Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Монтаж на Газов инжекцион и flashlube на Mitsubishi Montero, 3000 куб., 12 клапана

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    От: Монтаж на Газов инжекцион и flashlube на Mitsubishi Montero, 3000 куб., 12 клапан

    При БСМ е така

    Ей това 100 омовото съпротивление се сменя с 33 ома .
    LZ5ZI qth HASKOVO
    Pajero II GLS 3000 V6

    Коментар


    • #92
      От: Монтаж на Газов инжекцион и flashlube на Mitsubishi Montero, 3000 куб., 12 клапан

      Първоначално публикуван от TOYO Преглед на мнение
      Откъде мога да знам каква е схемата, да не мислиш че съм я разглобявал да я разглеждам от любопитство, предполагам че има бобини които симулират индуктивен товар ( както на бенз. инжектор), съдя за това по теглото на кутийката, доста по-тежка е от другите "универсални" симулатори, но немога да съм сигурен.
      Имаш ли го при теб въпросният емулатор в наличност?Интересува ме също цената му и монтажът (при теб или някъде другаде трябва да ида)?
      08седемшест5едно513четири

      Коментар


      • #93
        От: Монтаж на Газов инжекцион и flashlube на Mitsubishi Montero, 3000 куб., 12 клапан

        Първоначално публикуван от ivan4o Преглед на мнение
        При БСМ е така

        Ей това 100 омовото съпротивление се сменя с 33 ома .
        В темата се пише за Фобус,а не за БСМ?
        Помогни си сам,за да могат и другите да ти помогнат.
        АСК Ален Мак

        Коментар


        • #94
          От: Монтаж на Газов инжекцион и flashlube на Mitsubishi Montero, 3000 куб., 12 клапан

          Първоначално публикуван от vetsi71 Преглед на мнение
          В темата се пише за Фобус,а не за БСМ?
          99 процента съм сигурен,че и при Фобос е така !

          http://www.fobos-bg.com/images/stori...ematics_bg.pdf
          LZ5ZI qth HASKOVO
          Pajero II GLS 3000 V6

          Коментар


          • #95
            От: Монтаж на Газов инжекцион и flashlube на Mitsubishi Montero, 3000 куб., 12 клапан

            Греда приятелю, Фобоса няма нищо общо с Бардолини, все едно ако Бардолинито е обикновен калкулатор, то Фобоса е лаптоп, компонентите са съвсем други, две класи нагоре.
            TOYOTA RAV 4 HYBRID 2016 г. бензин 2500, 155 k.c. + Hybrid 200 k.c., LPG OMVL 64 Litra

            Коментар


            • #96
              От: Монтаж на Газов инжекцион и flashlube на Mitsubishi Montero, 3000 куб., 12 клапан

              Първоначално публикуван от TOYO Преглед на мнение
              Греда приятелю, Фобоса няма нищо общо с Бардолини, все едно ако Бардолинито е обикновен калкулатор, то Фобоса е лаптоп, компонентите са съвсем други, две класи нагоре.
              Пууу. Да се радвам ли, да плача ли...
              08седемшест5едно513четири

              Коментар


              • #97
                От: Монтаж на Газов инжекцион и flashlube на Mitsubishi Montero, 3000 куб., 12 клапан

                Първоначално публикуван от TOYO Преглед на мнение
                Греда приятелю, Фобоса няма нищо общо с Бардолини, все едно ако Бардолинито е обикновен калкулатор, то Фобоса е лаптоп, компонентите са съвсем други, две класи нагоре.
                Не става въпрос за компонентите, а за принципа на устройството. Според схемата приложена по-горе (фобос ) няма външни "емулатори" (оригинални или неоригинални). Ако става въпрос за газовите компоненти, може и да са по-добри. Що се отнася до компютрите - и двата са правени в България и мисля , че са на добро ниво по отношение на хардуера.
                Относно софтуера не мога да правя сравнение , защото не съм пипал "Фобос".
                LZ5ZI qth HASKOVO
                Pajero II GLS 3000 V6

                Коментар


                • #98
                  От: Монтаж на Газов инжекцион и flashlube на Mitsubishi Montero, 3000 куб., 12 клапан

                  Аз не знам дали този ГИ(Бардолини)още съществува.Те си сменяха частите през седмица.Ако сложиш емулатор на Фобус мисля,че системата няма да тръгне.
                  Помогни си сам,за да могат и другите да ти помогнат.
                  АСК Ален Мак

                  Коментар


                  • #99
                    От: Монтаж на Газов инжекцион и flashlube на Mitsubishi Montero, 3000 куб., 12 клапан

                    Брей, ами ако пък вземе да стане със външен емулатор ?

                    Я си помисли защо Фобос има специален канал за командване на външен емулатор, ами приятелю вероятно инжинерите са предвидили такава ситуация като описаната тук, да не мислиш че това е първото Паджеро с такъв проблем, правено е хиляда пъти по света и у нас.
                    TOYOTA RAV 4 HYBRID 2016 г. бензин 2500, 155 k.c. + Hybrid 200 k.c., LPG OMVL 64 Litra

                    Коментар


                    • От: Монтаж на Газов инжекцион и flashlube на Mitsubishi Montero, 3000 куб., 12 клапан

                      Искам да уточните коя е системата на Фобус(Фобос или EASYGAZ)
                      Помогни си сам,за да могат и другите да ти помогнат.
                      АСК Ален Мак

                      Коментар


                      • От: Монтаж на Газов инжекцион и flashlube на Mitsubishi Montero, 3000 куб., 12 клапан

                        Вчера ходих до Машината за да мръдне запалването отново. Предишният майстор или не е бил затегнал хубаво делкото или поради незаземяването на кафявата букса резултата беше незадоволителен. Сега предверението е на около 8.1 градуса и може да си въобразявам, но колата ускорява по- добре, особено след 3500- 4000 оборота. Преди като че ли там се "задъхваше".
                        Смених и свещите с оригиналните, които дават за моя двигател (не иридиеви или платинени)- и от тази операция имаше "успокояване" в работата на празен ход.
                        Днес трябва да ида до "Фобос" за да сложат резистори, предполагам. Вчера като отидох, погледнаха отстрани и майстора веднага каза: "аха, ясно- американец". Колкото и невероятно да звучи явно има някаква минимална разлика между европейското и ямериканското изпълнение. Същият ГИ, на паджеро не дава ядове, при мен обаче- цък. Поради тази причина имали компютри за европейски и за американски таралясници. Вътре по платката след произвеждането не било препоръчително да се пипа, поради което ще ги вържат някъде външно. До колкото разбрах ще сложат 100 омови резистори, вързани успоредно, което значело, че ще отчита товар 50 ома. Аз нищо не разбирам така, че може да съм написал и голяма глупост, но така разбрах обяснението.
                        08седемшест5едно513четири

                        Коментар


                        • От: Монтаж на Газов инжекцион и flashlube на Mitsubishi Montero, 3000 куб., 12 клапан

                          И така, сагата с газифицирането на джипката приключи.
                          Онзи ден ходих до сервиза на "Фобос", сложиха 6 резистора, но външно, на кабелите, а не на платката:


                          Проблема се реши на 90 %- чека спря да свети непрекъснато, но понякога (на празни обороти) светва за малко след, което пак си гасне. На дълъг път не светва изобщо.Предполагам, че се касае за бедна или богата горивна смес, но на този етап не мисля изобщо да се занимавам повече с глупости.
                          Динамиката и разхода ме удовлетворяват напълно:
                          - при 8.1 предверение на запалването, на газ след 3500 оборота колата отново започна да "подскача". Работата на бензин не се е повлияла изобщо- когато ми се "състезава" просто пипвам копчето и се кефя.
                          -За момента при нормално (мое) шофиране в диапазона 80-120 (стандартно около 90), без резки натискания на педала до ламарината, с използване на инерция, където позволява ми дава 13/100 извънградско и около 17/100 софийско градско.
                          Повече не мисля да бъзикам нищо, а да наблегна на возенето.
                          08седемшест5едно513четири

                          Коментар


                          • От: Монтаж на Газов инжекцион и flashlube на Mitsubishi Montero, 3000 куб., 12 клапан

                            След около 3000 и кусур километра на газ равносметката е следната:
                            Проблеми с работа, палене, ускорение и т.н. - никакви.
                            Чек енджин-а светва много рядко, и то- за кратко.
                            Разход- извънградско, постоянно с 4 човека, багаж до тавана (60 бири, два стека с вода и подобни), гуми 31- ци, скорост 90-110- твърдо 14/100.
                            Градско в София- около 18, но може и повече- зависи колко е задръстено.

                            На настоящия етап съм доволен и от динамиката и от разхода, но се чудя дали пък 14/100 извънградско не е много???
                            Някой да сподели собствени наблюдения при сходни параметри.
                            08седемшест5едно513четири

                            Коментар


                            • От: Монтаж на Газов инжекцион и flashlube на Mitsubishi Montero, 3000 куб., 12 клапан

                              Не е много.

                              А с колко мм дюзи си?
                              LZ5ZI qth HASKOVO
                              Pajero II GLS 3000 V6

                              Коментар


                              • От: Монтаж на Газов инжекцион и flashlube на Mitsubishi Montero, 3000 куб., 12 клапан

                                Първоначално публикуван от ivan4o Преглед на мнение
                                Не е много.

                                А с колко мм дюзи си?
                                Ха, сега де... Май две и нещо беше (и две или и три), но може и да греша. Динамиката е много прилична, разлика се усеща над 4500- 5000 оборота, но не е фрапираща. Чек- енджина присветква спорадично, но съвсем за кратко- явно сместа понякога не е много в ред, но изобщо не мисля да го бъзикам излишно. Всъщност след последната интервенция преди около 3000км. съм изключително доволен от динамика, безпроблемна работа и консумация на гориво.
                                За съжаление обаче, флаш люб- а свърши. Ще трябва да купувам ново шише.
                                08седемшест5едно513четири

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X