Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Трудно палене - II част

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    До: Трудно палене - II част

    Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
    Защото свещите ти работят на 11 волта... Даже и върху самите тях е написано.
    На мойте пише 12V.и затова потитах,но след по- обстоините обяснения разбрах.Благодаря..

    Коментар


    • #92
      До: Трудно палене - II част

      аз имам няколко въпроса към знаещите

      на моето паджеро ( дето е в подписа ми ) са налични два от трите датчика, които са на снимката
      и ги има двата, освен оградения в червено
      ето


      мога ли да предполагам, че този, средния, е датчика, който определя времето за подгряване на свещите?
      и защо е различен от това, което е описано в документацията , поне на външен вид
      и интересното е, че при мен този, очертания с червено датчик липсва, клемата, която е включена в него, е висяща - в смисъл я има, но е висяща..

      накъде да си насоча мисълта, преди да почна измерванията върху блока за контрол на подгряването

      паджерото отново не пали при студ...

      Коментар


      • #93
        До: Трудно палене - II част

        Има ли твойто паджеро компютър? Ако да, нормално е да има един датчик по-малко. И при мен е така, само дето нямам висяща букса де.

        А свещите можеш да провериш лесно, ано са 11 или 12V. Пусни им ток директно от акумулатора за 10-ина секунди, и опитай след това да запалиш. Ако е от подгряването, би трябвало да запалиш от четвърт. Ако пак не поиска да запали - търси другаде причината.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #94
          До: Трудно палене - II част

          А за моя проблем някой да има лек, че дразни зверски. Пали не от четвърт а от осминка ама послесле прави трът трът трът през 2-3 секунди докато му подам газ и се оправя. Ако го запаля с дръпната ръчна газ примерно на по височки обороти това не се случва. А и като трътка изпушва иначе не.
          [FONT=Comic Sans MS]Не може да не може.
          [/FONT]

          Коментар


          • #95
            До: Трудно палене - II част

            Е, та на студено трябва да поддържа едни 900 оборота, примерно.

            Може някоя дюза да подпиква лекичко, или да изкарва по някое мехурче тук-там из системата.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • #96
              До: Трудно палене - II част

              Според мен обогатителя не ти е регулиран правилно.
              Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

              Коментар


              • #97
                До: Трудно палене - II част

                мисля да започна проверките, описани в документацията , с надлежното мерене на всички стойности, които трябва да излизат на куплунга на системата, която управлява подгряването.
                Въпреки всичко, имам вътрешно усещане, че датчика за температурата е завръзката..
                И факта, че е различен от това, което е нарисувано в документацията, също нещо ме гложди
                а е същия като този на снимката.
                Ще попремеря - съботата е деня за това

                Коментар


                • #98
                  До: Трудно палене - II част

                  Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
                  около ом
                  Общо съпротивление около ом, значи по 4 ома на свещ, или иначе казано по 36W на свещ. Това е нищо. Не стига за да подгрее. А ако свещите са на 6 волта - още по-нищо е. Просто опитай с ток директно на шината. Ако запали безгрижно, тогава търси нещо различно от свещи.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • #99
                    До: Трудно палене - II част

                    Първоначално публикуван от cvetoslav Преглед на мнение
                    А за моя проблем някой да има лек, че дразни зверски. Пали не от четвърт а от осминка ама послесле прави трът трът трът през 2-3 секунди докато му подам газ и се оправя. Ако го запаля с дръпната ръчна газ примерно на по височки обороти това не се случва. А и като трътка изпушва иначе не.
                    И аз съм на същия хал, но при мен го прави само в много студено време -С.
                    Станимир Дочев - тел.0888 939 434; 0897 800 790.
                    Jeep Grand Cherokee * WJ * 4.7 V8 * Quadra Drive * LPG LR

                    Ако можеш - дай, ако неможеш - признай!

                    Коментар


                    • До: Трудно палене - II част

                      Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
                      мисля да започна проверките, описани в документацията , с надлежното мерене на всички стойности, които трябва да излизат на куплунга на системата, която управлява подгряването.
                      Въпреки всичко, имам вътрешно усещане, че датчика за температурата е завръзката..
                      И факта, че е различен от това, което е нарисувано в документацията, също нещо ме гложди
                      а е същия като този на снимката.
                      Ще попремеря - съботата е деня за това
                      Дано го откриеш този проблем. Не разбирам много от дизели, но проблема да не би да не е електрически. Може да е въздух в системата.
                      Успех.
                      Станимир Дочев - тел.0888 939 434; 0897 800 790.
                      Jeep Grand Cherokee * WJ * 4.7 V8 * Quadra Drive * LPG LR

                      Ако можеш - дай, ако неможеш - признай!

                      Коментар


                      • До: Трудно палене - II част

                        Първоначално публикуван от stargazer Преглед на мнение
                        Според мен обогатителя не ти е регулиран правилно.
                        Скъсах се да търся как се регулира тоя обогатител и нищо уж имам всичката документация моля ако може да помогнете.
                        [FONT=Comic Sans MS]Не може да не може.
                        [/FONT]

                        Коментар


                        • До: Трудно палене - II част

                          Първоначално публикуван от cvetoslav Преглед на мнение
                          Скъсах се да търся как се регулира тоя обогатител и нищо уж имам всичката документация моля ако може да помогнете.
                          Ще помогне, ако уточниш с кой мотор си.
                          Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                          Коментар


                          • До: Трудно палене - II част

                            Първоначално публикуван от stargazer Преглед на мнение
                            Ще помогне, ако уточниш с кой мотор си.
                            Сори 4М40 2.8 TDI.
                            [FONT=Comic Sans MS]Не може да не може.
                            [/FONT]

                            Коментар


                            • До: Трудно палене - II част

                              Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
                              мисля да започна проверките, описани в документацията , с надлежното мерене на всички стойности, които трябва да излизат на куплунга на системата, която управлява подгряването.
                              Въпреки всичко, имам вътрешно усещане, че датчика за температурата е завръзката..
                              И факта, че е различен от това, което е нарисувано в документацията, също нещо ме гложди
                              а е същия като този на снимката.
                              Ще попремеря - съботата е деня за това
                              Развитието на нещата до днес

                              Оказа се, че хайвана просто не подгрява
                              не подгрява, защото релето не се управлява

                              По някакви причини се подведох, че самото то не работи, и беше сменено - резултат са оказа, че няма

                              Новото реле не получава управляващ +, и интересното е, че не получава +, мерейки го с уреда.

                              При включване на контролна лампа + се появява, незнайно как, релето сработва - чува се отлично, подгрява си, пали на чук, и ...

                              Това са резултатите от три опита, извършени на студено палене, и трите са със завидна повторяемост.
                              при гасене и повторно палене няма никакъв проблем

                              Контролирах с друга лампа подгряването след запалване - стори ми се дългичко ~ 20 сек, но да речем, при t~0 градуса може би трябва да е толкова.

                              Тъй като експериментите мога да ги правя само рано сутрин, и това не е много удобно, реших да поставя бутон, с който принудително да подавам управляващ + на релето, и контролна лампа в бутона, която следи подаването на + на шината.
                              Поне на първо време - ако лампата си светне , явно подгрява и ще запали, ако не - бутончето, да включи релето, и оттам - пей-сърце.

                              По този начин в най-лошия случай ще загубя подгряването след запалване
                              Имам съмнения, че тия магарии са от температурния датчик, но видимо контактите са му добри, ще му меря съпротивлението, да видя какво ще излезе, а също и на куплунга на блока, контролиращ подгряването.

                              Но бутонче ще си сложа, и това ще е първата работа.

                              Всъщност, има ли такива, с монтажен диаметър ф20, с 12 В лампичка вътре? ( намерих му място дори )
                              Последно редактирано от Veni1; 08-01-10, 08:50.

                              Коментар


                              • До: Трудно палене - II част

                                Леле, пак влезна у филмите. Ти копче ще монтираш то е ясно, ама лошото е според мен че не трябва да имаш висящ кабел с букса. Ако инсталацията ти е оригинална (мисля че е такава) там си е оставено място за някъкъв датчик с букса. Да не би после някой да го е сменял и да е сложил друг вид и затова да ти стои висящ кабела.
                                Нека по знаещите да кажат.
                                Гласът на разума е тих, но не успокоява докато не бъде чут.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X