Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Range Rover P38 2.5TDS загрява при изкачване

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    До: Range Rover P38 2.5TDS загрява при изкачване

    Забелязах и аз подобни проблеми при Дефендера. Няколко пъти стрелката за температурата стигна малко преди червената зона. Случва ми се на баир или с по-висока скорост. Промих радиатора, смених капачката на разширителния съд, перката си работи... не надува и не губи вода. Ще го следя и ще пиша ако открия какво му е.

    Коментар


    • #62
      До: Range Rover P38 2.5TDS загрява при изкачване

      Първоначално публикуван от CJ_ Преглед на мнение
      Скоро имахме подобна битка с 1-KZ на тоьота !
      В града лятото в най-големите задръствания никакви проблеми в гората свиреп офф-роад никакви проблеми !
      Качваш го на магистралата и като го засилиш от 120 нагоре и почва да грее зверски ! Мислихме глава и направо сложихме чисто нова глава но след ремонта почна да бълбука двигателя и когато работи на място .........
      Сменихме блока и се оправи работата ! От лявата му страна ( към ГНП-то ) има един голям охладител на маслото който седи вътре в блока под него в блока имаше две 5 сантови пукнатини точно на болтовете на главата .
      При мен симптомите са ми абсолютно същите възможно ли е при БМВ моторите въпреки прочутите проблеми с главата да имам същия проблем с блока. Значи надува само като кара по баир, но пък от друга страна след като ми притегнаха главата май проблема се задълбочи и май ще сменям глава, но си мисля за вариант да сменя целия мотор за да реша проблема генерално. В противен случай трябва да ходи на скрап и да си търся някой по нов модел дето ги няма тези проблеми, но като ми е легнало на сърце камиончето май ще си го правя. Преди време карах Волво В40 с мотор на рено 1.9 дизел, същите симптоми и след всички диагностики в МП, намерих един дизелджия в Орешака до Троян който с една салфетка ми диагностицира проблема - спукана глава на 2 цилиндър но там имаше и друг симптом, сутрин изпушваше бяло (пара) за малко и после грам не пушеше, явно водата се е прецеждала нощес докато си почива. Поздрави на всички. И дано тази година е по благосклонна към всички нас с 2.5 дизелите на БМВ.
      Диагностика на Land Rover и Rover - GSM нула 888 67 44 две две

      Коментар


      • #63
        До: Range Rover P38 2.5TDS загрява при изкачване

        Немога да ти кажа! Трябва да се гледа внимателно, понеже 1KZ се слави и той със "слаби" глави още преди да го отворим бяхме купили чисто нова глава но се оказа от блока .............
        Сега си имаме здрава глва
        Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 28-01-10, 18:12.
        Човек първо е изобретил колелото а после премазаните животни !

        Коментар


        • #64
          До: Range Rover P38 2.5TDS загрява при изкачване

          Първоначално публикуван от fishermen Преглед на мнение
          ... В нтерес на истината някои пъти радиатора си е студен в горната част, като загрее но не винаги.
          Колега, това ми звучи като необезвъздушена система. Отгоре през целия радиатор на охлаждането минава една вградена тръбичка, която отива в разширителния съд - от там системата се обезвъздушава автоматично. Ако има някъде, дори и в блока или в главата, запушване системата не може да се обезвъздуши. Как се оправям аз - като загрее колата отвивам внимателно капасчката на разширителния съд и от там започвва да бълбука , все едно, че ври, ама количеството вода в съда намалява или изчезва, доливам както работи, завивам капачката и след малко като загрее - отново повтарям процедурата, докато престане да гълта течност!
          Ssangyong Rexton, MT, 2.9D, 2004
          Chrysler Grand Voyager 3.3, AT, 1996

          Коментар


          • #65
            До: Range Rover P38 2.5TDS загрява при изкачване

            Първоначално публикуван от sempetrovi Преглед на мнение
            Колега, това ми звучи като необезвъздушена система. Отгоре през целия радиатор на охлаждането минава една вградена тръбичка, която отива в разширителния съд - от там системата се обезвъздушава автоматично. Ако има някъде, дори и в блока или в главата, запушване системата не може да се обезвъздуши. Как се оправям аз - като загрее колата отвивам внимателно капасчката на разширителния съд и от там започвва да бълбука , все едно, че ври, ама количеството вода в съда намалява или изчезва, доливам както работи, завивам капачката и след малко като загрее - отново повтарям процедурата, докато престане да гълта течност!
            Мерси за идеята но съм на 100% сигурен, че не е от това. Взима въздух от някъде ама от къде? Може и да е от гарнитура или спукана глава. Ще видим и ще пиша.
            Range Rover P38 2.5DT
            Audi A4 1.8T quattro
            [B]"Ако нищо друго не ти свърши работа - прочети инструкциите."[/B]

            Коментар


            • #66
              До: Range Rover P38 2.5TDS загрява при изкачване

              Първоначално публикуван от fishermen Преглед на мнение
              Мерси за идеята но съм на 100% сигурен, че не е от това. Взима въздух от някъде ама от къде? Може и да е от гарнитура или спукана глава. Ще видим и ще пиша.
              Системата, когато е топла е под налягане. Демек, ако взема отнякъде въздух, то това ще става когато изстива. което значи, че когато се загрее от същото място ще изхвърля. Ако това не става /изхвърлянето/, значи всичко се случва в най-високата част. Тогава пък няма да бълбука в казанчето, ако то не е най-високата част. А ако взема въздух през казанчето, то тогава няма как да го вкара в системата, защото той ще си стои под капачката. Поне така си мисля, без да си залагам главата за думите си.

              Обаче пък, ако клапана на капачката на казанчето не е вече клапан, а безпрепятствено пропуска въздух в двете посоки /или другаде има дупка/, то тогава течността ще завира при по-ниска температура /когато е под налягане завира при по-висока температура - налягането не позволява/ и ще завира в най-топлата част - двигателя. Тогава там ще се образува въздушна тапа и ще пречи на циркулацията. Тогава, според мен, може да ти бълбука в казанчето, когато въздухът се качва /според физичните закони/. Ама аз физика учих до 8 клас.

              Коментар


              • #67
                До: Range Rover P38 2.5TDS загрява при изкачване

                velio има логика. Но водата си излиза през казанчето, а горната част на радиатора е студена. И ако си прав то като си сменя капачката не би трябвало да грее Дано. То остана да сменя капачка, датчик, гарнитура и евентуално глава
                Range Rover P38 2.5DT
                Audi A4 1.8T quattro
                [B]"Ако нищо друго не ти свърши работа - прочети инструкциите."[/B]

                Коментар


                • #68
                  До: Range Rover P38 2.5TDS загрява при изкачване

                  Първоначално публикуван от fishermen Преглед на мнение
                  velio има логика. Но водата си излиза през казанчето, а горната част на радиатора е студена. И ако си прав то като си сменя капачката не би трябвало да грее Дано. То остана да сменя капачка, датчик, гарнитура и евентуално глава
                  Имам предвид, ако системата изпуска през най-високата си част. Не е задължително да е казанчето. Аз съм с Диско и не знам при вас как е. Ако системата е компрометирана в по-ниска час, то тогава трябва да изпуска отнякъде, когато се загрее.

                  Коментар


                  • #69
                    До: Range Rover P38 2.5TDS загрява при изкачване

                    Истината е, че изхвърля вода само от казанчето. Дори като се спука радиатора той се спука най-отгоре. Токава би трябвало да е капачката
                    Range Rover P38 2.5DT
                    Audi A4 1.8T quattro
                    [B]"Ако нищо друго не ти свърши работа - прочети инструкциите."[/B]

                    Коментар


                    • #70
                      До: Range Rover P38 2.5TDS загрява при изкачване

                      Първоначално публикуван от fishermen Преглед на мнение
                      Истината е, че изхвърля вода само от казанчето. Дори като се спука радиатора той се спука най-отгоре. Токава би трябвало да е капачката
                      Ами - като караш и ти вдигне работна температура, опитай МНОГО ПРЕДПАЗЛИВО и с дебел парцал да развиеш малко капачката. Ако не започне да се чува характерното фъщене на въздух под налягане и отвинтиш капачката, значи системата ти не е херметична и трябва да й търсиш дупката. Пак ти казвам - само разсъждавам и е напълно възможно да не съм прав. Ако често се налага да допълваш и не се виждат течове, значи системата изпуска от място, което няма много-много досег със самата течност, демек - висока част.

                      Коментар


                      • #71
                        До: Range Rover P38 2.5TDS загрява при изкачване

                        На мен пък въобще не може да ми загрее!! Стрелката ми стои доста преди средата и така и зима и лято. Седи поне 4мм преди идеалната среда и тва си е. Е сетествено лятото загрява по бързо, но разликата м/у лято и зима е съвсем малка в загряването!!! Иначе като цяло стрелакта си седи бая преди идеалната среда, и само като го напъна по някой як баир дига до средата и съвсем малко след нея и тва е!!!От последния тунал на витиня към софия kick down и газ до дупка и горе на равното е загрял един косъм след средата и така и после като се облекчи и веднага пада!!! Много странно!! Мерил съм температурата със живачен термометър професионален до 200 C и като е най-врял(един косъм след средатата) като отворя капачката и го пъхна вътре и показва 88C!!!Според мен е добре, в двигателя сигурно е по-топло, но няма кои знае каква разлика според мен ! Друго което ми прави впечатление, е че колкото и да е загрял, стига да е загрял(поне 20 мин работа) и като отворя капачката и изкарва въздух от вътре , все едно отварям газирана напитка, точно по същия начин???Сменях термостат да ми загрява и да седи на средата, защото така май е най-добре, ама нищо, пак същата работа!!!

                        Коментар


                        • #72
                          До: Range Rover P38 2.5TDS загрява при изкачване

                          Първоначално публикуван от viki_ssf Преглед на мнение
                          На мен пък въобще не може да ми загрее!! Стрелката ми стои доста преди средата и така и зима и лято. Седи поне 4мм преди идеалната среда и тва си е. Е сетествено лятото загрява по бързо, но разликата м/у лято и зима е съвсем малка в загряването!!! Иначе като цяло стрелакта си седи бая преди идеалната среда, и само като го напъна по някой як баир дига до средата и съвсем малко след нея и тва е!!!От последния тунал на витиня към софия kick down и газ до дупка и горе на равното е загрял един косъм след средата и така и после като се облекчи и веднага пада!!! Много странно!! Мерил съм температурата със живачен термометър професионален до 200 C и като е най-врял(един косъм след средатата) като отворя капачката и го пъхна вътре и показва 88C!!!Според мен е добре, в двигателя сигурно е по-топло, но няма кои знае каква разлика според мен ! Друго което ми прави впечатление, е че колкото и да е загрял, стига да е загрял(поне 20 мин работа) и като отворя капачката и изкарва въздух от вътре , все едно отварям газирана напитка, точно по същия начин???Сменях термостат да ми загрява и да седи на средата, защото така май е най-добре, ама нищо, пак същата работа!!!
                          Доколкото знам, течността не циркулира непрестанно всичката. Така че - температурата в казанчето може да не е абсолютно точно мерило.

                          Коментар


                          • #73
                            До: Range Rover P38 2.5TDS загрява при изкачване

                            При мен не се губи течност освен като загрее и изхвърля през казанчето. Капачката като се отваря на загрято си фъска. Вики ти се радвай, че не ти грее машината и не се притеснявай от това. Странното при мен е, че колата си достигаше нормалната температура за отрицателно време дори и през големите студове през миналата седмица. Това дали е нормално
                            Range Rover P38 2.5DT
                            Audi A4 1.8T quattro
                            [B]"Ако нищо друго не ти свърши работа - прочети инструкциите."[/B]

                            Коментар


                            • #74
                              До: Range Rover P38 2.5TDS загрява при изкачване

                              Първоначално публикуван от fishermen Преглед на мнение
                              ....то като си сменя капачката не би трябвало да грее Дано. То остана да сменя капачка, датчик, гарнитура и евентуално глава
                              И капачка смених, полза никаква
                              О, ефимерност! О, най-безсилно и позорно време в живота на моя народ — времето от разсъмване до отварянето на магазините за спиртни напитки! Колко излишни бели косми е вплело то във всички нас, в бездомните и страдащи шатени!

                              Коментар


                              • #75
                                До: Range Rover P38 2.5TDS загрява при изкачване

                                Аз даже се чудя дали да сменя всички маркучи и скоби по охладителната система. Имах миниатюрна дупчица в маркуча, който илиза от казанчето, оправих го и пак така - като чайник.
                                Range Rover P38 2.5DT
                                Audi A4 1.8T quattro
                                [B]"Ако нищо друго не ти свърши работа - прочети инструкциите."[/B]

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X