Някой може ли да ми каже като включа двойното защо се събират предните гуми 
							
						
					Обява
				
					Свий
				
			
		
	
		
			
				Няма добавени обяви.
				
			
				
	
Terrano 2 - окачване и кормилно управление. Факти, лифт, тунинг.
				
					Свий
				
			
		
	Това е залепена тема.
				
				
				X
X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Искам да кажа какво ми мина през главата по едно време ми идваше да се обеся
 Купих се терано 2 3.0 къса база 2004г.и се оказа че италянеца мърляч е сменил единия диф.
 Броя пин.и корона всичко съвпада обаче никаде неможах да разбера предавателното число къде го пише на дифа,докато не смених 4 пъти задния и 3 пъти предния.Накрая случих ако някой има такъв проблем да му обесня 0888004797
 Сега имам проблем при двойно събира предните гуми,незнам от къде да си поръчам дългата щанга качественна мисля че е от него или от повдигането е
 
 
 Последно редактирано от Chokoludia; 25-01-21, 20:13.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Проблема с клатенето е решен ,износени тампони 8 бр на задните надлъжни щанги.Първоначално публикуван от aaa35 Преглед на мнениездравейте нисан терано след смяна на задни пружини и амортисйори с подсилени с цел повдигане,много страшно се клати след 80-90 км .утре ще сменя и задни буферни тампони ,дано да се оправи ,та и въпроса ми колко трябва да е свободния ход на задните буферни тампони
 - 1 like
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Различни са предните шенкели, вероятно и дисковете са различни. Не съм гледал размери. Може да се види по номер и после търсене по онлайн магазините за размери.
 
 Тройката ми определено спира доста повече от 2.7цата. То цялото усещане е различно - повече мяза на лека кола и като вървеж/пъргавина и като спиране.
 
 И помпата и сервото са различни. Ненамираеми. Помпата като протече постъпих греховно и я поправих с ремонтен комплект. За щастие успешно. А по принцип по спирачки направо сменям с ново.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
 - 1 like
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Преди година-две взе да тече от кормилната кутия. След диагностиката се оказа, че е сцепена тръбата подаваща масло към кутията - надлъжно.
 Тъй като е "П" образна и минава под двигателя, най-лесният начин за свалянето й е с ножовка.
 Новата тръба, ако купех такава, също щеше да ме вкара в приключение със слагането. Затова реших да използвам маркуч.
 Отидох в една работилница и ми направиха. Монтирах го, но пропускаше по малко масло(хидравлична течност, АТВ).
 Постепенно теча се усилваше и преди няколко дена ми омръзна и реших да взема мерки.
 Отидох в друга работилница за хидравлики - по-отдалечена, но по-реномирана.
 Показах проблема на майстора, свалихме маркуча и той каза, че всичко е направено както трябва и единственото, което може да направи е да преповтори слагането на нов щуцер, но без гаранция и със сигурност ефекта ще е същият.
 Теча бе между щуцера/гайката и металният накрайник на маркуча.
 Взех да обмислям положението и проблема и стигнах до извода, че на щуцера/гайката е къса резбата и не може да притисне двата конуса - на кормилната кутия и тръбата на маркуча.
 Другият момент, който ми помогна за този извод, бе факта, че когато завивах щуцера/гайката, изведнъж свършваше възможността да се завива, а не постепенно да свърши, какво е при нормално затягане на два и повече елемента.
 За да потвърдя извода си, направих три намотки с медна тел над конуса на тръбата и затегнах.
 Изводите ми са били верни - теча спря.
 Звъннах на майстора. с който бяхме разглобявали предишният ден и му обясних, какво съм направил и че ми трябва гайка/щуцер с по-дълга резба. Каза, че нямало такива и неговите били, като на поставената ми.
 Така, че ако ви се наложи да сменяте тръбата на хидроусилвателя, използвайте старата си гайка/щуцер или стругар да ви направи такава, с 1-2 витки повече.
 Проблема бе недостига на не повече от 0,1-0,05 mm.Последно редактирано от mitio; 20-08-22, 15:18.
 - 2 likes
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Някой някъде из форума беше сравнил с терановата и снимал някаква друга биалетка, по-голяма, макар и до колкото помня от обикновена кола. Ако някой помни къде е, ще се радвам да подскаже.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
 Коментар
- 
	
	
	
 Прегледах. Не е там. 
 
 Из мненията ти намерих само да споменаваш Astra F, но това като алтернатива на заводската, шото е практически същата като захвати.
 
 А съм сигурен че някъде дори ги беше снимал една до друга.Последно редактирано от sparkybg; 13-08-23, 11:00.
 
 
Активност за темата
				
					Свий
				
			
		
	В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.






 
							
						



Коментар