Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Кемпер Мицубиши Л200
Свий
X
-
- 2 likes
Коментар
-
Момци, къде допускам грешка, бре???
Нещо те мога да се оправя с ши&@ния стабилизатор.
Батерията е на около 11.6- 11.8 волта.
Връзвам акумулатор - стабилизатор - хладилник. Нищо. На дисплея на телефона, отново си показва 11.6-11.3
Връзвам акумулатор - стабилизатор - инвъртър. Бачка безпроблемно. Волтажа не мърда от 12.1- 12.0 волта
Къде бъркам?
08седемшест5едно513четири
Коментар
-
Коментар
-
Дисплея на на телефона, където си показва 11.6-11.3 волта къде точно измерва, след ДЦ/ДЦ модула ли? Ако е акумулатора е нормално.Първоначално публикуван от Вальо Преглед на мнениеМомци, къде допускам грешка, бре???
Нещо те мога да се оправя с ши&@ния стабилизатор.
Батерията е на около 11.6- 11.8 волта.
Връзвам акумулатор - стабилизатор - хладилник. Нищо. На дисплея на телефона, отново си показва 11.6-11.3
Връзвам акумулатор - стабилизатор - инвъртър. Бачка безпроблемно. Волтажа не мърда от 12.1- 12.0 волта
Къде бъркам?Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!
"Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."
- 1 like
Коментар
-
Свържи кабелите както трябва, а не с усукване.Първоначално публикуван от Вальо Преглед на мнениеМомци, къде допускам грешка, бре?
Провери дали "модерният" кабел с прозрачна изолация не е с помеднени алуминиеви жила. Ако е, не трябва да се свързва директно с меден кабел за да не си хортуваш с пожарната по неприятни поводи...
- 1 like
Коментар
-
Колегата има предвид да не се свързва - алуминиев с помеднени жила, с такъв с медни жила. В мястото на свързванего, при по-голям товар може да се получи нагряване, и пожар. Контактът на алуминий с мед трябва да бъде осигурен минимум със спойка, а не само с усукване.
Иначе т.нар "селска възка" - усукването, аз лично бих осигурил не чрез запояване, а чрез кримване. Но това си е мое мнение. Спойката в селскава връзка осигурява само да не се разплитат или разхлабват жилата в усуканата част.
-
Разбрах.
Впрочем, снимката по- горе е само илюстративна: свързах набързо кабеляците, просто да видя дали урутката работи. Крайният продукт ще бъде запояван.
Не разбрах, обаче за пада на напрежението- предполага се, че може да е в резултат на хлабава връзка, или?
-
Може да е и от дължината на проводниците. По възможност, ползвай по-къси, и с по-голямо сечение в мм2. За постоянните напрежения/тоци това е важно, за да няма падове. Ако имаш с какво, пробвай да измериш напрежението на изхода на батерията, и на входа на инвертора, и на входа на хладилника в двете постановки. Това ще те ориентира къде е проблема...
Провери със сигурност дали модерния прозрачен, не е със алуминиеви жила. С ножче можеш да надраскаш зачистения край, ако отдолу се покаже друг цвят, освен меден, по-добре го смени. Преходът мед-алуминий със сигурност дава пад на напрежението.
-
Колко ампера дават на хладилника.Този кабел със силиконовата изолация е по принцип за озвучителни тела.Помеднен кабел не ползвай никъде.Първоначално публикуван от Вальо Преглед на мнениеМомци, къде допускам грешка, бре???
Нещо те мога да се оправя с ши&@ния стабилизатор.
Батерията е на около 11.6- 11.8 волта.
Връзвам акумулатор - стабилизатор - хладилник. Нищо. На дисплея на телефона, отново си показва 11.6-11.3
Връзвам акумулатор - стабилизатор - инвъртър. Бачка безпроблемно. Волтажа не мърда от 12.1- 12.0 волта
Къде бъркам?
Драсни една схема какво и как си навързал.
Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
- 1 like
Коментар
-
Днес купих меден кабел, за съжаление едножилен и е бая твърд. Подмених кабелите- промяна няма. Остава ми удовлетворението, че съм направил нещата по предписанията. Ще ползвам инвъртъра, където за сега нещата работят безпроблемно08седемшест5едно513четири
- 1 like
Коментар
-
Едножилен кабел не е добро решение за автомобил. Ако не е укрепен, както и джаджите към които е свързан, може да прекъсне от вибрации.Първоначално публикуван от Вальо Преглед на мнениеДнес купих меден кабел, за съжаление едножилен и е бая твърд...
Около теб няма ли автоморги? Мини през някоя и си "набери" част от инсталация. Хем ще имаш асортимент от цветове, хем ако автомобилът не е боклучав ще получиш кабели каквито трудно ще намериш в търговската мрежа.
- 1 like
Коментар
-
ПВА2-А2 Е Правилния кабел,обаче отказваш да драснеш схема,как да ти се помогне в тоя случай?Първоначално публикуван от Вальо Преглед на мнениеДнес купих меден кабел, за съжаление едножилен и е бая твърд. Подмених кабелите- промяна няма. Остава ми удовлетворението, че съм направил нещата по предписанията. Ще ползвам инвъртъра, където за сега нещата работят безпроблемноGalloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
Коментар
-
Не, бе човек- не отказвам нищо, ама съм електро- неграмотен, та не зная как да я напиша тази схема. По нагоре го бях описал, обаче явно не е разбираемо. Връзвам акумулатор- изправител- накрайник за запалка на хладилник. Пускам хладилника, влизам в приложението от телефона- показва ми волтаж 11.3, като се включи компресора, пада до 10.9- т.е. показва ми актуалното състояние на батерията, въпреки, че минава през стабилизатор. Правя другото упражнение: акумулатор- изправител- инвъртър- хладилник, през цялото време на дисплея на инвъртъра ми показва 12.1 волта, като се включи компресора, пада до 12.0-11.9. Махам стабилизатора от веригата- веднага на дисплея на инвъртъра показва 11.3 и почва да реве low voltage. Това е. Нямам идея как да направя така, че от батерията да подам стабилизирано напрежение към хладилника, за да мога да изсмуча повече ток- като падне под десет и нещо волта, хладилника спира...
-
-
Коментар
-
Бодни хладилника директно в запалката за проба и виж напрежението. Да не се окаже по-верния начин
-
Става, ама- до време. За това и купих стабилизатора. Като напълня батерията до край и сложа защитата та хладилника на low, си работи директно през гнездото за запалка на батерията. Ама към средата на капацитета на батерията (към края на третия ден), волтажа пада под 10.1 и тогава включвам да работи през инвъртъра, който, ако е без стабилизатор, също пищи, че му е малко тока…
-
Не ток, а напрежение - мери се във волтове, тока се мери в ампери.
Та колко е допустимия разряд на батерията? За литиевите батерии не съм сигурен, но за оловните максимално допустимия разряд е до около 10,5 V. напрежение.
-
-
- 2 likes
Коментар
-
- 4 likes
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар