Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос за Паджеро 2

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Въпрос за Паджеро 2

    Първоначално публикуван от Hala Преглед на мнение
    Ми за да ти кажа какво изкарва от ауспуха, първо трябва да го запаля...
    Стоян много добре те пита. Не "като го запалиш", а когато върти и не пали. Ако има сиво-черни пушеци, значи хвърля гориво в цилиндрите, но няма условия да се възпламени.

    Коментар


    • #32
      Re: От: Въпрос за Паджеро 2

      Първоначално публикуван от Hala Преглед на мнение
      ..кренометър и висотомер
      При намиране на волтметър и манометър за маслото, пасващи на отворите им с УДОВОЛСТВИЕ бих се разделил с тези два наистина безполезни и в моя случай здрави уреда.
      "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

      Коментар


      • #33
        От: Re: От: Въпрос за Паджеро 2

        Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
        При намиране на волтметър и манометър за маслото, пасващи на отворите им с УДОВОЛСТВИЕ бих се разделил с тези два наистина безполезни и в моя случай здрави уреда.
        Намери 2 волтметъра. Има резистивни датчици и става по-лесно, без да прекарваш маркуч до там, а само жици. Аз стигнал до слагането на датчика. Сега си седи сложен и несвързан. Кога ще стане - божа работа.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #34
          От: Въпрос за Паджеро 2

          Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
          ........... Ако има сиво-черни пушеци, значи хвърля гориво в цилиндрите, но няма условия да се възпламени.
          Анджък де. Баш това визирам.
          Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

          тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

          Коментар


          • #35
            Re: Въпрос за Паджеро 2

            Спарки, далеч съм от мисълта да прекарвам маркучи Разбира се, че електрически уреди..
            Ама, понеже мързел мори добитъка, пък и въпросните боклуци не ми пречат, май ще си останат по местата.
            "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

            Коментар


            • #36
              От: Въпрос за Паджеро 2

              Запалих го най-после и мога да отговарям на въпросите. Като въртях само стартер, отзад не излизаше нищо. Аз затова си помислих, че май нафтата не успява да стигне до цилиндрите. Махнах кулера и свалих нафтовия филтър, но целия - директно от купето. Гледах го, клатих го - нищо. Теглих му една майна и го занесох в работилницата. Оставих го на масата и започнах да стържа нещо на стругчето. Бе по едно време взе да мирише на нафта. Гледам го - той протекъл от тръбичката на изхода. А, и помпичката отгоре се върнала в нормално положение(най-горно). Аз я бях натиснал, тя слезе и там си остана. Духнах леко от входа - от изхода хвърчи нафта, та омазах тезгяха. Монтирах го, напомпах малко помпичката, завъртях и запали. Около една минута се лигави, тресе, изхвърля бели и черни пушеци и изведнъж заспа. Започна да изхвърля прозрачно сив дим като на бензинова кола. Изчаках го са загрее както трябва и един час го разкарвах като глуха кучка по улиците. Няма прекъсване, няма нищо. Преди малко го паркирах, а утре какво ще прави - само той си знае.Ако продължава така, и аз ще сипвам бензин в нафтата. Досега не съм, но май ще се наложи.

              @Scrapheap: Ако си намериш подходящи уреди, може да се изреже нов панел, не е проблем. На Нивата, преди да я продам бях направил такъв, облечен с фолио орехов цвят.
              Изглеждаше страхотно. Може и прахово да се намърля, каквото си харесваш.
              Като каза волтметър - на една от Ладите, 5 ли, 7 ли има много хубав волтметър, с лампичка вътре в него. Струва мисля около 15 кинта. Мисля, че някъде имам такъв, то и по магазините ги има.

              И да попитам още нещо: маркучите за нафта са с някаква оплетка. Това от какъв зор е? Могат ли да се сменят с обикновени горивни маркучи, а ако не - къде продават такива с оплетка, защото аз не съм ги виждал по магазините. Обикновените са за 12 и 20 атмосфери(или барове там).
              Последно редактирано от Hala; 02-02-12, 17:03.
              Най-страшното в България е, че хората, които пращат SMS-и във ВИП-Брадър,
              имат право да гласуват на избори.

              Коментар


              • #37
                От: Въпрос за Паджеро 2

                Не ти трябва оплетка. Там няма налягане; предполагам, че са такива против външни механични наранявания. А защо искаш да ги сменяваш?

                Коментар


                • #38
                  От: Въпрос за Паджеро 2

                  Ами защото са стари. Тоя, дето влиза във филтъра беше яко напукан, отрязах близо сантиметър от него.
                  Оня, дето излиза, беше напукан от двете страни, смених го целия.
                  В крайна сметка, стотинки струват, а гумата с годините се скапва(не че ние не).
                  Най-страшното в България е, че хората, които пращат SMS-и във ВИП-Брадър,
                  имат право да гласуват на избори.

                  Коментар


                  • #39
                    От: Въпрос за Паджеро 2

                    Първоначално публикуван от Hala Преглед на мнение

                    И да попитам още нещо: маркучите за нафта са с някаква оплетка. Това от какъв зор е? Могат ли да се сменят с обикновени горивни маркучи, а ако не - къде продават такива с оплетка, защото аз не съм ги виждал по магазините. Обикновените са за 12 и 20 атмосфери(или барове там).
                    Вземи си нормален маркуч за гориво- входа за помпата е 8мм, от помпата към резервоара за излишното гориво е 6мм. По магазините за авточасти е по 3-4 лв метъра
                    На сърбела майката му е чесането.
                    Борислав Борисов Русе О885 О37815

                    Коментар


                    • #40
                      От: Въпрос за Паджеро 2

                      Сега е момента да сложиш прозрачен маркуч на обратната нафта.

                      Коментар


                      • #41
                        От: Въпрос за Паджеро 2

                        Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                        Сега е момента да сложиш прозрачен маркуч на обратната нафта.
                        Чакай, че още не го знам кой е. Иначе ще сменя всички, то не си струва за няколко лева да се чудиш откъде ще протече и откъде ще влезе въздух.
                        Момчета, това ми е втори дизел. Но предишният беше Мерцедес Вито 110Д. За 7 години така и не разбрах кой маркуч за какво е, кое му е помпата и т.н.
                        Сменил съм му само ремъка(той е един единствен), масла, филтри и антифриз. А е на точно същите години. От него нищо не можах да науча, то и нямаше как.
                        Термометърът никога не ме е интересувал - до тази зима. А нали съм карал със същите горива, слагал съм същите масла...
                        Така че, сега започвам да се уча от нулата и още веднъж се извинявам за тъпите въпроси.
                        Най-страшното в България е, че хората, които пращат SMS-и във ВИП-Брадър,
                        имат право да гласуват на избори.

                        Коментар


                        • #42
                          От: Въпрос за Паджеро 2

                          Пак имам въпрос - отдолу на горивния филтър излизат някакви кабели. Те за какво са?
                          Най-страшното в България е, че хората, които пращат SMS-и във ВИП-Брадър,
                          имат право да гласуват на избори.

                          Коментар


                          • #43
                            От: Въпрос за Паджеро 2

                            Вариантите са 2
                            - най- вероятно е датчика за аларма за вода
                            - електрически нагревател /това е малко вероятно, колегите ще ти кажат със сигурност/
                            https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

                            Коментар


                            • #44
                              От: Въпрос за Паджеро 2

                              Първоначално публикуван от NIKSD Преглед на мнение
                              ...
                              - най- вероятно е датчика за аларма за вода
                              ......./
                              Това е. Като има вода светва индикация на таблото. Даже има възможност да се източва водата от там. Аз лично не знам как става на място. Пробвал съм на свален филтър и пак е трудно.
                              Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

                              тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

                              Коментар


                              • #45
                                От: Въпрос за Паджеро 2

                                Точно така датчик за наличие на вода и при мен го има същия.Опитвал съм на място да сваля датчика но не се получи свалих целия корпус на горивния филтър и тогава стана.
                                Pajero 2.8 tdi GLS къса база

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X