Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Размер ,междуболтово разтояние и офсет при G-klas

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Размер ,междуболтово разтояние и офсет при G-klas

    Първоначално публикуван от vesko111 Преглед на мнение
    Колега, при ЕТ63 мисла че е без проблем и 50 мм фланец да сложиш. Обаче имам въпрос - доколкото разбрах джантата се затяга към фланеца с болтове? По- добрия вариант е стърчащи отвътре на вън шпилки към които се затяга джантата с гайки. И на мене ми звучеше безмислено, но явно това е по-добрата идея. така го прават повечето фирми.
    Ами, това че повечето фирми така го правят не означава че е по-добре , естествено докато някой не извади довод, че единия начин има предимство пред другия... Аз не виждам с какво модела с гайките е по-добър, просто не мога да намеря предимства в момента, не че съм опозиция само защото аз съм започнал по другия начин...

    Даже на този етап виждам два недостатъка на "гайките" пред "болтовете":
    1) По-сложна и по-скъпа е изработката; вместо един болт, се прави една шпилка и една гайка;
    2) Не знам как решават проблема със застопоряването на шпилката във фланеца; нали знаете, някой път отвиваш гайка, пък то вземе че се отвие с все шпилката...

    А и щом Пуха са го направили с болтове - значи болтове.
    Буса ми пак е МВ, пък е с гайки. Може би всичко е въпрос на конкретни конструктивни решения. И все пак имам лично предпочитание, че е по-сигурно да хванеш една гума с болтове, отколкото с гайки, не знам що така, но такова чувство имам винаги.

    Значи за фланците да спирам да се притеснявам за дебелината. Благодаря!
    Без блокажи си за никъде. :D
    Без лебедка, хептен...

    0887 731062 - Цецо

    Коментар


    • #17
      До: Някакво Г за зимата?

      Значи за фланците не знам, лично аз не ги обичам и никога не бих сложил, но пак казвам - лично мнение. Що касае лагерите да, те са слабото място на предния мост на 460. Колкото по малък офсет - толкова повече ги товариш. И затова повечето Г класи и до сега са с големи положителни офсети. И това е мислено от инжинери които знаят за кво иде реч. Аз карах по едно време с 0 офсет и 34 гуми, но за кратко; нямах никакви проблеми, но бях с нови лагери.
      Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
      http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
      http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

      Коментар


      • #18
        До: Някакво Г за зимата?

        Първоначално публикуван от The Bear Преглед на мнение
        ...Значи за фланците да спирам да се притеснявам за дебелината. Благодаря!
        Мойте джанти са с офсет 5. За да дойдеш на моя размер ти трябва по дебела ламарина.
        С каймани 33/11,5/16 опира леко в носача, но ще го огранича. Таман по-малко ще товари каретата.

        Като сам си правиш фланците поне ги направи с водач на централния отвор на джантата.
        Болт, казваш, бил крив. Нека да позная, предните фланци нямат водене на централния отвор

        Версията "с болтове за главината и с болтове за фланците" за мен е по-добра от шпилки. Шпилките стават много дълги .....и като дадеш газ на големите гуми.....крив болт....а може и скъсан..
        Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
        Вальо. О888 557Ч7Ч
        Silverado 1.3 i

        Коментар


        • #19
          До: Някакво Г за зимата?

          Джантите ли са с офсет 5 или си с фланци които ти изместват джантата навън като при офсет 5? Щото ако не си променил джантата някакси то тя си е с офсета с който е произведена. Или греша .
          Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
          http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
          http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

          Коментар


          • #20
            До: Някакво Г за зимата?

            Джантите са си офсет 5. Фабрично.
            За лагерите е вярно....но...то и такива гуми не трябва... и по такъв баир не трябва.... и джас не т....
            Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
            Вальо. О888 557Ч7Ч
            Silverado 1.3 i

            Коментар


            • #21
              До: Някакво Г за зимата?

              Първоначално публикуван от drukman Преглед на мнение
              Мойте джанти са с офсет 5. За да дойдеш на моя размер ти трябва по дебела ламарина.
              С каймани 33/11,5/16 опира леко в носача, но ще го огранича. Таман по-малко ще товари каретата.

              Като сам си правиш фланците поне ги направи с водач на централния отвор на джантата.
              Болт, казваш, бил крив. Нека да позная, предните фланци нямат водене на централния отвор

              Версията "с болтове за главината и с болтове за фланците" за мен е по-добра от шпилки. Шпилките стават много дълги .....и като дадеш газ на големите гуми.....крив болт....а може и скъсан..
              Е то какъв ще е тоя фланец без водене?!? Фланеца се надява на стъпалцето на главината (ф84-84.1) и после същото стъпалце го има и на фланеца (ф84-84.1) - на него надяваме джантата.
              И алуминиевите фланци имаха такова водене, но воденето на фланеца по главината беше леко компрометирано, щото е ударена някаква ненормална фаска 6-7мм и остава само около 1мм за водене?!?! Ама си бяха на място. Болтовете почти не са криви, не съм ги въртял на струг да видя, така ми се струва.
              Не разбрах защо шпилките ще станат много дълги (може да се направят колкото трябва), ама и аз съм за болтове без шпилки.
              Без блокажи си за никъде. :D
              Без лебедка, хептен...

              0887 731062 - Цецо

              Коментар


              • #22
                До: Някакво Г за зимата?

                Първоначално публикуван от The Bear Преглед на мнение
                ...Не разбрах защо шпилките ще станат много дълги (може да се направят колкото трябва), ама и аз съм за болтове без шпилки.
                Шпилката почва от главината, 5-7мм диск, 35+-10мм фланци, 8-10мм джанта, или общо мин. 45-50мм без водене, от гайката до главината. Е, това ми се вижда дълго. Тия конструкций не ги харесвам. Там усилието м/у главина/фланец/джанта на приплъзване е голямо.
                Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                Вальо. О888 557Ч7Ч
                Silverado 1.3 i

                Коментар


                • #23
                  До: Размер ,междуболтово разтояние и офсет при G-klas

                  Първоначално публикуван от PACH - Иван Тодоров Преглед на мнение
                  Ами редукторните са по-широки, ако сложат изнесени джанти и ще стане...мале мале, не можем да му намериш толкова широки вежди
                  Вежди съм виждал до 30см, няма страшно .Направо, може да седнеш на тях. Пак зависи и от теглото , де!Че са от стъкломат.Или нещо подобно ,нямам идея.
                  B+

                  Коментар


                  • #24
                    До: Размер ,междуболтово разтояние и офсет при G-klas

                    Това защо го отделихте? То за Мерцедеса е лесно 5/130 и централен отвор, мисля 84, ЕТ 65. Това е сток за 460
                    Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                    Вальо. О888 557Ч7Ч
                    Silverado 1.3 i

                    Коментар


                    • #25
                      До: Размер ,междуболтово разтояние и офсет при G-klas

                      Аз търса някакви по-широки вежди да изкопирам от стъкломат - че ми писна да го мия джипа. не ме е яд за друго - ама дръжките на вратите като са кални ме дразни...

                      Коментар


                      • #26
                        До: Размер ,междуболтово разтояние и офсет при G-klas

                        Първоначално публикуван от vesko111 Преглед на мнение
                        Аз търса някакви по-широки вежди да изкопирам от стъкломат - че ми писна да го мия джипа. не ме е яд за друго - ама дръжките на вратите като са кални ме дразни...
                        Scorpion пусна нови по-широки разширители на калници, потърси в темата му.Колко см ти трябва да излизат настрани ?
                        DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
                        Skype: pach_bs

                        Коментар


                        • #27
                          До: Размер ,междуболтово разтояние и офсет при G-klas

                          Ще измера точно и е пиша - поне 12 см

                          Коментар


                          • #28
                            До: Размер ,междуболтово разтояние и офсет при G-klas

                            Първоначално публикуван от vesko111 Преглед на мнение
                            Ще измера точно и е пиша - поне 12 см
                            Късметлия си

                            "Здравейте съфорумници моля ако има желаещи за "супер уширителите за калници "да пишат, защото дюзата е готова и бих искал да знам колко метра да произведа.Както знаете работната част ще бъде 12см."
                            "Здравейте днес изкарах няколко метра от супер уширителя но дюзата има още доработка надявам се за утре да успея да го изкарам както трябва.Пускам малко снимки за да добиете представа за разликата между малкия и големият разширители за калници.Поздрави на всички"







                            http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...%EB%E8&page=17

                            Ето и обявата:

                            http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...E8%F2%E5%EB%E8
                            DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
                            Skype: pach_bs

                            Коментар


                            • #29
                              До: Размер ,междуболтово разтояние и офсет при G-klas

                              Мойта идея ко скоро е нещо такова да направа като уширител

                              Коментар


                              • #30
                                До: Размер ,междуболтово разтояние и офсет при G-klas

                                Първоначално публикуван от vesko111 Преглед на мнение
                                Мойта идея ко скоро е нещо такова да направа като уширител

                                Мойте в момента са свалени. Нормални за 460. Мога да ти ги дам за няколко дена. Не са нови но все е нещо. Аз също мислих за тия на Скорпиона, ама на Гто няма как да ги хвана. Борда е тесен а от зад даже няма.
                                Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                                Вальо. О888 557Ч7Ч
                                Silverado 1.3 i

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X