Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос за Паджеро 2

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Въпрос за Паджеро 2

    Първоначално публикуван от Hala Преглед на мнение
    Пак имам въпрос - отдолу на горивния филтър излизат някакви кабели. Те за какво са?

    Кабелите отдолу- датчик за наличие на вода.
    Кабел отгоре-температурен датчик.
    Кабели горе и в страни- нагревател.
    0876 79 25 21

    Коментар


    • #47
      От: Въпрос за Паджеро 2

      Благодаря за информацията. А такъв нагревател може ли да се сложи от друго Паджеро и как се командва той - от купето ли?
      Че аз брах жестоки ядове миналата седмица със желирана(или замръзнала, не знам) нафта и бих сложил таквоз нящо ако става.
      Най-страшното в България е, че хората, които пращат SMS-и във ВИП-Брадър,
      имат право да гласуват на избори.

      Коментар


      • #48
        От: Въпрос за Паджеро 2

        Филтър с подгряване, като цяло не е решение за "замръзнала" нафта, защото нагревателя ще я стопли само в самия филтър, но в резервоара и най-вече в горивопроводите тя ще си остане в състоянието, в което си се намира, а именно замръзнала.
        Тези нагреватели са хубави само заради това, че двигателя достига по-бързо оптималната си работна температура и разбира се ще запали по лесно при студена нафта, но не и при замръзнала.
        Общо взето си е хубава екстра, но не е панацея що се отнася до големи студове, като от отминалите дни.

        Коментар


        • #49
          От: Въпрос за Паджеро 2

          Първоначално публикуван от Hala Преглед на мнение
          Благодаря за информацията. А такъв нагревател може ли да се сложи от друго Паджеро и как се командва той - от купето ли?
          Че аз брах жестоки ядове миналата седмица със желирана(или замръзнала, не знам) нафта и бих сложил таквоз нящо ако става.
          Почти всяко оригинално- японско Паджеро е оборудвано с нагревател на филтъра, страхотно олекотява старта.
          Нагревателя е монтиран на корпуса, както и датчика за температура, командата му е автоматична.
          Не би трябвало да има проблем, ако се снабдиш с такъв корпус, та макар и ръчно с бутон да го командваш преди стартиране.
          0876 79 25 21

          Коментар


          • #50
            От: Въпрос за Паджеро 2

            Първоначално публикуван от Hala Преглед на мнение
            Благодаря за информацията. А такъв нагревател може ли да се сложи от друго Паджеро и как се командва той - от купето ли?
            Че аз брах жестоки ядове миналата седмица със желирана(или замръзнала, не знам) нафта и бих сложил таквоз нящо ако става.
            Аз лично се интересувах от таквоз нящо. Писах в подфорума на Тойота, че там видях филтър с нагревател. Май и Нисан има. Принципа би трябвало да е същия. На Паджеро знам, че има ама нещо не можах да намеря. Има и една интересна Тема. Ама Ради е прав, че това помага за желирано, не за замръзнало гориво.
            Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

            тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

            Коментар


            • #51
              От: Въпрос за Паджеро 2

              http://www.arctic-fox.com/sitepages/pid55.php

              Работят на 12V
              Увиваш около филтъра и си готов...
              https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

              Коментар


              • #52
                От: Въпрос за Паджеро 2

                [QUOTE= Ама Ради е прав, че това помага за желирано, не за замръзнало гориво.[/QUOTE]


                Че кой в Европа или бяла държава знае термина /замръзнало гориво/ ? /
                0876 79 25 21

                Коментар


                • #53
                  От: Въпрос за Паджеро 2

                  Първоначално публикуван от radikyokushin Преглед на мнение
                  Филтър с подгряване, като цяло не е решение за "замръзнала" нафта, защото нагревателя ще я стопли само в самия филтър, но в резервоара и най-вече в горивопроводите тя ще си остане в състоянието, в което си се намира, а именно замръзнала.
                  Тези нагреватели са хубави само заради това, че двигателя достига по-бързо оптималната си работна температура и разбира се ще запали по лесно при студена нафта, но не и при замръзнала.
                  Общо взето си е хубава екстра, но не е панацея що се отнася до големи студове, като от отминалите дни.
                  Да де, ама в общия случай между помътняла (разбирай с дребни парафинови частици) и замръзнала има едни допълнителни градуси студ. Ето това решава филтъра с подгряване - докато нафтата въобще е в състояние да тече, тя ще име през филтъра, вместо да го запуши. Горивопроводите, колкото и да са тънки, имат вътрешно сечение повече от милиметър. Тоест докато частиците са по-малки от това, нафтата ще премине през тях.

                  Да, подгряването не решава всички проблеми. Просто помага в правилна посока. А то с туткал така или иначе нищо не може да се движи. Разбирай - подгряването на филтъра може да е разликата между това да запалиш и пътуваш нормално и това да спреш по средата заради задръстен филтър, който за зла участ рядко се запушва докато си близо до гаража.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • #54
                    От: Въпрос за Паджеро 2

                    Може и да е тъпо, но вече четири години, откакто съм си направил това устройство, не съм имал проблеми с горивото. А може и никаква връзка да няма, но то си седи там...

                    Коментар


                    • #55
                      От: Въпрос за Паджеро 2

                      Значи си струва да се търси такова нещо. Явно ще нападам моргите.
                      Това също е готино, от линка на NIKSD, обаче оттук едва ли може да се купи.
                      Най-страшното в България е, че хората, които пращат SMS-и във ВИП-Брадър,
                      имат право да гласуват на избори.

                      Коментар


                      • #56
                        От: Въпрос за Паджеро 2

                        Първоначално публикуван от Hala Преглед на мнение
                        Значи си струва да се търси такова нещо. Явно ще нападам моргите.

                        И ще ме споменаваш с добро всяка зима, дори и в черква.
                        0876 79 25 21

                        Коментар


                        • #57
                          От: Въпрос за Паджеро 2

                          Направих първа проба колко харчи змея на дълъг път. София-Троян-София вчера.
                          Карах го съвсем по правилата - 80 до 90 км и нито веднъж над 3000 оборота. Е, вярно, пътувах 2,5 часа в едната посока.
                          Резултатът след доливането до гърло днес е 7,93 л на 100 км. Малко ли е, много ли е, вие имате опит, вие ще кажете.
                          При мен и оборотите на празния ход са малко високи - между 900 и 1100. Това само от винтчето ли се оправя или трябва да се бърника помпата?
                          А за трудното палене - аз отвреме-навреме изобщо нямам 12 волта на шината, защо, един Господ знае? И защо веднъж като запали, си пали цял ден без проблеми?
                          Най-страшното в България е, че хората, които пращат SMS-и във ВИП-Брадър,
                          имат право да гласуват на избори.

                          Коментар


                          • #58
                            От: Въпрос за Паджеро 2

                            Супер разход според мен няма смисъл да пипаш помпата свали оборотите от винтчето моя ги държи 900 оборота на празен ход.
                            Pajero 2.8 tdi GLS къса база

                            Коментар


                            • #59
                              От: Въпрос за Паджеро 2

                              На мен май започва да ми просветва нещо защо джипът се прави на щур и отвреме-навреме не ще да пали, въпреки че сега е топло.
                              Свързах една контролна лампа 12 волта на шината и на минуса на акумулатора и си я сложих през мен на таблото. Доколкото разбирам, като дам контакт, трябва лампата да светне за малко и после да угасне. То така и става, само че като оная игра - тука има, тука нема. Когато светне и угасне, колата пали веднага, но са случва и да не светне въобще. Тогава започва едно въртене, от ауспуха фърчи нафта, не ти е работа. На плюса на акумулатора има една кутийка, на нея е предпазителят на свещите, 80 ампера.
                              Тая кутийка ли е релето за подгряване или то е на друго място? Силно подозирам, че то не работи добре и оттам тия проблеми с паленето.
                              Твърдо ще слагам незадържащ бутон за ръчно подгряване, въпреки че ако намеря реле ще го сменя и него.
                              Най-страшното в България е, че хората, които пращат SMS-и във ВИП-Брадър,
                              имат право да гласуват на избори.

                              Коментар


                              • #60
                                От: Въпрос за Паджеро 2

                                Само с бутон няма да стане. Трябва си и яко реле. Къде е при теб - не знам, ама на Пасата ми беше същото. Полу разложени контакти на релето за свещите.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X