не е удобна за маане с чукО. Но със скоба е песен. Ако и с гайковрът, срока се съкращава на 5 минути.

                      Ще трябва на око, колкото да са що-годе прави гумите. Но нищо няма да изрегулираш без стенд, така че станд за сходимост няма да ти се размине.
                      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                      Коментар


                      • Как да разбера кой накрайник е към щангата и кой към колелото? Пише PF на единия PD на другия, но ми се виждат идентични?
                        Maverik/Terrano 2 2.7 TDI, 1997
                        X-trail 2.2 Di 2003
                        Maverik/Terrano 2 2.7 TD, 1994

                        Коментар


                        • Няма никакво значение кой от къде е.
                          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                          Коментар


                          • Нито единия накрайник не можах да изкарам от гнездото, вдигах с крик, разхлабвах втулката..не ..а чука ми си беше сериозен. Нямаше с какво да нагрея ....ще го водя в сервиза )
                            Maverik/Terrano 2 2.7 TDI, 1997
                            X-trail 2.2 Di 2003
                            Maverik/Terrano 2 2.7 TD, 1994

                            Коментар


                            • Купи си скоба. Излизат с поглед.



                              Не знам какво си вдигал с крик, ама каквото и да е е безпредметно. Когато се чука, чука се по ухото странично, редувано с чукане по навита на резбата гайка от различни страни. Нямам опънал ми се до сега шарнир или накрайник.

                              Помага и след разхлабване на гайката да напръскаш с WD40 или подобно.

                              Помага и неколкократно затягане на гайката (да, затягане - идеята е да скъса окисната коричка, ако има такава) и отвиване после. Това след като си напръскал с WD40.

                              ...но със скоба е много по-лесно и човешко. А не струват кой-знае колко. За всичко по тераното ти трябва само една. Нещо като 20-ина лева.
                              Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X