Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Трудно палене - II част

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Трудно палене - II част

    Първоначално публикуван от NOTY Преглед на мнение
    Леле, пак влезна у филмите. Ти копче ще монтираш то е ясно, ама лошото е според мен че не трябва да имаш висящ кабел с букса. Ако инсталацията ти е оригинална (мисля че е такава) там си е оставено място за някъкъв датчик с букса. Да не би после някой да го е сменял и да е сложил друг вид и затова да ти стои висящ кабела.
    Нека по знаещите да кажат.
    Снимката, която съм приложил, е единствената, която намерих във форума ( всъщност имаше още една, на двигател без глава, на която се виждаха датчиците) но нея не можах да я намеря.

    Положението при мене е съвършено същото, като на приложената снимка, но оградения с червено датчик никога не го е имало, и клемата с черна обувка, която влиза в него, си стои свободна.
    Последно редактирано от Veni1; 08-01-10, 08:59.

    Коментар


    • До: Трудно палене - II част

      Всъщност, си мисля, че като монтирам бутончето, блока за управление на подгряването може да бъде свален, и джипа да се движи без него за определено време - ще ми се да го цепна това блокче, и да видя от какво е направено - имам едни мисли за едни кондензатори ( някъде бях чел нещо, че имали навика да попротичат малко )
      Спарки да ме поправи, ако греша..
      Последно редактирано от Veni1; 08-01-10, 09:36.

      Коментар


      • До: Трудно палене - II част

        Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
        Всъщност, си мисля, че като монтирам бутончето, блока за управление на подгряването може да бъде свален, и джипа да се движи без него за определено време - ще ми се да го цепна това блокче, и да видя от какво е направено - имам едни мисли за едни кондензатори ( някъде бях чел нещо, че имали навика да попротичат малко )
        Спарки да ме поправи, ако греша..
        Лампата, не трябва ли, да е в паралел?

        Коментар


        • До: Трудно палене - II част

          Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
          Лампата, не трябва ли, да е в паралел?
          естествено..
          мисля едно, и рисувам друго.

          благодаря, сега ще го оправя
          Прикачени файлове

          Коментар


          • До: Трудно палене - II част

            Колега ако това ти е схемата значи трябва да имаш датчик за температурата. Защо не пробваш да симулираш съпротивление на буксата равно на това което би давал датчика при студен двигател и да пробваш дали подгрява тогава. Ами ако е бил протекъл тоя датчик и те са го шунтирали това ми се вижда нормално за европеец. На картинката долу мисля че е даден съвсем друг датчик който отговаря за подгряването.
            Прикачени файлове
            Последно редактирано от cvetoslav; 08-01-10, 09:56.
            [FONT=Comic Sans MS]Не може да не може.
            [/FONT]

            Коментар


            • До: Трудно палене - II част

              Първоначално публикуван от cvetoslav Преглед на мнение
              Колега ако това ти е схемата значи трябва да имаш датчик за температурата. Защо не пробваш да симулираш съпротивление на буксата равно на това което би давал датчика при студен двигател и да пробваш дали подгрява тогава. Ами ако е бил протекъл тоя датчик и те са го шунтирали това ми се вижда нормално за европеец.
              колко, по-точно, според таблицата, да е съпротивлението?
              Прикачени файлове

              Коментар


              • До: Трудно палене - II част

                Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
                аз имам няколко въпроса към знаещите

                на моето паджеро ( дето е в подписа ми ) са налични два от трите датчика, които са на снимката
                и ги има двата, освен оградения в червено
                ето


                мога ли да предполагам, че този, средния, е датчика, който определя времето за подгряване на свещите?
                и защо е различен от това, което е описано в документацията , поне на външен вид
                и интересното е, че при мен този, очертания с червено датчик липсва, клемата, която е включена в него, е висяща - в смисъл я има, но е висяща..

                накъде да си насоча мисълта, преди да почна измерванията върху блока за контрол на подгряването

                паджерото отново не пали при студ...

                Колега този датчик очертания трябва да е за климатика.
                [FONT=Comic Sans MS]Не може да не може.
                [/FONT]

                Коментар


                • До: Трудно палене - II част

                  Първоначално публикуван от cvetoslav Преглед на мнение
                  Колега този датчик очертания трябва да е за климатика.
                  нямам климатик, а климатроник, който работи перфектно
                  очертания датчик никога не го е имало там, клемата с черната обувка стои свободна ( акуратно привързана със силно вкоравен изолирбанд, за да не се балтае - явно много отдавна- предполагам - преди 15 години - джипа е 1995 година)

                  На картинката долу мисля че е даден съвсем друг датчик който отговаря за подгряването
                  на картинката датчика е различен от моя, такъв като на картинката не съм виждал..
                  интересна е тази картинка, обаче..терминал А, терминал В...

                  а на моя, който е като този на снимката, кое ли е А, кое ли е В...
                  Последно редактирано от Veni1; 08-01-10, 10:14.

                  Коментар


                  • До: Трудно палене - II част

                    Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
                    Всъщност, си мисля, че като монтирам бутончето, блока за управление на подгряването може да бъде свален, и джипа да се движи без него за определено време - ще ми се да го цепна това блокче, и да видя от какво е направено - имам едни мисли за едни кондензатори ( някъде бях чел нещо, че имали навика да попротичат малко )
                    Спарки да ме поправи, ако греша..
                    Текат, да. Обаче предимно SMD-тата, особено от първите. Дори на съпер маркова техника, пак текат. Технологичен недостатък, непреодолян тогава (80-те и 90-те години). Вече с тях няма проблем,

                    Не знам по каква технология е направен въпросния блок, но ми се вижда малко вероятно да са кондензатори.

                    Все пак отварянето му няма да навреди. Може наистина точно в него да е проблема.

                    По-скоро огледай жиците и буксите на цялата система за подгряване, по-точно управлението и. Миналото лято на мен ми се случи стрелката за температурата да показва когато си иска. Оказа се прекъсната жичка от датчика до таблото - беше в снопа между двугателя и купето, и се беше прекъснала все едно е отрязана с остро ножче - явно фабричен дефект в изолацията, или просто е била наранена още в завода, и за 10-те години на експлоатация малко по малко се е прекъснала.

                    Моит датчици също са два, а на по-старите терана - 3. Точно твоя вариант. Ако това се беше случило на датчика, дето подава температура на компютъра, съответно на управлянието на подгряване, и аз щях да се пуля до последно, понеже повредата беше силно нетипична и неестествена.

                    Та така. Няма лошо да видиш блока за управление, но си прегледай основно жиците и буксите. А датчика в крайна сметка можеш и да смениш. Не са скъпи. Някакви 20-30 лева. Съвсем възможно е и той да се е скапал вътрешно, и от време на време да се държи естествено, а в други случаи - да прекъсва.

                    ПП: Датчика, дето го няма, да не те притеснява. Средния (големия) датчик е за подгряването, и ако имаш компютър за двигателя - и за него. Щом имаш климатроник - вероятно е и той да го ползва. Малкия датчик е за стрелката на таблото - само и единствено. Така че яко причината е датчик, то той е тоя с двата извода - по средата.

                    ППП: Изводи А и B обикновено нямат значение на двуизводните температурни датчици. Вътре е терморезистор, и както и да мениш изводите, резултата е все такъв. Означението е само условно.
                    Последно редактирано от sparkybg; 08-01-10, 10:31.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • До: Трудно палене - II част

                      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                      ППП: Изводи А и B обикновено нямат значение на двуизводните температурни датчици. Вътре е терморезистор, и както и да мениш изводите, резултата е все такъв. Означението е само условно.
                      да, ама виж тая картинка
                      http://forum.offroad-bulgaria.com/at...3&d=1262937344
                      още една въпросителна ...

                      пълен съм с идеи и утре действам!!!

                      Коментар


                      • До: Трудно палене - II част

                        Мда. Това на картинката е датчик "2 в 1". и си пише че едното е за системата за подгряване. Такъв, признавам си, не бях виждал, но и не мисля че е някаква екзотика.

                        ...което не отменя казаното от мен, като изключим това за изводите. Може да е дефектен и да прекъсва само от време на време.

                        А когато има "А" и "B" изводи, обикновено някъде по датчика са означени. Отвън, или като махнеш буксата - вътре, до самите крачета. На почти всички MAP сензори и релета за мигачи, които съм виждал, има такива означения.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • До: Трудно палене - II част

                          Силно се надявам това да е последното ми писане в тая тема.

                          Отговора на въпроса е

                          КОФТИ РЕЛЕ!!!

                          Новото, сменено преди броени дни, се е скапало по същия начин, както и оригиналното - не напълно, но достатъчно скапано.
                          При подаване на управляващ + релето решава да контактува по негови си критерии..

                          Хванах го ( или поне така си мисля днес ), след като монтирах две контролни лампи - една по схемата, която бях пуснал по-горе - и с която следя аджеба свещите подгряват или не, и с още една - от контролера за подгряване, с която следя дали се подава управляващ +
                          Ако светят и двете - всичко е ОК
                          Ако свети управлението, но не подгрява - проблема е в релето.
                          Ако не светят и двете - то се очератава проблем в контролера.

                          Него го отворих, инспектирах - никъде проблем с кондензаторите, никъде студени спойки..
                          Утре ще му сложа снимки на съдържанието..

                          та сега - подгрява и пали.

                          Очертава се едноседмичен тест, през което време се надявам да ми е верна теорията.
                          Релето сработва и чука, точно когато си иска.

                          В момента съм с оригинално от Митсубиши, което е назаем, и през седмицата ще си търся пак такова.

                          Благодаря на всички, които си загубиха от времето покрай моя проблем.

                          Коментар


                          • До: Трудно палене - II част

                            Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
                            Силно се надявам това да е последното ми писане в тая тема.
                            Благодаря на всички, които си загубиха от времето покрай моя проблем.

                            Ха честито!
                            Сега остават и отделни ампермери за всяка свещ и всичко щв е на шест!

                            Коментар


                            • До: Трудно палене - II част

                              Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
                              Ха честито!
                              Сега остават и отделни ампермери за всяка свещ и всичко щв е на шест!
                              бъзикай се ти, бъзикай се...

                              на мен яйце ми се печеше на ...

                              Дано да кандисам с тая епопея, че ми писна...

                              и като излеза пред блока с гащиризона, и с инструментите, и като ме налазят комшиите - абе, комшу, дъра-бъра..

                              и като гледам как ми тече времето, и си говоря празни приказки, и направо ми се къса сърцето..

                              Дано това да е края.. утре ще си търся реле..

                              Отново благодаря

                              Коментар


                              • До: Трудно палене - II част

                                Дано това да е края.. утре ще си търся реле..

                                Отново благодаря[/QUOTE]


                                Ако оригиналното е голяма сума, аз бих сложил няколко евтини(руски) в паралел. Сега поне е топло навън и ръцете не мръзнат.
                                Успех!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X