Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ръководство: Смени си сам - Окачването. За Диско 1

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Ръководство: Смени си сам - Окачването. За Диско 1

    Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
    Амовете са с голям ход, или пружините са се смачкали яко, или...
    Дай повече подробности за окачването?
    Иначе ето идея за водачи:
    Амовете са точно същите като тези на Радо от по-горните постове. Да не говорим, че и пружините са същите.
    Явно тъпия дисководещ /разбирай аз/ не е същият.
    Тази земя, по която тъпча сега,
    тази земя, която пролетен вятър пробужда,
    тази земя – не е моя земя,
    тази земя, простете, е чужда.

    Коментар


    • #17
      До: Ръководство: Смени си сам - Окачването. За Диско 1

      Първоначално публикуван от vladstudio Преглед на мнение
      ...
      Явно тъпия дисководещ /разбирай аз/ не е същият.
      Това някаква ирония ли е, или самоирония? Ако е първото нямаш основание, щото както виждаш искам да помогна. И за второто мисля че нямаш, щото както каза си дисководещ.
      Няма проблем амовете да са с по голям ход от пружините. Трябва обаче водачи.
      Другия модел Симо ги беше пуснал в неговата тема.

      Коментар


      • #18
        До: Ръководство: Смени си сам - Окачването. За Диско 1

        Първоначално публикуван от vladstudio Преглед на мнение
        ...пружините са същите.
        ...
        Не са същите. Твоите са за къс дифендър, имат различни параметри.

        Коментар


        • #19
          До: Ръководство: Смени си сам - Окачването. За Диско 1

          Радо, забрави да покажеш какво се случи на финала:
          http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...9&postcount=64

          седма снимка от горе надолу

          Коментар


          • #20
            До: Ръководство: Смени си сам - Окачването. За Диско 1

            Браво! Втори ли сте? На колко се вдигна предната гума в см.?

            Коментар


            • #21
              До: Ръководство: Смени си сам - Окачването. За Диско 1

              Първоначално публикуван от vladstudio Преглед на мнение
              Е хайде сложи снимки на опашките и правилното им поставяне, за да довършиш темата.
              При мен са 3 свински опашки, здраво стегнати и една от ония металните скоби с резба и болт, за гумени съединения, също от най-големите. И това само на дясната пружина, която ми е изпадала 2 пъти и при не много екстремно каране. Лявата не е мръднала, та си мисля, че напасването с въртене, за което Цецо говори, също е правилно решение може би. Но още по-правилния начин е или с конуси, или с големи бъмстопове, или с колани, ограничаващи хода на моста. А идеално е комбинация от два от методите. Аз като че ли залитам към конуси, комбинирани с големи бъмстопове.
              LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
              www.ADV-Bulgaria.com

              Коментар


              • #22
                До: Ръководство: Смени си сам - Окачването. За Диско 1

                Не 4-ти.
                Снимката с любовното диско (на сърчица) ...
                Не знам колко сантиметра, меренето беше по дължината на рампата.

                Това е отговор на Андро.
                Клуб Ленд Ровър Ентусиастс България
                LR Discovery 1, 1993, 200 TDI с разбит лагер на раздатката към преден кардан 23.10.2009
                Да живееш над възможностите си води до зависимости вместо до независимост.

                Коментар


                • #23
                  До: Ръководство: Смени си сам - Окачването. За Диско 1

                  Пробвайте и с "жълти трупчета" - хеви дюти пружини и няма да се вадят.
                  "Обичам България, само по една причина - защото си е моя! А иначе, кой би живял доброволно в кучи ..."

                  Коментар


                  • #24
                    До: Ръководство: Смени си сам - Окачването. За Диско 1

                    Първоначално публикуван от zzlatev Преглед на мнение
                    При мен са 3 свински опашки, здраво стегнати и една от ония металните скоби с резба и болт, за гумени съединения, също от най-големите. И това само на дясната пружина, която ми е изпадала 2 пъти и при не много екстремно каране. Лявата не е мръднала, та си мисля, че напасването с въртене, за което Цецо говори, също е правилно решение може би. Но още по-правилния начин е или с конуси, или с големи бъмстопове, или с колани, ограничаващи хода на моста. А идеално е комбинация от два от методите. Аз като че ли залитам към конуси, комбинирани с големи бъмстопове.
                    Злати, по големите бъмп-стопове ще ограничат ходовете. Коланите също. Къде е тогава файдата от пружините и амовете с по голям ход?

                    Коментар


                    • #25
                      До: Ръководство: Смени си сам - Окачването. За Диско 1

                      Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                      Злати, по големите бъмп-стопове ще ограничат ходовете. Коланите също. Къде е тогава файдата от пружините и амовете с по голям ход?
                      Търси се разумния компромис. Конусите са идеални, но тъй като аз ползвам джипа си за експедиции разходки, а не за хард изпълнения, мога да преглътна 2 или 3 сантиметра по-малък ход. И тъй като предпочитам да имам затруднения и да заобиколя някое коварно място, вместо да ми изпадне пружината над Етрополе в Балкана, затова и си мисла за двойно подсигуряване. То и без това, дори фабрично, нашите машини имат едини от най-добрите възможни ходове на мостовете.
                      LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
                      www.ADV-Bulgaria.com

                      Коментар


                      • #26
                        До: Ръководство: Смени си сам - Окачването. За Диско 1

                        Първоначално публикуван от zzlatev Преглед на мнение
                        Търси се разумния компромис. Конусите са идеални, но тъй като аз ползвам джипа си за експедиции разходки, а не за хард изпълнения, мога да преглътна 2 или 3 сантиметра по-малък ход. И тъй като предпочитам да имам затруднения и да заобиколя някое коварно място, вместо да ми изпадне пружината над Етрополе в Балкана, затова и си мисла за двойно подсигуряване. То и без това, дори фабрично, нашите машини имат едини от най-добрите възможни ходове на мостовете.
                        Значи, аз мисля така: Буферите са за да стопират моста преди да удари в амовете. Като ходи нагоре. Като ходи надолу го стопират коланите. Пак да не удари в амовете. Водачите пък държът пружината да не се вади.Така че трябва всичко - и буфери, и колани, и водачи.
                        Всеки един от тия детаили със строго определени размери и предназначение, така че да запази максимално ходовете.

                        Коментар


                        • #27
                          До: Ръководство: Смени си сам - Окачването. За Диско 1

                          Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                          Значи, аз мисля така: Буферите са за да стопират моста преди да удари в амовете. Като ходи нагоре. Като ходи надолу го стопират коланите. Пак да не удари в амовете. Водачите пък държът пружината да не се вади.Така че трябва всичко - и буфери, и колани, и водачи.
                          Всеки един от тия детаили със строго определени размери и предназначение, така че да запази максимално ходовете.
                          Моста от едната страна ходи нагоре, но от другата отива надолу. Само при скокове целия заден мост увисва. Аз разсъждавам така - лявата гума е на бабуна, дясната в дупка. Вдясно моста увисва и пружината се плъзга по конуса, но вляво е максимално сгъната и опрял мост в бъмстопа. Дори и дупката да е по-дълбока, моста не може да артикулира повече и по-скоро колата се накланя. При такава ситуация тия два елемента са достатъчни. Иначе и аз съм съгласен, че тройното подсигуряване е най-добро. Важно е всички елементи от него, най вече бъмстповете и коланите, да са така оразмерени, че да се задействат в последния момент, а не превантивно да ограничават още преди да се достигне максимално разгъване без излизане.
                          LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
                          www.ADV-Bulgaria.com

                          Коментар


                          • #28
                            До: Ръководство: Смени си сам - Окачването. За Диско 1

                            Първоначално публикуван от chris_vicom Преглед на мнение
                            Пробвайте и с "жълти трупчета" - хеви дюти пружини и няма да се вадят.
                            Нещо си се объркал. Аз съм точно с такива и едната я вадя постоянно. Решил съм въпроса генерално, защото не ми се ограничава заводската артикулация /Мулето няма стаб. щанги нито отпред, нито отзад/.
                            Решението: свинските опашки - в джоба на седалката стоят от 1 година, а под тях - ............... джек.
                            Вади се пружинката, .... убаво, вади се крикът и пружинката - на място.
                            Въпрос на гледна точка.
                            За жалост продадох старото муле след 12 годишна езда. Утехата е, че отива при ловец.

                            Коментар


                            • #29
                              До: Ръководство: Смени си сам - Окачването. За Диско 1

                              Съгласен съм с Цецо.Жълтите се вадят тъй като са дълги колкото оригиналните,само че са по-твърди.При мен има стаб. щанга и пак се вадят.То много зависи и от дължината на амовете.Аз проблема съм го решил с конуси.
                              M.P.

                              Коментар


                              • #30
                                До: Ръководство: Смени си сам - Окачването. За Диско 1

                                Първоначално публикуван от c_gul Преглед на мнение
                                Нещо си се объркал. Аз съм точно с такива и едната я вадя постоянно. Решил съм въпроса генерално, защото не ми се ограничава заводската артикулация /Мулето няма стаб. щанги нито отпред, нито отзад/.
                                Решението: свинските опашки - в джоба на седалката стоят от 1 година, а под тях - ............... джек.
                                Вади се пружинката, .... убаво, вади се крикът и пружинката - на място.
                                Въпрос на гледна точка.
                                Не зная, аз мислех, че е от амортисьорите, но мерихме в Момин Сбор с Крис един жълт клетъчен амортисьор(аз съм с такива) и един бял Про Комп - еднакво се разтягат. На Слави Дифендъра беше с бели Про Комп и меки сини пружини и постоянно ги вадеше, затова си мисля, че е от пружините. Моя Носорог съм го надигал със джека отзад докато отлепи гумата и пружината не се вади - колелото увисва на амортисьора.
                                "Обичам България, само по една причина - защото си е моя! А иначе, кой би живял доброволно в кучи ..."

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X