Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Трудно палене - II част

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: Трудно палене - II част

    май си вървят нещата към свещи или да дърпа въздух/май по-вероятно/ от некъде,щом не тресе след палене не е предварение,а прозрачни маркучи е хубаво да сложиш за постоянно,така няма разминаване-ако има въздух в системата го хващаш веднага.На шината идва ли ток и пробва ли да видиш дали топлят като ги свалиш и директно им подадеш ток? Ама като подаваш гледай да е съвсем за кратко до 3-5 секунди максимум,особено ако са и на 6 V да не си ги изгориш сам.

    Коментар


    • #47
      До: Трудно палене - II част

      Тази сутрин, -7 градуса, запали с едно греене и въртене около 5-6 секунди. Пушеците бяха незначителни сравнено с предишните дни. Накрая ще се окаже наистина нафта От новия резервоар (Еко + добавка) съм изхабил около 1/4 и нещата определено отиват към подобрение.
      Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

      Коментар


      • #48
        До: Трудно палене - II част

        Какви да са маркучите?
        Тези, които се продават по железариите, и се водят " маслоустойчиви ", действително ли са такива?
        Ако не, откъде да си купя?
        Само в едната посока - от филтъра до ГНП, достатъчно ли е , или и в двете посоки трябва да има?
        С какъв диаметър и дебелина на стената е маркуча?
        Моите са с оплетка и не мога да видя, без ги да сваля..

        Коментар


        • #49
          До: Трудно палене - II част

          Само в едната посока - от филтъра до ГНП, достатъчно ли е , или и в двете посоки трябва да има?

          Добре е и в двете посоки, защото може и помпата да се бъзика, макар че е малко вероятно.

          Коментар


          • #50
            До: Трудно палене - II част

            Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
            Какви да са маркучите?
            Тези, които се продават по железариите, и се водят " маслоустойчиви ", действително ли са такива?
            Ако не, откъде да си купя?
            Само в едната посока - от филтъра до ГНП, достатъчно ли е , или и в двете посоки трябва да има?
            С какъв диаметър и дебелина на стената е маркуча?
            Моите са с оплетка и не мога да видя, без ги да сваля..
            Тези от железарията стават само за диагностика - след това трябва да ги махнеш. Материалът им е PVC - аз не бих рискувал да го оставя дълго време в контакт с петролни продукти.
            У нас, за съжаление, не съм виждал истински горивен маркуч, който да е прозрачен - а и по каталозите на фирмите няма. На колата имам две прозрачни парчета (преди филтъра) - така си беше като я взех - но те са много дебелостенни и материалът прилича на нещо като силикон.
            За диаметър - взимаш шублера и мериш. Преди филтъра са Ф8мм за подаващата и Ф6мм за връщащата, но след него не съм ги мерил.
            От къде - питай чичко Гугле за "хидравлични маркучи" (всички фирми, които имат такива имат и за гориво, но така търсенето е по-лесно) и си избери някой дето има офис/склад/магазин по-близо до теб. Повечето могат да ти поставят и щуцери, ако е необходимо.
            Последно редактирано от stargazer; 22-12-09, 10:55.
            Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

            Коментар


            • #51
              До: Трудно палене - II част

              и между филтъра и помпата е 8мм ,от помпата обратния е 6мм
              емил златков
              паджеро 2.5тд
              ве стром 650

              Коментар


              • #52
                До: Трудно палене - II част

                Вени, не си пипай маркучите засега. Провери си компресията и свещите. Виж какво трябва да им е съпротивлението по книга. 1 ом е много, а ако са на 6V е МНОГО много. Почти е сигурно че са те. На 100000км надали двигателя е сдал (ако наистина е на толкова), но все пак я премери пустата компресия. Говори много за състоянието на двигателя.

                Прозрачни маркучи, различни от ширпотребските, дето на студа се удървят, аз не съм намерил. Сложих си обикновени горивни. Но надали са те, понеже ако дърпа въздух от някъде че има понижена мощност на моменти, че и ще гасне дори, а и ще има осезаема разлика между пълен и почти празен резервоар.

                През всичките тия неща съм минал отдавна - преди повече от 10 години.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #53
                  До: Трудно палене - II част

                  Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                  ...понеже ако дърпа въздух от някъде че има понижена мощност на моменти, че и ще гасне дори, а и ще има осезаема разлика между пълен и почти празен резервоар.
                  Ако въздуха е малко не гасне, а не сваля докрай оборотите на празен ход. Остават на 1000-1100, ако не ги смъкнеш принудително с леко отпускане на съединител. Въпросът е, че наличието на въздух по-скоро не е сезонен проблем, докато изгорелите свещи и калпавата нафта по-скоро са.

                  Тия дни като е студено и през деня, при престой от 5-6-7 часа на -5 градуса колата си пали почти както трябва. Но при нощен престой от 10 часа на -12 и по-малко става вече трудно. До вчера беше много трудно, но тази сутрин - доста по-добре. Явно добавчицата лека-полека си свършва работата. Така че, аз засега ще се въздържа да бъзикам свещите и ще си сменя на първо време филтъра, после още един резервоар с добавка и тогава ще видим.
                  Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                  Коментар


                  • #54
                    До: Трудно палене - II част

                    Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
                    О
                    Автоматичното има разни варианти,може да е със или без жило,обикновенно се ползва датчик(термостатичен тип),който издърпва жилото,при определена температура на двигателя(охладителната течност).
                    Повишените обороти след пускане са в резултат именно на действието на това устройство.Същото се отнася и за различния шум,защото двигателя работи с по-голям "аванс",докато загрее.
                    Та и проблем в това или подобно на него устройство,също води до затруднено стартиране на ДВГ,особено ако то е с автоматично действие,защото тогава обикновенно не му се обръща внимание.
                    Знам,че е писано много за тези устройства във форума,и е елементарен проблем ама си е вероятен.
                    Писах само за незнаещите.
                    Колеги моля дайте документация за настройка на обогатителя, че не мога да намеря а на моя 2.8 тди 93-94 година(от Англия) всичко е развъртяно до край по обогатителя. Работи видимо но не докосва нищо. След моя намеса вече подава малко газ [IMG]file:///G:/DCIM/100HP945/HPIM3182.JPG[/IMG]от лосчето на приложената снимка но има още едно две болчета и мисля, че и те трябва да се регулират. Разбрах, че помпата е ZEXEL по лиценз на BOSCH но как се регулира не намирам.
                    Прикачени файлове
                    [FONT=Comic Sans MS]Не може да не може.
                    [/FONT]

                    Коментар


                    • #55
                      До: Трудно палене - II част

                      Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение

                      Да, обаче в последно време се наблюдава доста трудно палене, след въртене на стартер в продължение на 20-30-40 секунди.

                      При това въртене отзад излизат бели кълбета, след запалване - сив облак, и оттам насетне всичко е ОК.

                      Поразрових малко, констатирах, че свещите са здрави, подгряват си нормално.

                      Явно, не е ток.
                      Стари ми приятелю чак днес прочетох за проблема ти - преди да се гмуркаш с маркучи и т.н -само ти
                      казавам- бял пушек отзаде = неизгоряла нафта.
                      В мерц форума поне 5 пъти съм писал за проверка на свещи - намеи си един АМПЕРМЕТЪР и мери тока и чак тогава може да кажеш че не е ток. Помниш ли че те питах за свещите на паджерото -е тогава гледах и схемата -за разлика от мерца релето дет минава тока за свещите е едно и е с един контакт- погледни да не би да имаш проблем там което ще е генерално и за 4 те свещи.
                      Направи токаджииската проверка и ако е ок ще го мислим натам.
                      успех

                      Коментар


                      • #56
                        До: Трудно палене - II част

                        SuperQuickGlow - релетата са двя...
                        със смотаното уредче не съм сигурен в това, какво мери и какво показва - трябва техника от по-сериозна категория, дето я нямам..

                        днес не успях да се свържа със Сурен , и да ми напишат присъдата...
                        утре ще действам отново

                        най-интересното е, че днес на обед джипа е запалил със съответното трудно палене, а после, 7 часа след това, при температура 0 градуса, врътна и пална без замисляне.
                        Лошото е , че нямам възможност за по-експедитивни наблюдения - Светла кара децата по училища и градини, и ги прибира..

                        остава по празниците - приготвил съм си и един прозрачен маркуч - нафтоустойчив, ф8, до 60 градуса температуроустойчив, и ще го сменя, поне да гледам...
                        има ли новогодишни мехурчета, или не..

                        а после , след Сурен, вече ще е ясна присъдата окончателно

                        дали ще се скача на свещи, или с едно маркучле....

                        Коментар


                        • #57
                          До: Трудно палене - II част

                          Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
                          дали ще се скача на свещи, или с едно маркучле....
                          аз залагам на маркучле
                          И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                          Коментар


                          • #58
                            До: Трудно палене - II част

                            Вени сутринта в единия сервиз мериха свещи,работят.
                            Следобеда в другия 1 изгоряла
                            Смених я и утре ще видя резултата.
                            [img]http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictures/banner2.jpg[/img]

                            Коментар


                            • #59
                              До: Трудно палене - II част

                              Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                              аз залагам на маркучле
                              А аз на свещи или компресия.
                              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                              Коментар


                              • #60
                                До: Трудно палене - II част

                                Спеца, при който щеях да ходя, в продължение на два дни е съвършено неиздирваем...

                                В почивните дни ще сменя маркуча - ще има някаква яснота, все пак.
                                Няма да е утре, че уж празник - грехота било, ама ще го сменя червото му с черво...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X