Ее, супер е станало, Вальо! Чакам да го видя на живо.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Кемпер Мицубиши Л200
Свий
X
-
Technical Rescue Direct - life lies in courage
http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660
-
Решихме да спретнем един десетина дневен тест на камиончето, за да видим какво се е получило и какви проблеми биха изскочили.
До тук, по груба оценка, степента на завършеност е около 50%.
1. Разход. Ако изобщо се е качил е в рамките на 0,5 л/100км. Първият резервоар изцяло извънградско каране ми даде разход около 8.7/100. Скорост не под 100 и рядко над 130.
2. Проходимост. Повъртях го из пясъците и го покарах в пресечен терен- като че ли разлика не намирам, но субективното усещане, като го залашкам по коловозите и камънаците е, че надстройката ще ме прасне по тиквата… Разбира се, нищо по конструкцията и захващането не мърда, ама пусто шубе.
3. Комфорт. Ебаси. Ебаааааси. Не го хваля, щото си мое, ама вЕрно е ‘баси кефа: имаш усещането за комфорт на покривна палатка, но с прозорец към звездите и с още една “стая” дето са ти столовете, масата, хладилника и разбира се- кенефа :-) .
Докато къмпирахме с покривната палатка или спахме в Паджерото, всичко беше чудесно, докато не дойдеше време да пуснеш къртицата- почваше едно суетене, търсене на храсти, абе чудо… а, пък сутрин като те подгони рЕзко, направо не ми се спомня какви гимнастики съм правил.
08седемшест5едно513четири
- 2 likes
Коментар
-
В затворено положение, можеш спокойно да си седнал, като за момента направихме теста с 4ри човека и къмпинг столове.
В отворено положение височината в най- горната точка е около 2 метра като дори в средата е достатъчно високо, за да не си удряш главата. При ползване от двама човека, леглото няма нужда да бъде прибирано, ако са повече хора, 1/3 от кревата се прибира с едно движение.
Както това е “екстеншъна” на кревата. Върви по релси и се прибира с едно движение. Всъщност, най- тежката част от телата не виси над покрива на колата (там са основно краката), а е точно над напречната преграда в средата на корубата:
Самото легло, както писах е особено комфортно, без каквото и да е усещане за липса на пространство:
08седемшест5едно513четири
- 3 likes
Коментар
-
Удобна екстра е, че има достъп от кабината, направо към купето. Мисля си да махна в един момент този прозорец и да сложа нещо тип “алуминиева дограма” който да се отваря от горе на долу, за да има пълен достъп до купето (може би ще сложа някаква кутия/ шкаф за допълнителен багаж, а като прозореца е отворен, може да служи и като маса. Мисля си някакви такива неща, но още нищо не съм решил.
Маншета… трябва да го сменя, че ми бърка в очите много. Дайте идея кой, къде и с какъв материал може да бъде подменен? Маншета е захванат от горе и от долу с алуминиеви планки, като е и залепен с някаква лепкава гадост. Лесно ще пробия нитовете, за да ги махна, но после трябва да сложа по- големи нитове. В долната част ляга върху алуминиевата конструкция, но в горната са набити в стъклопласта и ще е тегаво. Някаква идея дали може да се направи по друг начин, освен с нови алуминиеви планки? Например с някакъв цип или велкро да хвана нов маншет или друго?
От вътрешната страна на тези вратички ще има шкафове- кеф ти да си вземеш посудата от вън, без да влизаш вътре, кеф ти да си я ползваш от вътре:
08седемшест5едно513четири
- 3 likes
Коментар
-
Извинявай че се бъркам в темата,следя я,защото периодично като ми падне пердето ,петък , събота и неделя обикалям по морето или другаде ...в пикапа ми (баничарка ) има място ...колкото това което виждам при теб в не разгъната нагоре палатка...но споменаваш 4 човека и WC ....та се чудя...Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
Коментар
-
Мисля да направя два шкафа с размери около 40х150 см., чиято Горна част ще се отваря по още веднъж, така че да стане още едно легло долу. По дължина не е достатъчно (150 см.), но по диагонал гони два метра и ако спящите долу не са прекалено обемисти, реално в екстрени ситуации могат да преспят 4ри човека, или пък ако се извие супер силен вятър, вместо да мисля дали няма да скъса плата, просто да преспим на долния етаж.
Дайте идея от какво да направя въпросните шкафове- първоначално мислех за алуминиеви профили и рифелова ламарина, но после видях направени шкафове за един кемпер от някакъв готин шперплат, които като изработка ми допаднаха особено много.
Вие какво бихте ползвали?
08седемшест5едно513четири
- 2 likes
Коментар
-
- 2 likes
Коментар
-
По отношение на спането. Горе спят спокойно трима възрастни, но за двама е суууупер:
Долу по диагонал гони двата метра, така че за не особено обемисти гости има достатъчно място:
Така или иначе банята ми ще е извън купето- ще е закачена на отворената врата и ще я пускам, когато спра за къмпингуване някъде. През останалата време може да се ползва като допълнително багажно помещение, ако сме четирима:
08седемшест5едно513четири
- 1 like
Коментар
-
По отношение на леглата долу: франсетата продават надстройката официално като използваема от четири човека, като “леглото” долу е 120/170- от къде идва това 170 не ми е много ясно, при положение, че пикапа е същия:
https://www.leboncoin.fr/caravaning/2155199605.htm
По отношение на тежестта съм много придричив: корубата от горния линк- гола, като пушка е 400 кила (моята е към 160). С допълнителните екстри отива поне на дубъл. Не бих искал в някой хубав момент да се случи това:
или това:
08седемшест5едно513четири
- 1 like
Коментар
-
И за направим темата малко по-забавна (особено на фона на преобладаващите според тренда множество теми
), как виждаш кенефа до кемпера ако не сте в пустинята и сте се наредили до други подобни ?
... освен ако нямаш носталгия по казармата или дефицит от внимание, което би оправдало екстериорното решение.
ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT
Коментар
-
Това с банята е (за мен) единствената разлика между кемпера и покривната палатка. Поетично казано, все още не съм склонен да си разменя свободата за а....нето и затова продължавам да пътувам с джип и палатка, а не с кемпер, но банята си липсва. Най-вече в населени места и затова продължавам да търся решения... Както и да го мисля в автомобил тип пикап място за вътрешна тоалетна няма. Т.е. не, че не може да се реализира, но минусите са повече от плюсовете. Остава вариянта за "пристройка" Има разни решения:
по-леки:
и по-тежки:Technical Rescue Direct - life lies in courage
http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660
Коментар
-
Сашо, ако погледнеш пост 39, ще видиш, че място за баня и тоалетна в пикап има, но аз също смятам, че да хабиш ценно пространство за подобна псевдо баня е недомислица. Конструкцията на James Barroud, почти си я бях поръчал от Гърция, докато в един момент се запитах за какво ми е подобна урутка да е залепена за джипа? Непрекъснато ползвам пикапа да вкарвам/ изкарвам лодката, да ходя на пазар и пр., поради тази причина няма да си сложа стационарни баня, тента и солари- предпочитам всички тези неща да мога да ги метна в лодката и да мога да ги ползвам и по разни чукари, недостъпни по суша.
-
-
Да споделя от позицията на човек обичащ дивотията, но също така и легло с чаршаф и баня с тоалетна до него, дори да съм в нищото.
И нямам предвид еднодневни импровизации, а трайно мотане за неколкодневно и по-дълго пребиваване на едно място.
Това което винаги ми е било ужасно гадно при редките ми посещения при познати палаткаджии, почиващи по няколко седмици на едно място, е пътеката към импровизираният скован кенеф, както и всичко около него.
То е феерия от употребени и хвърлени около пътеката сухи и мокри кърпички, повечето от "еко" моми с претенции, както и купищата такива около кенефа.
Понеже отдавна мисля за оптималната конфигурация, която предполага подобен кемпер, а не конвенционален, заради подходящият кенеф бих се лишил от съвместяването му с банята, която нямам против да е отвън.
Имам изчистена концепция, но към момента не мога да ползвам подобна техника, та се радвам на чуждите реализирани мечти.
Приятел си произведе от 0 офройдски кемпер, нооо, според мен, го направи с много недомислици, някои от които с цел максимален комфорт, което пък донесе огромният минус на челното съпротивление, както и го надърви съвсем излишно, защото идеята не е да се забиваш в локви по метър и/или да прескачаш остри гърбици, нито да се опитваш да минеш от там, където и виетнамките вече не могат.
Кемпера стана много луксозен вътре, с голяма и удобна баня с WC, но пък с много транспортни минуси, пак според мен.
Ето една снимка, от тези които имам под ръка.
P.S. Ако зависеше от мен, щеше да е почти с метър по-нисък, без да правя компромис с комфорта или проходимостта необходима в тази му функционалност.Последно редактирано от Джоу (x3mrjoe); 03-05-22, 17:10.ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT
- 2 likes
Коментар
-
Вчера гледах в тубата за този Дифендър
================================
Прощавай може ли линк, за да не ровя..
-
При последната разходка до Лефкада от 7 до 11 или 12-ти април, разхода по баирите е под 13, а по другите пътища около 11, като по магистрала се кара със 100, на темпомат, щото собственика го използва за всичките си автомобили по магистрала.
... и да, май бях пуснал тема за кемпера, която би трябвало да е в Land Rover.
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар