Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Трудно палене - II част

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Трудно палене - II част

    Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение

    Отговора на въпроса е

    КОФТИ РЕЛЕ!!!


    Релето сработва и чука, точно когато си иска.
    Хм, две релета да се държат по един и същ начин?!
    Ти хубаво слагаш крушка, но тя ще свети и при 9V, а релето ще щрака ако иска. Измери точно колко V отиват към бобината на релето и то точно върху изводите му.

    Коментар


    • До: Трудно палене - II част

      Вече нямам сили..
      и време - чак другата събота ще мога да ровя пак.

      Но е факт, че днес запали като през лятото - на чукване ..
      проклетото реле - третото вече, се управлява и комутира - в джипа е като в пернишки голф с тия ламби.
      Интересно, че послеподгряването продължава около 3 мин, след като запали. Това - по думи на жената, де

      Прилагам снимки на съдържанието на блока за управление - снимката е много кофти, но това го видях чак днес, на оригиналното реле, и на това, с което беше заместено за кратко време, преди да се спомине и то...
      Прикачени файлове

      Коментар


      • До: Трудно палене - II част

        Анатема! Руски части на японски джип.

        Колтролната лампа за контролера, откъде я хвана? От буксата на релето, или някъде от преди нея. Редно е от самата букса на релето, защото така ще хванеш евентуална повреда по кабела до него.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • До: Трудно палене - II част

          ами не съм много сигурен дали е руско, или е шанхайско - никъде не пише нищичко по проклетия чарк.

          Лампите са вързани по следния начин - тая за подгрева - от шината на свещите, тая от контролера - от самия контролер. Масите са от една точка.

          За да съм сигурен в окабеляването, го дублирах..

          Коментар


          • До: Трудно палене - II част

            Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
            ами не съм много сигурен дали е руско, или е шанхайско - никъде не пише нищичко по проклетия чарк.

            Лампите са вързани по следния начин - тая за подгрева - от шината на свещите, тая от контролера - от самия контролер. Масите са от една точка.

            За да съм сигурен в окабеляването, го дублирах..
            За да си съвсем сигурен къде е проблема, просто трябва да вържеш мултицет на входа на самото реле, между масата на релето и управлявашия му сигнал. Иначе гадаем. Както каза колегата, не може да си сигурен само с контролна лампа какво точно става. Проблема например може дори да е в нагорял бушон, през който минава управляващото напрежение за релето (не говоря за случая, а по принцип).

            Можеш да премериш и съпротивлението на релето - на оригиналното, и на това, което вече си купил. Имам в предвид съпротивлението на намотката му. Трябва да е близко, особено ако двете изглеждат еднакви като конструкция.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • До: Трудно палене - II част

              Свърши тая вече..

              Разпорих ги и двете...

              И двете са с препечена намотка - на оригиналното явно му е дошло времето, а второто...

              На второто му е дошло времето без време - явно от произхода му..

              Толкова нерви, заради един ментак..

              Коментар


              • До: Трудно палене - II част

                Да се обадя ли на Илко .... иди му на посещение за 20 мин...в гараж е и въобще има условия. Замери моля те с амперметър тока на всяка една свещ поотделно...да е на 100% че там няма проблем....казах ти го още в началото...Може да имаш някъде окъсила свещ и тва да ебава мамата ..... ще ти прецака още и 10 релета да сложиш....
                Ако ти се занимава може да подобриш Паджерото - намери си едно реле от подгряване на мерц- от 200Д но и от 5 и 6 цилиндровите ще стане-но тия с 601 ,602,603 мотор -там ще ти кажа как да го преработиш -на Мерц релето дъгата от големия ток се къса на 2 места и както знаеш към всяка свещ отива отделен кабел.Знаещ че карат много тия релета.

                И онова с бутона дето подава принудителен + ..... не го прави баш по схемата дет си начертал че да не гръмнеш нещо в блокчето- направи го с 2 диода -схема OR- не се знае как е сковано вътре и кат подадеш отвън 12 В какво ще стане вътре.

                Коментар


                • До: Трудно палене - II част

                  Извиняввайте, че пак се намесвам по моите работи ама нали някой имаше документация за регулиране обогатителя за 4М40.
                  [FONT=Comic Sans MS]Не може да не може.
                  [/FONT]

                  Коментар


                  • До: Трудно палене - II част

                    Първото впечатление беше, че дерта ва релето е в бобината - доста потъмняла беше.

                    Обаче като задълбах в аутопсията, се оказа, че е счупена оста, която движи контактната пластина и комутира силовия +.

                    Страннно, от някаъв материал като бакелит..
                    Непоправимо - може би трябва да се стърже от текстолит, ако трябва да се възстановява.

                    За ново реле ми искаха 90 лева, аз си намерих на половин цена употребявано и работещо.

                    Това беше!!!

                    Коментар


                    • До: Трудно палене - II част

                      Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
                      Това беше!!!
                      Дай боже това да е края на темата за теб.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X