Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ръководство: Смени си сам - Окачването. За Диско 1

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    От: Еволюцията на един Рейндж Ровър Класик

    Дотук съм късал три ама - един Ловелс и два Трайлмастера. Малко е вероятно и трите да са дефектни. За първия имаше и друго обяснение, но сега какво? Чакам и Таргата да каже.
    LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
    www.ADV-Bulgaria.com

    Коментар


    • #92
      От: Еволюцията на един Рейндж Ровър Класик

      Шайбите и горе и долу са сложени по учебник (снимката е от предния амортисьор, захвата на шпилката на задния е същия). Възможно е задния мост да ходи настрани, тоест проблем с А-рамото - шарнир и втулки.
      Прикачени файлове

      Коментар


      • #93
        От: Еволюцията на един Рейндж Ровър Класик

        Аз мисля, че проблема е в държача на амортисьора към рамата (NRC 7981) - монтиран е под различен ъгъл или е огънат. Може да се сравнят двата държача (левия и десния) - начин за захващане към рамата и положение на остта, на която се монтира амортисьора.

        Коментар


        • #94
          От: Еволюцията на един Рейндж Ровър Класик

          Може да провериш(ако не си го правил вече) дали амовете удрят в крайно положение. В смисъл като се свие мостът до край дали удря в бъмп стопа или амовете удрят преди него.
          Като се замисля, задницата на класика е доста тежка и ако амовете са по-изтървали може да удрят и в крайно разпънато положение.

          Коментар


          • #95
            От: Еволюцията на един Рейндж Ровър Класик

            Благодаря за доверието. Долу чашките до гайката и другата, която е близо до ама ги обърни наопаки. С конуса срещу тампоните. Горе отвий гайката, извади шайбата и я намали на струг. Диаметъра и да стане колкото е вътрешния диаметър на ухото. Сваляш после цялата стойка и заобляш яко плоската част. Там от където излиза шпилката. И там да стане конусно един вид, Да не заключва от вътре. Бе нали ти ги казах по телефона тия работи.
            За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

            Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

            Коментар


            • #96
              От: Еволюцията на един Рейндж Ровър Класик

              Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
              Благодаря за доверието. Долу чашките до гайката и другата, която е близо до ама ги обърни наопаки. С конуса срещу тампоните. Горе отвий гайката, извади шайбата и я намали на струг. Диаметъра и да стане колкото е вътрешния диаметър на ухото. Сваляш после цялата стойка и заобляш яко плоската част. Там от където излиза шпилката. И там да стане конусно един вид, Да не заключва от вътре. Бе нали ти ги казах по телефона тия работи.
              Тарга,вътрешната шайба(тази горе до рамата)трябва ли да се намаля и тя?

              Коментар


              • #97
                От: Еволюцията на един Рейндж Ровър Класик

                Първоначално публикуван от djidjo Преглед на мнение
                Тарга,вътрешната шайба(тази горе до рамата)трябва ли да се намаля и тя?
                Да. И основата. Да е сигурно, че няма да опре ухото на твърдо. Като е нормално окачването, няма нужда(почти), ама има ли лифт..............
                За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                Коментар


                • #98
                  От: Еволюцията на един Рейндж Ровър Класик

                  Абе маи основния проблем е че горния захват не е успореден на надлъжната ос,а на напречната.Там не подлежи ли на тунинг?
                  Калин Владов,09РСПБЗН

                  Коментар


                  • #99
                    От: Еволюцията на един Рейндж Ровър Класик

                    Първоначално публикуван от kalin09 Преглед на мнение
                    Абе маи основния проблем е че горния захват не е успореден на надлъжната ос,а на напречната.Там не подлежи ли на тунинг?
                    Не е това проблема - движението там си е наистина повече по напречната ос. Другото се осигурява от долния захват. Но, ако шайбите горе наистина заклинват в ухото, тогава се получават яки напрежения. При Диско 2 тоя захват е променен - пак е по същата ос, но е с болт, а не с неподвижна ос. И втулката на тампона на амортисьора е с около сантиметър по-широка от самото ухо, точно за да не заклинва. Аз го бях обездвижил в един момент с едни удължители и единия ми амортисьор протече скоро след това. Затова ми е чудно, че и тук не е протекъл първо, а направо се е скъсал.
                    Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                    Коментар


                    • От: Еволюцията на един Рейндж Ровър Класик

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:untitled.jpg
Прегледи:2
Размер:8.6 КБ
ID:5415949Помисли малко и ще разбереш че при движение по напречната ос (моста наляво-надясно,което е неизбежно впредвид окачването) съчетано с леко наклонени навътре в горната си част амортесьори,изисква захвата (болта през горните тампони) да е успореден на надлъжната ос. Може би в оригинален вид не създава проблеми,но след преработка за повече ход...
                      Прикачени файлове
                      Калин Владов,09РСПБЗН

                      Коментар


                      • От: Еволюцията на един Рейндж Ровър Класик

                        Първоначално публикуван от kalin09 Преглед на мнение
                        [ATTACH=CONFIG]502125[/ATTACH]Помисли малко и ще разбереш че при движение по напречната ос (моста наляво-надясно,което е неизбежно впредвид окачването) съчетано с леко наклонени навътре в горната си част амортесьори,изисква захвата (болта през горните тампони) да е успореден на надлъжната ос. Може би в оригинален вид не създава проблеми,но след преработка за повече ход...
                        Страничното движение е по окръжност с радиус от средата на моста до захвата - около 60-65 см. Надлъжното - по окръжност с радиус дължината на носача - близо метър. Къде ли му трябва повече свобода
                        Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                        Коментар


                        • От: Еволюцията на един Рейндж Ровър Класик

                          Първоначално публикуван от kalin09 Преглед на мнение
                          [ATTACH=CONFIG]502125[/ATTACH]Помисли малко и ще разбереш че при движение по напречната ос (моста наляво-надясно,което е неизбежно впредвид окачването) съчетано с леко наклонени навътре в горната си част амортесьори,изисква захвата (болта през горните тампони) да е успореден на надлъжната ос. Може би в оригинален вид не създава проблеми,но след преработка за повече ход...
                          За разлика от другите марки, при Ровър няма движение наляво-надясно. Другото Димо го каза .
                          За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                          Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                          Коментар


                          • От: Еволюцията на един Рейндж Ровър Класик

                            Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
                            Благодаря за доверието. Долу чашките до гайката и другата, която е близо до ама ги обърни наопаки. С конуса срещу тампоните. Горе отвий гайката, извади шайбата и я намали на струг. Диаметъра и да стане колкото е вътрешния диаметър на ухото. Сваляш после цялата стойка и заобляш яко плоската част. Там от където излиза шпилката. И там да стане конусно един вид, Да не заключва от вътре. Бе нали ти ги казах по телефона тия работи.
                            Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
                            Да. И основата. Да е сигурно, че няма да опре ухото на твърдо. Като е нормално окачването, няма нужда(почти), ама има ли лифт..............
                            Ники, на Big Bore шайбите горе даже малеят.

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1.jpg
Прегледи:1
Размер:115.1 КБ
ID:5416161 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2.jpg
Прегледи:1
Размер:119.1 КБ
ID:5416162 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:3.jpg
Прегледи:1
Размер:106.6 КБ
ID:5416163 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:4.jpg
Прегледи:1
Размер:133.5 КБ
ID:5416164Натиснете снимката за да я уголемите

Име:5.jpg
Прегледи:1
Размер:137.9 КБ
ID:5416165 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:6.jpg
Прегледи:1
Размер:130.1 КБ
ID:5416166
                            Land Rover Discovery:
                            - ... "Най-хубавото на тази джипка е, че като закъсаш, можеш да си седиш вътре комфортно.".
                            Land Rover, може да те закара навсякъде, но може и да не те върне!

                            Коментар


                            • От: Ръководство: Смени си сам - Окачването. За Диско 1

                              Аха. Така трябва да изглежда. Ти му знаеш реда. Биг Бора май се прави в Индия вече. Поне последните пружини които слагах на Терафирма. Баси.
                              За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                              Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                              Коментар


                              • Въпрос относно дължина на амортисьори на Диско 1 200 тди

                                Здравейте,порових доста из форума,но не успях да открия необходимото ми инфо.
                                Предстои ми подмяна на задни амортисьори на ЛР Дисковъри 200 тди.Проблема е,че не са стандартни,има някакъв лифт джипката,според мен + 2 инча!
                                Въпроса ми към знаещите и по-компетентни участници е може ли да измеря с рулетка дължината на старите ми амортисьори,така както са монтирани и да се съпостави този размер в сантиметри с въпросния лифт/+2,+4 и т.н/,за да зная със сигурност какъв размер нови да си поръчам!?Евентуално,в краен случай,ако някой знае къде мога да го закарам за да го погледнат и да се определи точния размер.Джипката се намира в София за момента.
                                Благодаря предварително и моля да ме извините,ако вече има такава тема.
                                Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 22-10-12, 13:13.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X