Здравейте, колеги!
Темата, която отварям е продължение от тук:
https://offroad-bulgaria.com/forum/%...BF%D0%B5%D1%80
така, че може да се каже, че това е фаза 2, за която бях писал.
И така, след доста търсене купих въпросната надстройка, която представлява стъклопластова черупка укрепена от алуминиеви греди. Водещото в случая бе, че е изработена точно по размерите на моя автомобил- Mitsubishi L200:
Това, разбира се е пикапът, от който я свалиха- моят е по- готин. :-)
Има много приятна голяма врата, която се отваря нагоре и освен за влизане, би вършила работа и като стряха при дъжд:
Дългото търсене на въпросното изделие, бе продиктувано от две изрични условия:
нормална цена и максимална лекота.
Цената на подобни изделия никога не е под 11000 евра, което за играчка, на този етап ми беше над бюджета. Освен това, дори за тези пари качеството е спорно, а аз така или иначе ще я пребоядисвам, че бяла ми е като бойлер:
Второто условие е максималната лекота и максималната компактност. Стандартните demountable campers винаги са ми изглеждали като бременна биволица, освен това с тези размери и център на тежестта, проходимостта по пресечени терени и нормалната скорост по магистрала (дърпайки лодката) стават химера:
Реално, надстройката се различава от настоящият ми хардтоп единствено по екстеншъна над купето, който не контактува никъде с него. Цялата тежест на конструкцията е около 150- 200 килограма, при положение, че стандартния хардтоп е около 60-70, покачването на килограмите е нищожно.
Въпреки това, за двама човека вътре е доста просторно:
От тук нататък започвам с въпросите, които са доста и ще ви бъде изключително полезно да споделяте идеи и размисли.
Темата, която отварям е продължение от тук:
https://offroad-bulgaria.com/forum/%...BF%D0%B5%D1%80
така, че може да се каже, че това е фаза 2, за която бях писал.
И така, след доста търсене купих въпросната надстройка, която представлява стъклопластова черупка укрепена от алуминиеви греди. Водещото в случая бе, че е изработена точно по размерите на моя автомобил- Mitsubishi L200:
Това, разбира се е пикапът, от който я свалиха- моят е по- готин. :-)
Има много приятна голяма врата, която се отваря нагоре и освен за влизане, би вършила работа и като стряха при дъжд:
Дългото търсене на въпросното изделие, бе продиктувано от две изрични условия:
нормална цена и максимална лекота.
Цената на подобни изделия никога не е под 11000 евра, което за играчка, на този етап ми беше над бюджета. Освен това, дори за тези пари качеството е спорно, а аз така или иначе ще я пребоядисвам, че бяла ми е като бойлер:
Второто условие е максималната лекота и максималната компактност. Стандартните demountable campers винаги са ми изглеждали като бременна биволица, освен това с тези размери и център на тежестта, проходимостта по пресечени терени и нормалната скорост по магистрала (дърпайки лодката) стават химера:
Реално, надстройката се различава от настоящият ми хардтоп единствено по екстеншъна над купето, който не контактува никъде с него. Цялата тежест на конструкцията е около 150- 200 килограма, при положение, че стандартния хардтоп е около 60-70, покачването на килограмите е нищожно.
Въпреки това, за двама човека вътре е доста просторно:
От тук нататък започвам с въпросите, които са доста и ще ви бъде изключително полезно да споделяте идеи и размисли.
Коментар