Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Размер ,междуболтово разтояние и офсет при G-klas

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Размер ,междуболтово разтояние и офсет при G-klas

    Първоначално публикуван от drukman Преглед на мнение
    Това защо го отделихте? То за Мерцедеса е лесно 5/130 и централен отвор, мисля 84, ЕТ 65. Това е сток за 460
    Абе, като е сток, защо опират гумите в щангата ?
    Май по-сток е ЕТ 37, ама да ги питаш тия що са му купили на моя ЕТ 63, да се чудя сега откъде да му диря 37, та да махна "тежестите" Щото още не съм ги и олекотил даже...

    Всъщност, това което казвам е вярно, ако говорим за лети 7J. За тенекиени 5.5 и 6J май наистина си е сток 63... Явно не опират, щото са по-тесни.

    Ако се сдобия с модела, който е същия, само че е ЕТ 37 ще сваля от едно колело точно 7.35кг... Няма да мирясам, докато не намеря... Е, следата ще е по-близо до заводската, ама пък ще му е леко.
    Последно редактирано от The Bear; 28-12-09, 20:35.
    Без блокажи си за никъде. :D
    Без лебедка, хептен...

    0887 731062 - Цецо

    Коментар


    • #32
      До: Размер ,междуболтово разтояние и офсет при G-klas

      Ще ти проверя утре цена бе човек.
      Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
      Вальо. О888 557Ч7Ч
      Silverado 1.3 i

      Коментар


      • #33
        До: Размер ,междуболтово разтояние и офсет при G-klas

        Първоначално публикуван от drukman Преглед на мнение
        Ще ти проверя утре цена бе човек.
        Днес прелетях един път над Пловдив, ама нямаше време, па беше и раншко.
        В София има едни такива от обява в мобилето, ма дали седят още, не знам...
        Ама няма и пари. Нещо много се закризи, аз затова бартер, такова, ама няма мераклии .
        Без блокажи си за никъде. :D
        Без лебедка, хептен...

        0887 731062 - Цецо

        Коментар


        • #34
          До: Размер ,междуболтово разтояние и офсет при G-klas

          Първоначално публикуван от The Bear Преглед на мнение
          Днес прелетях един път над Пловдив, ама нямаше време, па беше и раншко.
          ...
          Да се беше обадил.

          Първоначално публикуван от The Bear Преглед на мнение
          В 6:07 часа щеше да ми е крайно неудобно да те безпокоя, дори да съм с колелетата нагоре. ...
          Що?
          Последно редактирано от drukman; 29-12-09, 19:55.
          Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
          Вальо. О888 557Ч7Ч
          Silverado 1.3 i

          Коментар


          • #35
            До: Размер ,междуболтово разтояние и офсет при G-klas

            Първоначално публикуван от drukman Преглед на мнение
            Да се беше обадил.
            В 6:07 часа щеше да ми е крайно неудобно да те безпокоя, дори да съм с колелетата нагоре. Спокойно, от напролет до зимата минавам през Пловдив поне 7-8 пъти. Все някога ще ти звънна.
            Без блокажи си за никъде. :D
            Без лебедка, хептен...

            0887 731062 - Цецо

            Коментар


            • #36
              До: Размер ,междуболтово разтояние и офсет при G-klas

              Мислех нова тема да отварям, ама не знам дали някой няма да се скара, та затова пиша тук.
              Идеята ми е, който има желание, да напише каква комбинация (с точни размери) от гуми, джанти, и фланци е слагал на Г (съответния модел), и какви преправки е направил, или ако не е правил, къде е виждал проблеми. Може и килограми да се посочат, който е мерил комбинациите.

              Идеята ми е породена от това, че се сдобих с едни джанти 8.5J15, офсет минус 19. Вчера намерих и гума 33"х12.5х15. Грайфера и беше около 3-4мм. И започнах пробите.
              Закачих я отпред вдясно, никъде не опираше от пълен ляв, до пълен десен волан, като на тръбата зад гумата имаше около 1 пръст луфт. Отвътре на носача не опираше. Изкарах навън, "изчекнах" го, и гумата опря в тръбата.
              После я сложих на задна лява. На пръв поглед нищо, перфектно стои, пълни очите (и калника). "Изчеквам" го, и... гумата опира във веждата на калника (ламаринената, дето си е от купето). И отгоре и отпред. При това "изчекването" беше далеч от пика си.
              Теглото беше нещото, което ме потресе... Първоначално като видях тоя кютук 33" и си викам това е поне 40кг... Ще ми откъсне не полуоска, ами целия мост... Слагам на кантара различните вещи :
              1. Гума 33"х12.5х15 + джанта 8.5J15ЕТ-20 = 28.350кг !!!
              2. 1х джанта 8.5J15 = 8.800кг.
              3. 2х джанта 8.5J15 = 17.400кг.
              4. 3х джанта 8.5J15 = 26.100кг (тия мерки, за да видим кантара вярно ли мери).
              5. Гума 31"х10.5х15 + джанта 7J15ЕТ63 + фланец Ст45 38мм + 5 болта = 35.800кг !!!
              6. Гума 31"х10.5х15 + джанта 7J15ЕТ63 = 30.200кг.

              Гумите и джантите се виждат кой модел са на снимките.

              В крайна сметка се оказа, че за да сложа тая комбинация гуми и джанти, ще трябва да поорежа излишните неща с флекса, което значи джипа да започне да прилича повече на състезателна машина, отколкото на това, което е в момента.

              Ето и снимките, може би ще се разбъркат, но предполагам който гледа внимателно, ще разбере какво съм снимал.

              Айде, че ще закъснея за батака.
              Прикачени файлове
              Без блокажи си за никъде. :D
              Без лебедка, хептен...

              0887 731062 - Цецо

              Коментар


              • #37
                До: Размер ,междуболтово разтояние и офсет при G-klas

                А тези джанти принципно от какво са?От какво ги свали?
                B+

                Коментар


                • #38
                  До: Размер ,междуболтово разтояние и офсет при G-klas

                  Първоначално публикуван от vokel Преглед на мнение
                  А тези джанти принципно от какво са?От какво ги свали?
                  Не знам. Докара ми ги един човек да му ги правя за Нива, едната я пробих, и тогава си викам, дай да го питам дали ги продава, щото явно ще станат за Г, само централния отвор трябваше да стане от 82 на 84мм, да не ги съсипваме за Нива, пък и той не знаеше дали ще му станат. И така, станаха мои.
                  На тях пише SHELBY U.S.A.
                  Без блокажи си за никъде. :D
                  Без лебедка, хептен...

                  0887 731062 - Цецо

                  Коментар


                  • #39
                    До: Размер ,междуболтово разтояние и офсет при G-klas

                    5Х139?
                    B+

                    Коментар


                    • #40
                      До: Размер ,междуболтово разтояние и офсет при G-klas

                      Първоначално публикуван от vokel Преглед на мнение
                      5Х139?
                      Джантите са си 5х130.

                      Новите отвори бяха между тях, виж снимката е точно на пробитата джанта 5х139.7 май беше, ама дотам си останаха.
                      Без блокажи си за никъде. :D
                      Без лебедка, хептен...

                      0887 731062 - Цецо

                      Коментар


                      • #41
                        До: Размер ,междуболтово разтояние и офсет при G-klas

                        Тръбата зад предното колело се реже под ъгъл от кря на стойката на тампона навътре. Това няма заобикаляне. Пружините ми се виждат мекички. Мойте гуми са по-големи а не отиват толкова близо до калника.

                        Ето ти и справката. 285/75/16" (32.8"/11.5"/16") (точно 84 см. са високи в момента) на джанти 16"/8"/ет 5. Гумата опира в носача на завит до край волан. Трябва малко да се ограничи завоя от болтовете.
                        Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                        Вальо. О888 557Ч7Ч
                        Silverado 1.3 i

                        Коментар


                        • #42
                          До: Размер ,междуболтово разтояние и офсет при G-klas

                          Първоначално публикуван от drukman Преглед на мнение
                          Тръбата зад предното колело се реже под ъгъл от кря на стойката на тампона навътре. Това няма заобикаляне. Пружините ми се виждат мекички. Мойте гуми са по-големи а не отиват толкова близо до калника.

                          Ето ти и справката. 285/75/16" (32.8"/11.5"/16") (точно 84 см. са високи в момента) на джанти 16"/8"/ет 5. Гумата опира в носача на завит до край волан. Трябва малко да се ограничи завоя от болтовете.
                          Странно защо мислиш, че пружините са мекички, като са като твоите, а са и по-нови. А и са сигурно 3 пъти по-малко карани от твоите.
                          Може ли да видя някъде снимка на такава отрязана тръба? Доколкото си го обяснявам, трябва линията на среза да тръгва от края на тампона отпред на тръбата, и да върви навън и назад. Някой знае ли защо са по дълги от нужното, и задните и предните въпросни тръби по шасито? Нещо заради военното приложение, или?

                          Ще ида да премеря тая гума в мм, ама защо твоите да са по-големи, като казваш че са 32.8 и са 11.5 Тази "моята" е 33 и 12.5. Освен това имаме 6.35мм от джантата + 24мм от офсета, та станаха при мен 30.35мм по-навън е гумата от твоята. Май-май толкова не и достига да се скрие в задния калник при "изкълчване". При мен не трие в носача, даже май е прилично далече. Явно са си много изнесени навън тия джанти.
                          Без блокажи си за никъде. :D
                          Без лебедка, хептен...

                          0887 731062 - Цецо

                          Коментар


                          • #43
                            До: Размер ,междуболтово разтояние и офсет при G-klas

                            Може би заради износването твоите наистина са по-големи. "Моята" е 806мм в диаметър и 310мм широка.
                            Без блокажи си за никъде. :D
                            Без лебедка, хептен...

                            0887 731062 - Цецо

                            Коментар


                            • #44
                              До: Размер ,междуболтово разтояние и офсет при G-klas

                              Първоначално публикуван от The Bear Преглед на мнение
                              Може ли да видя някъде снимка на такава отрязана тръба? Доколкото си го обяснявам, трябва линията на среза да тръгва от края на тампона отпред на тръбата, и да върви навън и назад.
                              http://www.4x4abc.com/G/35.html

                              Ще ти потърся и снимка.
                              B+

                              Коментар


                              • #45
                                До: Размер ,междуболтово разтояние и офсет при G-klas

                                Първоначално публикуван от vokel Преглед на мнение
                                http://www.4x4abc.com/G/35.html

                                Ще ти потърся и снимка.
                                Видях го, няма нужда от снимка. Благодаря!
                                Като гледам, или ще ги пускам за продажба, или ще ги заскладя за някой бъдещ грандиозен проект на база Г. Би се получило нещо от сорта на №37 или №38 от този линк http://www.rubicon-trail.com/G-Class/wheels/start.html
                                Без блокажи си за никъде. :D
                                Без лебедка, хептен...

                                0887 731062 - Цецо

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X