Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Значение ъгъла на перките на водната помпа РР П38 2,5DSE, 96

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Има ли значение ъгъла на перките на водната помпа?

    Като кача снимките ще стане ясно. Лопатките нямат разлика в размера а само в бройката. Например:

    Говоря за разлика като между Z=12 и z=7. От изследването което разглеждах нищо не разбрах. Говори се за кавитация и има някакви графики, които НИЩО не ми говорят. Та за разбиращите, коя от двете помпи при еднакви обороти и еднакви размери ще дава по-голям дебит (налягане) в случай, че гледана от лявата страна се върти от ляво на дясно(по посока на чсовника) и не загребва от вън навътре , а от вътре на вън, както твърдят колегите?
    Ssangyong Rexton, MT, 2.9D, 2004
    Chrysler Grand Voyager 3.3, AT, 1996

    Коментар


    • #32
      От: Има ли значение ъгъла на перките на водната помпа?

      Не се знае. Какво изследване си чел?

      Коментар


      • #33
        От: Има ли значение ъгъла на перките на водната помпа?

        Ясене, ето това:
        http://www.uni-ruse.bg/nis-new/?id=2115
        освен това помпата се монтира без гарнитура, само о-пръстен, уплътняващ странично, а не челно!
        Ssangyong Rexton, MT, 2.9D, 2004
        Chrysler Grand Voyager 3.3, AT, 1996

        Коментар


        • #34
          От: Има ли значение ъгъла на перките на водната помпа?

          Първоначално публикуван от FLY_FREE Преглед на мнение
          Дилема имат конструкторите, а не потребителите.
          Абсолютно верно.
          Ако наистина помпата е нова и е за съответния двигател, проблема е по-скоро другаде. Или пък е на другИ места /съвкупен/. Запушен радиатор, остарял термостат, замяната на виското с ел.вентилатор, или всичко това взето заедно.
          Тази земя, по която тъпча сега,
          тази земя, която пролетен вятър пробужда,
          тази земя – не е моя земя,
          тази земя, простете, е чужда.

          Коментар


          • #35
            От: Има ли значение ъгъла на перките на водната помпа?

            Първоначално публикуван от sempetrovi Преглед на мнение
            Ясене, ето това:
            http://www.uni-ruse.bg/nis-new/?id=2115
            освен това помпата се монтира без гарнитура, само о-пръстен, уплътняващ странично, а не челно!
            Ясно. Значи ти нямаш какво да направиш повече, освен да покажеш двете помпи и някой да познае едната (или двете) като яко менте. Изследването, което си чел, се отнася до свойства на турбините, които не би трябвало пряко да те засягат.

            Коментар


            • #36
              Колеги FLY_FREE и vladstudio, не оспорвам казаното от вас, но практически то не носи полза на никого, освен демонстрация на компетентност от ваша страна. Това, НАИСТИНА е точно така, както казвате, НО, ако сте на мое място и имате две помпи с еднакъв размер на турбинката, но с различен брой лопатки, въпросът ми е КОЯ ЩЕ СИ МОНТИРАТЕ НА КОЛАТА??????????, а не чий проблем е на конструктори или на потребители, да му се ........!!!

              Ясене, да, ще кача снимки, но разликата в двете турбинки е точно както са Z=12 и z=7, това е. Нищо по-различно няма да се види от снимките.... които ще кача по-късно. Еднакъв размер турбинки, различен брой лопатки!!! И двете са на BMW, с еднакви номера и т.н. и двете са "оригиналдъ", вероятно, но .....
              Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 14-07-10, 11:58.
              Ssangyong Rexton, MT, 2.9D, 2004
              Chrysler Grand Voyager 3.3, AT, 1996

              Коментар


              • #37
                От: Има ли значение ъгъла на перките на водната помпа?

                Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                Ясно. Значи ти нямаш какво да направиш повече, освен да покажеш двете помпи и някой да познае едната (или двете) като яко менте. Изследването, което си чел, се отнася до свойства на турбините, които не би трябвало пряко да те засягат.
                Да, евентуално да ги познае като менте, но може и да не е така. Може просто да са на различни производители и да вършат работа и двете. Не отричам възможността за ментето.
                Тази земя, по която тъпча сега,
                тази земя, която пролетен вятър пробужда,
                тази земя – не е моя земя,
                тази земя, простете, е чужда.

                Коментар


                • #38
                  От: Има ли значение ъгъла на перките на водната помпа?

                  Първоначално публикуван от sempetrovi Преглед на мнение
                  ... ако сте на мое място и имате две помпи с еднакъв размер на турбинката, но с различен брой лопатки, въпросът ми е КОЯ ЩЕ СИ МОНТИРАТЕ НА КОЛАТА??????????...
                  Аз бих монтирал оригиналната!
                  Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
                  Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

                  Коментар


                  • #39
                    От: Има ли значение ъгъла на перките на водната помпа?

                    Първоначално публикуван от sempetrovi Преглед на мнение
                    ... КОЯ ЩЕ СИ МОНТИРАТЕ НА КОЛАТА
                    Това е въпрос, който можеш да решиш само опитно, няма готов критерий. И да се пенявиш, и да не се пенявиш на колегите, всъщност са прави. Наистина е проблем на конструкторите - те (евентуално) могат да мислят по него, ние нямаме достатъчно данни, а повечето от нас - и знания.

                    Коментар


                    • #40
                      От: Има ли значение ъгъла на перките на водната помпа?

                      Само като идея. За дизелов двигател, аз бих заложил на повече лопатки.

                      Коментар


                      • #41
                        От: Има ли значение ъгъла на перките на водната помпа?

                        Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
                        Само като идея. За дизелов двигател, аз бих заложил на повече лопатки.
                        Ето, най-накрая .....след три страници .....но все пак мнение. Сега остава и обосновка ЗАЩО и работата спи.
                        Колега giorgio, "оригиналната" е с повечето лопатки, но не я знам колко е оригинална, купих колата с нея, а другата я монтираха в Дару кар.
                        Колега Ясен, абсолютноо съм съгласен с теб за знанията на участниците. Затова попитах ..."дали някой знае коя от двете турбинки ще ми дава по-голямо налягане", защото ми се струва, че водата не се превърта достатъчно бързо през сиситемата, а вероятно и радиатора е за почистване (вътрешно), което и ще му се случи и блока ще промия (макар че вече е правено с разни препарати за почистванена охладителната система - 2 пъти).
                        Но въпросът беше просто - коя от двете помпи да си монтирам, за да превърта по-добре течността, нищо повече!
                        Ssangyong Rexton, MT, 2.9D, 2004
                        Chrysler Grand Voyager 3.3, AT, 1996

                        Коментар


                        • #42
                          От: Има ли значение ъгъла на перките на водната помпа?

                          При ниски обороти помпа с 12 лопатки ще дава по високо налягане при високи обороти помпа със 7лопатки ще дава по високо налягане.
                          Свързано е точно с мехурчетата въздух и скоростта на течение на течността през помпата.
                          За автомобила ти ,аз бих си сложил старата помпа ,ако е с повече на брой лопатки.

                          Коментар


                          • #43
                            От: Има ли значение ъгъла на перките на водната помпа?

                            Първоначално публикуван от FLY_FREE Преглед на мнение
                            При ниски обороти помпа с 12 лопатки ще дава по високо налягане при високи обороти помпа със 7лопатки ще дава по високо налягане......За автомобила ти ,аз бих си сложил старата помпа ,ако е с повече на брой лопатки.
                            Колега, благодаря ти от сърце. Може ли само още малко да ме светнеш. Колата загрява при натоварване - баир, теглене на "нещо" и др.подобни. Оборотите в тези случаи са около 2500 - 3000. Тогава какво ще предложиш?
                            Ssangyong Rexton, MT, 2.9D, 2004
                            Chrysler Grand Voyager 3.3, AT, 1996

                            Коментар


                            • #44
                              От: Има ли значение ъгъла на перките на водната помпа?

                              Точно тук е уловката - не знаем кое за тази помпа са "ниски" и кое "високи" обороти. Фактът, че е дизел, и в кои обороти загрява, нищо не казва, ако нямаме проектната документация на помпата или поне някои размери.

                              Коментар


                              • #45
                                От: Има ли значение ъгъла на перките на водната помпа?

                                Дай снимките,де-може пък да открием някакви други разлики...?
                                Освен в броя на лопатките има ли разлика в:
                                -дебелината на стените м/у турбинките
                                -дебелината на самите лопатки
                                -общата дебелина на турбинката-т.е. коя би влезнала по-плътно в кожуха
                                -формата на лопатките(дъгата,която описват м/у стените-доколкото може да се види)
                                -желязната има ли налепи от котлен камък
                                много автомати-слаби резултати!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X