Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Защо искам дълъг Дифендър или Мултифункционалност на LRD 110?!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Защо искам дълъг Дифендър или Мултифункционалност на LRD 110?!

    Първоначално публикуван от Младен Стоянов Преглед на мнение
    От Мото Пфое ми отправиха страхотна промоционална оферта за наличен нов Дифендър,обаче без АБС и тракшън контрол.Цената по каталог е 72х.лв.Офертата е за 62х.лв. при положение,че се съглася да бъде "брандиран".Това сигурно означава да го изрисуват целия с реклама?!Чудя се дали няма да ми дадат допълнително намаление на цената,ако се намеси клуба.Нали май имахме някакви отстъпки договорени с тях?
    Я ми звънни утре да си поговорим е да я проверя тая работа.
    LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
    www.ADV-Bulgaria.com

    Коментар


    • От: Защо искам дълъг Дифендър или Мултифункционалност на LRD 110?!

      Първоначално публикуван от zzlatev Преглед на мнение
      Я ми звънни утре да си поговорим е да я проверя тая работа.
      Още е рано за твоята намеса.Като дойде време за реална сделка,задължително ще ти звънна.Очаквам контра оферта за Вранглер
      2023 Honda CRF 300 Rally,2017 Dacia Duster 1,5dci 4x4 леко пипната, 2013 Honda NT700 Deauville,ABS

      Коментар


      • От: Защо искам дълъг Дифендър или Мултифункционалност на LRD 110?!

        Дано не се обидиш, ама вярно си се смахнал! Как може да помислиш да дадеш толкова пари за тоя кош с немръднала конструкция от поне 35 г.! Все едно да си купиш УАЗ за толкова пари! За разлика от Таргата, ще ти кажа - купи си с ДВГ 200, или 300 тди, както направи Симо. Какво толкова ще се счупи, каква е тая драма!? ДВГ, скорости, раздатка, прасета! И какво от това!? Нали продавам части, за 3 хил. лв. ги взимаш, качваш ги и караш. За още токова ще ремонтираш строшеното и ще имаш всичко което може да се строши на склад. А с останалите пари си вземи един съвременен СУВ и се вози хем комфортно, хем бързо, хем икономично. Тоя кош ако ще 2020 г. да е, тия работи ги не може!

        Коментар


        • От: Защо искам дълъг Дифендър или Мултифункционалност на LRD 110?!

          Младене, интересува ли те този, който ходи на собствен ход до Кейптаун? Той реално беше купен нов само за тази експедиция и сега седи в подземния паркинг на МотоПфое и собственика му се чуди дали да го продава. По спомен има покривен багажник и шнорхел, останалото е стандартно. И цената вероятно ще е интересна за кола на година и половина и на 35 000 километра. Ето тук мнения 66 и 74 и надолу го има джипа - http://www.offroad-bulgaria.com/show...=149960&page=4 . Собственика му ще е наличен след Георгьовден, ако кажеш, ше ви свържа.
          Последно редактирано от zzlatev; 25-04-14, 15:49.
          LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
          www.ADV-Bulgaria.com

          Коментар


          • От: Защо искам дълъг Дифендър или Мултифункционалност на LRD 110?!

            Мда, това би била покупка с история определено...
            Land Lord Discovery II TD5 + Garmin Oregon 450 + Norica Marvik Gold + Sprint Apolon + Liverpool fan.
            LZ2РSD

            Коментар


            • От: Защо искам дълъг Дифендър или Мултифункционалност на LRD 110?!

              Андро,не се сърдя,ама и ти и Таргата сте си майстори-и аз ако бях-така щях да мисля.Или поне ако някой от вас ми беше под ръка.След като Таргата ми прави брони,скъсява рама,мести какво ли не за да докараме ъгъл на атака и лебедка едновременно в продължение на 4 месеца,аз прекарах още 1 година в гаража тук в Разград,почти всяка вечер след работа и всички почивни дни,докато направя клетки,двигател,скоростна кутия,мостове....Та тук в Разград няма кой да прави такива работи читаво.Много се пишат майстори,ама до сега качествена работа без да съм бил там май много не съм видял.Все гледат да прекарат нещата през пръсти.Добре де,в крайна сметка,аз само ако продам късия ще взема нов.Иначе гледам и втора употреба,но за такъв,май до Испания ще трябва да се разходя.

              Между другото утре отивам да гледам няколко наточени Д2 в Плевен и с това ще съм видял всички по-читави Д2 в БГ 2003-04 година.
              Последно редактирано от Младен Стоянов; 25-04-14, 21:48.
              2023 Honda CRF 300 Rally,2017 Dacia Duster 1,5dci 4x4 леко пипната, 2013 Honda NT700 Deauville,ABS

              Коментар


              • От: Защо искам дълъг Дифендър или Мултифункционалност на LRD 110?!

                Стояла е 4 месеца, щото са правени нестандартни работи. Ти говориш за стандартна машина, най много някоя защита, окачване и др. такива, за които има готови китове и технология, тоест отвиваш и завиваш гайки и болтове. Пак казвам, след генерацията 200/300 тди, следващата генерация няма никакви предимства. Да, има повече сила и теоретично може да развива високи скорости, но на практика поведението на тая конструкция при движение е поведение от зората на автомобилостроенето. Тоест, тая сила, на която цената е опасването на джипа с датчици, кабели и компютри е неизползваема и прави стария надежден джип нещо, което вече не е джип, не е и СУВ ...
                За Диско2 ти си знаеш, аз в Дифендъра виждам една машина, която в никакъв случай не е скучна, привличаща вниманието легенда и асоциация свързана с приключеня. Това го прави толкова привлекателен.

                Коментар


                • От: Защо искам дълъг Дифендър или Мултифункционалност на LRD 110?!

                  Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                  ... Пак казвам, след генерацията 200/300 тди, следващата генерация няма никакви предимства. Да, има повече сила и теоретично може да развива високи скорости, но на практика поведението на тая конструкция при движение е поведение от зората на автомобилостроенето. Тоест, тая сила, на която цената е опасването на джипа с датчици, кабели и компютри е неизползваема и прави стария надежден джип нещо, което вече не е джип, не е и СУВ ...
                  Тук съм напълно, напълно съгласен с Андро. Дифендъра няма как да се движи с 200, дори и да има мотор за това.
                  Натоварен със всичко за далечно пътуване си в диапазона 90-110 така или иначе, независимо от марка, модел и кубатура. Големите кубатури при 110 ще позволят още малко мегдан нагоре, плюс и за изпреварване.
                  Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                  ...За Диско2 ти си знаеш, аз в Дифендъра виждам една машина, която в никакъв случай не е скучна, привличаща вниманието легенда и асоциация свързана с приключеня. Това го прави толкова привлекателен.
                  Също напълно съгласен. С риск да обидя някой, но наблюдавайки няколко приятели с такива автомобили, Диско 2 за мен е крайно ненадежден автомобил. Ако искаш да си каляваш нервите и да си вечно буден с дребни проблеми, може, но тогава Уаза е все още доста по-евтин.

                  Коментар


                  • От: Защо искам дълъг Дифендър или Мултифункционалност на LRD 110?!

                    Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                    Също напълно съгласен. С риск да обидя някой, но наблюдавайки няколко приятели с такива автомобили, Диско 2 за мен е крайно ненадежден автомобил. Ако искаш да си каляваш нервите и да си вечно буден с дребни проблеми, може, но тогава Уаза е все още доста по-евтин.
                    Понеже аз съм един от тези - да си кажа Това за каляването на нервите си е съвсем вярно, но... разлика в основните агрегати между Диско 2 и Дифендър ТД5 почти няма. Още повече, че, като изключим двигателя, измененията спрямо 300тди са абсолютно пренебрежими.
                    Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                    Коментар


                    • От: Защо искам дълъг Дифендър или Мултифункционалност на LRD 110?!

                      Аз въобще не се оплаквам от Двигателя си 200тди.И с него си Държи 120км/ч със 33ки,а с щатните вдига 140.Но както споменавате по-долу разумната граница на управление и спиране е до 90 км/ч.По никакъв начин не се зблуждавам за това.Да конструкцията е стара,но и много проста и устойчива на бой и много лесна за модифициране.Колкото до модерните двигатели и електроники,съвсем не съм съгласен с вас,че са ненадеждни.
                      И на мен основното ми искане е не да си сменя двигателя и да карам по бързо,а да имам повече място и КОМФОРТ-и то главно отопление/охлаждане и в същото време да не се лишавам от проходимостта,ходовете и здравината на конструкцията.И това,което съм видял е,че моделите след 2007г с новото табло са мнооого по напред от моделите преди това-вече тествано-разликата е от небето до земята.Само да ви кажа,че шума в нов 2.2 е маалко по-висок отколкото в Октавията ми помпа-дюза.
                      Ако някой се наеме качествено да ми уплътни,обезшуми,вентилира и отопли един дълъг 200Тди да ми праща оферти.Вече съм си избрал един.Ама това означава пълна промяна на отопление,вентилация,въздуховоди,радиатори,поставяне на двойни уплътнрния и.н.Целия силов тракт барабар с мотора го имам чисто нов от моя Дифендър.Т.е. най-добрата сделка за мен би била дълъг Дифендър 200 Тди с повреда?!
                      2023 Honda CRF 300 Rally,2017 Dacia Duster 1,5dci 4x4 леко пипната, 2013 Honda NT700 Deauville,ABS

                      Коментар


                      • От: Защо искам дълъг Дифендър или Мултифункционалност на LRD 110?!

                        Не чакай да ти се обадят - ти търси...
                        Хората правят от тези машини бронирани и с разни заглушители, слагат втори двигател за генератор и какво ли още не... не вярвам да не могат да ти преправят ОВ-то...
                        Колкото повече книги четат децата ви, толкова по-малко ще слушат чалга!

                        Коментар


                        • От: Защо искам дълъг Дифендър или Мултифункционалност на LRD 110?!

                          Днес ходих при Реставратора,който пред моя поглед е реставрирал 2 серии и 1 ЛР90.И трите машини са прекрасни,ама като му казах идеята,рече-забрави за Дифендър.Мога да го направя да не вали вътре,ама с тая конструкция и да не духа-не става.
                          2023 Honda CRF 300 Rally,2017 Dacia Duster 1,5dci 4x4 леко пипната, 2013 Honda NT700 Deauville,ABS

                          Коментар


                          • От: Защо искам дълъг Дифендър или Мултифункционалност на LRD 110?!

                            Чак пък да не става?? Кой тоя мастор?
                            За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                            Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                            Коментар


                            • От: Защо искам дълъг Дифендър или Мултифункционалност на LRD 110?!

                              Ами това за духането не съм съгласен. Моя като го взех го карах по магистрала от Пазарджик до Варна. Еми не ми духаше от никъде, даже и не шумеше въздухът от луфтове и прочее. Много зависи от екземпляра и уплътненията.
                              Land Rover Defender 110SW 300tdi

                              Коментар


                              • От: Защо искам дълъг Дифендър или Мултифункционалност на LRD 110?!

                                Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
                                Чак пък да не става?? Кой тоя мастор?
                                Майстора е Пламен.Виждал си му творението на нашите състезания-с изрисуваното английско знаме.Работи бавно и изпипва детайлите. Оообаче-това му е хоби и го прави през свободното си време.А иначе си ходи на нормална работа.А сега е болен и сигурно една година няма да може да пипне нищо.
                                Новия на 9х.км дето го тествахме-собственика се хвалеше,че му е слагал допълнителни уплътнения и вече от никъде не тече.Дори искаше да ни води на автомивка да ни докаже...
                                М/у другото гледах няколко Д2 в Плевен.Изглеждат добре запазени,ама както се сещате не са на обявените километри.И някой е творил отдолу по тях и то некадърно.Има бая течове по скорости и раздатка.А за ръждата да не говорим-някои болтове от окачването почти липсват.За германското ОК,ама в Холандия нямат сняг и аз не знам що така е изгнило.Иначе са обслужени и двигателите им са без забележки.
                                За сега се спирам да ходя да гледам,като улав.Чакам още няколко оферти.
                                2023 Honda CRF 300 Rally,2017 Dacia Duster 1,5dci 4x4 леко пипната, 2013 Honda NT700 Deauville,ABS

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X