Колеги, след като Рейнджа ми загряваше на баир (това е дискутирано в друга тема) в Дару Кар преди време ми смениха термостат, водна помпа (като ми казаха, че са ми сложили такава с метална турбинка), чистили радиатора и други неща, за което ми взеха МАСА пари, а ефекта е НУЛЕВ( джипа загрява по абсолютно същия начин). За да изпреваря въпросите ще кажа, че съм разкарал и виското и съм го заменил с електро кит, а и я водих в сервиза на Vladi333, където ми казах, че (според тях, без да ме закачат на тестер) нямам комптресия в охлаждането. Вчера реших да се убедя дали помпата ми е наистина с МЕТАЛНА турбинка и ... антифриз - вън, радиатор - долу, водна помпа - свалена и ...о, чудо, МЕТАЛНАТА турбинка, се оказа черна бакелитова или там какъвто е материала, но няма нищо общо с метала. Освен това наклона на перчиците в турбинката е с 3 пъти по-малък градус и с 2 пъти по-малко на брой, отколкото старата текстолитова(или от какъвто там материал е).
Та въпросът ми е:
Коя от двете турбинки ще дава по-голямо налягане(дебит от двете - тази с по-големия брой перчици(преградки) и с по-голям ъгъл или тази с по-малкия брой и по-малък ъгъл???
Та въпросът ми е:
Коя от двете турбинки ще дава по-голямо налягане(дебит от двете - тази с по-големия брой перчици(преградки) и с по-голям ъгъл или тази с по-малкия брой и по-малък ъгъл???
Освен това от голямо значение е профила на лопатките-плоско изпъкнал ли е,вдлъбнато изпъкнал,или симетричен?Последния вариант отпада със сигурност в случая.За да е по-ясно кажи долната страна на лопатките плоска ли е,или вдлъбната навътре?Също така много е важно лопатките,ако работят в кожух на какво разстояние са върховете им от кожуха,като колкото по-близо са толкова КПД-то е по-високо...ТВа съвсем накратко...
Коментар