Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Монтаж на Газов инжекцион и flashlube на Mitsubishi Montero, 3000 куб., 12 клапана

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Монтаж на Газов инжекцион и flashlube на Mitsubishi Montero, 3000 куб., 12 клапан

    Първоначално публикуван от valio_stoilov Преглед на мнение
    Ха, сега де... Май две и нещо беше (и две или и три), но може и да греша. Динамиката е много прилична, разлика се усеща над 4500- 5000 оборота, но не е фрапираща. Чек- енджина присветква спорадично, но съвсем за кратко- явно сместа понякога не е много в ред, но изобщо не мисля да го бъзикам излишно. Всъщност след последната интервенция преди около 3000км. съм изключително доволен от динамика, безпроблемна работа и консумация на гориво.
    За съжаление обаче, флаш люб- а свърши. Ще трябва да купувам ново шише.
    Е не можеш ли да питаш тези дето са ти го монтирали?
    Или пък да премериш една дюза.
    LZ5ZI qth HASKOVO
    Pajero II GLS 3000 V6

    Коментар


    • От: Монтаж на Газов инжекцион и flashlube на Mitsubishi Montero, 3000 куб., 12 клапан

      Първоначално публикуван от valio_stoilov Преглед на мнение
      След около 3000 и кусур километра на газ равносметката е следната:
      Проблеми с работа, палене, ускорение и т.н. - никакви.
      Чек енджин-а светва много рядко, и то- за кратко.
      Разход- извънградско, постоянно с 4 човека, багаж до тавана (60 бири, два стека с вода и подобни), гуми 31- ци, скорост 90-110- твърдо 14/100.
      Градско в София- около 18, но може и повече- зависи колко е задръстено.

      На настоящия етап съм доволен и от динамиката и от разхода, но се чудя дали пък 14/100 извънградско не е много???
      Някой да сподели собствени наблюдения при сходни параметри.
      Моето П2 3000 150кс дълга база във Варна 16/100 с стара система с гуми 31-ци.
      Помогни си сам,за да могат и другите да ти помогнат.
      АСК Ален Мак

      Коментар


      • От: Монтаж на Газов инжекцион и flashlube на Mitsubishi Montero, 3000 куб., 12 клапан

        Първоначално публикуван от vetsi71 Преглед на мнение
        Моето П2 3000 150кс дълга база във Варна 16/100 с стара система с гуми 31-ци.
        Браво. Живееш в спокоен град. Тук от вкъщи до училището на детето са 4.5 километра, които се минават за около 40 минути. Изобщо, това не е шофиране, а малоумщина на колела...
        08седемшест5едно513четири

        Коментар


        • От: Монтаж на Газов инжекцион и flashlube на Mitsubishi Montero, 3000 куб., 12 клапан

          Ежедневната експлоатация на моето е смесена - софийско градско и извънградско приблизително 50/50. Разходът е твърдо 16/100 при този режим. Дълга база 6G72 автомат. На извънградско по Искърското дефиле с 6м колесар с лодка - 16/100. Без колесар 14/100.Откъм динамика и чекенджини и т.н. нямам оплаквания.
          "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

          Коментар


          • От: Монтаж на Газов инжекцион и flashlube на Mitsubishi Montero, 3000 куб., 12 клапан

            Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
            Ежедневната експлоатация на моето е смесена - софийско градско и извънградско приблизително 50/50. Разходът е твърдо 16/100 при този режим. Дълга база 6G72 автомат. На извънградско по Искърското дефиле с 6м колесар с лодка - 16/100. Без колесар 14/100.Откъм динамика и чекенджини и т.н. нямам оплаквания.
            Ники,
            при ежедневно преминаване на маршрута Гео Милев- Орлов мост(но към Руското училище)- Централни хали- Константин Величков и обратно в 08.30 сутринта и към 18.00 вечерта, разход от 16/100 газ е силно пожелателен, но трудно осъществим, особено пък с двутонен кютук с режим тръгни(с яко газ, щото е пълно с хитреци, дето карат в "бързата" лента, но в последния момент се пъхват пред теб)- спри, особено пък и автомат.
            Всъщност на някой може и да му се удава подобно упражнение, но на мен за момента ми е непостижимо. То и чисто новата октавия трябва да харчи 4.5/100, ама ми се е случвало само веднъж до сега при почти идеални условия и с цената на много нерви...
            08седемшест5едно513четири

            Коментар


            • От: Монтаж на Газов инжекцион и flashlube на Mitsubishi Montero, 3000 куб., 12 клапан

              Да не ме биете през пръстите, че вдигам темата от прахта, но в момента и аз съм се зачел за ГИ на 6G72 (178 коня Монтеро Спорт 2002г) и това е най-полезната, на която попаднах. Две питания към вас колеги:

              1) Scrapheap - къде монтира Фобоса? Гледам, че ти си единственият, който не се оплаква от сериозни проблеми с него. Подозирам, че сам си се борил като гледам колко познания имаш по темата (моите са абсолютно нулеви).

              2) Валентин Стоилов - приключиха ли драмите при теб? Гледам в началото добре са тръгнали нещата и после изненада след изненада (даже си опитвал да я продаваш, още ли е твоя?). Аз мислех да монтирам и да взема колата с мен в чужбина за няколко месеца, но като гледам перипетиите ти (и на още колко хиляди хора) май не е добра идея поне няколко месеца да шава колата докато се доизкусурят всички проблеми с ГИ.

              Коментар


              • От: Монтаж на Газов инжекцион и flashlube на Mitsubishi Montero, 3000 куб., 12 клапан

                Нещо си объркал. Фобос нямам и нямам намерение да имам. Всичко по колите си правя сам.
                "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                Коментар


                • От: Монтаж на Газов инжекцион и flashlube на Mitsubishi Montero, 3000 куб., 12 клапан

                  Колата отдавна я взривиха в "Непобедимите" 3, та отдавна не е моя. Слагай смело фобос-а. След малко до-настройки колата вървеше перфектно. Нямаш причини за притеснения.
                  Поздрави.
                  08седемшест5едно513четири

                  Коментар


                  • От: Монтаж на Газов инжекцион и flashlube на Mitsubishi Montero, 3000 куб., 12 клапан

                    Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                    Нещо си объркал. Фобос нямам и нямам намерение да имам. Всичко по колите си правя сам.
                    Извинявам се, останал съм с грешно впечатление от дискусията. За какъв ГИ си говорел в тази тема (във връзка с липсващите проблеми със check engine LED-a)?

                    Коментар


                    • От: Монтаж на Газов инжекцион и flashlube на Mitsubishi Montero, 3000 куб., 12 клапан

                      Моето е с обикновено АГУ, с което няма проблеми. Ще му слагам ГИ по една единствена причина - жена ми иска да го кара иска да е с ГИ.
                      Понеже така или иначе, това го нямам за кола, ще и го харижа.
                      "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                      Коментар


                      • От: Монтаж на Газов инжекцион и flashlube на Mitsubishi Montero, 3000 куб., 12 клапан

                        Първоначално публикуван от Валентин Стоилов Преглед на мнение
                        Колата отдавна я взривиха в "Непобедимите" 3, та отдавна не е моя. Слагай смело фобос-а. След малко до-настройки колата вървеше перфектно. Нямаш причини за притеснения.
                        Поздрави.
                        Пу, каква съдба за тази хубава колица !

                        Да сложа, ама като гледам какво ходене по мъките е - почти няма хора дето да не са се влачили по сервизите най-малко 3 месеца след монтажа. А аз трябва да отпраша с нея в чужбина и да се надявам, че някой разбира от този българо-турски сбирщайн Май ще поотложа засега.

                        П.П. Във форума на Мицубиши много хвалят Романо и Иво Ленков от Каравелгаз, който ги монтирал. Почти не се срещат драматични истории с тази комбинация.

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X