Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Land Rovеr Discovery1 200Tdi прегрява.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Право думаш, такава голяма загуба сигурно е от турбина, е може и гумички на клапаните да добавят и те към нея.
    Телефона на Митко(турбо сервиз) е 0888240556
    При износена турбина се получава и още една галимация - изгорелите газове влизат в двигателя през зистемата за смазване, вдигат налягането в картерния обем и двигателя теква отвсякъде. Като оправиш един теч се появява следващия... Затова се тръгва първо от диагностика и ако се налага ремонт на турбото и после може да сменяш гарнитури. В противен случай лекуваш следствието а не причината, и е като бездънна кофа.
    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

    Коментар


    • #17
      По-страшното е, че турбината може да се скапе и да изхвърли маслото за минути
      Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 17-07-10, 17:02.
      помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

      Коментар


      • #18
        То тогава такъв дим настъпва от ауспуха че само закоравял водач на Трабант няма да обърне на това внимание...
        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

        Коментар


        • #19
          Първоначално публикуван от quadra
          То тогава такъв дим настъпва от ауспуха че само закоравял водач на Трабант няма да обърне на това внимание...
          Ами.. Само сляп и без чувство за аромати няма да обърне внимание. Гърмяло м е турбо е движение (на Дифендъра) така, че знам..

          Коментар


          • #20
            Трябва да разкажеш в друга тема или на лично съобщение, защото ми е интересно при какви условия се случи.
            Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

            Коментар


            • #21
              Има един клапан за картерните газове - намира се от страната на ГНП- Провери го- той е пласмасов черен- имал съм случаи от него да губи 1л масло от Пловдив до София.
              А иначе 1 литър за 5000км не е проблем и аз лично не му бих обръщал голямо внимание.1 литър за 10 000 км е напълно нормално- това е количеството масло от максимума до минимума на пръчката.
              Освен това на турбо двигателите е нормално по високия разход на масло в сравнение на двигатели без компресор. Причината е точно самият турбокомпресор- оста му се върти със над 100 000 обр мин при натоварване- няма конструктивно решение за уплътнение на оста със семеринг или нещо подобно. Със увеличаването на хлабините в лагерите на оста на компресора, загубата на масло се увеличава, ама това да ти вкарва изгорели газове от турбото в смукателния колектор и във вентилацията на картера при работещ турбокомпресор е напълно АБСУРДНО. Провери си горе описания клапан и така.
              За греенето - може да е тръгнала гарнитурата на главата, може обаче и да е от лоша центровка на момента на впръскване на гориво от ГНП.
              http://www.agentura.ru/specnaz/gru/spezi_1.jpg
              Lancia Kappa TDS (такъв...италиянски петак) / Land-Rover 88 Series 3 FFR, 2.25Petrol

              Коментар


              • #22
                Първоначално публикуван от Asen - Dezki
                Има един клапан за картерните газове - намира се от страната на ГНП- Провери го- той е пласмасов черен- имал съм случаи от него да губи 1л масло от Пловдив до София.
                А иначе 1 литър за 5000км не е проблем и аз лично не му бих обръщал голямо внимание.1 литър за 10 000 км е напълно нормално- това е количеството масло от максимума до минимума на пръчката.
                Освен това на турбо двигателите е нормално по високия разход на масло в сравнение на двигатели без компресор. Причината е точно самият турбокомпресор- оста му се върти със над 100 000 обр мин при натоварване- няма конструктивно решение за уплътнение на оста със семеринг или нещо подобно. Със увеличаването на хлабините в лагерите на оста на компресора, загубата на масло се увеличава, ама това да ти вкарва изгорели газове от турбото в смукателния колектор и във вентилацията на картера при работещ турбокомпресор е напълно АБСУРДНО. Провери си горе описания клапан и така.
                За греенето - може да е тръгнала гарнитурата на главата, може обаче и да е от лоша центровка на момента на впръскване на гориво от ГНП.
                А защо да е абсурдно да вкарва газове
                Я помисли малко и ще видиш че нещата са двупосочни - щом може да върви масло кам въздушната и газовата секция на турбината, защо да не вървят газовете на обратно? Или твоите са дресирани и обучени, казваш им "натам не!" и те слушат
                Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                Коментар


                • #23
                  налягането на маслото е над 2 бара(обикновено в работем режим на мотора е над3), налягането на изгорелите газове около 2 максимум(не съм го мерил). Налягането на всмуквания въздух е атмосферно =>0 бара, налягането на изходящия въздух 1.2 бара максимум, 0.5-0.8 бара при нормално каране. Налягането в междината м/у всмукателния ротор и лагера е от атмосферно до по ниско поради завихрянето от ротора (не е идеално гладък) .При изпускателния ротор налягането е по ниско от средното на изгорелите газове. Имаили в предвид хлабината на оста, горните твърдения не са реално постижими. Поради разликите в наляганията малото ще изтича и в 2-та охлюва, но по лесно в смукателния.
                  http://www.agentura.ru/specnaz/gru/spezi_1.jpg
                  Lancia Kappa TDS (такъв...италиянски петак) / Land-Rover 88 Series 3 FFR, 2.25Petrol

                  Коментар


                  • #24
                    В смукателния тече доста, ама виждал ли си кола която на празен ход дими като Трабант, а като дадеш газ спира да дими

                    Айде сега като толкова си наясно ми кажи що така става, като налягането е ниско
                    Май ще трябва друга тема.
                    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                    Коментар


                    • #25
                      е нали до сега говореше за смесване на газовете м/у 2-та охлюва?
                      Аиде стига сме се отклонявали че ептен сбъркахме човека
                      http://www.agentura.ru/specnaz/gru/spezi_1.jpg
                      Lancia Kappa TDS (такъв...италиянски петак) / Land-Rover 88 Series 3 FFR, 2.25Petrol

                      Коментар


                      • #26
                        Така де, точно за това говорим, ама явно не се сети каква е работата. Карай, като се видим ще ти обясня.
                        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                        Коментар


                        • #27
                          Приятелю moiseev
                          ела при мен да ти направя един тест на охладителната система за въглероден двуокис, и ако се окаже че има е ясно или гарнитура или глава и в двата случая главата се сваля.
                          Теста ще е безплатен за теб, както и за останалите от форума, ако някой има нужда. Така че не се притеснявай за пари, ако това е проблемът.
                          LZ1HKW
                          Реглаж на преден и заден мост
                          My Jeep is not an SUV ..... your SUV is not a Jeep

                          Коментар


                          • #28
                            Чуй човекът и иди да види откъде ти изпуска главата.
                            И виж колко ти е естествения разход на масло по документи, там са проценти от горивото. Турбината - турбина, а цилиндрите просто изгарят част от маслото додето се мажат.

                            Коментар


                            • #29
                              Греене на високи обороти ...!!!???

                              Провери началото на впръскване !!
                              Това първо....
                              После .... перфектен радиатор ..... и охлаждане...
                              И не на последно място ...... БЕДНА ГОРИВО/ВЪЗДУШНА СМЕС ?????
                              Тоест .... като вдигне турбината да речем 0,8 бара .... какво става с нафтата ... А ....???

                              Митко(Фулдата) и Асен-Децки .... мисля че могат да ти отговорят на въпроса ..... А ... Може и Бисер от супер дизел .....

                              Е ... от наше село ..... "Ние моим повеке.."
                              Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                              Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                              Коментар


                              • #30
                                Приятелю Влади 333, къде се намира сервиза ти? Непременно ще дойда веднага щом споделиш и ще съм много благодарен ако открием причината за дразнещия проблем.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X