Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос за Паджеро 2

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: Въпрос за Паджеро 2

    Трябва в такъв случай да са навити една върху друга, така излиза. Ще видя как ще стане, ако не може, ще ползвам старото реле на джипа, след като го оправя.
    Най-страшното в България е, че хората, които пращат SMS-и във ВИП-Брадър,
    имат право да гласуват на избори.

    Коментар


    • #77
      От: Въпрос за Паджеро 2

      Първоначално публикуван от Hala Преглед на мнение
      Трябва в такъв случай да са навити една върху друга, така излиза. Ще видя как ще стане, ако не може, ще ползвам старото реле на джипа, след като го оправя.
      Другия вариант е няколко паралелни релета от по 5лв.
      Може и за всяка свещ отделно.

      Коментар


      • #78
        От: Въпрос за Паджеро 2

        #72,,ще скъсиш и подобриш силовите вериги така,че върху свещите да имаш приблизително същото напрежение като на акумулатор''-идеята ми е да се намалят разстоянията и връзките.Често при всичко изправно напрежението на акумулатора е 11,8в,а в-у 11-волтови свещи-8-10в. .А 70-80а релета вече има.
        А тези простотии се правят от името на всички ни.
        Даника
        Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

        Коментар


        • #79
          От: Въпрос за Паджеро 2

          Първоначално публикуван от veskov Преглед на мнение
          ...Често при всичко изправно напрежението на акумулатора е 11,8в,а в-у 11-волтови свещи-8-10в.
          Някак си се съмнявам при 3 волта пад всичко да е изправно
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #80
            От: Въпрос за Паджеро 2

            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
            Някак си се съмнявам при 3 волта пад всичко да е изправно
            Премери на по-стари автомобили,които нямат проблеми с паленето-то въобще не е изправно,докато тока тича навътре-навън по разни зеленясали куплунги,обувки,клеми и какво ли не.
            А тези простотии се правят от името на всички ни.
            Даника
            Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

            Коментар


            • #81
              От: Въпрос за Паджеро 2

              Отворих оригиналното реле и се оказа, че в него е влизала вода. В резултат - всичко, що е медно е синьозелено, бобината е почерняла, явно е пекла здраво и хартията, навита върху нея(прешпан ли се казваше, не помня) е изгоряла. Двата края дават съпротивление 3 ома, това какво ще рече - че не е още изгоряла квото си трябва ли?
              Тук между бакелитовата капачка и металния корпус е сложена не картонена гарнитура(както е на българските шалтери), а гумена. Тя се е одървила отвсякъде и се чупи на парченца. Така че, за второ реле ще трябва да преправя шалтера от Нивата.
              Най-страшното в България е, че хората, които пращат SMS-и във ВИП-Брадър,
              имат право да гласуват на избори.

              Коментар


              • #82
                От: Въпрос за Паджеро 2

                Ако бобината е равномерно почерняла, без "препечени" навиваки си е здрава. Гарнитурата не те бърка, има всякакви силикони вече. Нищо не казваш за силовите контакти, ако не са разрушени, цялата маКина може да заработи пак

                Коментар


                • #83
                  От: Въпрос за Паджеро 2

                  Всъщност на силовите контакти им няма нищо, само са зверски окислени. Гледах ги с лупа, добре са механично. Тъпото е, че жълтите са сложили по една контра шайба и ще е трудно да се извадят, а иначе не могат да се почистят както трябва. Но това е моя грижа. Бобината изглежда съмнително на външен вид, дали работи или не, Господ знае. Сигурно е само, че не е прекъсната напълно, защото щеше да дава отворена верига. Дали има късо между намотките - не знам.
                  За шалтера от Нива си напълно прав - от 1986 г. се монтира: "стартер 35.3708 с двухобмоточным тяговым реле и торцевым коллектором". Моите стартери са след 1990 г., така че... ям дървото. Но ако съм наясно как да го преправя, ще го направя, тия шалтери не ми трябват.
                  Най-страшното в България е, че хората, които пращат SMS-и във ВИП-Брадър,
                  имат право да гласуват на избори.

                  Коментар


                  • #84
                    От: Въпрос за Паджеро 2

                    Първоначално публикуван от Hala Преглед на мнение
                    Всъщност на силовите контакти им няма нищо, само са зверски окислени..
                    Взимаш пиличка за нокти и търкаш. На бобината и подай 12В и ще се разбере дали работи.

                    Коментар


                    • #85
                      От: Въпрос за Паджеро 2

                      П.С. Пък ако имаш път наоколо, обади се да помагам. С релетата съм в час.

                      Коментар


                      • #86
                        От: Въпрос за Паджеро 2

                        Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
                        П.С. Пък ако имаш път наоколо, обади се да помагам. С релетата съм в час.
                        С 1983 года конструкция тягового реле изменена, теперь у него две обмотки - втягивающая и удерживающая (рис. 1. б). При включении стартера действуют две обмотки, что обеспечивает быстрое срабатывание механизма, но после замыкания болтов втягивающая обмотка выключается (к обоим ее концам подведен "плюс" батареи) и работает одна удерживающая. Такой стартер экономнее расходует электроэнергию.Май тока за да работи надеждно ,,шалтера'' зимата ще е множко допълнително за акумулатора.Не давам акъл,само споделям-на две други мои коли беше с 50А релета по такива причини.Може би най-обикновено 80А реле.
                        Последно редактирано от veskov; 11-05-12, 13:06. Причина: п.п.
                        А тези простотии се правят от името на всички ни.
                        Даника
                        Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

                        Коментар


                        • #87
                          От: Въпрос за Паджеро 2

                          Колега veskov, вслушах се в съвета ти и купих реле 100 А. Водят го "Лукас", не знам какво е това. Със сигурност е по-мощно от оригиналното, дори клемите му са 8мм(на оригиналното са 6мм). Обаче въпросът ми за шалтера от "Нива" остава. В смисъл, шалтерът който аз съм разглобил не е с две намотки, поне аз не виждам къде има втора намотка. Вижда се само една, от дебел лакиран меден проводник.
                          Иначе утре ще монтирам новото реле. Оказа се, че е грешка да се купува оригинално втора ръка, след като ново 100 А е точно два пъти по-евтино. Та ще си имам 2 релета.
                          Най-страшното в България е, че хората, които пращат SMS-и във ВИП-Брадър,
                          имат право да гласуват на избори.

                          Коментар


                          • #88
                            От: Въпрос за Паджеро 2

                            Първоначално публикуван от Hala Преглед на мнение
                            Колега veskov, вслушах се в съвета ти и купих реле 100 А. Водят го "Лукас", не знам какво е това. Със сигурност е по-мощно от оригиналното, дори клемите му са 8мм(на оригиналното са 6мм). Обаче въпросът ми за шалтера от "Нива" остава. В смисъл, шалтерът който аз съм разглобил не е с две намотки, поне аз не виждам къде има втора намотка. Вижда се само една, от дебел лакиран меден проводник.
                            Иначе утре ще монтирам новото реле. Оказа се, че е грешка да се купува оригинално втора ръка, след като ново 100 А е точно два пъти по-евтино. Та ще си имам 2 релета.
                            Ето Лукас: http://www.lucasee.com/

                            Коментар


                            • #89
                              От: Въпрос за Паджеро 2

                              Здравей контактни повърхности се чистят с дърво без да се надраска контактната повърхност. Та клечка кибрит или клечка от сладолед. Ще свърши много по добра работа отколкото шкурка.

                              Коментар


                              • #90
                                От: Въпрос за Паджеро 2

                                [IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Your/LOCALS%7E1/Temp/moz-screenshot-1.png[/IMG]Ако е с две намотки двете начала са заедно на малкaта каб.обувка на ,,шалтера'',краят на едната е на маса,краят на другата е на дебелия болт на ,,шалтера'',който е свързан със стартера,а на другия дебел на ,,шалтера' 'е дабелия кабел,който отива към акумулатора.Затова си мисля,че трябва или да работят и двете,или за проба ако е с две,като му подадеш ,,+'' на малката обувка на ,,шалтера'' и маса и ако при 9-10волта щракне отчетливо-става,но не съм сигурен дали няма да трябва да работи и втората отначало,т.е. ти на болта на местото на стартера включваш шината на свещите,на местота на тънкия-изхода от твоето оригинално реле за подгр.,и акумулатора-през предпазител на болта на ,,шалтера'',където се свързва оригинално акумулатора.http://www.allautomobiles.ru/index2.php?option=com_content&task=view&id=80&pop=1&page=0 При всички случаи не го разглобявай,дали е с една или две свързването е едно и също и ако е с две,втората сама ще се разтовари в момента на щракване и включване на подгряването.Мисля,че в тази статия е описано,но приципа е,че в момента на щракване на шалтера на двата извода на тази втора намотка,която те притеснява,ще има,,+''и тя няма да консумира никакъв ток,въпросът е да не е много тока на шалтера-при всички случаи с две намотки е по-малко отколкото с една и повече отколкото на каквото и да е реле.
                                Последно редактирано от veskov; 11-05-12, 21:07. Причина: п.п.
                                А тези простотии се правят от името на всички ни.
                                Даника
                                Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X