Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Кемпер Мицубиши Л200

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Ее, супер е станало, Вальо! Чакам да го видя на живо.
    Technical Rescue Direct - life lies in courage
    http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

    Коментар


    • Вальо
      Вальо коментира
      Редактиране на коментар
      Благодаря, Сашо! Сега имам нужда от акъл да солари, така че скоро ще си хортуваме…

    • icerunner
      icerunner коментира
      Редактиране на коментар
      С удоволствие бих си поприказвал за солари докато пием по бира, но за акъл силно ти препоръчвам да се обърнеш направо към Митко Желязков, той освен акъл и соларите ще ти даде

  • #32
    Решихме да спретнем един десетина дневен тест на камиончето, за да видим какво се е получило и какви проблеми биха изскочили.
    До тук, по груба оценка, степента на завършеност е около 50%.


    1. Разход. Ако изобщо се е качил е в рамките на 0,5 л/100км. Първият резервоар изцяло извънградско каране ми даде разход около 8.7/100. Скорост не под 100 и рядко над 130.

    2. Проходимост. Повъртях го из пясъците и го покарах в пресечен терен- като че ли разлика не намирам, но субективното усещане, като го залашкам по коловозите и камънаците е, че надстройката ще ме прасне по тиквата… Разбира се, нищо по конструкцията и захващането не мърда, ама пусто шубе.

    3. Комфорт. Ебаси. Ебаааааси. Не го хваля, щото си мое, ама вЕрно е ‘баси кефа: имаш усещането за комфорт на покривна палатка, но с прозорец към звездите и с още една “стая” дето са ти столовете, масата, хладилника и разбира се- кенефа :-) .
    Докато къмпирахме с покривната палатка или спахме в Паджерото, всичко беше чудесно, докато не дойдеше време да пуснеш къртицата- почваше едно суетене, търсене на храсти, абе чудо… а, пък сутрин като те подгони рЕзко, направо не ми се спомня какви гимнастики съм правил.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:85E15837-C52B-4011-8CB1-6874D095F872.jpeg
Прегледи:483
Размер:648.4 КБ
ID:6853594

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:0572B424-DB80-40A5-8713-6B577FC5D356.jpeg
Прегледи:461
Размер:476.1 КБ
ID:6853595

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:5E1A4BBC-F058-4E92-8A9E-9B543AF06B7C.jpeg
Прегледи:468
Размер:574.1 КБ
ID:6853596

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1FAF0504-0759-44CA-AA73-E5DDF1550D5F.jpeg
Прегледи:466
Размер:618.9 КБ
ID:6853597
    08седемшест5едно513четири

    Коментар


    • #33
      В отворено положение, нещата изглеждат така:

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DCE11029-C664-480E-95A7-DD563B0BD4A8.jpeg
Прегледи:467
Размер:480.2 КБ
ID:6853609

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:6AFF1A74-7DA8-4254-B722-C3EF8E86D025.jpeg
Прегледи:463
Размер:561.2 КБ
ID:6853610

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:89E2504F-5CA4-422F-B403-9F3531EB0620.jpeg
Прегледи:461
Размер:444.5 КБ
ID:6853611
      08седемшест5едно513четири

      Коментар


      • #34
        Супер е станало!
        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

        Коментар


        • #35
          В затворено положение, можеш спокойно да си седнал, като за момента направихме теста с 4ри човека и къмпинг столове.
          В отворено положение височината в най- горната точка е около 2 метра като дори в средата е достатъчно високо, за да не си удряш главата. При ползване от двама човека, леглото няма нужда да бъде прибирано, ако са повече хора, 1/3 от кревата се прибира с едно движение.


          Както това е “екстеншъна” на кревата. Върви по релси и се прибира с едно движение. Всъщност, най- тежката част от телата не виси над покрива на колата (там са основно краката), а е точно над напречната преграда в средата на корубата:

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:6845AA6C-3BA1-46F3-8DB4-EEC01830D005.jpeg
Прегледи:472
Размер:307.7 КБ
ID:6853629

          Самото легло, както писах е особено комфортно, без каквото и да е усещане за липса на пространство:

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:6C7E08F0-EB5C-48F2-BA12-814EF4608CEE.jpeg
Прегледи:456
Размер:279.9 КБ
ID:6853630

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:23BE5356-1B73-4EA6-A730-23A6007CC3CB.jpeg
Прегледи:453
Размер:370.1 КБ
ID:6853631
          Прикачени файлове
          08седемшест5едно513четири

          Коментар


          • #36
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:9424E9AD-83B6-4F0C-8022-CE1143BD2F53.jpeg
Прегледи:458
Размер:431.2 КБ
ID:6853671
            Удобна екстра е, че има достъп от кабината, направо към купето. Мисля си да махна в един момент този прозорец и да сложа нещо тип “алуминиева дограма” който да се отваря от горе на долу, за да има пълен достъп до купето (може би ще сложа някаква кутия/ шкаф за допълнителен багаж, а като прозореца е отворен, може да служи и като маса. Мисля си някакви такива неща, но още нищо не съм решил.

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:37FBBBB6-F2D9-45A7-A2D3-3E0CBB01450A.jpeg
Прегледи:453
Размер:539.0 КБ
ID:6853672


            Маншета… трябва да го сменя, че ми бърка в очите много. Дайте идея кой, къде и с какъв материал може да бъде подменен? Маншета е захванат от горе и от долу с алуминиеви планки, като е и залепен с някаква лепкава гадост. Лесно ще пробия нитовете, за да ги махна, но после трябва да сложа по- големи нитове. В долната част ляга върху алуминиевата конструкция, но в горната са набити в стъклопласта и ще е тегаво. Някаква идея дали може да се направи по друг начин, освен с нови алуминиеви планки? Например с някакъв цип или велкро да хвана нов маншет или друго?

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1CBC3BBA-2CA2-40EC-9BAF-5F23212948AB.jpeg
Прегледи:463
Размер:434.1 КБ
ID:6853668

            От вътрешната страна на тези вратички ще има шкафове- кеф ти да си вземеш посудата от вън, без да влизаш вътре, кеф ти да си я ползваш от вътре:

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2E536F82-7036-407C-8B3B-FD61251379B5.jpeg
Прегледи:455
Размер:368.3 КБ
ID:6853670

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:28BEE96B-B7F2-445A-A143-423A10C33866.jpeg
Прегледи:459
Размер:424.0 КБ
ID:6853674

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DA9173EC-64F9-43D5-8251-DA2A58BB45F6.jpeg
Прегледи:462
Размер:302.8 КБ
ID:6853667
            Прикачени файлове
            08седемшест5едно513четири

            Коментар


            • #37
              Извинявай че се бъркам в темата,следя я,защото периодично като ми падне пердето ,петък , събота и неделя обикалям по морето или другаде ...в пикапа ми (баничарка ) има място ...колкото това което виждам при теб в не разгъната нагоре палатка...но споменаваш 4 човека и WC ....та се чудя...
              Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
              Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
              Анатолий Пейчинов o8875о9815
              https://dvrbg.com/

              Коментар


              • Джоу (x3mrjoe)
                Джоу (x3mrjoe) коментира
                Редактиране на коментар
                Изпреварил си ме с въпроса за най-важният момент.

                Хич, ама хич не си представям къде (и как) може да се сложи кенеф, камо ли да си сам в него ?!

                ... иначе, евала за ентусиазма, и следя темата с интерес.

              • Вальо
                Вальо коментира
                Редактиране на коментар
                Нещо не успявам да закача снимките тук, та ще отговоря по- долу :-(

            • #38
              Мисля да направя два шкафа с размери около 40х150 см., чиято Горна част ще се отваря по още веднъж, така че да стане още едно легло долу. По дължина не е достатъчно (150 см.), но по диагонал гони два метра и ако спящите долу не са прекалено обемисти, реално в екстрени ситуации могат да преспят 4ри човека, или пък ако се извие супер силен вятър, вместо да мисля дали няма да скъса плата, просто да преспим на долния етаж.

              Дайте идея от какво да направя въпросните шкафове- първоначално мислех за алуминиеви профили и рифелова ламарина, но после видях направени шкафове за един кемпер от някакъв готин шперплат, които като изработка ми допаднаха особено много.

              Вие какво бихте ползвали?

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:0A31FA12-A7F5-4F3D-88B0-149C971278A0.jpeg
Прегледи:473
Размер:611.1 КБ
ID:6853714

              08седемшест5едно513четири

              Коментар


              • #39
                Към Roninn и Джоу:

                пичове, не бъдете максималисти, де: като сме четирима, кенефа е навън, като сме само двамата с жена ми, е вътре.

                Някои правят кенефа така:

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:BB606DF6-FC92-48BB-AEB6-17D86EF5D990.jpeg
Прегледи:431
Размер:879.9 КБ
ID:6854022


                Други го предпочитат иначе:

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:EEB69102-E8D4-4122-91F5-275DBFA05314.jpeg
Прегледи:412
Размер:1.48 МБ
ID:6854023

                Аз да момента съм така :-) :

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:577A6F0D-986C-4782-94CC-8AB3B7CF6D80.jpeg
Прегледи:409
Размер:497.3 КБ
ID:6854024
                08седемшест5едно513четири

                Коментар


                • #40
                  По отношение на спането. Горе спят спокойно трима възрастни, но за двама е суууупер:

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:AA369502-F168-4B6F-864A-D636736AD75D.jpeg
Прегледи:415
Размер:336.1 КБ
ID:6854026

                  Долу по диагонал гони двата метра, така че за не особено обемисти гости има достатъчно място:

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:93A28920-AC1E-4D7C-8B81-C51E0FB3E010.jpeg
Прегледи:413
Размер:467.8 КБ
ID:6854028

                  Така или иначе банята ми ще е извън купето- ще е закачена на отворената врата и ще я пускам, когато спра за къмпингуване някъде. През останалата време може да се ползва като допълнително багажно помещение, ако сме четирима:

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:40F09919-5FAB-4C94-AF58-D37F6BEFCD89.jpeg
Прегледи:414
Размер:648.4 КБ
ID:6854027



                  08седемшест5едно513четири

                  Коментар


                  • #41
                    По отношение на леглата долу: франсетата продават надстройката официално като използваема от четири човека, като “леглото” долу е 120/170- от къде идва това 170 не ми е много ясно, при положение, че пикапа е същия:

                    https://www.leboncoin.fr/caravaning/2155199605.htm

                    По отношение на тежестта съм много придричив: корубата от горния линк- гола, като пушка е 400 кила (моята е към 160). С допълнителните екстри отива поне на дубъл. Не бих искал в някой хубав момент да се случи това:

                    Натиснете снимката за да я уголемите  Име:4EFDA0A2-C92D-402D-A9A8-DC2124F1C477.jpeg Прегледи:0 Размер:786.0 КБ ID:6854087

                    или това:

                    Натиснете снимката за да я уголемите  Име:797E7908-A5CD-40B2-9D52-26F132BFB9C1.jpeg Прегледи:0 Размер:808.1 КБ ID:6854088
                    08седемшест5едно513четири

                    Коментар


                    • #42
                      И за направим темата малко по-забавна (особено на фона на преобладаващите според тренда множество теми ), как виждаш кенефа до кемпера ако не сте в пустинята и сте се наредили до други подобни ?

                      ... освен ако нямаш носталгия по казармата или дефицит от внимание, което би оправдало екстериорното решение.
                      ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                      Коментар


                      • #43
                        Това с банята е (за мен) единствената разлика между кемпера и покривната палатка. Поетично казано, все още не съм склонен да си разменя свободата за а....нето и затова продължавам да пътувам с джип и палатка, а не с кемпер, но банята си липсва. Най-вече в населени места и затова продължавам да търся решения... Както и да го мисля в автомобил тип пикап място за вътрешна тоалетна няма. Т.е. не, че не може да се реализира, но минусите са повече от плюсовете. Остава вариянта за "пристройка" Има разни решения:

                        по-леки:

                        и по-тежки:
                        Technical Rescue Direct - life lies in courage
                        http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

                        Коментар


                        • Вальо
                          Вальо коментира
                          Редактиране на коментар
                          Сашо, ако погледнеш пост 39, ще видиш, че място за баня и тоалетна в пикап има, но аз също смятам, че да хабиш ценно пространство за подобна псевдо баня е недомислица. Конструкцията на James Barroud, почти си я бях поръчал от Гърция, докато в един момент се запитах за какво ми е подобна урутка да е залепена за джипа? Непрекъснато ползвам пикапа да вкарвам/ изкарвам лодката, да ходя на пазар и пр., поради тази причина няма да си сложа стационарни баня, тента и солари- предпочитам всички тези неща да мога да ги метна в лодката и да мога да ги ползвам и по разни чукари, недостъпни по суша.

                      • #44
                        E това от Декатлон и си готов...

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:decathlon.jpg
Прегледи:458
Размер:5.3 КБ
ID:6854259

                        Only after the last tree has been cut down,
                        Only after the last river has been poisoned,
                        Only after the last fish has been caught,
                        Only then will you find that money cannot be eaten.

                        Коментар


                        • #45
                          Да споделя от позицията на човек обичащ дивотията, но също така и легло с чаршаф и баня с тоалетна до него, дори да съм в нищото.
                          И нямам предвид еднодневни импровизации, а трайно мотане за неколкодневно и по-дълго пребиваване на едно място.

                          Това което винаги ми е било ужасно гадно при редките ми посещения при познати палаткаджии, почиващи по няколко седмици на едно място, е пътеката към импровизираният скован кенеф, както и всичко около него.
                          То е феерия от употребени и хвърлени около пътеката сухи и мокри кърпички, повечето от "еко" моми с претенции, както и купищата такива около кенефа.


                          Понеже отдавна мисля за оптималната конфигурация, която предполага подобен кемпер, а не конвенционален, заради подходящият кенеф бих се лишил от съвместяването му с банята, която нямам против да е отвън.
                          Имам изчистена концепция, но към момента не мога да ползвам подобна техника, та се радвам на чуждите реализирани мечти.

                          Приятел си произведе от 0 офройдски кемпер, нооо, според мен, го направи с много недомислици, някои от които с цел максимален комфорт, което пък донесе огромният минус на челното съпротивление, както и го надърви съвсем излишно, защото идеята не е да се забиваш в локви по метър и/или да прескачаш остри гърбици, нито да се опитваш да минеш от там, където и виетнамките вече не могат.

                          Кемпера стана много луксозен вътре, с голяма и удобна баня с WC, но пък с много транспортни минуси, пак според мен.

                          Ето една снимка, от тези които имам под ръка.


                          Натиснете снимката за да я уголемите  Име:Screenshot_20220503-175507-755.png Прегледи:0 Размер:678.9 КБ ID:6854333


                          P.S. Ако зависеше от мен, щеше да е почти с метър по-нисък, без да правя компромис с комфорта или проходимостта необходима в тази му функционалност.
                          Последно редактирано от Джоу (x3mrjoe); 03-05-22, 17:10.
                          ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                          Коментар


                          • Вальо
                            Вальо коментира
                            Редактиране на коментар
                            Вчера гледах в тубата за този Дифендър- уникално са го направили! Личи си, че е правен с кеф, пари и умения. 130 км. по пресечен терен, даже не съм си представял освен, ако нямаш предвид българските пътища за пресечен терен… :-)

                          • blackfirefly
                            blackfirefly коментира
                            Редактиране на коментар
                            Вчера гледах в тубата за този Дифендър
                            ================================

                            Прощавай може ли линк, за да не ровя..

                          • Джоу (x3mrjoe)
                            Джоу (x3mrjoe) коментира
                            Редактиране на коментар
                            При последната разходка до Лефкада от 7 до 11 или 12-ти април, разхода по баирите е под 13, а по другите пътища около 11, като по магистрала се кара със 100, на темпомат, щото собственика го използва за всичките си автомобили по магистрала.

                            ... и да, май бях пуснал тема за кемпера, която би трябвало да е в Land Rover.

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X