Привет колеги,
поради финансови причини, реших да инсталирам газов инжекцион на Монтерото.Първоначално търсенето ми бе ориентирано към намиране на по- добрата марка, но след дълго ровене по интернет, у мен се настани твърдото убеждение, че най- важното е не марката, а кадърният монтаж и настройки на уредбата.Започна ново търсене на правилния човек.Открих го в лицето на нашия колега Ивайло, познат под ник-а: The_Machine .Договорихме се за модела (Фобос) и оставих колата в сервиза.Ето през какво премина инсталацията:
Добре познатият V6, 3000 куб.см., 12 клапана на Паджеро:

Последва демонтаж на целия всмукателен колектор, за да могат газовите дюзи да се поставят максимално близо до бензиновите, от една страна и за да е максимално къс пътя между дюзите и инжекторите, от друга.

Последваха поставяне на гърловината за зареждане до капачката на резервоара

като зареждането става с навиването на този преходник

За място на бутилката на първо време избрах багажника въпреки, че дълго се двоумих дали да не резна резервоара и да сложа на освободеното място бутилка.Отказах се, понеже 60 литрова бутилка няма шанс да влезе там а и мисля да сложа "сандъче" за инструменти и пикник в оставащата част от багажника, т.е. пространството за спане в купето при паднали облегалки се запазва непроменено.

ето и самата бутилка , вече монтирана, като до няколко дена ще бъде и подходящо опакована

Може би една от най- важните части, несъмнено е монтажа на flashlube, тъй като конкретно този двигател се слави като не особено обичащ газта- големите клапани се говори, че са претенциозни към смазването и не-прегряването си.Това налага поставянето на въпросната "мазачка" и евентуалното мръдване на предверението на запалването с един- два градуса.

Ето и крайният резултат: между първата и тази, последна снимка разлика почти няма- всичко е поставено компактно, на логичните и подходящи места:

Най- важното от целия монтаж е "изпипването" на всеки детаил при монтажа.Иво си загуби три дена в монтажа на системата, но това е първият монтаж, след който не ми се налага да чистя, доправям, нагласям нещо по направеното.Изключително компетентен и мераклия The_Machine определено ме спечели като бъдещ клиент на сервиза.Препоръчвам го на всеки, който е решил да слага газ.
поради финансови причини, реших да инсталирам газов инжекцион на Монтерото.Първоначално търсенето ми бе ориентирано към намиране на по- добрата марка, но след дълго ровене по интернет, у мен се настани твърдото убеждение, че най- важното е не марката, а кадърният монтаж и настройки на уредбата.Започна ново търсене на правилния човек.Открих го в лицето на нашия колега Ивайло, познат под ник-а: The_Machine .Договорихме се за модела (Фобос) и оставих колата в сервиза.Ето през какво премина инсталацията:
Добре познатият V6, 3000 куб.см., 12 клапана на Паджеро:
Последва демонтаж на целия всмукателен колектор, за да могат газовите дюзи да се поставят максимално близо до бензиновите, от една страна и за да е максимално къс пътя между дюзите и инжекторите, от друга.
Последваха поставяне на гърловината за зареждане до капачката на резервоара
като зареждането става с навиването на този преходник
За място на бутилката на първо време избрах багажника въпреки, че дълго се двоумих дали да не резна резервоара и да сложа на освободеното място бутилка.Отказах се, понеже 60 литрова бутилка няма шанс да влезе там а и мисля да сложа "сандъче" за инструменти и пикник в оставащата част от багажника, т.е. пространството за спане в купето при паднали облегалки се запазва непроменено.
ето и самата бутилка , вече монтирана, като до няколко дена ще бъде и подходящо опакована
Може би една от най- важните части, несъмнено е монтажа на flashlube, тъй като конкретно този двигател се слави като не особено обичащ газта- големите клапани се говори, че са претенциозни към смазването и не-прегряването си.Това налага поставянето на въпросната "мазачка" и евентуалното мръдване на предверението на запалването с един- два градуса.
Ето и крайният резултат: между първата и тази, последна снимка разлика почти няма- всичко е поставено компактно, на логичните и подходящи места:
Най- важното от целия монтаж е "изпипването" на всеки детаил при монтажа.Иво си загуби три дена в монтажа на системата, но това е първият монтаж, след който не ми се налага да чистя, доправям, нагласям нещо по направеното.Изключително компетентен и мераклия The_Machine определено ме спечели като бъдещ клиент на сервиза.Препоръчвам го на всеки, който е решил да слага газ.
Коментар