Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпроси относно Range Rover Vogue

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Дайте малко инфо за RANGE ROVER Vogue,2003-2005 g.

    Здравейте колеги!
    Позволявам си да започна нова тема,тъй като никъде не намерих инфо за този модел.
    Интересува ме най-вече дали двигателя 3,0 от BMW не е слаб за това купе,и дали има по-мощни двигатели за модела.
    В момента съм с Гранд Чероки 1999 г. 3,1ТД със 140 к.с. и се плаша,дане би и Рейнджа да е толкова муден ?

    Съобщение от модератор:
    Моля, напишете си в профила от къде сте.
    Прочетохте ли това
    ...ЦЪК
    Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 22-02-11, 18:07.

    Коментар


    • От: Дайте малко инфо за RANGE ROVER Vogue,2003-2005 g.

      Здравейте !!!
      Преди известно време и аз се реших да си купя джипка и тогава започна голямото чудене. От доста време чета форума но не поствам защото просто още нямям нужния опит да помогна. Няма да ви губя времето с моите дерзания но в крайна сметка се спрях на РР2002-2004 година ТD3000.
      За мое сажъление колкото е писано за предния модел Р38 то толкова за този няма никаква информация (повярваите ми много рових) тази тема е може би една от малкото в която се говори за тази джипка и затова реших да пиша тук.
      В нета общо взето най-ценната информация която намерх е това:

      Ето малко инфо
      Джипове - Range Rover III

      Скоро Range Rover ще навърши четири чесетилетия на върха на хранителната пирамида на луксозните всъдеходи. Като основоположник на тази елитна порода британският благородник има своето запазено място в йерархията по наследство, въпреки че през годините аристократичният му нрав e докарвал до отчаяние не един и двама собственици. Неслучайно в Англия има поговорка, че ако на сутринта под "рейнджа" липсват локви от масло, то най-вероятно е изтекло напълно предния ден. През 90-те Land Rover положи доста усилия да компенсира архаичната конструкция и ниското качество на изработката с имиджови кампании от сорта на Camel Trophy.
      Съществен напредък обаче най-старите всъдеходи в Европа отбелязаха едва в края на ерата BMW. Именно под немско ръководство бе разработена третата генерация на Range Rover, дебютирала през 2002 г. Благодарение на германския инженеринг легендарният модел премина на качествено ново равнище, до каквото второто поколение от 1994-та така и не се дореди. На пазара се появи високотехнологичен всъдеход, който нямаше нищо общо с предшествениците освен някои черти в дизайна.
      Революцията в Land Rover обаче не мина без сътресения. Дори под строгия тевтонски надзор проблеми с надеждността на новака не липсваха изобщо. През първите две години от производството фирмените сервизи бяха буквално задръстени от дефектирали Range Rover-и. Чест прави да англичаните и немските им шефове, че положиха доста усилия да се справят с детските болести и принудиха дилърите да внесат необходимите изменения във всички продадени по-рано автомобили. Така към края на 2003 г., месеци преди BMW да продаде компанията на Ford, моделът вече бе достигнал конструктивна зрялост и вече отговаряше на претенциозната си същност и цена.
      Славата на аристократичен, но не особено надежден всъдеход бе само един от проблемите, с които инженерите на Land Rover трябваше да се справят под натиска на немските босове в края на 90-те. Пред създателите на третия Range стоеше задачата да подобрят кардинално комфорта и ходовите характеристики, като едновременно с това запазят проходимостта на предишните поколения. За целта в миналото трябваше да останат класическата рама и зависимото окачване. Автомобилът се сдоби със самоносеща
      каросерия
      изработена от стомана, вместо традиционния алуминий. От авиационния метал са направени само предният капак, калниците и вратите на Range Rover III. Така британският всъдеход се имунизира срещу електрохимичната корозия, една от най-неприятните зарази в славната му история, когато алуминиевите повърхности буквално се рушаха на местата в контакт със стоманата. За съжаление обаче цените на резервните части са все така космически - особено на оптиката и панелите на купето.
      През 2005 г. Range Rover LM претърпя модернизация, след която бяха отстранени практически всички недостатъци на конструкцията. Колите отпреди рестайлинга обаче трябва да се проверяват из основи за неизправности като блокирали заради нечистотии електромотори на фарочистачките, откази на електрическата ключалка на шофьорската врата и вентилатора на управляващия блок на двигателя. Последният проблем се познава лесно по противния виещ звук от областта на жабката. Дефектират също така страничните автоматични огледала, които се връщат в изходна позиция при всяко сгъване.
      Електрическата инсталация
      на толкова сложен автомобил съвсем логично показва неизправности в екзеплярите от по-ранните серии. На първо място сред тях трябва да се спомене "изгорелият" информационен дисплей. Препатили собственици препоръчват да се потърси помощта на добър електронен техник. Ремонтът излиза направо без пари в сравнение с покупката на нов прибор. Когато пък на сгъвките прекъснат кабелите на електрическите регулировки на шофьорската седалка и волана, дори в официалните сервизи съветват скъпите сплитки да се възстановят, вместо да се подменят.
      Range Rover III се отличава чувствително от предшествениците си и по качеството на изработката в
      салона
      и подбора на материалите. Разкошният интериор не скърца и запазва търговския си вид дори след години интензивна експлоатация и сериозен километраж. Проблеми с оборудването обаче не липсват. Някои от тях са следствие от недостатъци на конструкцията, други се дължат на пренебрегвани инструкции от упътването. За да се избегнат повреди, понякога е достатъчно да се следват правилата. Типичният инженерен подход на англичаните предполага, че ако в книжката пише "при паркиране се активира ръчната спирачка, а пневматичното окачване се спуска в най-ниска позиция", собственикът няма причина да постъпва другояче. Разбира се, указанията може и да не се спазват, но тогава електрониката постоянно ще се "консултира" с датчиците за регуриране на клиренса и ще изтощи акумулатора. Освен това когато каросерията е повдигната, достъпът до салона се затруднява максимално. За да влезе в колата, собственикът обикновено използва волана като дръжка и се подпира първо на външния ръб на седалката. Резултатът е строшена крепежна конзола на кормилната колонка и странична опора на шофьорското кресло. Тъй като от кормилната уредба все пак зависи безопасността, от Land Rover изменят конструкцията на конзолата. Проблемите със счупените седалки обаче англичаните смятат за следствие от неспазени инструкции и отказват да отстранят. По същия начин се третират и евентуални повреди на електронните блокове в пода на багажника, които управляват практически цялата "периферия". Щом в указанията пише, че максималната дълбочина на газене е 70 см, всякакви по-дръзки офроуд експерименти и последвалите от тях дефекти остават за сметка на собственика. Блоковете са 5 на брой, със средна цена 500 евро.
      Баварските
      двигатели
      несъмнено са една от най-ползотворните придобивки за третия Range Rover. Те се използват до 2005 г., когато от Ford решават да се освободят от германска зависимост и започват монтирането на агрегати от другата си британска премиум-марка Jaguar. Макар и поостарели като концепция обаче, 4.4-литровият V8 с мощност 286 к.с. и 2.9-литровият турбодизел със 177 к.с. притежават не само великолепни характеристики, а и внушителен ресурс. Бензиновият мотор харчи повечко масло, чието ниво трябва да се следи по-изкъсо. Не са изключени и проблеми с бобините на запалването и дюзите на инжекциона, но като цяло сериозните неизпревности са изключение. Горивните помпи се повреждат рядко, а ненадеждните механизми за ругелировка на фазите на газоразпределението от 2002 г. са подменяни в рамките на гаранцията. Спорадични течове на масло пък са сред малкото недостатъци на турбодизела. Оборудван с него, огромният британски всъдеход демонстрира доста по-скромни динамични способности, но пък харчи около 13 литра на 100 км.
      Модификациите, екипирани с двигатели на Jaguar, все още не се срещат често на вторичния пазар заради крехката си възраст и липсват надеждни статистики за типичните им недостатъци.
      Третият Range Rover разполага с постоянно задвижване на четирите колела с централен диференциал Torsen и раздатъчна кутия с понижаваща предавка. На пресечен терен от водача се изисква само да я включи, след което въртящият момент се предава на оста с най-добро сцепление, а ролята на междуколесни блокировки играе системата против буксуване. Благодарение на немския принос към конструкцията, LM е първият "рейндж" в историята, който опровергава поговорката за маслените петна сутрин.
      Трансмисията
      обаче си има кусури. Ресурсът на автоматичната скоростна кутия на бензиновите модификации явно не е разчетен съвсем удачно и при по-агресивен стил на шофиране повреди съвсем не са изключени. Най-амбициозните кандидат-пилоти дори успяват да съсипят шлицовете на предния редуктор и кардана. През 2005 г. конструкцията им е усилена, но проверка на състоянието на силовото предаване при по-старите екзмпляри преди покупка е абсолютно задължителна.
      Последният Range Rover получи изключително високи оценки за ходовите си качества, плавната возия и способностите си на пресечен терен още с дебюта през 2002-ра. Британецът дължи хвалбите на пневматичното
      окачване
      което позволява регулиране на клиренса в диапазона от 195 до 280 мм. В началото на производството обаче системата страда от множество неизправности и става една от главните причини за пренаселването на фирмените сервизи. Постепенно недостатъците са отстранени и надеждността се повишава, но поддръжката си остава скъпо удоволствие. Рано или късно възниква нужда от смяна на износените пневматични балони, предните от които се доставят само в комплект с амортисьорите, а цената им е съпоставима с брутния национален продукт на Бангладеш. Не са рядкост отказите на датчици за височината на каросерията, заради които британския аристократ клюмва на една страна или захлупва някое от колелата. Иначе според повечето специалисти ходовата част е по-здрава от тази на BMW X5. По-скъпите компоненти изкарват по 80-100 000 см, а задните носачи - и повече.
      Спирачките
      се смятат за напълно безпроблемни. Понасят пътните нечистотии стоически, а дисковете издържат по три комплекта накладки. Кормилната рейка обаче трябва да се провери преди покупка. Хлабините, които се появяват след около 60-70 000 км, обикновено се отстраняват с регулировка, но накрая все пак се налага смяна на целия възел.
      По стандартите на Land Rover третото поколение на Range Rover действително може да се смята за огромен скок в областта на надеждността. На пазара обаче има доста по-практични от финансова гледна точка модели. Експлоатационните разходи по такъв автомобил никога не са били съобразявани с възможностите на обикновения купувач. Престижът си има цена независимо дали има реално покритие.


      СПРАВКА ЗА МОДЕЛА
      Range Rover (LM)
      ИСТОРИЯ

      Януари 2002
      Land Rover представя третото поколение на Range Rover. Луксозният всъдеход се оборудва с V-образен осмак и редови шестцилиндров турбодизел на BMW с обем 4.4 и 2.9 литра и мощност 286 и 177 к.с.
      Март 2005
      Моделът е модернизиран. Започва монтирането на двигатели от Jaguar с обем 4.2 и 4.4 литра (396 и 306 к.с. съответно).
      Юли 2007
      Баварският дизел отстъпва място на нов осемцилиндров агрегат с обем 3.6 литра и мощност 272 коня










      ЦЕНИ НА РЕЗЕРВНИ ЧАСТИ

      Двигател (без оборудване)
      8 600 EUR
      Скоростна кутия (механична)
      4 298 EUR
      Динамо
      480 EUR
      Стартер
      271 EUR
      Водна помпа
      256 EUR
      Ауспух (комплек)
      268 EUR
      Спирачни дискове (2 бр. предни)
      282 EUR
      Накладки (предни дискови)
      229 EUR
      Фар (комплект)
      800 EUR
      Калник
      576 EUR
      Цените са за оригинални резервни части с поръчка през интернет за модел Range Rover Td6 /177 к. с./, произведен 2002 г.




      СРАВНЕНИЕ С ПРЕКИТЕ КОНКУРЕНТИ

      Работен обем Range Rover (LM)
      2 926-4 398 куб. см
      Работен обем Toyota Land Cruiser 100 (J10)
      4 164-4 664 куб. см
      Работен обем Mercedes-Benz G-Klasse (W463)
      2 685-6 258 куб. см
      Работен обем Cadillac Escalade II
      5 328-6 156 куб. см
      Мощност Range Rover (LM
      177-396 к. с.
      Мощност Toyota Land Cruiser 100 (J10)
      204-235 к. с.
      Мощност Mercedes-Benz G-Klasse (W463)
      156-476 к. с.
      Мощност Cadillac Escalade II
      288-409 к. с.
      Максимална скорост Range Rover (LM)
      133-225 км/ч
      Максимална скорост Toyota Land Cruiser 100 (J10)
      170-175 км/ч
      Максимална скорост Mercedes-Benz G-Klasse (W463)
      160-210 км/ч
      Максимална скорост Cadillac Escalade II
      172-177 км/ч
      Ускорение до 100 км/ч Range Rover (LM)
      13.6-8.0 сек.
      Ускорение до 100 км/ч Toyota Land Cruiser 100 (J10)
      13.6-11.2 сек.
      Ускорение до 100 км/ч Mercedes-Benz G-Klasse (W463)
      13.2-5.6 сек.
      Ускорение до 100 км/ч Cadillac Escalade II
      9.5-6.3 сек.
      Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 01-03-11, 21:17.

      Коментар


      • От: Въпроси относно Range Rover Vogue

        Преди няколко дни си купих RR L322 Vogue. Уникална машинка. Разбира се не мина без първоначални подменни на това онова затова ще напиша някои цени за да се ориентират колегите.
        1.Термостат голям стоящ върху водната помпа - 107лв - МФ , 88лв - Евро 07
        2.Водната помпа - 490лв - МФ , 360лв - Камор, 160лв - Евро 07
        3.Термостат малък стоящ върху ЕГР - 115лв МФ
        4.Филтър за подкартерни газове- 80лв - МФ
        5.Гарнитура за филтъра - 16лв. (като отвотих кутията на филтъра се оказа че при има 2 бр. гарнитури ама тея от МФ не знаеха , продавали е отделно )
        6.Гарнитури за всмукателните колектори (Приятелчетата със БМВ и този двигател 3000тд имат проблем със едни "пеперуди" това са клапани които стоят във смукателния колектор и по някое време се чупят и влиза в цилиндрите, при РР тези клапани ги няма )
        7.Въздушен филтър 50лв-Евро 07
        8.Чистачки предни комплект -75лв -МФ
        9.Чистачка задна - 62лв -МФ

        Водната помпа на този мотор е със пластмасови перки и Живота и е около 150 000км моята като я свалих и тракаше колко още щеше да искара не знам.

        Смукателните колектори имаха 1см наслоявания чистих ги 1час заедно с вакумния клапан. Сега съжалятавам че не направих снимки ама така се бях омазал че само фотоапарат ми липсваше .

        Дисплеят за съобщенията ми не изписва всички символи стоят накъсано, някой мойе ли да ме упъти къде могат да ми го оправят.

        Продължавам с конкретни въпроси :
        1. "Третият Range Rover разполага с постоянно задвижване на четирите колела с централен диференциал Torsen и раздатъчна кутия с понижаваща предавка. На пресечен терен от водача се изисква само да я включи, след което въртящият момент се предава на оста с най-добро сцепление, а ролята на междуколесни блокировки играе системата против буксуване." - Бихте ли ми обяснили какво точно представлява торсен дефиринциал и този система против буксуване може ли да замести истинската блокировка ( или поне до колко ).
        2. Може ли да се слага истинска блокировка и има ли смисъл ( тази система против буксуване достатъчна ли е ? )
        3. Може ли някой който е карал този модел 3-4 години да ми каже какво е излязло като проблеми ( знам че за всяка кола е индивидуално но все пак има конкретни проблеми при всеки модел )
        4.Има ли подобрение при въздушното окачване спрямо предходния модел ( всеки втори се оплаква от проблеми )
        5.Трансмисията наистина ли е толкова калпава, чак да се изронят шлиците !?!
        6.Мога ли да разбера дали кормилната рейка е ок на място или трябва да стане в сервиз.
        7.Колко време трябва да държа окачването вдигнато за да разбера дали има проблеми ( говоря за предварителния оглед разбира се )
        8.Като отида в сервиза за оглед трябва ли да има кажа нещо специфично или просто стандартен оглед???
        9.Къде да направя огледа МПФ , ДАРУ или Някой от доверен майстор от форума срещу тарифа разбира се.
        8.Могат ли да ми кажат истинските километри, казват че ги пише на три места.

        Предварително благодаря на всички които ще се споделят мнение по въпроса.
        Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 01-03-11, 21:20.

        Коментар


        • От: Въпроси относно Range Rover Vogue

          Като гледам колко неща си сменил със самото закупуване,ми става ясно в какво състояние е джипа.
          Искаш хубав,луксозен джип ,а гледаш най-евтините оферти на пазара и после почваш с ремонтите.

          За сервиз ,където можеш да си го подържаш качествено ,за изгорелите пиксели на таблото и останалите ти въпроси ,ще минем
          на ЛС. - да не стане като реклама тука .

          Коментар


          • От: Въпроси относно Range Rover Vogue

            Не знам защо мислиш че подмяната на гарнитури на колектори, термостат и водна помпа е нещо сериозно, аз ги смятам за консуматив и когато си копува човек кола задължително ги сменя (както маслото и фитрите ) но това е въпрос на личен избор. Цените които съм побликувал са за ориентация на колегата които сподели че искаше да си вземе такава джипка. Относно ЛС. нямам достъп и не мога да ти пиша.

            Коментар


            • От: Въпроси относно Range Rover Vogue

              Не съм влизал отдавна,та чак сега видях въпросите.Рейката се разбира,че е за ремонт като караш по павета получава се все едно брои паветата.Принципно окачването е много здраво и това броене се усеща лесно./220000км./Окачването няма много общо с предния модел.Примерно при изпуснала възглавница джипа си стои нормално/150000км./.Само балона на възглавницата се е схумил.Караш го нормално и се прибираш.А не с 40 км/ч. като стария и то легнал на мостовете.Амортисьора се сменя заедно с възглавницата и ги поръчвам по мрежата.Смяната трае 45минути в най-лошият случай.Виж маслото и филтъра на скоростите.Смени ги задължително.Това е може би най-капризния възел в джипа.За шлиците: при мен ги смениха като заводски дефект в МП безплатно с нов подобрен възел.В МП са доста вътре в нещата.Може да си платиш една диагностика.Твоя от къде е купен?Къде е каран основно след първа покупка?С какво е каран, че има толкова нагар?Не съм имал проблеми с проходимоста по пътища и поляни зимата.Миналия септември минах през Русалийския проход.Това ми е летния офф.Средна скорост 19км/ч ,разход 19литра.Но без нито една драскотина.На Тъжа хижарите ме гледаха с леко недоумение.А към Острец срещнах две УАЗ-ки на хората им увиснаха ченетата.Този джип не е за гората.Стартер съм правил в малък външен сервиз.Сложиха ми рециклиран като върнах моя.Общо всичко около 200лв.Чистачките на фаровете блокират зимата като замръзнат.После се разглобяват моторчетата и се пренареждат.Часовникарска работа.Едни майсторчета са им хванали цаката и вече го правят за норматив.Дискове предни съм поръчал от Брембо и ги чакам в края на април.Сега съм с ЕБС но нещо не ми се харесват.Много са шумни.Може би от отворите.Това е общо взето.

              Коментар


              • От: Въпроси относно Range Rover Vogue

                Благодаря за отговорите Воден дух, колата е купена от БГ и е с много запазена. Скоростите вече ги правих , ама сега вече всичко си е ОК. Много яко катери джипката надявам се да покараме някой път. Поздрави!!!

                Коментар


                • От: Въпроси относно Range Rover Vogue

                  Колеги, имате ли идея откъде могат да се изтеглят/закупят дискове с навигационни карти за България? Колата е Range Rover td6 2002.
                  Rav 4 II D4D

                  Коментар


                  • От: Въпроси относно Range Rover Vogue

                    Първоначално публикуван от Лебовски Преглед на мнение
                    Колеги, имате ли идея откъде могат да се изтеглят/закупят дискове с навигационни карти за България? Колата е Range Rover td6 2002.
                    За БГ няма. това са всички карти за модела преди 2005 http://www.navigation.com/is-bin/INT...Categories=YES

                    Ако искаш за БГ, а и по принцип по-съвременна система, трябва да я смениш, цялата. напримен с тъчскрийн такава.
                    ТИ си Уникален! Както и всеки друг!
                    lre-bulgaria.org

                    Коментар


                    • От: Въпроси относно Range Rover Vogue

                      Първоначално публикуван от Navi Преглед на мнение
                      За БГ няма. това са всички карти за модела преди 2005 http://www.navigation.com/is-bin/INT...Categories=YES

                      Ако искаш за БГ, а и по принцип по-съвременна система, трябва да я смениш, цялата. напримен с тъчскрийн такава.
                      Жалко. Благодаря ти за информацията все пак.
                      Rav 4 II D4D

                      Коментар


                      • От: Въпроси относно Range Rover Vogue

                        Навито е като на X5
                        Търси последната версия за бмв и си готов.Само си провери навито ,кой модел е точно, аз залагам на MK 3 .
                        От сега ти казвам,че за БГ картата е много бедна,единствено за София и Пловдив има по-големите улици .
                        За Гърция лично на мен ми свърши работа .

                        Коментар


                        • От: Въпроси относно Range Rover Vogue navigaciq

                          След като източих от нета 100 карти и никоя не тръгна на моята машина RANGE ROVER VOGUE 2004, ми попадна един човек който ги продава. След кратък пазарлък си я купих от него. Говоря за карта на източна европа която е много много пълна има мрежата на улиците например на Севлиево и Мездра. Кртата е на CD и аз лично съм много доволен. Ако някой иска да си разделим разходите за нея да ми пише. тъй като нямам право на ЛС може тук bombata141@abv.bg

                          Коментар


                          • От: Въпроси относно Range Rover Vogue

                            Първоначално публикуван от Navi Преглед на мнение
                            За БГ няма. това са всички карти за модела преди 2005 http://www.navigation.com/is-bin/INT...Categories=YES

                            Ако искаш за БГ, а и по принцип по-съвременна система, трябва да я смениш, цялата. напримен с тъчскрийн такава.

                            В крайна сметка дискът на колегата "бомба" свърши перфектна работа Картите са доста подробни за България, а в близко бъдеще ще тествам и тези за източна Европа.

                            Поздрави
                            Rav 4 II D4D

                            Коментар


                            • От: Въпроси относно Range Rover Vogue

                              Момчета след много дълго чакане най накрая ми докараха l322 td6 2004,още като се качих ми стана ясно че ще има филми с толкова много електроника и разбира се нямаше как да се мине без "косури"това почукване по паветата за което четох тук ,може би си внушавам ,но ако е от рейката как процедира ремонта,нова ли трябва че не ми се иска и да питам за цена...
                              ...и имам още няколко въпроса,
                              1)каква може да е причината при каране на типтроник да дава грешка и да изключва абс-а и дсц-то и още една система
                              2)колко и какво масло събира скоростната и двигателя.
                              3)като цяло кои са задължителните му консумативи за смяна .
                              4)има ли форумен "майстор" защото в официалните сервизи всички знаем на какво ниво са.

                              Коментар


                              • От: Въпроси относно Range Rover Vogue

                                Първоначално публикуван от Тони1 Преглед на мнение
                                1)каква може да е причината при каране на типтроник да дава грешка и да изключва абс-а и дсц-то и още една система
                                2)колко и какво масло събира скоростната и двигателя.
                                3)като цяло кои са задължителните му консумативи за смяна .
                                4)има ли форумен "майстор" защото в официалните сервизи всички знаем на какво ниво са.
                                Честито за джипката, много е комфортна и хубава,стига да не ти прави проблеми
                                1. Този проблем ,при мен е бил от развален датчик на АБС.Дава грешна информация ,шашка автомата и дава грешка. Дано да е това,че ако трябва да правиш типтроника е 2500-3000 лв.
                                2.Маслото в двигателя е 8 - 8 и малко литра.
                                3. Масло двигател и скорости,горивен,въздушен,маслен,картерен и климатичен филтър - това е задължителното,което според мен трябва да смениш.
                                4.Ако става въпрос за София ,ми пиши на лично да ти дам тел .
                                5.Ако имаш проблем с рейката,спокойно, прави се .

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X