Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с диференциала - Freelander

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Проблем с диференциала - Freelander

    Първоначално публикуван от pgplamen Преглед на мнение
    Частите ги поръчах на 5.08.09 на Island4X4.До днес още ги няма.
    Пиши им мейл на тия кавали /сори за езика, но се сетих колко проблеми ми създадоха със забавянето/, щото аз бях поръчал неща до Лондон, като в рамките на Англия пращат на следващия ден. След като не дойдоха за 5-6 дни им писах мейл и мениджъра им ми каза "ООО не ви ли писаха, че нямаме маслото за раздатката налично и го чакаме, за да пратим всичко на въднъж. Явно моя работник е забравил". Аз тва масло го поръчах ей така, да използвам пратката. И им писах /и то леко грубо/, че първо никой не ме е уведомил, и второ като някой поръча гарнитура за глава, тава значи, че е СПЕШНО и ако не са маймуни трябва да ме уведомят най-малко за да решим проблема, а не да търсят тъпото масло. Резултата беше, че отказах маслото и частите са дошли на следващия ден в Лондон, от където ми ги докараха. Също така се извиниха.
    http://forum.offroad-bulgaria.com/%5...g%20%5B/img%5DFreelander 1.8, 16 v


    http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictures/banner2.jpg
    http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictu...rget=_blank%3E

    Коментар


    • #32
      До: Проблем с диференциала - Freelander

      Днес най накрая си получих частите.Купих и нови лагери на FAG.Утре се надявам лека полека да започне събирането на раздатката.Само не ми е ясно за луфта на короната и пиньона,затова ако някой може да помогне.На пиньона пише 2.75" 350 на короната пише само 350

      Частите бяха опаковани безупречно жалко че не мога да качвам снимки.
      Последно редактирано от pgplamen; 20-08-09, 21:24.

      Коментар


      • #33
        Днес вече се возя на Freelander няма да вие няма да шуми.За сега всичко е супер.

        Ето това е проблемния Freelander
        Прикачени файлове
        Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 25-08-09, 15:47.

        Коментар


        • #34
          До: Проблем с диференциала - Freelander

          Здравейте,колеги.Изчел сам много из целия форум за Freelander и най-вече за виско муфа.Има ли някой тук в тая България или по света,който може да даде точен и конкретен начин за проверка на това виско.Тия думи спечен,полуспечен или читав ми се виждат малко селско.Има ли конкретни параметри за измерване в какво състояние е,не вярвам в сервизите да се проверя по този първобитен начин - чрез бутане из двора.Ако е така бутача колко килограма трябва да бъде 50,100,150кг....?Мисля че в нормалните сервизи се замерва по някакъв точно определен начин,така че ако някой го знае да го сподели.Извинявам се,ако обиждам някой,ама тва не е седянка,а мисля че трябва да е полезен форум.Някой изобщо въртял ли е нова муфа,че да може да сравни с ползвана?
          [LEFT][COLOR=Red][B]Законите - еднакви за всички:!:[/B][/COLOR][/LEFT]

          Коментар


          • #35
            До: Проблем с диференциала - Freelander

            Ами да ти кажа и аз незнам как точно се тества.И аз бутах с лостове пробвах,колелото въртях абе все такива неща дето се срещат във форума.Но на 100 % незнам как се тества и за сервиз незнам

            Коментар


            • #36
              До: Проблем с диференциала - Freelander

              Първоначално публикуван от delev-d Преглед на мнение
              Здравейте,колеги.Изчел сам много из целия форум за Freelander и най-вече за виско муфа.Има ли някой тук в тая България или по света,който може да даде точен и конкретен начин за проверка на това виско.Тия думи спечен,полуспечен или читав ми се виждат малко селско.Има ли конкретни параметри за измерване в какво състояние е,не вярвам в сервизите да се проверя по този първобитен начин - чрез бутане из двора.Ако е така бутача колко килограма трябва да бъде 50,100,150кг....?Мисля че в нормалните сервизи се замерва по някакъв точно определен начин,така че ако някой го знае да го сподели.Извинявам се,ако обиждам някой,ама тва не е седянка,а мисля че трябва да е полезен форум.Някой изобщо въртял ли е нова муфа,че да може да сравни с ползвана?
              Koлега,решението е много просто,като купиш абтомобил сменяш ремаци,масло и др.като си купиш Фрееландер сменяш и муфата ,аз лично така направих .

              Коментар


              • #37
                До: Проблем с диференциала - Freelander

                ОК.Съгласен съм за маслата и ремъците,но за муфата.... Незнам за колко си я купил нова,и дали е била нова,или,рециклирана с гаранция.Даи твоята цена на новата.Просто питах за истинския,законен или европейски начин за проверка,ако знае някой.Тук има и доста технични и умни хора,аз ги питам като не такъв.А,ако ги сменяме на всяка покупка на Freelander,англичаните щте ни целуват ръка!
                [LEFT][COLOR=Red][B]Законите - еднакви за всички:!:[/B][/COLOR][/LEFT]

                Коментар


                • #38
                  До: Проблем с диференциала - Freelander

                  Виското се води консуматив, който се сменя на 100 000 км. Вътре, както знаете има едни дискове и силикон. Според експлоатацията може да изкара и повече от 100 хил., може и по-бързо да се скапе /силикона се спича просто от натоварването/. Освен начините, които се изписаха в другите теми, някой беше казал да се опита да се върти с инструмент мерещ усилието, но от някъде трябва да се вземе информация за силата, при която трябва да се превърта ако е здраво и съответно кое е извън нормата. Не се намери някой, който да знае, но щом искате точен "европейски" начин пишете на Ленд Ровър. Дори в английските форуми не съм срещал точен научен начин за проверка. Още повече, че виското може да е съвсем леко, леко, средно или много спечено /образно казано/. При сериозно спечено виско колата губи инерцията си. Карал съм кола със яко спечено виско, като по надолнище тя направо спира. Също това с бутането може да ви ориентира. Коментираше се и начин от английски форум с вдигане на крик. Ако намерите инфо за точно мерене пишете тук, щото до сега аз не съм видял такъв. Ако имате съмнения за спечено виско цената в Англия беше някъде 280 паунда /по памет/. Не е малък разход, но възела раздатка-виско-диф си е най-скъп в тая кола, а всички бели в тоя възел тръгват от виското или от теч в раздатката или дифа.

                  Аз например ако ви интересува съм решил след признаци на по-голямо спичане /засега според мен няма, а и виското ми изглежда подозрително ново отвън/ да жертвам тия парички и да знам, че следващите 100 000 км /което значи докато имам колата/ да не го мисля.
                  Последно редактирано от marin199; 01-09-09, 12:13.
                  http://forum.offroad-bulgaria.com/%5...g%20%5B/img%5DFreelander 1.8, 16 v


                  http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictures/banner2.jpg
                  http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictu...rget=_blank%3E

                  Коментар


                  • #39
                    До: Проблем с диференциала - Freelander

                    Първоначално публикуван от delev-d Преглед на мнение
                    Здравейте,колеги.Изчел сам много из целия форум за Freelander и най-вече за виско муфа.Има ли някой тук в тая България или по света,който може да даде точен и конкретен начин за проверка на това виско.Тия думи спечен,полуспечен или читав ми се виждат малко селско.Има ли конкретни параметри за измерване в какво състояние е,не вярвам в сервизите да се проверя по този първобитен начин - чрез бутане из двора.Ако е така бутача колко килограма трябва да бъде 50,100,150кг....?Мисля че в нормалните сервизи се замерва по някакъв точно определен начин,така че ако някой го знае да го сподели.Извинявам се,ако обиждам някой,ама тва не е седянка,а мисля че трябва да е полезен форум.Някой изобщо въртял ли е нова муфа,че да може да сравни с ползвана?
                    Ще кажа и аз с риск пак да ме изтрият готините модератори на тоя форум или седянка, както ви харесва.
                    Понеже малко имам вътрешно наблюдение от англииско автомобилостроене та за това въобще не ми се вижда нелогично пробването с бутане по плаца.
                    Понеже все пак и аз си мислех докато бутах един фрилендъв "гати кви сме селяни ве, не мои да нема то тука едо стендче едно измерване там еди колко си нютона па еди кво си станало" и се пообадихме тук там на познати. Макар, че говорих с хора които са доста в манджата с лендровърите /фирми и лица не искам да споменавам/ не открих тая златна рецепта. Много се чудих и мая ама си казах "англииско автомобилосторене" и ми олекна.
                    Ако някои все пак я е открил тая рецепта нека да я сподели.

                    Коментар


                    • #40
                      До: Проблем с диференциала - Freelander

                      Здравейте,купих си Freelander и имам някакво пукане в задната част на колата, след по-рязко пускане на съеденителя.
                      Моля ако някой е имал такъв проблем да пише.Благодаря предварително.
                      Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 15-09-09, 20:27.

                      Коментар


                      • #41
                        До: Проблем с диференциала - Freelander

                        Здравейте,колеги.
                        Нова съм във този форум и като жена -шофьор ще ме извините за евентуални грешки ,но от неволя съм при вас. Моето фри ми направи почти същият номер в задният деференциал както на колегата. Вие при увеличаване на скоростта като ,че се набира да излети. Страшно нещо! Отвориха деференциала в гръцки сервиз и ми заявиха,че имало стружки в кутията. Смених маслото с надеждата да намаля малко виенето,но за съжаление нищо не се получи. Дайте ми съвет какво да правя. Благодаря предварително.

                        Съобщение от модератор:
                        Моля, напишете си в профила от къде сте.
                        Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 11-09-09, 19:38.

                        Коментар


                        • #42
                          До: Проблем с диференциала - Freelander

                          Първоначално публикуван от Megy Преглед на мнение
                          Дайте ми съвет какво да правя. Благодаря предварително.
                          Свали си карданите (бележи ги преди това) и си карай колата докато не установиш докъде се е разпрострял проблема - заден диференциал - виско - раздатъчна кутия...
                          Chevrolet Aveo, 1.2 - 4 х 4, почти
                          „Ако Дракула беше веган, щеше да се казва - Брокула..."
                          LZ1EMS

                          Коментар


                          • #43
                            До: Проблем с диференциала - Freelander

                            Първоначално публикуван от Megy Преглед на мнение
                            Здравейте,колеги.
                            Нова съм във този форум и като жена -шофьор ще ме извините за евентуални грешки ,но от неволя съм при вас. Моето фри ми направи почти същият номер в задният деференциал както на колегата. Вие при увеличаване на скоростта като ,че се набира да излети. Страшно нещо! Отвориха деференциала в гръцки сервиз и ми заявиха,че имало стружки в кутията. Смених маслото с надеждата да намаля малко виенето,но за съжаление нищо не се получи. Дайте ми съвет какво да правя. Благодаря предварително.

                            Съобщение от модератор:
                            Моля, напишете си в профила от къде сте.

                            Също така прочетете внимателно темата на priap Проблеми с раздатката на Freelander. Аз от сега залагам на това, че ви е "спечено" виското и от там е дало отражение в задния диференциал. Нов е някъде към 300 паунда, но мисля вече се предлагат ремонтни чаркове за него. За съжаление виското също е към 300. Пробвайте го по описаните в темата на priap начини, но най-сигурно вижте дали колата бързо губи инерция по надолнище. Дано раздатката да е добре или пък да се окаже нещо друго и дребно. Успех.
                            http://forum.offroad-bulgaria.com/%5...g%20%5B/img%5DFreelander 1.8, 16 v


                            http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictures/banner2.jpg
                            http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictu...rget=_blank%3E

                            Коментар


                            • #44
                              Благодаря ви за бързият отговор,колеги!
                              След прочетеното стигнах до извода,че май ще се наложи да свалям кардана,но въпросът ми е дали е безопастно да се кара със свален кардан на дълъг път и до колко време може да се кара така,че деца возя. Живея в Гърция и имам намерение да я покарам доста така пък напролет да я правя в Б-я,че тук нямат опит с дизелите.
                              А, и още нещо....
                              Вчера ми се появи доста силно вибриране на волана. Това нормално ли е ако проблема е виското както това,че губи бързо инерция по надолнище на изключена скорост?
                              И кажете,моля ви, първо виското ли да сменя ,за да отстраня виенето или щелият диферанциал?
                              До скоро


                              ... още една молба/май станах досадна/
                              Имате ли някой линк за схеми на freelander 200 tdi?
                              За момента по-точно на ходовата част
                              Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 14-09-09, 11:39.

                              Коментар


                              • #45
                                До: Проблем с диференциала - Freelander

                                Не знам дали прочете от темата как да си пробваш виското? Начините, не са 100 процента точни, но могат да те ориентират. Възможно е да има проблем с диференциала, а виското да е добре. Все пак по-вероятно ако е заминал дифа да има някакво запичане и на виско съединителя, ако разбира се няма изтичане на масло от дифа или нещо друго, което би довело до повреда. За сега сваляй кардана и карай само на предно. Напълно безопасно е. Аз карах така няколко месеца, има хора карат и с години. Като потегляш само по-леко с газта, че ще върти гуми и другото нещо е, че извън пътя колата става доста непроходима. За асфалт обаче нямаш никакви проблеми. Даже ще ти намалее малко разхода на гориво

                                Схеми имаше някъде качени, потърси. Аз обаче не знам какво могат да ти помогнат в момента. Отпред след скоростите имаш раздатка, за която е закачен кардана, след него е виско съединителя, после задния кардан, който влиза в задния диференциал. Проблемните възли са раздатка, виско, заден диф, като в повечето случаи проблемите идват или от много буксуване /натоварване на раздатка и диф/ или от теч или запечено до няква степен виско, което прави така, че се предава повече въртящ момент назад, което пък скапва раздатката и дифа. Разбира се винаги има вариант дори и при добро виско и не много тежка експлоатация просто да са се износили зъбите или лагерите в дифа. Доста хора минават само с лагери, което е евтиния вариант, но тия неща във форума няма как да се решат - трабвя си майстор и да се отвори дифа.]
                                Последно редактирано от marin199; 14-09-09, 14:10.
                                http://forum.offroad-bulgaria.com/%5...g%20%5B/img%5DFreelander 1.8, 16 v


                                http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictures/banner2.jpg
                                http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictu...rget=_blank%3E

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X