Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Лифт на Range Rover Classic

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Да на ARB(OME) и TJМ на сайтовете няма каталог в който да пише подорбности за продуктите, има само общи техничски описания и снимки.
    Все пак за ОМЕ намерих по разни други сайтове информация и цени.
    Обаче там ме озадачи това, че пружините са разделени на нормални, и за силно натоварване, но никъде не пишеше кои с колко повдигат.
    Докато за амортесьорите им пишеше кои са за нормално ползване и кои за лифт,
    иначе и каталога на трайлмастер съм го прегледал.
    Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 23-12-09, 16:39.
    LR RR Classic VM2.5

    Коментар


    • #17
      Мойто Диско и твоят Рендж са идентични почти, като окачванията трябва да са еднакви... Та да ти кажа, 2" за тях е предостатъчно, като ако задните ти пружини са уморени и си провиснал, разликата ще е много голяма, отпред по малко. По-голям лифт не намирам за нужен при смесена експоатация. 32" си се събират, но аз искам да си резна калниците, така на вид ми е прихлупено и не ми допада, същото мога да кажа и за класик-а. но и без да режеш 32 би се събрало.

      Изгубих много букмаркс, но по спомени от изчетеното по темата, 2" лифт и 235/85/16 като размер и комбинация са най-популярното и масово решение из цял свят за Диско 1 и Класик. 225/75/16 е от серийните размери, но се сабират и 30" виждал съм Диско без лифт със 31x10.50 R15 МТ/R-и. та след смяна с 2" няма как да не мож да влизат 32". Калниците са си дълбоки, но по-прихлупени от на дифендър, който серийно си събира 32" със оригиналното окачване, което за моделитео от около 90-те е с около 1-2 см по високо и то отзад предимно, за 110. все пак 100" база на РР класик и Дискавари могат да носят по-малко от 110" дефендър.


      Ако ти се иска да не сменяш много може с подложки и по-дълги амо-ве, например кони.


      тез са оригинални:


      The Rubberized Spring Isolator is factory fitted to the tops of the rear springs of several Land Rover vehicles and is designed to minimize the transmission of road, suspension, and drivetrain vibration and noise to the vehicle's cabin. This isolator can also be used as a spring shim to level out a listing vehicle, or even to raise a vehicle. Unlike the Old Man Emu 10mm Trim Packer (which can be mounted safely only to the tops of the rear springs), this isolator can be fitted front or rear, top or bottom. You can even mount eight different isolators to all four of your springs for additional lift and/or additional vibration and noise attenuation.

      тук само примерно местенце :www.expeditionexchange.com/

      има и други решения, но ако си убеден, че пружините ти са "като нови", което не е много сигурно. но можеш да си ги смениш ако не са.
      тук е въпросът, с оригинални, ОМЕ или ТЖМ. другите решения не са рентабилни.
      Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 23-12-09, 16:41.

      Коментар


      • #18
        Първоначално публикуван от Насов
        ... но ако си убеден, че пружините ти са "като нови",...
        Такъв класик до сега не съм видял
        даже моя го купих с подложки, не те са не за лифт, а за да изправят задницата
        за това и се замислям за смяна на окачаването и по не да го вдигна

        Иначе сайта го знам и съм го разглеждал много пъти.

        А някой знае ли има ли проблем с средният амортесьор на класика,
        защото за него никъде не видях удължен.
        Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 23-12-09, 16:42.
        LR RR Classic VM2.5

        Коментар


        • #19
          Аз на мойто Диско бях така, провиснал задник, не го взех провиснал, но се постарах доста това лято , сега отзад сложих 2" тжм и разликата е огромна, вирнал се е яко. Уморените пружини се за махане, да.
          ОМЕ принципно е ефтино, но не и в бг, тжм пак така, просто идвт от австралия, а и тук народа още не се е научил да сменя окачването на старите 4х4 та да се раздвижат малко цените. За тукашният автопарк от навъдили се джипки, 80% си плачат за 2-та инча. то не е голяма промяна, но определено си струва за всеки. То не е тунинг точно да сложиш 2". виж 3-4 и нагоре е друга работа, там почват да се налагат от леки до не съвсем леки конструктивни изменения.
          Ако имаш парите/то са с тва ЕУ знае ли човек / си струва да се свържеш с вносителите на ТJМ и ОМЕ да прецениш, кое ти е по-изгодно, да си съпоставиш и с оригиналните, които са по-ефтини май. Инак тез подложки след лифт могат да вдигат а и обезшумяват, аз бих сложил. Хубавото им е, че може да се слагат както отдолу така и отгоре, а това са 1 или 2 см лифт + комфорт.
          Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 23-12-09, 16:43.

          Коментар


          • #20
            Първоначално публикуван от V93
            Точно ОМЕ имам предвид, написах ARB, защото е на сайта на ARB. Вярно е, че имат продуктов каталог, но информацията в него, както и в брошурите на TJM е общо описание на продуктите. Докато на Добинсън в онлайн каталога има примерно не само най-общо какво се предлага за Паджеро, но и има разбивка на моделите по години и е посочена напр. вариантите за дължина на торсионите и видовете закрепване на амортисьорите...
            Dobinson правят много добро впечатление, че произвеждат окачване за почти всички (с твърде малко излючение), като произвеждат със сигурност за онези модели 4х4, за които OME и TJM нямат нищо.

            Първоначално публикуван от hf hpe
            да на ARB(OME) и TJМ на сайтовете няма каталог в който да пише подорбности за продуктите, има само общи техничски описания и снимки
            все пак за ОМЕ намерих по разни други сайтове информация и цени
            обаче там ме озадачи това, че пружините са разделени на нормални, и за силно натоварване, но никъде не пишеше кои с колко повдигат
            докато за амортесьорите им пишеше кои са за нормално ползване и кои за лифт
            иначе и каталога на трайлмастер съм го прегледал
            И TJM имат окачване с constant load, като за ЛР то варира от 100+ до 300+ килограми. Моят съвет е да направиш една консултация при Митко (Фулда) например, който е монтирал вече десетки окачвания TJM, не малко TrailMaster, поне един Dobinson и е добре запознат и с ОМЕ.

            Коментар


            • #21
              Отдавна я чакам тая тема че и моя таралясник е с уморени пружини и се чудех как да го вдигна. Някой знае ли откъде могат да се закупят тия подложки в България. Четох линковете ама нещо , нищо не намерих, мислил съм да заменя и пружините с други, от друго возило, ама ще почна с подложките. Благодарен съм за всякаква информация. И някой знае ли дали има разлика в характеристиката на пружините в зависимост от типа на двигателя, VM или V8?

              Коментар


              • #22
                Простете, но това с подложките на уморени пружини е сиромашка история с less than zero резултат. Или пък нови амортисьори на стари пружини + подложки. В крайна сметка ролята на пружината НЕ се всежда само до това да повдига колата.

                Коментар


                • #23
                  Първоначално публикуван от Yaro
                  Простете, но това с подложките на уморени пружини е сиромашка история с less than zero резултат. Или пък нови амортисьори на стари пружини + подложки. В крайна сметка ролята на пружината НЕ се всежда само до това да повдига колата.
                  Абсолютно съм съгласен с теб НО, в момента возията на моя класик е прекрасна и не искам да я променям, ако си взема нови пружини със сигурност ще се втвърди, моя класик е най мекия който съм карал, просто ме дразни стойката му отзаде а и имам едни по големи гуми

                  Коментар


                  • #24
                    Тез подложки май са си оригинални, ровърски, могат да се проверят местните вносители, ако не от интернет. Но това са подложки за обезшумяване и се поставят най-вече за да отстранят твърд контак м/у пруЖината и шасито. Дори и да се поставят по 2 на пружина /отгоре и отдолу по 1/, 2 см не са особен лифт. Има одложки за по-сериозен лифт, както и възножност за метални пластини по 2,3 и повече инча. Лично според мен това си е много трудно за нагласяне като артикулация и прочее...минусите са повече от плюсовете смятам.


                    Ако ти е само за лифт и си доволен от работата на пружини и амо-ве пробвай с подложки, та дори и на самото купе. Но се съмнявам да е много добре ако е провиснал и много мек отзад... Удря ли на тампони при по-сериозни друсания отзад?

                    А относно мекото, май много зависи от амо-вете таз работа, а?
                    Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 23-12-09, 16:45.

                    Коментар


                    • #25
                      Някои може ли да намери дължината min/max на този амортисйор

                      Dobinson shock absorber Heavy Duty Gas PART NUMBER GS51-116

                      за да го съпоставим с предните на Класика и да видим за какво става въпрос. Щото гледам че има три вида/дължини пружини а амортисйора е един.

                      Коментар


                      • #26
                        Първоначално публикуван от Насов
                        ...а относно мекото, май много зависи от амо-вете таз работа, а?
                        Не. Мекото си е умора в пружинките.
                        Окачването, и най-вече тунинговото не е само амове или само пружини, а и ДВЕТЕ.

                        Коментар


                        • #27
                          Момчета +50мм какъв лифт се води?Извинявайте за лаишкия въпрос.

                          Коментар


                          • #28
                            Първоначално публикуван от djidjo
                            Момчета +50мм какъв лифт се води?Извинявайте за лаишкия въпрос.
                            Ами, общо взето "начално ниво" = 2" (инча)
                            Ние не сме неутрални!

                            Коментар


                            • #29
                              Първоначално публикуван от kinex
                              Някои може ли да намери дължината min/max на този амортисйор

                              Dobinson shock absorber Heavy Duty Gas PART NUMBER GS51-116

                              за да го съпоставим с предните на Класика и да видим за какво става въпрос. Щото гледам че има три вида/дължини пружини а амортисйора е един.
                              Има някаква грешка - най-вероятно в това, което четеш. Няма начин да има три (различни) дължини/лифт и амортосьора за трите да е един.

                              Коментар


                              • #30
                                Първоначално публикуван от Yaro
                                Първоначално публикуван от Насов
                                ...а относно мекото, май много зависи от амо-вете таз работа, а?
                                Не. Мекото си е умора в пружинките.
                                Окачването, и най-вече тунинговото не е само амове или само пружини, а и ДВЕТЕ.
                                Е как има копче за меко твърдо и средно положение? Дори при серийни окачвания? Кое тогава се коривира ако не твърсотта на амовете. А то ясно че нещата трябва да са в баланс м/у 2-те компонента, пружина и ам.
                                Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 23-12-09, 16:46.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X