Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Кемпер Мицубиши Л200

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Честито Вальо.

    За платове ти препоръчвам този сайт: https://www.esvocampingshop.com/en/?sl=en
    Имат наистина качествени платове, както и ципове и др. аксесоари за палатка. Пращат до България. Ако имаш нужда от съвет за конкретен плат... имаш ми телефона Ако ще сменяш така или иначе отвътре покритието, вероятно ще е по добре наведнъж и плата на палатката да смениш, защото материала няма да е безумно скъп, а ще спестиш много труд.

    Относно мивката вътре... не ми се струва функционално заради размера на кабината... къде ще се завъртиш вътре та и да миеш чинии. Мен ако питаш органиизрай си сгъваема (или изтегляща, каквото стане) точно на тези прозорччета дето се чудиш защо се отварят навън. Така с едно дрижение имаш течаща вода отвън, където може да си органиизраш и мивка и баня и всичко за което ти трябва вода. Същото се отнася и за кухнята... и нея там бих наредил. Има такива готови:



    https://www.arb.com.au/slide-kitchen/ или поне идеята може да видиш от линка.

    Изобщо аз тази кабина бих я гледал като място за подреждане на багаж и покривна палатка за спане, а не като living area, защото тогава къде ще е багажа...

    Ако не си разглеждал до сега OZ Tent RV 2,3,4... мисля че много добре ще ти се върже отзад за бързо разпъване и осигуряване на пространство.



    Technical Rescue Direct - life lies in courage
    http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

    Коментар


    • Вальо
      Вальо коментира
      Редактиране на коментар
      Сашо, напълно прав си: при толкова ограничено място мивка и кухня вътре, са излишни. Колкото до прозорците- до единия ще сложа Waeco- то, за да бъркам за студена биричка, а до другия може да има някой изтеглящ се котлон. Колкото до багажа- идеята ми е да махна задната седалка на пикапа и там да организирам два изваждащи се шкафа към вратите и един издърпващ се нагоре между тях, който ще достигам през отворените прозорци на надстройката и пикапа.

    • icerunner
      icerunner коментира
      Редактиране на коментар
      https://www.youtube.com/c/GrizzlyNbearOverland
      Тези гледал ли си ги? Подобна концепция на кемпера и много приятни за гледане филмчета правят.

    • Вальо
      Вальо коментира
      Редактиране на коментар
      Абе, човеко- к’во ми даде да гледам… Сега как да се съсредоточа върху работата??? :-(

  • #17
    Понеже Scrapheap и Bokomo бяха писали относно статута на надстройката, а и мен живо ме интересуваше, писах до “Технотест”, които ми върнаха следния отговор:

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:F5EF447A-DEE9-4827-8240-0F78C049787A.png
Прегледи:740
Размер:101.8 КБ
ID:6795946
    08седемшест5едно513четири

    Коментар


    • kbot
      kbot коментира
      Редактиране на коментар
      А има ли някъде дефиниция, какво се включва в "габаритите"?
      За височината питам - примерно вдига се центърът на тежестта, което си е съществена промяна в параметрите, гарантирани от производителя.
      Отговорът ми се струва йезуитски -"слагай каквото искаш В товарното помещение" ми звучи като недоизказано "до височината на канатите".

    • Вальо
      Вальо коментира
      Редактиране на коментар
      Е, това е пълният отговор… Всъщност, ако се пререгистрира, като какво може да бъде регистрирано???

    • bokomo
      bokomo коментира
      Редактиране на коментар
      Според мен - отговора е почти задоволителен, още повече, че е от организация, която има финансов интерес да те забърка в някоя схема с плащане. Ако кача велосипед на покрива - в никакъв случай не е незаконно, освен ако не мина през място, означено със знак за ограничене по височина, по-ниска от колата + велосипеда.

  • #18
    Един познат летните месеци джитка с такава комбинация. Няма нищо нередно. Единствено височината теоретично не трябва да надхвърля макс. разрешената. Но в дадения случай, няма как надстройката да стигне голяма височина.
    Центъра на тежестта не е в дефиницията за габарит. Като пикап, ако си в нормите на пълна маса по евротабелата и разпределението й по оси си по правилата.

    Коментар


    • #19
      Мисля си че центърът на тежестта, ако се вдигне с много, трябва да се компенсира с по-дебели стабилизиращи щанги отпред и отзад. Отзад най-вече, защото тежестта се вдига, но и измества назад.

      Коментар


      • BatGeorgeone
        BatGeorgeone коментира
        Редактиране на коментар
        С тия надстройки промяната на центъра на тежеста ще е гарантирано под 10-15%, което не изисква никакви промени по автомобила.

    • #20
      Кабината отива за боя. През това време ще дооправя някои неща и ще докупя, други.

      Натиснете снимката за да я уголемите  Име:C2A24B55-CADD-4881-AD83-49570E3EF976.jpeg Прегледи:0 Размер:716.9 КБ ID:6797308

      Купувайки надстройката, вътре висеше този инвъртър. Работи си, но не зная дали не е с много малка мощност:

      Натиснете снимката за да я уголемите  Име:6090BC56-5884-44E8-8540-74720BD1FD54.jpeg Прегледи:0 Размер:606.9 КБ ID:6797307

      Натиснете снимката за да я уголемите  Име:12541C9F-8457-49AA-8D23-D38CDB61EB15.jpeg Прегледи:0 Размер:507.9 КБ ID:6797310

      Натиснете снимката за да я уголемите  Име:4981E3E5-1216-4460-B968-02FB9046A566.png Прегледи:0 Размер:163.4 КБ ID:6797309

      Гледам, че е 200 и кусур пари- да опитам ли да го продам и да взема нещо по- читаво, да го ползвам ли за нещо (нямам идея изобщо за какво да ползвам инвъртър, при условие, че имам генератор) или направо да го изхвърлям?
      Последно редактирано от Вальо; 05-12-21, 18:13.
      08седемшест5едно513четири

      Коментар


      • Dilyan Zagorchev
        Dilyan Zagorchev коментира
        Редактиране на коментар
        С този 1А на усб направо тегава работа, ще зарежда с часове телефона
        А и 500 вата може нещо дребно да включиш(тв, лаптоп,приемник за сателит....)

      • Вальо
        Вальо коментира
        Редактиране на коментар
        Е, вайфоните през фаст чардж- а, би трябвало да се помпят бързо… що да се мъча през усб?

    • #21
      Първоначално публикуван от Валентин Стоилов Преглед на мнение
      ...

      Гледам, че е 200 и кусур пари- да опитам ли да го продам и да взема нещо по- читаво, да го ползвам ли за нещо (нямам идея изобщо за какво да ползвам инвъртър, при условие, че имам генератор) или направо да го изхвърлям?
      В синтез:
      Инвертор трябва и не лошо да не е лош. Този е много компромисен, не само като мощност, а и не е с истинска, а модифицирана синусоида. Така погледнато излиза, че трябва да го пускаш и да си търсиш друг, обаче предвид, че явно не си решил тази концепция, а този заради надписа, вероятно ще работи, моя съвет е да си го запазиш, докато си изясниш какво искаш. Като стигнеш до там... търси в гугъл Xantrex и Victron като начало. Има и други.
      Technical Rescue Direct - life lies in courage
      http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

      Коментар


      • BatGeorgeone
        BatGeorgeone коментира
        Редактиране на коментар
        Подкрепям, с инверторите ситуацията е колкото повече(капацитет) толкова повече (възможности и потенциал) и задължително с правилния сигнал/синусоида.

    • #22
      Сега виждам темата, но ми е интересна Алуминиеви профили съм виждал различни в BAUHAUS, в случай че още търсиш.

      Коментар


      • Вальо
        Вальо коментира
        Редактиране на коментар
        О, да именно от там си взех, но в тоя студ навън съм на “стенд бай”. Нека се позатопли и почвам.

    • #23
      Малко развитие по темата:








      08седемшест5едно513четири

      Коментар


      • #24
        Снимките се не виждат

        Коментар


        • Вальо
          Вальо коментира
          Редактиране на коментар
          Я пък ти... Аз ги виждам- освен да помолим някой модератор да даде идея какво да направя???

        • blackfirefly
          blackfirefly коментира
          Редактиране на коментар
          И аз не ги виждам...

        • Джоу (x3mrjoe)
          Джоу (x3mrjoe) коментира
          Редактиране на коментар
          И аз също не ги виждам.

      • #25
        Я, да опитаме през вайфоня:

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:F2632BAD-4410-4FAF-A268-3DA5B50D126D.jpeg
Прегледи:330
Размер:526.5 КБ
ID:6851538

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:0A839E7A-1CF2-4FA5-ACDD-A76F87DCAE33.jpeg
Прегледи:327
Размер:509.5 КБ
ID:6851537

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:04F2B766-7AC0-4098-B4A7-EA7FC0209451.jpeg
Прегледи:341
Размер:513.1 КБ
ID:6851534

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:12F5211C-124D-4071-8CBB-658D80642B28.jpeg
Прегледи:326
Размер:482.9 КБ
ID:6851535
        Прикачени файлове
        08седемшест5едно513четири

        Коментар


        • #26
          Ето и една изотзадзе:

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:6D9C367D-7690-455F-AD9E-0CAA9EFAA889.jpeg
Прегледи:333
Размер:671.6 КБ
ID:6851542
          08седемшест5едно513четири

          Коментар


          • blackfirefly
            blackfirefly коментира
            Редактиране на коментар
            Може ли малко снимки и вътре! Ако е правено нещо де, че лично на мен там ми е по-интересно какво се е получило. Иначе изглежда много спретнато и събрано. Не беше ли по-добре кемперното отделение да бъде бяло, или в някаква по-светла боя? Тези тъмно тонове през лятото не знам как ще бъдат...

          • Вальо
            Вальо коментира
            Редактиране на коментар
            То си беше бяло, ама ми стоеше като домакинска техника, за това и го вапцах. Първоначалната идея беше за сив покрив, ама като му сложа солари и евентуално соларен бойлер, нищо няма да се вижда, та реших всичко да е синьо… Сега ще поръчвам шкафовете за вътре, но тези дни ще му щракна няколко снимки голо. С две думи- при стандартно ползване, отгоре е легло 200х152, долу е хол 150х150,над два метра височина в най- високата част. При нестандартно използване са две легла , като долното по диагонал е два метра- тоест инцидентно, четири човека можем да купонясваме вътре при всякакви метеорологични условия и след това да преспим съвсем комфортно.

          • KingofROAD
            KingofROAD коментира
            Редактиране на коментар
            А някаква ветилация/проветрение/отдушници предвиждат ли се?
            Последно редактирано от KingofROAD; 26-04-22, 21:52.

        • #27
          Ся вече се вижда, евала - супер е

          Коментар


          • #28
            Браво колега!
            Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

            Коментар


            • Вальо
              Вальо коментира
              Редактиране на коментар
              Благодаря, колега! Понеже зная, че сте навътре в материята, дайте идея какво окачване да сложа и, дали изобщо за моите нужди ще бъде нужно…

            • rusev
              rusev коментира
              Редактиране на коментар
              Aз бих сложил най-доброто. ОМЕ В51 или ако няма В51 нормално ОМЕ.

          • #29
            Много интересно решение! Поздравления! Комуникацията относно технотеста също е доста полезна..

            Коментар


            • #30
              Върти ми се в главата да сменя окачването, щото сигурно се е поуморило вече, макар и да не съм сигурен дали реално е наложително...

              Триумя се между Ironman, Dobinsons и Trial masters. Дайте акъл кое е по- доброто или съответно на кое- какви са му предимствата и недостатъците.
              Ето и съответните оферти:

              Фаворита ми:

              https://www.vromos.com/shop/trailmas...5-75мм-2006/

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Screenshot 2022-04-26 at 21.58.22.png
Прегледи:348
Размер:651.0 КБ
ID:6851657

              Второто място:

              https://www.offroadtuning.com/shop/m...m-l200-ml-res/

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Screenshot 2022-04-26 at 21.58.59.png
Прегледи:325
Размер:212.5 КБ
ID:6851658

              И това, което най- не ми хваща окото, понеже не съм попадал на почти никакви отзиви:

              https://offroadhunter.com/shop/okach...-до-2015-г/

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Screenshot 2022-04-26 at 21.59.19.png
Прегледи:321
Размер:661.6 КБ
ID:6851659
              08седемшест5едно513четири

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X