Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Размер ,междуболтово разтояние и офсет при G-klas
Свий
X
-
Първоначално публикуван от stojan_defender-a Преглед на мнениеНяма да ги извадиЩе ги прибере
Отрицателното ЕТ изкарва навън, а положителното прибира навътре
Тези са на ORC , за къв чеп им е на тях да вкарват джантите навътре?!
Коментар
-
До: Размер ,междуболтово разтояние и офсет при G-klas
Имам молба.
Някой може ли да ми каже какъв е максималният размер гуми, който мога да сложа на Г-то с тенекиените джанти, без лифт и фланци?
Конкретното ми желание е да сложа 265/70/16 - дали няма да опират? Щото тук в Шумен се поръчват, пристигат след няколко дни и ако не паснат, трябва да се чудя как да ги продам на 80% от цената.
Нека каже някой с опит.!
Коментар
-
До: Размер ,междуболтово разтояние и офсет при G-klas
Колега това са стандартите /гуми и марки /с които Г излиза от завода:
255-65-16................. Michelin XPC / Goodyear Eagle...............2251 mm
265-70-16................. Bridgestone Dueler H/T 689...................2355 mm
235-85-16................. BFG Mud Terrain...................................2475 mm
255-55-18................. Pirelli Scorpion S/T / Michelin XPC..........2226 mm
285-55-18 ( AMG )..... Yokohama AVS V801.............................2352 mm
265-60-18................. Yokohama Geolandar G038....................2367 mm
Ако "тенекиените"джанти са ти 5,5"/16 , мисля ,че не е съвсем удачно 265-70-16 като размер.Но да кажат и други колеги.B+
Коментар
-
До: Размер ,междуболтово разтояние и офсет при G-klas
vokel
До: Размер ,междуболтово разтояние и офсет при G-klas
Ако "тенекиените"джанти са ти 5,5"/16 , мисля ,че не е съвсем удачно 265-70-16 като размер.Но да кажат и други колеги.
Да става въпрос за тенекиени джанти 5,5/16, ЕТ 63. Г-то е 460.
265-70-16................. Bridgestone Dueler H/T 689...................2355 mm!
Коментар
-
http://forum.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=8075
Колеги, опасно ли е да слагам фланци 38мм? Казвайте, че съм ги пуснал да се "коват" и само ще съсипвам материала...
Влязох и в одисеята с фланците и болтовете, щото накрая забелязах, че отпред има фланци, а отзад - не. Имаше алуминиеви, 20мм и бяха решили проблема с по-дълги болтове, които обаче хващаха само 3 навивки!!! К`а не съм затрил нЕкое колело не знам... Отделно, ми се струваше, че някои болтове като че бяха с лека кривина...
Та, първо мислех да си направя още два фланци такива, 20мм, за отзад, и да си направя нови болтове, които да хващат достатъчно... Ама после видях една лошо голяма фаска по тия фланци, която не ми хареса, и реших да си направя 4 нови. Купих алумин, ама ми се стори, че всъщност не е добра идея да слагам такива дълги болтове, щото явно рамото е голямо и се кривят... Та, накрая реших да си направя фланци стоманени, от тия дето се монтират един път на главината с 5 болта и там остават; а с други пет болта се хваща джантата към фланеца. Ма, за да е всичко грамотно и яко, тия фланци по-тънки от 35мм няма как да станат (щото трябва да се скрият главите на болтовете). Отрязах от една ламарина заготовките и стана така, че можеше да добавя още 3мм към дебелината, та станаха по чертеж 38мм. Викам си: "Колкото, повече, толкова по-добре, тъкмо няма да се обръща лесно..."
И преди малко попаднах на предишни мнения из форума, че фланците товарели много лагерите и т.н. и пак се сБърках...
А с тия джанти (7Jх15), с които съм в момента, и с тия гуми (31х10.5х15), и с 20мм фланци отпред, като завиеш докрай, остават някакви 3-4мм до опиране на гумата в тоя носач, който държи предния мост. Та, и оттам тръгнаха тия неща, исках да има поне 10-ина мм...
Нещо да кажете?
Оказва се, че офсета на джантите е 63мм, което е добра новина.
Оттук, отговарям на "wheel style" №6 http://www.rubicon-trail.com/G-Class/wheels/start.html - и казват, че трябва минимум 25мм фланци. Леко успокоително ми подейства тая информация. Освен да ги намаля на 35мм и да карам. Тия 10мм в повече дано не натоварват чак толкова...Последно редактирано от The Bear; 21-10-09, 19:41.Без блокажи си за никъде. :D
Без лебедка, хептен...
0887 731062 - Цецо
Коментар
-
До: Размер ,междуболтово разтояние и офсет при G-klas
Първоначално публикуван от stojan_defender-a Преглед на мнениеНяма да ги извадиЩе ги прибере
Отрицателното ЕТ изкарва навън, а положителното прибира навътре
Следователно е точно обратното на това което казвате.
С ЕТ 40 си по-навън, отколкото с ЕТ 63!Без блокажи си за никъде. :D
Без лебедка, хептен...
0887 731062 - Цецо
Коментар
-
До: Някакво Г за зимата?
Колега, при ЕТ63 мисла че е без проблем и 50 мм фланец да сложиш. Обаче имам въпрос - доколкото разбрах джантата се затяга към фланеца с болтове? По- добрия вариант е стърчащи отвътре на вън шпилки към които се затяга джантата с гайки. И на мене ми звучеше безмислено, но явно това е по-добрата идея. така го прават повечето фирми.
Коментар
-
До: Размер ,междуболтово разтояние и офсет при G-klas
Първоначално публикуван от vesko111 Преглед на мнениеОРС слагат положително ЕТ на редукторни мостове - според мене.DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
Skype: pach_bs
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар