За дълга са, и да, в отпуснато състояние са по-къси от стандартните. Ако не бяха, щяха да дават и лифт.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Terrano 2 - окачване и кормилно управление. Факти, лифт, тунинг.
Свий
Това е залепена тема.
X
X
-
Спарки, един банален въпрос пак. Колко могът да се натегнат предните торсиони със стандартното окачване. Сега има един пръст разтояние до удърния тампон на долния носач. Амовете ще се сменят също, мисля си за KYB Gas A Just, не знам подходящи ли ще са и тук има дилема. Иначе с RA5306 подсилените пружини се подобриха доста нещата, задницата щтръкна доста. Амовете са маслени Каяба, определено не е твърда задницата, но возията е доста добра, ще видя нататък как ще е.Maverik/Terrano 2 2.7 TDI, 1997
X-trail 2.2 Di 2003
Maverik/Terrano 2 2.7 TD, 1994
Коментар
-
Така като гледам, спрямо сегашното състояние (предницата ти категорично е по-ниска от нормата), може да се вдигне поне 5 сантиметра. Трябва да има 10-15мм поне между горния носач и горния ограничителен тампон.Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.
Коментар
-
Може да е разисквано по-напред в темата, но все пак да питам.
Днес сложих оригиналните биалетки , на старите нищо им нямаше, само на едната тампона беше заминал с шайбата. Притесненията са ми, че и с новите тампони ще се случи същото, след като карам само по чукари и отворите на носача са по-разширени от ненавременна смяна преди мен.
Обмислям заваряване на някаква шайба или нещо такова следващия път ?
И в момента горния тампон не ляга хубаво на мястото си и е въпрос на време да сдаде багажа.
Другия вариант е смяна на носачите, но излиза по-дебело...Който търси , намира !
Човекът е човек, когато е на път !
Коментар
-
Нови носачи са на неприемлива цена, ако изобщо намериш. А и дори да не бяха разбити, това си е слабо място. ПОръчай си оригинални тампонечта - изкарват драстично повече.Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.
Коментар
-
Здравейте,не знам дали мястото на въпроса е тук ,но все пак.Тераното трудно държи пътя освен ,ако не е идеален асвалта.Иначе казано малко нервности да има и бяга наляво и надясно както си иска .По предницата всичко е добре ,като единствено не знам как е кормилната кутия.Възможно ли е да са толкова големи луфтовете за да бяга така здраво .Като гумите са износени накриво защото се оказа,че на долен носач кръглото продължение с тампона беше криво и може би оттам е изкривило гумите.сега обаче е сменен и колата е трудно управляема по неравен или с коловози асвалт.Предстои смяна на гумите ,но не мисля ,че проблема е от тях .
Коментар
-
1. Лагери
2. Кормилни щанги (централната най-вече)
3. Паразитен хебел
4. Реглаж (camber, castor и сходимост трябва да са в норма и достатъчно еднакви от двете страни)
Чак после мислиш за кормилна кутия, обаче се съмнявам - още не съм видял терано с твърде голям луфт в кормилната кутия за да се случва това, което описваш. Но и най-изправното терано по път с коловози и клатене наляво/надясно малко се опитва да бяга насам-натам. В смисъл, не се държи съвсем като лека кола.
Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.
Коментар
-
Мисля да си сменя сам накрайниците барабар с регулиращата втулка от едната страна. Комплект съм взел. Има ли някаква философия? Ще трябва да регулирам на око, преди стенда?Maverik/Terrano 2 2.7 TDI, 1997
X-trail 2.2 Di 2003
Maverik/Terrano 2 2.7 TD, 1994
Коментар
-
Няма фиулософия. Аз го правя за 15 минути със все мотането. Те са 2 гайки и 2 конуса.
Сега, ако нямаш скоба, може и по-тегаво да е, щото централната щанга не е удобна за маане с чукО. Но със скоба е песен. Ако и с гайковрът, срока се съкращава на 5 минути.
Ще трябва на око, колкото да са що-годе прави гумите. Но нищо няма да изрегулираш без стенд, така че станд за сходимост няма да ти се размине.Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.
Коментар
-
Нито единия накрайник не можах да изкарам от гнездото, вдигах с крик, разхлабвах втулката..не ..а чука ми си беше сериозен. Нямаше с какво да нагрея ....ще го водя в сервиза )Maverik/Terrano 2 2.7 TDI, 1997
X-trail 2.2 Di 2003
Maverik/Terrano 2 2.7 TD, 1994
Коментар
-
Купи си скоба. Излизат с поглед.
Не знам какво си вдигал с крик, ама каквото и да е е безпредметно. Когато се чука, чука се по ухото странично, редувано с чукане по навита на резбата гайка от различни страни. Нямам опънал ми се до сега шарнир или накрайник.
Помага и след разхлабване на гайката да напръскаш с WD40 или подобно.
Помага и неколкократно затягане на гайката (да, затягане - идеята е да скъса окисната коричка, ако има такава) и отвиване после. Това след като си напръскал с WD40.
...но със скоба е много по-лесно и човешко. А не струват кой-знае колко. За всичко по тераното ти трябва само една. Нещо като 20-ина лева.Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар