Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Що е S класа, и има ли почва у нас?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Що е S класа, и има ли почва у нас?

    Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
    Леко сьм се впил,може и да не сьм прав.
    Асене, ти не ги разбираш тия работи, не се вдълбавай, ше ти се вдигне разхода на бира...

    Всъщност, я наздраве - то и на телефона да го четеш, пак си е същото..

    Дай Боже всекиму 129/М120...

    Коментар


    • От: Що е S класа, и има ли почва у нас?

      Заложете на модерните системи за синьо гориво.
      Пълна инжекция на ПБ си е гъзария от всякъде.
      На фона на това което ми се е падало като бензин, сякаш...
      да пазим природата.
      ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

      Коментар


      • От: Що е S класа, и има ли почва у нас?

        Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
        Асене, ти не ги разбираш тия работи, не се вдълбавай, ше ти се вдигне разхода на бира...

        Всъщност, я наздраве - то и на телефона да го четеш, пак си е същото..

        Дай Боже всекиму 129/М120...

        Ми 2 М104 мотора са сьбрани там за един М120,яки мотори с проблем в гарнитурите на главите.Ако го дьржа студен и не му тече под колекторите може да извади доста километри без проблем.Е 2 компа са,2 МАФа,2 дросела...............ма аз няма да дам 9000 долара за компове па какво ще да става,за по-малко цялата мисля да я взема.Няма да е кола за всеки ден,а и повечето работи аз ще си ги правя ако да сьм в графата на глупаците.
        Утре отивам да гледам един 140 осмак 97 на 150 000 километра,че баща ми си тьрси такова.Аз поне сьм смел си тьрся още 4 цилиндьра,Пашата обичал смелите.

        НАЗДРАВЕ,стискай ми палци за утре,била като нова с ремонт на трансмисията в Мерцедес,ЧЕРНО С ЧЕРНО,пестин змея



        И не споря коя е най-добра,днес в сервиза АЗ за сходимост,брата за сходимост,една 124 дизеляк за упльтнения по дизела и едно купе за вакума на ЕГРа както и един пич за смяна на преден ляв вьздушен на 220 модела,Аз за цената на един от неговите цялото окачване преправям и предно и задно.И карам още 100 000 километра,а той след 30 пак е на канала ако да е сменил преди 3 месеца заден десен и преди месец преден десен.Слезе от 140 модела тоя пич след удьр в пикап,като го питах коя предпочита..............вие се сетете какьв беше отговора.
        TOYOTA SEQUOIA ‘11
        W140 S420 '99

        Коментар


        • От: До: Що е S класа, и има ли почва у нас?

          Един приятел скоро прави основен ремонт на един CL600, това двувратото на 140-ката. Сумата бе 7500лв! Не мисля, че е скъпо.
          А как върви, а как вози.
          ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

          Коментар


          • От: Що е S класа, и има ли почва у нас?

            А аз ще го дебна запазен,а не проект.2 МАФа са 1000$,2 компа са 9000,2 дросела са 5000............и мняма много място за грешки на кола за 8-9 000$.За основен ремонт дума да няма,трябва да ми я подарят и тогава,но и тогава пак трябва да е запазена.

            Вьрви като за 400 коня кола,на Нисан Скайлайн му набутаха тоя мотор с турбини и 1000 коня,Пагани Зонта го ползва,а все още е една от най-бьрзите на пьтя.

            Ма сьм смел,намерих един ЖЬЛТ,но много ме е страх от пе.ераси с тая мойта дьлга коса и жьлто кабрио,ше ме усучат някьде...........
            TOYOTA SEQUOIA ‘11
            W140 S420 '99

            Коментар


            • От: До: Що е S класа, и има ли почва у нас?

              Е кое да му е скъпо. Аз карам 10 годишна Хонда Civic, жената кара W140 S500 '98. Частите тук са едни и същи. Раликата е в количество масло, гуми /нейните са 20 цола, така ги взех/ и харченето. Не те ли събаря колко харчи, подръжката му е почти като на обикновенна кола. Като сметнем и, че Ebay и моргите са пълни с части...
              Е, няма нищо общо със Civic де. Последния път като се качих на Civica след продължително каране на Sката, и за резил я закарах при майстора- "много тресе нещо бе, я погледни какво става". Та така, коли стрували по 100 000, сега ги купуваме за по 6000-7000 и пак им намираме кусури. Аз съм твърдо за W140. Виж следващото поколение S, мммм да, само като видя окачването и правя кръгом. И само окачването да беше...
              https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

              Коментар


              • От: Що е S класа, и има ли почва у нас?

                Не льжи,Хондата ти е резерва,караш Е320 като го няма 140.
                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                W140 S420 '99

                Коментар


                • От: Що е S класа, и има ли почва у нас?

                  Засега не съм си купил 140 що не мога да я дигна на подемника дет ползвам .Ако се доредя до по як подемник -отивам да си купя.
                  раглабял съм доста 140 и не ме е страх ама си иска подемник -не става на улицата.
                  Иначе няма масто за сравнение с други коли.......

                  В началто на септември пътувах от немско до Бг с 220 -320 ЦДИ като аз бях шофиора до Бг граница.
                  Ами не вози 2 пъти по хубаво от 124 а за 140 нвъобще няма да споменавам - ЛИЧНО МОЕ МНЕНИЕ- няма да споря с никои.
                  Единственото дето е на далвера и според мене тва и е силата - от Улм до края на немско по 7ма магистрала беше почти пусто и съм карал с мин скорост 180 - 190 и тва гори 7 кила нафта... тука е победител отвсякъде....няма друго такова животно.
                  Ама добре че не е моя че кат се влзе в бокса ...... гадни цифри се получават.
                  А ако някои иска да разбере дали 124 вози добре - ами да заповяда март 2011 съм в Бг - колата ми е на истински 123 000км .....за 10 дена в БГ нямаше човек дето да не се накефи кат го возих.

                  Коментар


                  • Re: Що е S класа, и има ли почва у нас?

                    Не мога да разбера, какво не му харесвате на окачването на w220 - я вижте този линк. Носачите също не са много скъпи и издържат, особено ако не е 4матик.

                    140 по БГ пътищата също има проблеми, понеже е много тежък.

                    126 е по-здраво от 140(ако не е изгнило) и запазените 126 са по-скъпи от 140 Имаше един тест на всичките S-класи, и 140 беше по-тромава в завой от 126 и 220. 220 има по-добра возия + е изключително стабилен по магистралата. Аз от всичките S-класи винаги бих избрал най-новата

                    А за поддръжката - преди имах нова Опел Астра турбо - на мерцедеса е точно 2 пъти по-скъпа.
                    "Човекът е човек тогава, когато е на път!"

                    Коментар


                    • Re: От: Що е S класа, и има ли почва у нас?

                      Първоначално публикуван от brpi Преглед на мнение

                      Ами не вози 2 пъти по хубаво от 124 а за 140 нвъобще няма да споменавам - ЛИЧНО МОЕ МНЕНИЕ- няма да споря с никои.
                      На мен ми се струва, че S320cdi вози по-зле от S500 - незнам защо е така.
                      "Човекът е човек тогава, когато е на път!"

                      Коментар


                      • От: Що е S класа, и има ли почва у нас?

                        да се говори за по - добра возия и поведение на пътя на 140 спрямо 220 според мен е просто смешно, най - малко 220 е с въздушни амортесьори, регулиращи се във височина, втвърдяване на амортесьорите в две степени, а пък 140 - ката си е със съвсем обикновенни амортесьори, е няма как да вози по гладко от 220 - ката и да е по стабилна, да не отваряме дума пък за системи за наклон в завой, системи за стабилност и т.н. които при 140 ги е нямало и на книга още, за 220 - ката с Актив боди контрол пък няма и да споменаваме даже, който е карал и двете и 140 и 220 знае за какви разлики става въпрос, говоря за сравнение на бензинови коли при висока скорост, а не за сравнение с дизели, карани с 120 по магистралата

                        Коментар


                        • От: Що е S класа, и има ли почва у нас?

                          Първоначално публикуван от brpi Преглед на мнение
                          А ако някои иска да разбере дали 124 вози добре - ами да заповяда март 2011 съм в Бг - колата ми е на истински 123 000км .....за 10 дена в БГ нямаше човек дето да не се накефи кат го возих.
                          Няма такава 124-ка, поне вън от музея.

                          Видях я собственоочно, пипнах я, седнах вътре...

                          Това не е кола, това е машина на времето - върна ме точно тогава, когато е правена...

                          Хладилника ми се затваря като катастрофирало Жигули, в сравнение с вратите и багажника на това бижу...

                          Дай Боже, повече хора да се докоснат до него, за да разберат поне малко от магията на Мерседес.

                          Страхотно усещане, неповторимо усещане....

                          Коментар


                          • От: Що е S класа, и има ли почва у нас?

                            Първоначално публикуван от broker111 Преглед на мнение
                            да се говори за по - добра возия и поведение на пътя на 140 спрямо 220 според мен е просто смешно, най - малко 220 е с въздушни амортесьори, регулиращи се във височина, втвърдяване на амортесьорите в две степени, а пък 140 - ката си е със съвсем обикновенни амортесьори, е няма как да вози по гладко от 220 - ката и да е по стабилна, да не отваряме дума пък за системи за наклон в завой, системи за стабилност и т.н. които при 140 ги е нямало и на книга още, за 220 - ката с Актив боди контрол пък няма и да споменаваме даже, който е карал и двете и 140 и 220 знае за какви разлики става въпрос, говоря за сравнение на бензинови коли при висока скорост, а не за сравнение с дизели, карани с 120 по магистралата
                            1 някои са на друго мнение,собственици на 220 примерно.

                            Че вози добре не споря,но от мойта камбанария не ми се врьзва цената на такава кола,а ако е евтина не ми се врьзва подрьжката и.Едни хубави 5000 лева отиват на година и то ако не се чупи нищо сериозно.За 220 говоря,140 е друга бира ако не е 600.Зависи и каква 140 намериш,ако е хидропневматика не вози никак лошо,600 няма да го слагам тук.
                            TOYOTA SEQUOIA ‘11
                            W140 S420 '99

                            Коментар


                            • От: Що е S класа, и има ли почва у нас?

                              аз лично незнам собственик на 220 да е на мнение, че 140 - ката вози по хубаво и е по стабилна в завои, пък познавам такива, включително и мен си
                              къде ги видя тия 5000 лв на година за поддръжка, аз не знам
                              140 - ката е просто носталгия, нищо друго, а коя кола е по безопасна, тази с две въздушни възглавници или тази с десет, всички могат да преценят

                              Коментар


                              • От: Що е S класа, и има ли почва у нас?

                                Първоначално публикуван от broker111 Преглед на мнение
                                аз лично незнам собственик на 220 да е на мнение, че 140 - ката вози по хубаво и е по стабилна в завои, пък познавам такива, включително и мен си
                                къде ги видя тия 5000 лв на година за поддръжка, аз не знам
                                140 - ката е просто носталгия, нищо друго, а коя кола е по безопасна, тази с две въздушни възглавници или тази с десет, всички могат да преценят
                                Това си е Ваше лично мнение.
                                Нали така.
                                В крайна сметка различни хора, различни харесвания.
                                Аз ако би трябвало да избирам както някои от мненията по-горе бих избрал запазена W140, от последните.
                                Нека е носталгия, както казвате.
                                Наречете ме с остарели виждания, но аз докато е възможно ще карам по-стари автомобили.
                                Където няма 10 електронни стабилизиращи системи и 5 компютъра...
                                За въздушните възглавници въобще не е определящ броят им за сигурността.
                                Ако стигнем до там да разчитаме само на тях...горко ни.
                                Смятам, че едно по-внимателно шофиране и преценка на дадена ситуация би допринесло за по-голямата сигурност.
                                Отделно W140 има модификации с 8 въздушни възглавници, ако не се лъжа...

                                Лек ден и повече километри
                                .

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X